X
Volkswagen
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Cheb Karlovy Vary Sokolov

Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16V, Automatická klima 110 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16V, Automatická klima V prov. od 2009, 132 427 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16 V 110 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16 V V prov. od 2008, 146 942 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4 16 V 110 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.4 16 V V prov. od 2012, 205 723 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 TDi 110 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 TDi V prov. od 2011, 263 465 km
Diesel, kombi
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6 i Serv.kniha, ČR 110 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6 i Serv.kniha, ČR V prov. od 2007, 158 339 km
Benzín, mpv
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 2.0 FSi 112 000,- Kč
Volkswagen Touran 2.0 FSi V prov. od 2006, 161 659 km
Benzín, mpv
1 984 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 114 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2009, 199 167 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 114 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2008, 176 458 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 TDI, Navi 115 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 TDI, Navi V prov. od 2013, 258 124 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 TDI, Automat, Serv.kniha 115 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 TDI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2011, 282 304 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 1.4 TSi 115 000,- Kč
Volkswagen Touran 1.4 TSi V prov. od 2011, 329 701 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0, ČR 115 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0, ČR V prov. od 2007, 259 327 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16 V 115 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16 V V prov. od 2008, 140 917 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 115 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2008, 170 156 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4 i 115 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.4 i V prov. od 2010, 193 884 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.4 TSi 115 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.4 TSi V prov. od 2009, 199 844 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 TDI V prov. od 2016, 296 776 km
Diesel, kombi
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.4 TSI, Serv.kniha 118 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.4 TSI, Serv.kniha V prov. od 2009, 113 621 km
Benzín, sedan/limuzína
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 1.4 TSI 119 000,- Kč
Volkswagen Touran 1.4 TSI V prov. od 2009, 224 901 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Caddy 1.9 TDi 119 000,- Kč
Volkswagen Caddy 1.9 TDi V prov. od 2009, 235 209 km
Diesel, mpv
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Zobrazeno 161-180 (z celkem 1469)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »