Osobní
Terénní
X
Toyota
Auris
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, NOVÁ CENA 310 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, NOVÁ CENA V prov. od 2018, 131 091 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 1.maj, ČR 319 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 1.maj, ČR V prov. od 2016, 108 487 km
Benzín, kombi
1 598 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, Serv.kniha 320 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, Serv.kniha V prov. od 2017, 61 239 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris Hybrid, Automat, ČR,2.maj 320 000,- Kč
Toyota Auris Hybrid, Automat, ČR,2.maj V prov. od 2016, 110 179 km
Benzín, hatchback
1 800 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, Automat 321 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, Automat V prov. od 2017, 126 783 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 VVTI Serv.kniha, ČR 325 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 VVTI Serv.kniha, ČR V prov. od 2015, 37 128 km
Benzín, kombi
1 598 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, NOVÁ CENA 340 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, NOVÁ CENA V prov. od 2017, 78 128 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris Hybrid, Automat, ČR,1.maj 340 000,- Kč
Toyota Auris Hybrid, Automat, ČR,1.maj V prov. od 2016, 61 508 km
Benzín, hatchback
1 800 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, ČR,2.maj 350 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, ČR,2.maj V prov. od 2018, 91 408 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, ČR,1.maj 360 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, ČR,1.maj V prov. od 2019, 44 378 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, NOVÁ CENA 370 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, NOVÁ CENA V prov. od 2018, 43 922 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1.6 Valvematic, Serv.kniha 376 000,- Kč
Toyota Auris 1.6 Valvematic, Serv.kniha V prov. od 2017, 92 724 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris 1,6 i KAM.1.maj.17 450km! 97 k 379 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Toyota Auris 1,6 i KAM.1.maj.17 450km! 97 k V prov. od 2019, 17 447 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 97 kW (132 PS)
     


Prodám Toyota Auris Hybrid, Selection, slušný stav 400 000,- Kč
Toyota Auris Hybrid, Selection, slušný stav V prov. od 2018, 91 308 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Toyota Auris Hybrid, Automat, Navi 427 000,- Kč
Toyota Auris Hybrid, Automat, Navi V prov. od 2018, 98 602 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Předchozí 1 2 3  
Zobrazeno 41-55 (z celkem 55)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »