První generace
- Výroba: 1983-1987
- Podvozek: EC1 AF AE532
- Typ karoserie: 3 -dveřový hatchback
- Powertrain
- Motor:
- 1.3 L 58 hp I4
- 1.3 L 60 hp EV1 I4 (1984-1986)
- 1,5 L 58-76 hp EW1/D15A2 I4 (1984-1985)
- 1.5 L 91 hp EW3/4 I4 (1985-1987)
CR-X první generace byla v některých oblastech mimo Japonsko prodávána jako Honda Civic CRX. Původní 1,3 l auto (kód podvozku AE532) dosáhlo podle EPA spotřeby přibližně 3,4 l na 100 kilometrů, a v roce 1984 bylo při příznivých jízdních podmínkách dosaženo ještě lepšího výsledku.
Druhá generace
- Výroba: 1987-1991
- Powertrain
- Rozvor: 2301 mm
- Délka: 3759 mm / 3754 mm
- Šířka: 1674 mm / 1669 mm
- Výška: 1273 mm / 1270 mm
Podvozek auta byl výrazně změněn v roce 1988. Mnohé motory byly vybaveny vstřikováním paliva jako standard. VTEC motor používající proměnného časování ventilů zajišťuje lepší výkon při vysokém rozsahu otáček, a přitom zachovává nízkou spotřebu paliva. Modely auta vybavené motorem VTEC také obdržel několik předělávek, jako aktualizované nárazníky, světla, kapoty, brzdy či tlumiče, a nový design palubní desky. Některé z těchto konstrukčních změn byly přidány i do souběžných modelů neobsahujících motor VTEC.