Osobní
Terénní
X
Seat
Ateca
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Seat Ateca 2,0 TDI DSG 110kW *S6532662  F 892 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Seat Ateca 2,0 TDI DSG 110kW *S6532662 F V prov. od 2023, 5 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Seat Ateca 2,0 TDI 150k 4WD 360view Bufik 999 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Seat Ateca 2,0 TDI 150k 4WD 360view Bufik V prov. od 2024, 15 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Předchozí 1 2 3  
Zobrazeno 41-42 (z celkem 42)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Seat - historie značky auta

Seat je španělský producent osobních automobilů. Seat byl založený v roce 1950 za asistence firmy Fiat. Nyní je zcela vlastněný Volkswagen Group, jako jedna z jeho značek. SEAT 600 bylo prvním autem mnoha španělských rodin v šedesátých letech. Seat se angažuje v rallye.
SEAT je španělská automobilka založená v roce 1950 společností Instituto Nacional de Industria (INI), s počáteční investicí Fiatu. V současnosti je automobilka SEAT stoprocentně vlastněnou dceřinou společností německého koncernu Volkswagen. Centrála je v Martorellu, poblíž Barcelony ve Španělsku. Roční produkce automobilky dosahuje počtu 500 000 kusů. SEAT je zkratka slov Sociedad Espanola de Automóviles de Turismo.
Zpočátku SEAT vyráběl v licenci modely vozů Fiat, které se vzhledově jen velmi málo lišily od původních italských automobilů. SEAT Panda (později předělán na SEAT Marbella) byl vytvořený podle původního Fiatu Panda. SEAT 600, vyráběny podle Fiatu 600, bylo první auto mnohých španělských rodin. Tento vůz se stal symbolem Španělského ekonomického zázraku. V roce 1967 se SEAT stal největším španělským výrobcem aut. V tomto roce Fiat zvýšil svůj vlastnický podíl z původních 6% na 36%. Zároveň s tím se snížil podíl státního vlastnictví z 51% na 32%. Zbývajících 32% se rozdělilo mezi šest hlavních bank. Přestože Fiat nebyl majoritním vlastníkem, převzal v té době kontrolu nad obchodem. Fiat se také zavázal pomoci SEATu s rozvojem a s výrobou nového modelu (např. SEAT 133).
Během následujících let SEAT nadále dominuje španělskému automobilovému trhu a produkuje 282 698 vozů ročně – tedy více než 58% celkové španělské automobilové produkce. V roce 1971 byl, navzdory povodním, otevřen nový výrobní závod v Barceloně. S 81 auty na 1000 obyvatel byl rozvíjející se španělský trh vnímán ostatními výrobci jako perspektivní a SEAT musel čelit zvýšené konkurenci ostatních významných výrobců. Začal proto uvažovat o založení nové výrobní továrny ve Španělsku. V roce 1970 rostoucí španělská prosperita trvala už deset let. Díky tomu se v srpnu roku 1976 SEAT rozhodl, že zahájí místní produkci automobilu Lancia Beta. O tři roky později SEAT získal továrnu ve městě Pamplona a skutečně začal vyrábět vozy Lancia Beta. Vyráběly se pouze ve verzi kupé a lift-back. Španělské auta byly vybavené zjednodušeným systémem pérování a motory s menším obsahem, oproti svým italským protějškům. Prodávaly se ale za nižší ceny.
Seat - historie značky auta (dokončení článku)  »