Osobní
Terénní
X
Škoda
105
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda 105 S*33kw*Eko zaplaceno 77 000,- Kč
Škoda 105 S*33kw*Eko zaplaceno V prov. od 1985, 99 999 km
Benzín, sedan/limuzína
1 046 ccm, 33 kW (45 PS)
     


Prodám Škoda 105 1.0, NOVÁ CENA, plně pojízdný 80 000,- Kč
Škoda 105 1.0, NOVÁ CENA, plně pojízdný V prov. od 1983, 73 821 km
Benzín, sedan/limuzína
1 000 ccm, 33 kW (45 PS)
     


Prodám Škoda 105 99 000,- Kč
Škoda 105 V prov. od 1989, 50 036 km
Benzín, sedan/limuzína
1 046 ccm, 33 kW (45 PS)
     


Prodám Škoda 105 ČR 105L – VETERÁN SPZ 100 000,- Kč
Škoda 105 ČR 105L – VETERÁN SPZ V prov. od 1988, 35 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 046 ccm, 33 kW (45 PS)
     


Prodám Škoda 105 1.0, SPZ, STK 110 000,- Kč
Škoda 105 1.0, SPZ, STK V prov. od 1980, 48 849 km
Benzín, sedan/limuzína
1 000 ccm, 34 kW (46 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »