Hyundai i20 je jihokorejské supermini vyráběné v Turecku (pro evropský trh) a v Indii (pro trhy Asie a Oceánie). Auto debutovalo v říjnu 2008 na autosalonu v Paříži a patří mezi i10 a i30, přičemž chronologicky se jedná o nástupce Hyundai Getz. Vůz i20 nahrazuje Getz téměř na všech trzích, jehož historie však byla oficiálně ukončena až v roce 2011.
Auto má náhon na přední kola a je k dispozici jako hatchback ve tří a pěti-dveřové verzi. Jeho autorem je návrhář Thomas Bürkle, který autu propůjčil následující rozměry: rozvor 2525 mm, šířku 1710 mm, výšku 1490 mm a délku 3940 mm (do roku 2012) či 3995 mm (od roku 2012 dodnes). Dostatečně široký rozvor poskytuje velkorysý prostor v kabině pro cestující.
Auto využívá zcela novou platformu, která byla vytvořena za účelem přesunout Hyundai do vysoce konkurenčního B-segmentu. Z hlediska motorizace dostal Hyundai do vínku následující vybavení:
1,2 Kappa s 5-stupňovou manuální převodovkou, zdvihovým objemem 1248 cm3 a maximální rychlostí 168 km/h
1,4 Gamma s 6-stupňovou manuální nebo 4-stupňovou automatickou převodovkou, zdvihovým objemem 1396 cm3 a maximální rychlostí 181 km/h
1,1 U-II s 6-stupňovou manuální převodovkou, zdvihovým objemem 1120 cm3 a maximální rychlostí 160 km/h
1,4 U-II s 6-stupňovou manuální převodovkou, zdvihovým objemem 1396 cm3 a maximální rychlostí 174 km/h