Nákladní
Užitkové
X
Škoda
Praktik
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Praktik 1.4 16 V, ČR 55 000,- Kč
Škoda Praktik 1.4 16 V, ČR V prov. od 2007, 199 571 km
Benzín, pick up
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 12V, ČR 70 000,- Kč
Škoda Praktik 1.2 12V, ČR V prov. od 2009, 118 434 km
Benzín, pick up
1 200 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel 88 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné 1.majitel V prov. od 2012, 229 459 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné rezervace 98 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP klima tažné rezervace V prov. od 2011, 222 259 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 TDI-CR  KLIMATIZACE 99 000,- Kč
Škoda Praktik 1,2 TDI-CR KLIMATIZACE V prov. od 2013, 137 332 km
Diesel, pick up
1 199 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 TSI, Klima, ČR, 1Maj, DPH 100 000,- Kč
Škoda Praktik 1.2 TSI, Klima, ČR, 1Maj, DPH V prov. od 2014, 137 823 km
Benzín, pick up
1 200 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4 16V ASR, ABS 99 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Praktik 1.4 16V ASR, ABS V prov. od 2009, 129 385 km
Benzín, pick up
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Zobrazeno 1-7 (z celkem 7)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »