Osobní
Terénní
X
Ferrari
FF
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ferrari FF 6.3 486kW V12 KERAMIKA DPH ČR 3 398 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ferrari FF 6.3 486kW V12 KERAMIKA DPH ČR V prov. od 2013, 56 076 km
Benzín, sportovní/kupé
6 262 ccm, 486 kW (661 PS)
     


Prodám Ferrari FF 4 500 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ferrari FF V prov. od 2012, 11 887 km
Benzín, sportovní/kupé
6 262 ccm, 486 kW (661 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ferrari - historie značky auta

Ferrari je italský výrobce sportovních aut. Značku založil Enzo Ferrari v roce 1929. Značka je po celou historii spjatá s motorsportem, zvláště s Formulí 1. Červené sportovní vozy Ferrari často vyhledávají světové celebrity, jako jeden ze symbolů úspěchu.
Počátky italské automobilky Ferrari sahají do roku 1929, kdy Enzo Ferrari (1898 - 1988) založil v Modeně společnost Scuderia Ferrari. Tato společnost byla určená k sponzorování amatérských automobilových jezdců. Sám Enzo neměl vůbec v úmyslu automobily vyrábět, dohnala ho k tomu až potřeba financovat svůj závodní tým Scuderia. Až do roku 1937 Ferrari připravoval a úspěšně pomáhal mnoha závodním jezdcům firmy Alfa Romeo. V následujícím roce byl zaměstnán jako šéf závodního týmu Alfy.
V roce 1940 byla automobilka Alfa Romeo kvůli válečným potřebám částečně zestátněna. Převzetí státem se ale nedotklo divize, řízené Ferrarim. Enzo Ferrari nesměl kvůli smlouvě s Alfou Romeo po dobu čtyř let závodit, a tak přeměnil svou společnost Scuderia Ferrari na Auto Avio Costruzioni Ferrari, která vyráběla stroje a díly pro letectví. Během tohoto nezávodního období vyrobil Ferrari pouze jediný typ závodního vozu - Tipo 815. Vyrobil jej pod označením SEFAC (Scuderia Enzo Ferrari Auto Corse) a byl to v podstatě první automobil Ferrari. Vůz byl představen v roce 1940 v závodě Mille Miglia. Byly vyrobeny pouze dva prototypy a řídili je Lotario Rangoni a Alberto Ascari. Díky válce ale nebyla v tomto závodě velká konkurence.
Ferrari - historie značky auta (dokončení článku)  »