Rok výroby:2005Typ motoru:2,0 diesel Common RailStav km při koupi:0 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:23. 1. 2007
Auto se sportovním duchem a skvělými jízdními vlastnostmi na suchém povrchu.
Vynikající poměr výkonu a spotřeby.
Perfektní do města. Na delší cesty také není špatné, ovšem pouze pro dvě osoby. Komfort trochu utrpěl ve prospěch sportovních vlastností vozu. Relativně tvrdý podvozek, který však velmi oceníte v zatáčkách!
Určeno spíše pro mladší generace. Vozidlo má relativně nízký posez a časté nastupování a vystupování není příliš pohodlné. Tento fakt platí pak dvojnásobně při nasedání vzadu! Zadní dveře jsou relativně krátké a přes zadní blatník a nízkou střechu se vzadu velmi špatně nasedá.
Pozor na zimu! Na sněhu je auto ovladatelné pouze díky velmi dobrému stabilizačnímu systému, který dokáže divy. Ovšem při vypnuté stabilizaci je vozidlo (díky zadnímu náhonu) na sněhu téměř neřiditelné. Dále pak je zadní náhon v zimě nepraktický při rozjezdech na kluzkém povrchu a nepomůže vám ani protiskluzový systém!
V létě vám vozidlo naopak poskytne nekonečnou radost z jízdy!! Vůz je neuvěřitelně stabilní a dynamický. S tímto vozem si před cílem objedete ulici a uděláte si kolečko ještě jen tak pro radost. Největší radost z jízdy pocítíte při projíždění zatáček ve tvaru "S", kdy plně vyniknou skvělé vlastnosti téměř "sportovního" podvozku. Na dálnici pak oceníte 6-ti stupňovou převodovku.
Motor je vynikající! Výrobce u této verze (118d) uvádí kW při ot./min. - 90/4000 a točivý moment v Nm při ot./min. 280/2000. Popravdě kdybych tento údaj neznal, uvěřil bych i vyšším číslům... Výrobce dále nabízí verzi 120d, která má stejný obsah motoru a počet válců (1995ccm, válce 4), ovšem výkon 120kW... Jistě by tato verze stála za hřích, ale příplatek je znatelný a pokud není vaše příjmení "Schuhmacher", tak vás slabší verze 118d svým výkonem jistě nad míru uspokojí! Navíc vás to v provozu ani nebude stát žádné velké peníze, protože průměrná spotřeba se i při sportovnější jízdě (...a to většinou po městě) pohodlně vleze pod 7litrů/100km. Pokud však budete jezdit úsporněji a častěji mimo město, spotřeba bude pochopitelně výrazně nižší...
Celková konstrukce působí vzhledem ke kompaktnosti vozu velmi mohutně. To se především odrazí na pocitu bezpečí. Přední deformační zóna působí robustně a boční dveře jsou relativně vysoké a mají odolné výztuhy zhruba ve výši čelní masky ostatních vozů. Samozřejmě na bezpečnosti vozu také přidává velmi dobrý podvozek, airbagy, elektronický stablizační systém, atd. (...ovšem pozor na jízdu na sněhu!).
No a co se týče vzhledu, tak to je takový bonbónek na konec:-) Samozřejmě že je to především věc názoru, ale já sám za sebe musím říct, že vzhled je více než povedený!! Přední robustní maska s krásnými světly, protáhlá kapota a nádherné boční linie zdůrazněné prolisem ve dveřích tvoří dohromady úžasnou kombinaci a velmi působivé vystupování tohoto nabitého kompaktu. Stejně tak interiér je povedený, ovšem zde velmi záleží na konkrétním provedení...
Sečteno a podtrženo se jedná o více než kvalitní vůz. Veškeré zpracování a technologie jsou na vysoké úrovni a to se odráží především na spolehlivosti, ale také na vynikajícím poměru výkonu a spotřeby nebo i bezpečnosti vozu. Komfort zde bez pochyby předčila radost z jízdy a sportovní duch, který je patrný například ze sériových 16" kol, které u takto kompaktních vozů nebývají zvykem. Ovšem přes všechny technické přednosti tohoto BMW si myslím, že to bude zřejmě především vzhled, který jistě naláká nejednoho zájemce. Po projížďce už vás pak může odradit jen cena, která jistě není zrovna malá. V této souvislosti bych ještě vytknul výrobci, že při koupi nového vozu je příliš velká část výbavy za příplatek. Např. zadní el. okna si myslím, že by u tohoto vozu měla být automaticky v základní ceně! A takových zbytečných příplatků by se dalo vyjmenovat nejméně tucet, takže konečná cena vozu se může vyšplhat až nehorázně vysoko! ...ale stojí to za to... :-).
Zdravím 118i bych s klidem doporučil, tento motor má kamarád v trojkové řadě, není to sice žádný supersport ale je s ním spokojeny, zatím bez poruch, auto kupoval nové a už ho má cca. 3 roky. Já mám asi rok mírně ojetou 116i a taky bez poruch, takže servisní náklady netuším :-) a bežná udržba je asi dražší než na Škodě Felicii, ale nejedná se o žádně markantní částky. Motor ve 116i je prý poruchovejší a nemá takovou dynamiku, ale pro běžné ježdění ve městě i po dálnici komfortně zvládá, nebavíme se tu o htp. Spotřeba u mé 116i je 9,5 dlouhodobá převážně město a s těžkou nohou, u 118i se bude spotřeba pohybovat stejně a níž si myslím. Doporučil bych Vám hledat automobil ve vyšších výbavám s parkovacími senzory (výhled není špatný, ale mohl by být i lepší), pořiďte si s koženým volantem (plastový v základu je dost hrozný a klouže), interier s loketní opěrkou (v interieru je málo odládacích míst na všechno, ale verze s loketní opěrkou má aspoň držáky na nápoje + samozřejmě loketní opěrka je velice komfortní). Nejlépe bych volil sportovní sedačky ty základní za moc nestojí, ale dá se to vydržet. :-)Jinak brzdy a podvozek a řízení Vám budou stoprocentně vyhovovat. (možná řazení zpátečky vyžaduje trošku víc síly podle mojí přítelkyně, ale myslím že se na to dá zvyknout. Místa v autě je poskromnu (což mi nevadí :-))a přístup je horší taky díky krátkým dveřím, hlavně vzadu. přístup do třídveřové verze si nedovedu představit, nemám s tím zkušenosti. Kufr automobilu je pro pár dostačující, dá se zvětšit sklopením zadních sedaček ale i tak to není jako u konkurence, ale proto jsem si ho přece nekupoval. :-) Snad jsem nějak pomohl, nejsem žádný odborník.
Dobrý deň bmw-áci Mám otázku budem rada ak mi niekto poradíte ohľadom bmw 118 ale benzín, uvažujem o tomto autíčku už dlhšiu dobua chcela by som vedieť aké má auto poruchy a či je servis bmw a ND až také drahé....budem sa tešiť akímkoľvek pripomienkam a načo dať pozor pri kúpe...Ď
kamarát má 750i na LPG, ktoré ho montáž stála 3,5 tis. € (LPG od najlepšieho výrobcu na trhu).
Peňazí má ako plievu, 4 - krát do roka dovolenka na nejakých luxusných ostrovoch, ale auto má na LPG. Mesačne najazdí cca. 10 tis. km = pri priemernej spotrebe 14 l / 100 km = cca. 0,182 € na 1 km = 1820 € mesačne do benzínu. Pri LPG dáva polovicu, výkon to nestratilo ani nič. Za 4 mesiace sa LPG montáž vrátila a zvyšných 32 mesiacov jazdí za polovicu. Druhý kamarát má americké "čeroky", spotreba 25 l na 100 km, tiež prerobené na plyn.
Zdravím Sám vlastním BMW e46 325i LPG. Takže k věci. 20 let zpátky všichni baworáci říkali, že do BMW patří jen benzín. Jakmile vyjel 3,0 díesel, byly z toho všichni paf a jezdit na BMW v dieselu užje normální. Sám mám 325i, předěláno naplyn,a jezdit s 6-ti válcem s přepočítanou spotřebou ( dost to drtím ) ani ne 6 litrů je krása. Nehledě na to, že i v UK jezdí královna na Bentley přestavěném na plyn. LPG není o tom, že ten kdo jej má, je socka ( viděl jsem už přestavěnou Audi S8, i Mercedes R) je to i o ekonomii, ale hlavně já nálepku LPG vzadu mám, protože jsem pyšný, že moje auto má ve srovnání s dieselem o 90% nižší emise. Za 10 let bude jízda na plyn otázkou prestiže. Tomi věrte. Takže ať si každý jezdím na čem chce, ale názor LPG = chuďas je total mimo mísu....
Suhlasim so vsetkym co tu bolo napisane....ale musim na druhej strane aj povedat, ze na mojom BMW 118d po 90 000 km odislo ESP musel som ho vymenit a odvtedy mam celkom problemy s tym autom a o neprimerane drahom servise ani nehovorim. Teraz mam problemy s elektronikou v suvislosti s ESP ked mi hocikedy pocas jazdy zasvieti a vzapati vypne kontrolka esp a abs aj ked ani jednu z funkcii v tom danom momente nepouzivam. Dufam, ze Vam sa nic take nestalo a ani nestane....
Koupil jsem 120d v lednu. Na letních pneu katastrofa. Hned jsem přezul na Goodyear Ultra Grip 7+ (vítěz testu) a nesrovnatelné. Bál jsem se zadokolky v zimě, ale první zima všechny obavy rozptýlila. Vyjel jsem naprosto každý zasněžený kopec. Zkoušel jsem i zastavit a rozjet se v kopci - na uježděném, neposypaném sněhu - v pohodě. Dává to smysl, protože rozložení hmotnosti je 50:50, v kopci se váha přenáší dozadu, takže to může být i příznivější, než předokolka. Měl jsem předtím Octavii II TDI s těžkým motorem před poháněnými koly, a absolutně nemůžu říci, že by se s ní v zimě jezdilo lépe. Kupte pořádné pneu a nebojte se zimy!
BMW 118d je super autíčko, keď si doň síce človek prvý krát sadne z komfortnejšieho auta, dáva mu toto auto podvozkom náznaky motokáry, ale ak sa s týmto autom zžijete, je to super. Perfektný športový podvozok dokáže potešiť pri blbnutí v zákrutách. Ja som tento motor nechal načipovať a je z tohto auta malá raketa. Chiptuningom narástol výkon asi o 30PS a taktiež výrazne vzrástol krútiaci moment. Z 0-100 už ma hoc aké auto nezloží .
Podle Vás si chudší člověk nemůže dovolit koupi BMW? Já mám BMW 540i E39, sice staré, z roku 1997, ale LPG jsem se do něj dát nestyděl...Řeči typu:""Ak máš na BMW, je ti jedno, či nafta stojí 40 Kč, alebo 50 Sk. Je to proste o tom. A dávať plyn do BMW? To je proti všetkým argumentom!!! "" nechápu , to mě přijde velmi arogantní názor, že se vyvyšujete...Nééé pánové, i já můžu mít BMW, byt staré, i tak podle mě velmi kvalitní, a klidně si do něj to LPG dám. A nenadávejte mi do socek, jsem běžný dělník v bězné strojírenské firmě, ale tohoto mazlíka si uživím..S LPG...
S nadšením musím souhlasit se vším co se tu napsalo. V jeden okamžik jsem koupil pro sebe novou Q7 a pro manželku lehce ojetou 120d. Q7 stále v servisu a BMW jezdí bez poruch a dělá nám radost.Audi má vůči hmotě dobré jízdní vlastnosti,ale když stojí Brambora před barákem tak ji s radostí manželce odcizím.Jinak můžu doporučit 3jku coupé, fakt zábava!
Mám 120d a toto auto je totálna nádhera. Jazdí ako raketa, sedí ako prilepené a je krásne. Pre policeman: Ak máš na BMW, je ti jedno, či nafta stojí 40 Kč, alebo 50 Sk. Je to proste o tom. A dávať plyn do BMW? To je proti všetkým argumentom!!!
Nejlepší je koupit 130i a namontovat sekvenční vstřikování plynu. Se 116i jsem jezdil a výkon motoru mi přišel nedostatečný (přece je to BMW!). 120d jede dobře, jenže nafta bude stát na konci roku možná 38Kč. Takže moje volba by byla LPG. Vlastně by se něj stalo 330g. 8-)
Som tiez vlastnikom 118d a mozem potvrdit pravdivost recenzie, auto je vynikajuce, ale je ako droga:) nie a nie ho odparkovat a nechat ho aspon pol dna stat:). Dynamicke vlastnosti auta su perfektne, (90kW v relativne mensom aute riadne citit). Pred tym som jazdil na Golf 3, oktavia, golf 4 a musim povedat, ze bmw 118d je na hony daleko od spominanych aut a to kvalitou materialov, jazdnymi vlastnostami, bezpecnostou, komfortom, designom(aj ked to je vec vkusu) a celkovym pocitom z auta. Ked sa oktavia a golf radia do kategorie- auto, BMW 118d by malo byt v kategorii -lietadlo:) Ak si clovek raz do bmw1 sadne, je rozhodnute - a to nemusi ani nastartovat motor:) Odporucam sportove sedadla. Nevyhoda je iba jedna, a to cena, moj model sa vysplhal na 1380000, ale je to plna vybava, okrem navigacneho. Clovek si povie-to su dve oktavie! Cena je ale adekvatna kvalite auta.
Přemýšlým o koupi právě tohoto typu a tvoje recenze mě ještě více nabudila, tak přeji hodně ujetých kilometrů a spoustu radosti za volantem, o tom BMW je........
Osobne mam zkusenost pouze se 116i, ale to auto je fakt povedeny. Na druhou stranu je cena nehorazna a priplatky, to uz je zkratka konecna. Navic je cenovy rozdil mezi 118d a 120d nehorazny!!! To ale plati obecne u vsech motorizaci vsech bmw.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 118
118i
Zdravím 118i bych s klidem doporučil, tento motor má kamarád v trojkové řadě, není to sice žádný supersport ale je s ním spokojeny, zatím bez poruch, auto kupoval nové a už ho má cca. 3 roky. Já mám asi rok mírně ojetou 116i a taky bez poruch, takže servisní náklady netuším :-) a bežná udržba je asi dražší než na Škodě Felicii, ale nejedná se o žádně markantní částky. Motor ve 116i je prý poruchovejší a nemá takovou dynamiku, ale pro běžné ježdění ve městě i po dálnici komfortně zvládá, nebavíme se tu o htp. Spotřeba u mé 116i je 9,5 dlouhodobá převážně město a s těžkou nohou, u 118i se bude spotřeba pohybovat stejně a níž si myslím. Doporučil bych Vám hledat automobil ve vyšších výbavám s parkovacími senzory (výhled není špatný, ale mohl by být i lepší), pořiďte si s koženým volantem (plastový v základu je dost hrozný a klouže), interier s loketní opěrkou (v interieru je málo odládacích míst na všechno, ale verze s loketní opěrkou má aspoň držáky na nápoje + samozřejmě loketní opěrka je velice komfortní). Nejlépe bych volil sportovní sedačky ty základní za moc nestojí, ale dá se to vydržet. :-)Jinak brzdy a podvozek a řízení Vám budou stoprocentně vyhovovat. (možná řazení zpátečky vyžaduje trošku víc síly podle mojí přítelkyně, ale myslím že se na to dá zvyknout. Místa v autě je poskromnu (což mi nevadí :-))a přístup je horší taky díky krátkým dveřím, hlavně vzadu. přístup do třídveřové verze si nedovedu představit, nemám s tím zkušenosti. Kufr automobilu je pro pár dostačující, dá se zvětšit sklopením zadních sedaček ale i tak to není jako u konkurence, ale proto jsem si ho přece nekupoval. :-) Snad jsem nějak pomohl, nejsem žádný odborník.
16.05.2011 | 11:26:15 | Jakub05108 Reagovat
bmw 118í
Dobrý deň bmw-áci
Mám otázku budem rada ak mi niekto poradíte ohľadom bmw 118 ale benzín, uvažujem o tomto autíčku už dlhšiu dobua chcela by som vedieť aké má auto poruchy a či je servis bmw a ND až také drahé....budem sa tešiť akímkoľvek pripomienkam a načo dať pozor pri kúpe...Ď
18.04.2011 | 20:30:17 | Reagovat
LPG
kamarát má 750i na LPG, ktoré ho montáž stála 3,5 tis. € (LPG od najlepšieho výrobcu na trhu).
Peňazí má ako plievu, 4 - krát do roka dovolenka na nejakých luxusných ostrovoch, ale auto má na LPG. Mesačne najazdí cca. 10 tis. km = pri priemernej spotrebe 14 l / 100 km = cca. 0,182 € na 1 km = 1820 € mesačne do benzínu. Pri LPG dáva polovicu, výkon to nestratilo ani nič. Za 4 mesiace sa LPG montáž vrátila a zvyšných 32 mesiacov jazdí za polovicu. Druhý kamarát má americké "čeroky", spotreba 25 l na 100 km, tiež prerobené na plyn.
23.01.2011 | 12:41:23 | Reagovat
LPG
Zdravím
Sám vlastním BMW e46 325i LPG.
Takže k věci.
20 let zpátky všichni baworáci říkali, že do BMW patří jen benzín. Jakmile vyjel 3,0 díesel, byly z toho všichni paf a jezdit na BMW v dieselu užje normální.
Sám mám 325i, předěláno naplyn,a jezdit s 6-ti válcem s přepočítanou spotřebou ( dost to drtím ) ani ne 6 litrů je krása.
Nehledě na to, že i v UK jezdí královna na Bentley přestavěném na plyn.
LPG není o tom, že ten kdo jej má, je socka ( viděl jsem už přestavěnou Audi S8, i Mercedes R) je to i o ekonomii, ale hlavně já nálepku LPG vzadu mám, protože jsem pyšný, že moje auto má ve srovnání s dieselem o 90% nižší emise. Za 10 let bude jízda na plyn otázkou prestiže. Tomi věrte.
Takže ať si každý jezdím na čem chce, ale názor LPG = chuďas je total mimo mísu....
07.05.2010 | 18:47:34 | Breta83 Reagovat
Hmmm
Suhlasim so vsetkym co tu bolo napisane....ale musim na druhej strane aj povedat, ze na mojom BMW 118d po 90 000 km odislo ESP musel som ho vymenit a odvtedy mam celkom problemy s tym autom a o neprimerane drahom servise ani nehovorim. Teraz mam problemy s elektronikou v suvislosti s ESP ked mi hocikedy pocas jazdy zasvieti a vzapati vypne kontrolka esp a abs aj ked ani jednu z funkcii v tom danom momente nepouzivam. Dufam, ze Vam sa nic take nestalo a ani nestane....
08.03.2010 | 16:07:38 | 118 diesel Reagovat
na sněhu bez problémů
Koupil jsem 120d v lednu. Na letních pneu katastrofa. Hned jsem přezul na Goodyear Ultra Grip 7+ (vítěz testu) a nesrovnatelné. Bál jsem se zadokolky v zimě, ale první zima všechny obavy rozptýlila. Vyjel jsem naprosto každý zasněžený kopec. Zkoušel jsem i zastavit a rozjet se v kopci - na uježděném, neposypaném sněhu - v pohodě. Dává to smysl, protože rozložení hmotnosti je 50:50, v kopci se váha přenáší dozadu, takže to může být i příznivější, než předokolka. Měl jsem předtím Octavii II TDI s těžkým motorem před poháněnými koly, a absolutně nemůžu říci, že by se s ní v zimě jezdilo lépe. Kupte pořádné pneu a nebojte se zimy!
21.09.2009 | 19:45:26 | Lukáš Reagovat
118d
BMW 118d je super autíčko, keď si doň síce človek prvý krát sadne z komfortnejšieho auta, dáva mu toto auto podvozkom náznaky motokáry, ale ak sa s týmto autom zžijete, je to super. Perfektný športový podvozok dokáže potešiť pri blbnutí v zákrutách. Ja som tento motor nechal načipovať a je z tohto auta malá raketa. Chiptuningom narástol výkon asi o 30PS a taktiež výrazne vzrástol krútiaci moment. Z 0-100 už ma hoc aké auto nezloží .
25.08.2009 | 14:54:29 | Stanger Reagovat
LPG
Podle Vás si chudší člověk nemůže dovolit koupi BMW? Já mám BMW 540i E39, sice staré, z roku 1997, ale LPG jsem se do něj dát nestyděl...Řeči typu:""Ak máš na BMW, je ti jedno, či nafta stojí 40 Kč, alebo 50 Sk. Je to proste o tom. A dávať plyn do BMW? To je proti všetkým argumentom!!! "" nechápu , to mě přijde velmi arogantní názor, že se vyvyšujete...Nééé pánové, i já můžu mít BMW, byt staré, i tak podle mě velmi kvalitní, a klidně si do něj to LPG dám. A nenadávejte mi do socek, jsem běžný dělník v bězné strojírenské firmě, ale tohoto mazlíka si uživím..S LPG...
18.02.2009 | 22:31:28 | Jirka Reagovat
120d
S nadšením musím souhlasit se vším co se tu napsalo. V jeden okamžik jsem koupil pro sebe novou Q7 a pro manželku lehce ojetou 120d. Q7 stále v servisu a BMW jezdí bez poruch a dělá nám radost.Audi má vůči hmotě dobré jízdní vlastnosti,ale když stojí Brambora před barákem tak ji s radostí manželce odcizím.Jinak můžu doporučit 3jku coupé, fakt zábava!
18.02.2009 | 22:11:07 | Pavel Reagovat
Aha.
Díky za vyvětlení. Takže to jenom my chudí jezdíme na plyn. Možná by ses divil, do jakých aut si nechávají lidé LPG namontovat.
28.05.2008 | 16:30:02 | Policeman Reagovat
120d
Mám 120d a toto auto je totálna nádhera. Jazdí ako raketa, sedí ako prilepené a je krásne.
Pre policeman: Ak máš na BMW, je ti jedno, či nafta stojí 40 Kč, alebo 50 Sk. Je to proste o tom.
A dávať plyn do BMW? To je proti všetkým argumentom!!!
28.05.2008 | 13:30:31 | Kermit Reagovat
BMW 130i
Nejlepší je koupit 130i a namontovat sekvenční vstřikování plynu. Se 116i jsem jezdil a výkon motoru mi přišel nedostatečný (přece je to BMW!). 120d jede dobře, jenže nafta bude stát na konci roku možná 38Kč. Takže moje volba by byla LPG. Vlastně by se něj stalo 330g. 8-)
27.05.2008 | 13:05:14 | policeman Reagovat
118d
Som tiez vlastnikom 118d a mozem potvrdit pravdivost recenzie, auto je vynikajuce, ale je ako droga:) nie a nie ho odparkovat a nechat ho aspon pol dna stat:). Dynamicke vlastnosti auta su perfektne, (90kW v relativne mensom aute riadne citit). Pred tym som jazdil na Golf 3, oktavia, golf 4 a musim povedat, ze bmw 118d je na hony daleko od spominanych aut a to kvalitou materialov, jazdnymi vlastnostami, bezpecnostou, komfortom, designom(aj ked to je vec vkusu) a celkovym pocitom z auta. Ked sa oktavia a golf radia do kategorie- auto, BMW 118d by malo byt v kategorii -lietadlo:) Ak si clovek raz do bmw1 sadne, je rozhodnute - a to nemusi ani nastartovat motor:) Odporucam sportove sedadla. Nevyhoda je iba jedna, a to cena, moj model sa vysplhal na 1380000, ale je to plna vybava, okrem navigacneho. Clovek si povie-to su dve oktavie! Cena je ale adekvatna kvalite auta.
09.06.2007 | 00:40:23 | Lips Reagovat
Kvalita a radost z jízdy!!!
Přemýšlým o koupi právě tohoto typu a tvoje recenze mě ještě více nabudila, tak přeji hodně ujetých kilometrů a spoustu radosti za volantem, o tom BMW je........
13.04.2007 | 02:29:07 | luboš Reagovat
Osobne mam zkusenost pouze se 116i, ale to auto je fakt povedeny.
Na druhou stranu je cena nehorazna a priplatky, to uz je zkratka konecna.
Navic je cenovy rozdil mezi 118d a 120d nehorazny!!! To ale plati obecne u vsech motorizaci vsech bmw.
19.03.2007 | 12:08:34 | reihensechzylinder Reagovat