Auto recenze

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 100476x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 78355x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 64173x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 60813x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 60011x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG

Tak trollové si dokonce hrají už i na automobilové experty :-))))))))))!

04.06.2020 | 09:15:09 | Luboš | Recenze: Škoda Octavia 1,6 , 75KW- benzin (2007)

RE: VW T5 4Motion 2,5/96Kw

Já mám VWT 4Motion vč.uzávěrky, 2,5/96Kw od roku 2005, najeto 416500km, měněná spojka v 320000km, vodní pumpa ve 160000km, jinak jezdí výborně, na 15000km/1,5 l oleje....nemůžu si stěžovat...Petr P

03.06.2020 | 22:16:45 | PP | Recenze: Volkswagen Transporter 2,5 (2006)

Dotaz

Tak máma Babettu dělá problémy! Nevíte náhodou koLil volt má dávat zapalovací cívka? Dočetl jsem se že 4v, ale dává 70 v, i nová po výměně! Děkuji za případnou radu!

02.06.2020 | 16:27:11 | happy33@email.cz | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG

Já měl na motoru najeto na LPG 800 000 a naprosto žádný problém. Olej nežral vůbec. Hold nezanedbával jsem servis. A holt potom jsem se probudil... krásný to byl sen.

31.05.2020 | 21:54:00 |  | Recenze: Škoda Octavia 1,6 , 75KW- benzin (2007)

RE: Octavie 1,6i 75 KW + LPG

Na motoru mám najeto na LPG 300 000 a naprosto žádný problém. Olej nezere vůbec. Hold nezanedbavat servis

31.05.2020 | 06:39:43 |  | Recenze: Škoda Octavia 1,6 , 75KW- benzin (2007)

Jak udržet motor

Zdravím, díky za sdílení zkušeností, mám ten samý motor rok (výroba 2004, verze SW) a musím říct, že spokojenost maximální. Přesně jak se všude píše, rozjezd je poměrně líný, ale jsem zaměřený spíš na praktičnost, takže nepotřebuju rozjezdy s kvikotem gum. Jen bych se chtěl poradit, protože už jsem párkrát slyšel a četl, že je tato motorizace dobrý držák, jak se o motor starat a v jakých otáčkách ideálně jezdit. Mám ten samý problém, kdy se mi zdá 3 na 50 km/h v moc vysokých otáčkách a 4 se zase duší. Díky za případné reakce

28.05.2020 | 11:50:41 | Petr | Recenze: Peugeot 307 HDi (2005)

44000km

zápis do lodního denníku

Dnes plánovaná servisná prehliadka v autorizovanom servise po 2 rokoch (alebo 60 000km) výmena brzdovej kvapaliny, oleja, sviečok , čistenie klimatizácie všetko spolu 400€ . V čase koronakrízy moc nepoteší. S jazdou nie sú problémy, ostal nevyriešiteľný problém ráno pri studenom motore treba trocha viac pridať plyn inak skapína motor. Uvidíme čo zajtra ráno keď sú nové sviečky ale predpokladám že sviečkami to nebude. Po rozbehu bez problémov.

26.05.2020 | 11:46:44 | Peter | Recenze: Citroën Berlingo VTi120 16V (2018)

Jejda, Svlastík se nám probral z komatu. Těžké ho zabít. Neznáte někdo nějakého exorcistu?

26.05.2020 | 09:42:42 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Zemědělská technika 50.let. hahaha, tak dlouho jsem se nenasmal. A představ si že jsou tady novĕ narození, kteří tohle znají osobne, protože měli totálního vergla:)) hrozne rád to dělával baworak. Dokonce i me to čerpadlo parkrat vyděsilo, ale dalo se to vypnout, klíčkem. kdyz si nad tím vzpomenu jaký to byl křap a na tachometru pry 220t, a ten výjety zjeb vypadal po rozborce na milion najetych km, takový blb mlady jsem byl, ze jsem musel mít mermomocí BMW. A jinak tohle vydeseni umely udelat diesly vstrikovaci cerpadla s elektrikou uvnitr, bo tam mají takové super picinkry a vyrábeli to samosebou poláci v továrně a pak a další levna pracovní síla pak to montovali v mateřské tovarne ze...a teď kupujte auta plné elektroniky kombinované v motoru. S tím se holt budete muset naučit jezdit. Prý zemědělská technika 50.let. :))) joo co vím tak diesel zdorby před common railem to dokážou a to casem opotřebení, napr.zasek pastorku apod... :)))

26.05.2020 | 06:21:55 | Svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE: Co se to s váma děje?

Průměrně kvalitní auto od novoty se nekazí, hodně dlouho ne. To nás čechoslováky odrbávají tím, že při prodeji autům stáčejí kilometry. Protože ty auta co kupuješ nemají najeto dle tacha 120tisíc, ale tak 420tisíc a to nejméně. Nové auta si lidi kupují proto, protože najedou min. 30tkm ročně. A když to auto má deset let, tak neexistuje, aby Ti někdo prodal diesla auto etalon střední kvality pod 300tkm najetí. Protože pokud by ten dotyčný jezdil tak málo, tak to auto není supersport na investici do teplé garáže ale úplná ztráta peněz a v údržbě sežere v autorizovaných servisech při garančních prohlídkách další peníze! S těma autama se jezdit tedy MUSÍ! Lidi nejsou hloupí, aby si koupili auto za milion a najeli 10tkm ročně a pak to prodali po 7letech za 150tisíc vám do 100tkm! Kolik je tady ještě takových co si myslí, že jsou vychytralí a přitom se nechají takhle podvést. Ale proč né, KARMA vážení, MYSLÍTE SI SVÉ A NECHÁTE SE NAPÁLIT, DOBŘE S VÁMI VYJEBÁVAJÍ BAZARY! A bazary jsou ze 75% plné dieslů s kilometry pod 300tkm, jasně že to je stočené! Všechno je to podvod na lidi! A když je to benzín, tak ten motor je taky zralý na rozborku. Takže ojetiny jsou prostě takové vergly normální, a ojetinu si může koupit ten, kdo to dokáže a kdo se vyzná v autech. Navíc jsou i větší nároky na výbavu garáže, chceš doma vyměnit výfuk? FAP hezký, a co Baterku a štelovat software? Vždyť i blbé LEDky jsou dneska problém vyměnit a co klíče na ty šrouby. jenže pokud si já najezdím ročně sotva 12tkm, tak buď si koupím jako soukromník funglovku a aby se mi vyplatila budu jí MUSET mít aspoň 30let. A chválit tady Renaulta, který podvedl tou Thálii za 300tisíc je opravdu napřesdržku, tedy ten kdo je podveden je určitě namíchnutý a přišel tak o dobré 2/3 peněz hodnoty tohoto vozu. Nebo si koupím ojetinu vzdělám se a spravuju to sám nebo u známých, ale tohle není vůbec to čím se člověk může dneska chlubit, je to koníček! Ano jsou tady šílené vergly, které se prodávají za podobné částky vůči konkurenci, protože prý stejná třída kvalitním etalonům a koupí si je člověk neznalý poměrů, třeba se řídí penězi a chce ušetřit pár tisíc! Ano, raději si pořídí třeba tu novou Thálii, protože chce ušetřit 50tisíc proti já nevím třeba např. Octávii. A pak může brečet. Ano tohle auto byl vyloženě podvod na lidi. Za komančů jsme tady taky měli takové auta, např. Polonez, Oltcit, a kdoví jaké opravdu šílené značky, které majitele trápily úplně všude, ani Rencek ba dokonce i Fiat nebyl tehdy daleko od nespolehlivosti. Naše Škodovka byla ještě větší vergl, ale vzhledem k ceně to odpovídalo, protože za cenu jednoho slušného Rencka jsi měl těch Škodovek pět a né aby třeba úplně mizerný Renault Thália stála 300tisíc, Fábia cirka 225tisíc a vcelku spolehlivá Octávia 350tisíc.
Dneska ať si majitelé budoucích ojetin těma autama třeba údáví. Jsou to předražené vergly. Doufám, že až se jich zbaví, poputuje jejich auto do vrakáče a Ti mladí se na ty auta vyserou a nebudou to kupovat!!! I když bude v dobrém stavu, proč? Protože jsou to všechno krámy na odpis, a po tom mnohaletém podvádění se stáčením km si to Ti majitelé zaslouží, když se toho zbavují oni, jsou to už jen zatracené nepoužívatelné proprděné vergly s půl míčem na hřbetě! Za další to co si dovolují mladým dávat za částky na povinném ručení je na KOMPLET BOJKOT MOTOPRŮMYSLU!!!

25.05.2020 | 10:24:31 | svlastik | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)