Osobní
Terénní
X
Saab
9-3
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Saab 9-3 2,0t 87 777,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Saab 9-3 2,0t V prov. od 2002, 217 800 km
Benzín, sedan/limuzína
1 998 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Saab 9-3 2.0TiD 110KW man – 2x KOLA 94 800,- Kč
Saab 9-3 2.0TiD 110KW man – 2x KOLA V prov. od 2007, 281 000 km
Diesel, kombi
1 910 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Saab 9-3 1,9 TDI 117 777,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Saab 9-3 1,9 TDI V prov. od 2009, 180 000 km
Diesel, kombi
1 910 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Saab 9-3 2,8 TS Aero Sport automat 120 000,- Kč
Saab 9-3 2,8 TS Aero Sport automat V prov. od 2006, 204 258 km
Benzín, kombi
2 792 ccm, 184 kW (250 PS)
     


Prodám Saab 9-3 1.8t Cabrio 122 222,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Saab 9-3 1.8t Cabrio V prov. od 2004, 190 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 998 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Saab 9-3 SPORT 2,8 T 144 444,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Saab 9-3 SPORT 2,8 T V prov. od 2005, 176 900 km
Benzín, sedan/limuzína
2 792 ccm, 184 kW (250 PS)
     


Prodám Saab 9-3 2,0t Cabrio Vector 149 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Saab 9-3 2,0t Cabrio Vector V prov. od 2004, 221 681 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 998 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Prodám Saab 9-3 Combi 2,8T V6 188kW Automat 198 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Saab 9-3 Combi 2,8T V6 188kW Automat V prov. od 2008, 211 277 km
Benzín, kombi
2 792 ccm, 188 kW (256 PS)
     


Prodám Saab 9-3 1,9 110kW AUTOMAT 198 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Saab 9-3 1,9 110kW AUTOMAT V prov. od 2007, 173 900 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 910 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Saab 9-3 - historie značky auta

Saab 9-3 byl kompaktní luxusní automobil značky Saab, vyráběný ve švédském Trollhättanu od roku 1998.
Auto bylo na začátku své výroby označováno jako Saab 93, což odpovídalo pojmenování v té době vyráběnému vetšímu modelu Saab 95. Zanedlouho poté se však název modelu změnil na 9-3 (vyslovováno jako "devět tři"). Saab vyráběl mezi lety 1955 až 1960 také podobně pojmenovaný model - Saab 93 (vyslovováno jako "devadesát tři") - což pro někoho mohlo být lehce matoucí.
První generace modelu 9-3 se dala v podstatě označit za novou generaci modelu Saab 900. Saab 900 druhé generace, ze kterého nová 9-3ka vychází, se vyráběl mezi roky 1994-1998. Na výtky o přílišné podobnosti s předchozím modelem reagoval Saab kampaní, ve které prohlašoval, že bylo provedeno celkem 1 100 vylepšení, včetně inovovaného systému zavěšení pro zlepšení jízdních vlastností nového modelu.
Oproti svému předchůdci mělo auto uhlazenější design a bylo k dispozici jako tří nebo pětidveřový hatchback a také jako dvoudveřový kabriolet. Verzi kabriolet vyráběla pro Saab rakouská firma Magna Steyr až do roku 2010, poté byla výroba přesunuta do závodu ve švědském Trollhättanu.
Saab 9-3 využívá podvozkovou platformu GM Epsilon, kterou sdílí s vozy Opel Vectra a Cadillac BLS, které se vyráběly na stejné montážní lince ve Švédsku až do roku 2009.
Tento model byl posledním malým Saabem, který používal automobilkou vyvinutý motor Saab H. Oproti svému předchůdci Saabu 900 měl nejenom lepší jízdní vlastnosti, ale také podstatně vylepšenou ochranu při nárazu, díky standardně dodávaným bočním airbagům s ochranou hlavy a aktivní opěrky hlavy. Saab 9-3, spolu s větším modelem Saab 9-5 a také s vozem Volvo S70, byly při testech Euro NCAP první auta na světě, které získaly maximální počet bodů v ochranně proti bočním nárazům.
Kromě standardních testů prošel Saab 9-3 též tradičním "losím testem", který spočívá v prudkém vyhýbacím manévru před nečekanou překážkou. Losí test je švédskými automobilkami používán po celá desetiletí, neboť srážka s tímto velkým sudokopytníkem mívá pro posádku auta často tragické následky.
Saab 9-3 byl dostupný s novou variantu motoru B204 (B204E) o výkonu 154 hp (115 kW). Tento nízkotlaký turbo motor (low pressure turbo) vycházel z motoru B204L, který byl použitý v poslední generaci modelu Saab 900. Pro americký trh, byly všechny 9-3ky standardně dodávány s přeplňovanými benzínovými plnotlakými turbo motory B204L o výkonu 185 hp (138 kW). Případně se zde do sportovních modelů Saabu 9-3 SE montoval výkonný motor B204R o výkonu 200 HP.
9-3ky první generace byly první auta značky Saab, které byly k dispozici také s dieselovým motorem. Jednalo se o motory Opel, používané také v modelech Opel Vectra.
Saab 9-3 - historie značky auta (dokončení článku)  »