Cena bez DPH: 2 478 512,- Kč
orientačně v EUR:119 420,- €
Možnost odpočtu DPH
7 rychlostních stupňů, ukazatel rychlostního limitu (SLIF), hlídání jízdního pruhu, hlídání mrtvého úhlu, LED adaptivní světlomety, natáčecí světlomety, automatické přepínání dálkových světel, elektronická ruční brzda, parkovací senzory přední, řazení pádly pod volantem, natáčecí zadní kola, paměť nastavení sedadla řidiče, senz.op.brzd.d., přední světla LED, LED sv., start-stop systém, USB, pohon 4 x 2
servisní knížka, koupeno v CZ, nehavarované
VŮZ SE NENACHÁZÍ NA PROVOZOVNĚ, V PŘÍPADĚ ZÁJMU NUTNO VOLAT PŘEDEM! AS242584 EXTERIÉR VOZIDLA KOMPLETNĚ POTAŽEN OCHRANNOU TRANSPARENTNÍ PPF FÓLIÍ. Výbava: Barva: Selenite Gray Magno - matný lak, 19/20 disky kol AMG, Červené brzdové třmeny AMG, Výfukový systém AMG Performance se 2 volitelnými řezimy, AMG Carbon paket exteriéru, Nastavitelná tuhost podvozku, Řízení kol zadní nápravy, LED světlomety, LED denní svícení, Keyless-Go, Obložení interiéru AMG Carbon, AMG Performance sportovní sedadla, El. nastavitelná přední sedadla s pamětí, 2 zónová klimatizace, AIRSCARF - ohřev krku, As. dopravního značení, Brzdový asistent, As. sledování mrtvého úhlu, As. sledování bdělosti, As. jízdy v pruzích, Tempomat, Zadní kamera, Přední a zadní parkovací senzory, Volič jízdních režimů, Bluetooth, Satelitní navigace, Sportovní multifunkční volant v kůži Nappa. Mercedes-AMG GT je nepřímým nástupcem ikonického modelu SLS. Roku 2014 se stal jedním z hlavních konkurentů pro vozy Porsche 911 a Jaguar F-Type. Provedení GT C Roadster je podle mnohých automobilových novinářů tou nejlepší variantou pro běžné silnice. Dynamikou se blíží okruhově orientované variantě GT R, ale stále poskytuje dostatek komfortu včetně otevřeného nebe nad hlavou. ERku se podobá například systémem natáčení zadní nápravy, oproti základu a eSku má rozšířenou karoserii. Jeho pohon zajišťuje 4.0-litrový V8 BiTurbo, jenž produkuje výkon 557 koní při 5750-6750 ot./min. a točivý moment 680 Nm při 1900-5750 ot./min. S motorem spolupracuje sedmistupňová dvouspojková převodovka a mezi poháněnými zadními koly se nachází aktivní diferenciál. Z 0 na 100 km/h dokáže zrychlit za 3.7 sekundy a maximální rychlost čítá 316 km/h. O zastavení z těchto vysokých rychlostí se starají brzdy s 390-milimetrovými kotouči vpředu a 360-milimetrovými vzadu.. Stav perfektní
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.