Osobní
Terénní
X
Ferrari
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ferrari Stradale Carbon ADAS JBL LIFT 11 499 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ferrari Stradale Carbon ADAS JBL LIFT V prov. od 2023, 69 km
Hybridní, sportovní/kupé
3 990 ccm, 735 kW (999 PS)
     


Prodám Ferrari Rosso 70 Anni ADAS Carbon LIFT 12 199 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ferrari Rosso 70 Anni ADAS Carbon LIFT V prov. od 2022, 5 372 km
Hybridní, sportovní/kupé
3 990 ccm, 736 kW (1001 PS)
     


Prodám Ferrari Spider 14 990 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ferrari Spider V prov. od 2024, 60 km
Hybridní, kabriolet/roadster
3 990 ccm, 735 kW (999 PS)
     


Prodám Ferrari Spider 16 790 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ferrari Spider V prov. od 2023, 4 980 km
Hybridní, kabriolet/roadster
3 990 ccm, 574 kW (780 PS)
     


Prodám Ferrari GTC 17 510 000,- Kč
Ferrari GTC V prov. od 1969, 36 500 km
Benzín, sportovní/kupé
4 390 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Předchozí 1 2  
Zobrazeno 21-25 (z celkem 25)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ferrari - historie značky auta

Ferrari je italský výrobce sportovních aut. Značku založil Enzo Ferrari v roce 1929. Značka je po celou historii spjatá s motorsportem, zvláště s Formulí 1. Červené sportovní vozy Ferrari často vyhledávají světové celebrity, jako jeden ze symbolů úspěchu.
Počátky italské automobilky Ferrari sahají do roku 1929, kdy Enzo Ferrari (1898 - 1988) založil v Modeně společnost Scuderia Ferrari. Tato společnost byla určená k sponzorování amatérských automobilových jezdců. Sám Enzo neměl vůbec v úmyslu automobily vyrábět, dohnala ho k tomu až potřeba financovat svůj závodní tým Scuderia. Až do roku 1937 Ferrari připravoval a úspěšně pomáhal mnoha závodním jezdcům firmy Alfa Romeo. V následujícím roce byl zaměstnán jako šéf závodního týmu Alfy.
V roce 1940 byla automobilka Alfa Romeo kvůli válečným potřebám částečně zestátněna. Převzetí státem se ale nedotklo divize, řízené Ferrarim. Enzo Ferrari nesměl kvůli smlouvě s Alfou Romeo po dobu čtyř let závodit, a tak přeměnil svou společnost Scuderia Ferrari na Auto Avio Costruzioni Ferrari, která vyráběla stroje a díly pro letectví. Během tohoto nezávodního období vyrobil Ferrari pouze jediný typ závodního vozu - Tipo 815. Vyrobil jej pod označením SEFAC (Scuderia Enzo Ferrari Auto Corse) a byl to v podstatě první automobil Ferrari. Vůz byl představen v roce 1940 v závodě Mille Miglia. Byly vyrobeny pouze dva prototypy a řídili je Lotario Rangoni a Alberto Ascari. Díky válce ale nebyla v tomto závodě velká konkurence.
Ferrari - historie značky auta (dokončení článku)  »