Osobní
Terénní
X
Rover
25
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Rover 25 2.0 TD 74 kw 28 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Rover 25 2.0 TD 74 kw V prov. od 2003, 236 000 km
Diesel, hatchback
1 994 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Zobrazeno 1-1 (z celkem 1)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Rover 25 - historie značky auta

Rover 25 je malé auto britské automobilky Rover vyráběné od roku 1999. Po technické stránce vůz vychází z poslední generace svého předchůdce Rover 200, ale po faceliftu byl přejmenován na typ 25. Motory 1,4l, 1,6l, 1,8l, a 2,0l diesel však byly převzaty z předchozího typu, a později k nabídce přibyl také motor o objemu 1,1l. Jedná se o 3 nebo 5-dveřový hatchback, a přední část auta byla podobná vozu Rover 75. V roce 2001 byla tato britská automobilka koupená společností BMW, a ve stejném roce začala výroba sportovního typu MG ZR. Roku 2003 se objevila další odvozená verze Rover Streetwise - jednalo se o crossover s vyšší světlou výškou. V roce 2004 prošel model faceliftem, avšak o rok později byla historie jeho výroby ukončena, a jeho nástupcem se stal MG3.
Od roku 2001 se do výroby dostal nový model tohoto vozu, který byl prodáván pod názvem MG ZR. Výroba tohoto auta probíhala až do roku 2005. Oproti klasickému Roveru 25 byl u modelu MG upraven nejen vzhled interiéru, ale i exteriéru. Automobilka Rover původně plánovala výrobu vozu Rover 25 TI, ale vedení BMW rozhodlo o výrobě sportovního modelu pod samostatnou značkou MG.
V roce 2003 pak bylo představeno dvoumístné užitkové auto MG Express, které stejně jako Rover 25 (pod interním označením Jewel) prošlo v roce 2004 faceliftem. Úprava podvozku byla sportovnější (odpružení a nastavení řízení), a dále byla provedena řada bezpečnostních a vnitřních změn. Na výběr bylo několik motorů - ZR 105 byla poháněná motorem 1,4l, ZR 120 motorem 1,8l o síle 86kW a ZR 160 motorem 1,8l (117 kW). Jako výběr byly k dispozici i dva dvoulitrové turbodiesel motory, ZR TD 100 o výkonu 74kW a ZR TD 115 o výkonu 83kW.
Rover 25 - historie značky auta (dokončení článku)  »