Osobní
Terénní
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Octavia 1.6, Serv.kniha, Tažné 45 000,- Kč
Škoda Octavia 1.6, Serv.kniha, Tažné V prov. od 2003, 150 070 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2, po STK, oblíbený vůz 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2, po STK, oblíbený vůz V prov. od 2007, 255 211 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i, ČR 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i, ČR V prov. od 2006, 232 351 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 HTP, ČR 45 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 HTP, ČR V prov. od 2005, 181 638 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 HTP 45 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 HTP V prov. od 2003, 171 725 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 HTP, ČR 45 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 HTP, ČR V prov. od 2004, 104 404 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i V prov. od 2005, 231 097 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Felicia 1.3 MPi 45 000,- Kč
Škoda Felicia 1.3 MPi V prov. od 2001, 55 772 km
Benzín, hatchback
1 250 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i, ČR 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i, ČR V prov. od 2002, 191 532 km
Benzín, kombi
1 397 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 45 000,- Kč
Škoda Octavia V prov. od 2006, 347 000 km
Diesel, hatchback
1 998 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 2.0 i, ČR 45 000,- Kč
Škoda Octavia 2.0 i, ČR V prov. od 2003, 160 754 km
Benzín, sedan/limuzína
1 989 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2, ČR,2.maj, za skvělou cenu 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2, ČR,2.maj, za skvělou cenu V prov. od 2003, 140 496 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i V prov. od 2002, 204 055 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Octavia II 1.6 i 45 000,- Kč
Škoda Octavia II 1.6 i V prov. od 2006, 296 757 km
Benzín, kombi
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i V prov. od 2000, 145 773 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2, NOVÁ CENA, za dobrou cenu 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2, NOVÁ CENA, za dobrou cenu V prov. od 2006, 109 939 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 12V, za skvělou cenu 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 12V, za skvělou cenu V prov. od 2005, 179 359 km
Benzín, kombi
1 200 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i, ČR 45 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i, ČR V prov. od 2004, 138 890 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1.9TDI 66KW Collection–2x KOLA 44 990,- Kč
Škoda Octavia 1.9TDI 66KW Collection–2x KOLA V prov. od 2002, 256 000 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 HTP 45 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 HTP V prov. od 2006, 191 366 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Zobrazeno 241-260 (z celkem 7554)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »