Osobní
Terénní
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Fabia I 1.2 12 V, ČR 40 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 12 V, ČR V prov. od 2004, 162 000 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1.6 i 40 000,- Kč
Škoda Octavia 1.6 i V prov. od 2004, 229 400 km
Benzín, kombi
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i, ČR 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i, ČR V prov. od 2007, 168 900 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 12V, po STK, v provozu 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 12V, po STK, v provozu V prov. od 2003, 153 858 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1.9 TDi, ČR 40 000,- Kč
Škoda Octavia 1.9 TDi, ČR V prov. od 2000, 320 253 km
Diesel, sedan/limuzína
1 896 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 12V, Serv.kniha, po STK 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 12V, Serv.kniha, po STK V prov. od 2006, 128 276 km
Benzín, kombi
1 200 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 47kw 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 47kw V prov. od 2006, 227 000 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1.6 i 40 000,- Kč
Škoda Octavia 1.6 i V prov. od 2001, 218 625 km
Benzín, kombi
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 HTP 97000km! 40 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Fabia 1.2 HTP 97000km! V prov. od 2003, 97 000 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 HTP 40 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 HTP V prov. od 2003, 171 725 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2, rezervace 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2, rezervace V prov. od 2008, 172 216 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 12V, po STK 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 12V, po STK V prov. od 2006, 155 867 km
Benzín, kombi
1 200 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i Serv.kniha, ČR 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i Serv.kniha, ČR V prov. od 2006, 190 599 km
Benzín, sedan/limuzína
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i V prov. od 2007, 181 785 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1,6 39 999,- Kč
Škoda Octavia 1,6 V prov. od 2001, 211 658 km
Benzín, sedan/limuzína
1 598 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i V prov. od 2006, 232 621 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 HTP, ČR 40 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 HTP, ČR V prov. od 2005, 181 638 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i V prov. od 2003, 100 205 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 12V, ČR,1.maj, zamluveno 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 12V, ČR,1.maj, zamluveno V prov. od 2006, 136 539 km
Benzín, kombi
1 200 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i, ČR 40 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i, ČR V prov. od 2006, 232 351 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Zobrazeno 181-200 (z celkem 7708)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »