První generace vozu Daewoo Nubira, model byl interně označovaný jako J100, byla vyvinuta s úmyslem nahradit model Daewoo Nexia. Design auta byl dílem italského institutu I.DE.A, technickou stránku mělo na starosti, v současnosti již zaniklé, vývojové středisko Daewoo Worthing Technical Centre ve Velké Británii.
V Holandsku získala Nubira titul Auto roku 1998.
Auto se vyrábělo až do roku 1999 ve třech karosářských verzích - sedan, hatchback a kombi. První Nubira poskytovala dostatek prostoru pro čtyři dospělé cestující, pět lidí už se tam těsnalo.
Daewoo Nubira první generace (J100) se nabízela s motory:
- 1498 cmc 81 kW (110 koní)
- 1598 cmc DOHC E-TEC 78 kW (106 koní)
- 1998 cmc DOHC D-TEC 98 kW (133 koní)
Rozměry vozu byly:
- čtyřdveřový sedan: délka 4467 mm, šířka 1700 mm, výška 1425 mm
- pětidveřové kombi: délka 4514 mm, šířka 1700 mm, výška 1433 mm
- pětidveřový hatchback: délka 4248 mm, šířka 1700 mm, výška 1425 mm
V roce 2000, poté co auto prošlo téměř stovkou vylepšení, přišla korejská automobilka s modelem Daewoo Nubira J150. Na domácí trhu, se vůz prodával
pod názvem Daewoo Nubira II. Vzhled, navržený firmou Italdesign, dával vozidlu dynamičnější ráz.
Auto bylo, oproti svému předchůdci, o 20 milimetrů širší, kombi bylo navíc o 36 mm delší. Rozdíly oproti první generaci jsou nejvíce patrné na přední části vozu,
kde najdeme větší mřížku chladič a jiné nárazníky. Přední světlomety jsou rovněž nové, zadní světla jsou jinak uskupená. Rozšířila se nabídka motorů a došlo
ke snížení jejich hlučnosti a přenosu vibrací do prostoru pro cestující.