Osobní
Terénní
X
BMW
M5
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW M5 M5 4,4I DCT 7 926 000,- Kč
BMW M5 M5 4,4I DCT 7 V prov. od 2012, 112 000 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 412 kW (560 PS)
     


Prodám BMW M5 5,0 e60 V10 SERVIS 999 000,- Kč
BMW M5 5,0 e60 V10 SERVIS V prov. od 2006, 115 000 km
Benzín, sedan/limuzína
4 999 ccm, 373 kW (507 PS)
     


Prodám BMW M5 V10 5.0 manuál 1 190 000,- Kč
BMW M5 V10 5.0 manuál V prov. od 2007, 88 200 km
Benzín, sedan/limuzína
4 999 ccm, 373 kW (507 PS)
     


Prodám BMW M5 Soft,Night,ventilace,TV,Masáž 1 350 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M5 Soft,Night,ventilace,TV,Masáž V prov. od 2017, 131 333 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 441 kW (600 PS)
     


Prodám BMW M5 441kW xDrive SERVISNÍ KNIHA ČR 1 529 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW M5 441kW xDrive SERVISNÍ KNIHA ČR V prov. od 2018, 143 264 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 441 kW (600 PS)
     


Prodám BMW M5 Sedan Individual 1 589 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M5 Sedan Individual V prov. od 2018, 102 990 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 441 kW (600 PS)
     


Prodám BMW M5 Comp Ceramic RossoCorsa H/K CZ 1 699 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M5 Comp Ceramic RossoCorsa H/K CZ V prov. od 2019, 57 824 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 460 kW (625 PS)
     


Prodám BMW M5 Competition 1 699 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M5 Competition V prov. od 2018, 70 891 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 460 kW (625 PS)
     


Zobrazeno 1-8 (z celkem 8)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW M5 - historie značky auta

BMW M5 je sportovní verze luxusního sedanu "pětkové" řady automobilky BMW, vyráběná její sportovní divizí M. Historie BMW M5 začala v roce 1985 řadou E28. V současné době se tento model vyrábí již ve své páté generaci (E28, E34, E39, E60, F10 ).
Technické údaje modelu BMW M5 E28:

  • Výroba: 1985 – 1988
  • Motor: řadový šestiválec 3.5 L
  • Převodovka: 5-ti rychlostní manuální
  • Karoserie: limuzína
  • Rozchod kol: 2,624 mm
  • Délka: 4,801 mm
  • Šířka: 1,699 mm
  • Výška: 1,415 mm
  • Hmotnost: 1,550 kg


První BMW M5, vycházející ze série řady pět, se začalo vyrábět v roce 1985. Řadový šestiválec o objemu 3.5 litru o výkonu 286 koní pocházel ze supersportu M1. Auto bylo ručně vyráběné v továrně v Mnichově. Od sériové řady pět se toto auto lišilo, kromě výkonného motoru, hlavně interiérem a koncovkou výfuku umístěnou uprostřed.
Technické údaje modelu BMW M5 E34:

  • Výroba: 1989 – 1995
  • Motor: řadový šestiválec 3.6 – 3.8 L
  • Převodovka: 5-ti rychlostní manuální, 6-ti rychlostní manuální
  • Karoserie: limuzína, kombi
  • Rozchod kol: 2,761 mm
  • Délka: 4,720 mm
  • Šířka: 1,750 mm
  • Výška: 1,392 mm
  • Hmotnost: 1,750 kg


Stejně jako předchozí generace tohoto auta, byla i generace M5 E34 vyráběné převážně ručně. Objem motoru byl zvýšen o 0.1 litru oproti předchozí generaci a produkoval 311 koní. V druhé polovině roku 1991 se opět zvyšoval objem řadového šestiválce, tentokrát na 3.8 litru, výkon vzrostl na 335 koní. V roce 1992 byla představena verze kombi, bylo vyrobeno 891 kusů.
Technické údaje modelu BMW M5 E39:

  • Výroba: 1998 – 2003
  • Motor: vidlicový osmiválec 5.0 L
  • Převodovka: 6-ti rychlostní manuální
  • Karoserie: limuzína
  • Rozchod kol: 2,830 mm
  • Délka: 4,783 mm
  • Šířka: 1,801 mm
  • Výška: 1,412 mm
  • Hmotnost: 1,826 kg


Výkon BMW M5 řady E39 oproti předchozím generacím rapidně vzrostl. Zásadní změnou bylo použití vidlicového osmiválce místo řadového šestiválce. Motor měl objem 5 litrů a výkon 400 koní. Toto auto bylo vyráběné na stejné lince jako standardní pětková řada. 6-ti rychlostní manuální převodovka byla použita z vrcholné standardní verze BMW 540i, musela ovšem projít menšími změnami. Stejně tak karoserie a odpružení částečně pocházelo z pětkové řady.

BMW M5 - historie značky auta (dokončení článku)  »