Osobní
Terénní
X
Chevrolet
Epica
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Chevrolet Epica 2.0i, 105kW, ČR 79 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Chevrolet Epica 2.0i, 105kW, ČR V prov. od 2009, 137 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 993 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám Chevrolet Epica 2.5 i Serv.kniha 125 000,- Kč
Chevrolet Epica 2.5 i Serv.kniha V prov. od 2007, 117 447 km
Benzín, sedan/limuzína
2 492 ccm, 115 kW (156 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Chevrolet - historie značky auta

Chevrolet (známý také jako Chevy) je značkou automobilů, které vyrábí koncert General Motors Company (GM). V Evropě se od roku 2005 prodávají pod značkou Chevrolet převážně modely z továrny GM Daewoo, která je také ve vlastnictví GM. Chevrolet také vyrábě sportovní vozy Corvette.
Zakladatel této americké automobilky, Louis Chevrolet (1878 - 1941), se narodil v La Chaux-de-Fonds ve Švýcarsku. Tak jako jeho otec, který byl hodinář, měl velmi rád techniku. V dětství pořád rozebíral různé věci a snažil se porozumět tomu, jak fungují a jak by bylo možné je vylepšit. V jedenácti letech objevil svou druhou lásku – rychlost. V té době začal svou kariéru v opravně jízdních kol. Díky své lásce k technice hned začal přemýšlet, jak kolo vylepšit a zrychlit. Tím se Luis Chevrolet dostal k výrobě závodních kol, na kterých také závodil. V závodění byl dobrý a to mu pomáhalo uživit jeho rodinu.
Kolem roku 1896 se v Luisově dílně objevil americký turista, pozemkový magnát Vanderbilt. Vanderbilt potřeboval opravit svoji motorovou tříkolku a Louis byl tehdy schopen odborně pomoci. Ohromený Vanderbilt ho poté přesvědčil, že v Americe vydělá jmění. V roce 1901 se nakonec Louis Chevrolet přestěhoval do Ameriky a usídlil se v New Yorku. Tam také získal práci, živil se jako mechanik a designér u společnosti De Dion-Bouton, což byl tehdy největší výrobce aut. To nenechalo Luise chladným a brzy si auta oblíbil, jak jejich navrhování, tak závodění v nich.
Již v roce 1905 vyhrál svůj první velký závod a navíc překonal světový rychlostní rekord, když jednu míli ujel za 52,8 s. Ještě ten samý rok začal patnáctiletou šňůru vítězství, což ho proslavilo po celém světě.
Chevrolet - historie značky auta (dokončení článku)  »