Nákladní
Užitkové
X
Renault
Mascott
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Renault Mascott 160.65 P 4X2 EURO 3 272 250,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Renault Mascott 160.65 P 4X2 EURO 3 V prov. od 2006, 180 999 km
Diesel, skříňový vůz
2 953 ccm, 115 kW (156 PS)
     


Prodám Renault Mascott 3,0 3.0 D Plošina MP13, Nové p 399 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Renault Mascott 3,0 3.0 D Plošina MP13, Nové p V prov. od 2010, 152 300 km
Diesel, dodávka
2 953 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Renault Mascott - historie značky auta

Renault Mascott je dodávka / van střední velikosti produkovaný francouzským výrobcem Renault, a jeho primárním, u nás více používaným názvem je Renault Master. Od začátku své historie v roce 1980 se vůz dopracoval ke třetí generaci. Během své existence bylo k dispozici několik různých typů karoserie, od standardní dodávky po větší modely.
První generace auta se vyráběla mezi lety 1980 až 1997. Vůz s pohonem předních kol původně zahajoval s 2,5 L vznětovým motorem, a od roku 1984 pokračoval s 2,1 L motorem. Ve vzácných případech byl prodáván s 2,0 L nebo 2,2 L benzínovým motorem. Automobil byl výrazně stylizovaný s posuvnými dveřmi a neobvyklými kulatými dveřními klikami.
První generace Renaultu Mascott měla k dispozici tyto motory:

  • 2068cc 2.1d
  • 2445cc 2.5D
  • 1995cc 2.0 benzín
  • 2165cc 2.2 benzín
  • převodovka: 5-stupňová manuální


Druhá generace Renault Mascott/Master má více konvenční vzhled a je k dispozici od roku 1998 téměř totožné s Opel Movano. Vůz používal motor Renault S-Type SxU a sxw verze, G-typ motoru (G9T) a YD motor. Van obdržel významný facelift na konci roku 2003, kdy se plocha světlometu přepracovala, což v přední části trochu připomíná menší Trafic. Stejně jako jeho předchůdce, dodávka byla k dispozici v několika velikostech a konfiguracích, a byla populárním základem pro přestavby na sanitní auto.
Dodávané motorizace druhé generace vozu:

  • 2445cc 2.5D 80PS
  • 2799cc 2.8D 115PS
  • 2188cc 2.2 dCi 90PS/100PS
  • 2488cc 2.5 dCi 100PS/120PS/150PS
  • převodovka:
  • 5-stupňová manuální
  • 6-stupňová manuální
  • 6-stupňová Quickshift semi-auto

Renault Mascott - historie značky auta (dokončení článku)  »