Nákladní
Užitkové
X
Peugeot
Boxer
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot Boxer 7 míst, skříň 79 800,- Kč
Peugeot Boxer 7 míst, skříň V prov. od 2001, 350 000 km
Diesel, skříňový vůz
2 446 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,2 HDI  3500 L3H3 85 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot Boxer 2,2 HDI 3500 L3H3 V prov. od 2011, 253 000 km
Diesel, skříňový vůz
2 198 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2.2 HDI 88 kW ZÁVĚS 99 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot Boxer 2.2 HDI 88 kW ZÁVĚS V prov. od 2010, 321 195 km
Diesel, skříňový vůz
2 198 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,2 HDI 130k 4350 L4H2 108 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,2 HDI 130k 4350 L4H2 V prov. od 2012, 303 600 km
Diesel, skříňový vůz
2 198 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2.2HDi H2L4 109 900,- Kč
Peugeot Boxer 2.2HDi H2L4 V prov. od 2011, 373 417 km
Diesel, dodávka
2 198 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2.2 HDI DPH 155 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2.2 HDI DPH V prov. od 2014, 354 700 km
Diesel, dodávka
2 198 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 3.0HDi 115kw L2H2 3500kg 155 000,- Kč
Peugeot Boxer 3.0HDi 115kw L2H2 3500kg V prov. od 2010, 499 000 km
Diesel, dodávka
2 999 ccm, 115 kW (156 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer KLIMA, TAŽNÉ 156 090,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer KLIMA, TAŽNÉ V prov. od 2010, 333 442 km
Diesel, dodávka
2 198 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 3,0 HDI 130kW 8-palet DPH Měch 165 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 3,0 HDI 130kW 8-palet DPH Měch V prov. od 2012, 490 000 km
Diesel, valníkový vůz
2 999 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,0 HDI  VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA 168 190,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,0 HDI VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA V prov. od 2017, 144 000 km
Diesel, dodávka
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,0 HDI  VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA 168 190,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,0 HDI VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA V prov. od 2017, 144 000 km
Diesel, valníkový vůz
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,0 HDI  VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA 168 190,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,0 HDI VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA V prov. od 2017, 144 000 km
Diesel, dodávka
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,0 HDI  VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA 168 190,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,0 HDI VALNÍK PLACHTA SPANÍ KLIMA V prov. od 2017, 144 000 km
Diesel, valníkový vůz
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2.2 HDi L1H1 Klima 169 900,- Kč
Peugeot Boxer 2.2 HDi L1H1 Klima V prov. od 2007, 229 490 km
Diesel, dodávka
2 198 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2.2 HDi 179 000,- Kč
Peugeot Boxer 2.2 HDi V prov. od 2012, 241 203 km
Diesel, dodávka
2 198 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2.2 HDi, ČR 185 000,- Kč
Peugeot Boxer 2.2 HDi, ČR V prov. od 2015, 395 563 km
Diesel, valníkový vůz
2 198 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,2 HDI 150kw 3500 L3H2 198 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,2 HDI 150kw 3500 L3H2 V prov. od 2013, 248 000 km
Diesel, skříňový vůz
2 198 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2.2 HDI L1H1 203 280,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2.2 HDI L1H1 V prov. od 2012, 243 225 km
Diesel, dodávka
2 198 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,2 HDI  L5H3 CHLAĎÁK KLIMA 204 490,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,2 HDI L5H3 CHLAĎÁK KLIMA V prov. od 2012, 427 000 km
Diesel, dodávka
2 198 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot Boxer 2,2 HDI  L5H3 CHLAĎÁK KLIMA 204 490,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot Boxer 2,2 HDI L5H3 CHLAĎÁK KLIMA V prov. od 2012, 427 000 km
Diesel, chladírenský vůz
2 198 ccm, 96 kW (131 PS)
     


  1 2 3 4 5 6 7 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 147)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »