Rok výroby:1995Typ motoru:2969Stav km při koupi:196 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:2. 2. 2014
super poměr-cena/ výkon/výbava jízdní vlastnosti tvrdej podvozek
Slabé stránky
dražší náhradní díly
Závady a opravy na autě
svíčky zadní brzdový kotouče+pakny a lanovody spojková lamela řídící jednotka ABS čepy a ramena na přední nápravě klínovej řemen vzduchovej filtr přední tlumiče+pružiny zadní část výfuku olejovej filtr nová baterie 75Ah Varta,tamta předchozí,rovněž Varta,ale 72Ah vydržela 7let!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Svoji 164 mám již 3roky a opravdu na ní nedám dopustit.Je sice pravda,že jsem do ní dost nainvestoval,ale jednalo se vícemně o spotřební věci.Motor 3.0 je logicky náročnější na udržbu,ale zas má slušnou výdrž.Při slušným zacházení vydrží téměř pul mega,pokud se mění včas spotřební věci,který se měnit mají.164 má tvrdej podvozek a je mimořádně prostorná,jak šířka tak délka.Spotřeba bych řek,že je uměrná výkonu a objemu motoru.V průměru ted v zimě jezdím kolem 11litrů,v létě mám průměr okolo 10litrů.Na dálku se da jet při 120km i za 7.5litru,ale kdo by takový výkonný auto šetřil.Mám v ní maximální výbavu včetně automatický klimy,koženejch sedaček,tempomatu a velkýho BC.Za 3 roky sem s ní najezdil skoro 35000 a nikde mě nikdy nenechala stát.Za ty peníze to je super auto,myslím si,že ve svým segmentu je ohledně pořizovací ceny jedno z nejlevnějších.Poměr cena,jízdní vlastnosti,výkon,výbava a užitná hodnota je víc než slušnej.Díly jsou na AR 164 dražší,ale pokud má auto člověk rád,tak by mu měl lecos odpustit.
Vzpomínám na něj v dobrém, v čase, kdy tu jezdily samý Škodovky, jsem si vozil zadek v téhle nabušený káře. Auto paráda. Interiér jak v letadle, samý ukazatele, dokonce i tlak oleje. Neuvěřitelné, nikdy se mi na tom autě nekazila elektrika v interiéru. Na jediné co jsem v autě nadával a vyvádělo mě to z míry, když jsem přejel nerovnost, otevřel se mi kryt pro zapalovač, je to takový divný mechanismus, který se jen tam namáčkne a ono by to mělo držet, ale nedrželo to. :D Koroze ať si říká kdo chce co chce, já ji schytal, v lemech, kolem blatníků, spodek dveří v kufru, prostě ty první místa, které se chytávají, atd. :( Auto bylo velmi pohodlné a velmi měkké. Hodně rychle odcházeli zadní silentbolky, bylo jich myslím 6 vzadu dohromady a ještě horní uložení tlumičů, celkem náročnější podvozek no, ale pohodlné to bylo hodně. :)
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 164
Alfa
Vzpomínám na něj v dobrém, v čase, kdy tu jezdily samý Škodovky, jsem si vozil zadek v téhle nabušený káře. Auto paráda. Interiér jak v letadle, samý ukazatele, dokonce i tlak oleje.
Neuvěřitelné, nikdy se mi na tom autě nekazila elektrika v interiéru. Na jediné co jsem v autě nadával a vyvádělo mě to z míry, když jsem přejel nerovnost, otevřel se mi kryt pro zapalovač, je to takový divný mechanismus, který se jen tam namáčkne a ono by to mělo držet, ale nedrželo to. :D
Koroze ať si říká kdo chce co chce, já ji schytal, v lemech, kolem blatníků, spodek dveří v kufru, prostě ty první místa, které se chytávají, atd. :(
Auto bylo velmi pohodlné a velmi měkké.
Hodně rychle odcházeli zadní silentbolky, bylo jich myslím 6 vzadu dohromady a ještě horní uložení tlumičů, celkem náročnější podvozek no, ale pohodlné to bylo hodně. :)
03.02.2014 | 11:06:58 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat