Osobní
Terénní
X
Citroën
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Domažlice Klatovy Plzeň-jih Plzeň-město Plzeň-sever Rokycany Tachov

Nalezené inzeráty


Prodám Citroën C3 Picasso Xsara 1.4 i, ČR 120 000,- Kč
Citroën C3 Picasso Xsara 1.4 i, ČR V prov. od 2011, 141 910 km
Benzín, kombi
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C3 Picasso 1.4 i, Tempomat 120 000,- Kč
Citroën C3 Picasso 1.4 i, Tempomat V prov. od 2011, 116 298 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C3 Picasso Xsara 1.4 VTi 122 000,- Kč
Citroën C3 Picasso Xsara 1.4 VTi V prov. od 2010, 100 277 km
Benzín, mpv
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.4 VTi Serv.kniha, ČR 125 000,- Kč
Citroën C4 1.4 VTi Serv.kniha, ČR V prov. od 2011, 127 142 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C5 1.6 HDi 125 000,- Kč
Citroën C5 1.6 HDi V prov. od 2011, 151 028 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.4 VTi, ČR 129 000,- Kč
Citroën C4 1.4 VTi, ČR V prov. od 2013, 183 208 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C-Elysee 1.6 VTi, Serv.kniha, Klima 130 000,- Kč
Citroën C-Elysee 1.6 VTi, Serv.kniha, Klima V prov. od 2015, 125 521 km
Benzín, sedan/limuzína
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Citroën C3 1.4 i 1.maj, ČR 130 000,- Kč
Citroën C3 1.4 i 1.maj, ČR V prov. od 2012, 33 900 km
Benzín, hatchback
1 360 ccm, 54 kW (73 PS)
     


Prodám Citroën C3 Picasso 1.4 i, Serv.kniha 130 000,- Kč
Citroën C3 Picasso 1.4 i, Serv.kniha V prov. od 2015, 116 205 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, NOVÁ CENA, Navi 130 000,- Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, NOVÁ CENA, Navi V prov. od 2014, 248 900 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 VTi, ČR,1.maj, Klima 130 000,- Kč
Citroën C4 1.6 VTi, ČR,1.maj, Klima V prov. od 2012, 152 234 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso 2.0 HDi 135, NOVÁ CENA 130 000,- Kč
Citroën C4 Picasso 2.0 HDi 135, NOVÁ CENA V prov. od 2010, 177 743 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 HDi, Serv.kniha, Klima 130 000,- Kč
Citroën C4 1.6 HDi, Serv.kniha, Klima V prov. od 2012, 119 569 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 VTi, ČR 130 000,- Kč
Citroën C4 1.6 VTi, ČR V prov. od 2012, 137 488 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Citroën Jumpy 2.0 HDi, Bus, 8Míst, Klima 130 000,- Kč
Citroën Jumpy 2.0 HDi, Bus, 8Míst, Klima V prov. od 2008, 342 765 km
Diesel, ostatní bus
2 000 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.4 16V, ČR,2.maj, Klima 130 000,- Kč
Citroën C4 1.4 16V, ČR,2.maj, Klima V prov. od 2013, 84 240 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, Automatická klima 130 000,- Kč
Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, Automatická klima V prov. od 2012, 128 634 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso Xsara 1.6 HDi 130 000,- Kč
Citroën C4 Picasso Xsara 1.6 HDi V prov. od 2012, 204 247 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 HDi, Kožené sedačky 130 000,- Kč
Citroën C4 1.6 HDi, Kožené sedačky V prov. od 2012, 163 988 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 VTi, ČR,2.maj, Klima 133 000,- Kč
Citroën C4 1.6 VTi, ČR,2.maj, Klima V prov. od 2012, 112 682 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Zobrazeno 181-200 (z celkem 571)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen)

Citroën je výrobce aut z Francie. Citroën založil v roce 1919 André Citroën jako první továrnu na masovou produkci aut mimo USA. Od roku 1976 je součástí PSA Peugeot Citroën. V roce 2009 oslavil Citroën 90 let existence. Vozy Citroën se vyznačují netypickým designem.
Značka Citroën skutečně vděčí svému jménu citrónu...
Značka Citroën nedávno oslavila 90 té výročí svého založení. Založil jí André Citroën (1878-1935), jehož prarodiče v Amsterodamu obchodovali s exotickým ovocem. Odtud se vzalo jeho jméno Citroën, což je holandský výraz pro citrón. André navštívil ve svých 22 letech Polsko, původní vlast svých předků. Tehdy si zde povšiml zvláštního provedení dřevěných ozubených kol, kterému dnes říkáme šípové. André Citroën hned pochopil výhody tohoto ozubení, zejména tichý chod a malé opotřebení. V roce 1902 investuje všechny své úspory a koupí na ocelové šípové ozubení patent. V roce 1912 si založil malou továrnu na výrobu ozubených kol. Tady poprvé použil své logo, dvojitou "stříšku", která symbolizovala dva zuby onoho šípového ozubení. Toto logo se na vozech Citroën používá dodnes.
Během 1. světové války sloužil André Citroën nejprve jako poručík u francouzského dělostřelectva, později vybudoval továrnu na výrobu munice pro potřeby Francie. Když válka skončila, tak měl Citroën k dispozici továrnu, ale neměl žádný výrobek. Vrhl se prototo do výroby automobilů, inspirován úspěchy Henryho Forda v USA. Proto se i on rozhodl pro výrobu jednoduchých, levných, malých vozů pro širokou veřejnost.
V roce 1919 byl vyrobený první model Citroën Typ A. Do konce roku bylo těchto aut vyrobeno téměř 3 tisíce kusů. André Citroën se od Forda poučil i co se týče reklamy. Nechal například umístit obří název Citroën na Eiffelovu věž, která mu tak posloužila jako gigantický billboard. V roce 1920 se už vyrábělo více než 12 tisíc těchto vozů. To bylo více než v té době vyráběl Peugeot a Renault dohromady. Už v roce 1922 vznikl další model Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal Saharskou poušť. V témže roce vznikl i lidový vůz Citroën 5 CV. Vůz se stejně, jako dražší typ B2, dal koupit na splátky. Do roku 1926 se těchto lidových vozů prodalo 80 tisíc a významně se tak podílely na motorizaci Francie. André Citroën investoval značné peníze i do silničního značení, které tehdy bylo v plenkách. Směrové tabule také nesly jeho značku.
Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen) (dokončení článku)  »