První generace auta se vyráběla mezi lety 1980 až 1997. Vůz s pohonem předních kol původně zahajoval s 2,5 L vznětovým motorem, a od roku 1984 pokračoval s 2,1 L motorem. Ve vzácných případech byl prodáván s 2,0 L nebo 2,2 L benzínovým motorem. Automobil byl výrazně stylizovaný s posuvnými dveřmi a neobvyklými kulatými dveřními klikami.
První generace Renaultu Mascott měla k dispozici tyto motory:
- 2068cc 2.1d
- 2445cc 2.5D
- 1995cc 2.0 benzín
- 2165cc 2.2 benzín
- převodovka: 5-stupňová manuální
Druhá generace Renault Mascott/Master má více konvenční vzhled a je k dispozici od roku 1998
téměř totožné s Opel Movano. Vůz používal motor Renault S-Type SxU a sxw verze, G-typ motoru
(G9T) a YD motor. Van obdržel významný facelift na konci roku 2003, kdy se plocha světlometu
přepracovala, což v přední části trochu připomíná menší Trafic. Stejně jako jeho předchůdce,
dodávka byla k dispozici v několika velikostech a konfiguracích, a byla populárním základem
pro přestavby na sanitní auto.
Dodávané motorizace druhé generace vozu:
- 2445cc 2.5D 80PS
- 2799cc 2.8D 115PS
- 2188cc 2.2 dCi 90PS/100PS
- 2488cc 2.5 dCi 100PS/120PS/150PS
- převodovka:
- 5-stupňová manuální
- 6-stupňová manuální
- 6-stupňová Quickshift semi-auto