Cena bez DPH: 1 652 066,- Kč
orientačně v EUR:79 880,- €
Možnost odpočtu DPH
ukazatel rychlostního limitu (SLIF), hlídání jízdního pruhu, hlídání mrtvého úhlu, asistent změny jízdního pruhu, asistent jízdy v jízdním pruhu, adaptivní regulace podvozku, adapt.temp., natáčecí světlomety, automatické přepínání dálkových světel, dotykové ovládání palubního počítače, digitální přístrojový štít, volba jízdního režimu, elektronická ruční brzda, head-up display, parkovací senzory přední, automatické parkování, aut. stavitelný volant při nástupu, řazení pádly pod volantem, natáčecí zadní kola, el. víko zavazadlového prostoru, el. dovírání dveří, el. sklopná zrcátka, ambientní osvětlení interiéru, paměť nastavení sedadla řidiče, senz.op.brzd.d., přední světla LED, LED sv., start-stop systém, USB, digitální příjem rádia (DAB), zadní loketní opěrka, zatmavená zadní skla, digitální přístrojová deska
servisní knížka, koupeno v D, nehavarované, v záruce
AS231953 BMW Repair Inclusive na 3 roky / 999 999 km - Tovární záruka BMW Service Inclusive na 4 roky / 60 000 km - Servisní paket Výbava: Barva: Dravit šedá metalíza, 19 M disky kol z lehké slitiny, M sportovní brzdy s modrými třmeny, M sportovní diferenciál, Adaptivní M podvozek, Volič jízdních režimů, Laserové světlomety, High-beam assist, BMW Display Key, Komfortní přístupový systém, Soft-close, El. ovládané víko kufru, Strop čalouněný v barvě antracitu, M sportovní volant potažený kůží, M multifunkční sedadla s pamětí vpředu, Vyhřívaná a ventilovaná sedadla vpředu, 4 zónová klimatizace, Ambientní osvětlení, Driving assistant Professional, Adaptivní tempomat, Hlídání mrtvého úhlu, Hlídání jízdního pruhu, As. jízdy v pruzích, Speed limit info, Head Up displej, 360° kamery. Historie sportovního GT BMW řady 8 sahá až do roku 1989, kdy proběhlo představení na autosalonu ve Frankfurtu. Řada 8 byla prvním sériově vyráběným autem s motorem V12 kombinovaným s šestistupňovou manuální převodovkou. Zároveň jde o jedno z prvních aut, které bylo vybaveno elektronickou škrtící klapkou a jedno z prvních BMW s víceprvkovou zadní nápravou. Výroba první generace skončila roku 1999. Nepřímým nástupcem byla řada 6 z let 2003-2010 a 2011-2018. Řada 8 se znovu objevila roku 2018, a to v karosářských variantách Coupé, Gran Coupé a Convertible. Pohon oblíbené motorizace M850i zajišťuje 4.4-litrový V8 s dvojicí turbodmychadel, jenž vychází z motoru, kterým jsou obdařeny plnotučné M modely. Produkuje výkon 530 koní při 5500-6000 ot./min. a točivý moment 750 Nm při 1800-4600 ot./min. Motor je spárován s osmistupňovou automatickou převodovkou Steptronic a pohání všechna čtyři kola za pomocí inteligentního systému xDrive. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 3.9 sekundy a rozjede se až na 250 km/h, kde zasahuje elektronický omezovač. Mezi hlavní konkurenty karosářské varianty Gran Coupé patří Mercedes-Benz CLS/AMG GT 4-Door Coupé a Audi A7/S7/RS7, ale i Porsche Panamera.. Stav perfektní
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.