Rok výroby:2005Typ motoru:2,0 dIESELStav km při koupi:0 kmStav km nyní:17 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:9,4 l/100 kmVloženo:24. 12. 2006
Auto pouze na léto. V zimě problémy při rozjezdu mezi zaparkovanými auty a rozjezdu vůbec. Zadek házel jak vyšinutý.
Není vůbec poznat, že rozdělení váhy vozu na nápravy 50:50 u tohoto modelu vůbec existuje. Několikrát jsem musel požádat pomoc o vyproštění a posunutí auta do boku. V zatáčkách sedí výborně. Ale dost se náklání. Pro rychlejší jízdu a rychlejší průjezd zatáčkou jsou kola "16" málo. Chce to 17-ky (jen na léto).
Zadek je na nerovnostech hodně uskákaný. Ale na rovné cestě je auto vynikající. Prostě super.
Vlastním už tretie BMW e91 320d.Momentálne e91 120kw.Spotreba v malom meste,automat,chladný motor -10-11L.Vo veľkom meste 8L.Spotreba mimomesta tesne nad predpismi 5,3 až6,3L.Jazdí sa s tým veľmi príjemne.DSC v zime je pre mňa zázrak.To auto je tak stabilné, že s rukou na srdci poviem ,že žiadne auto po zasnežených cestách na mňa nestíha/vrátane 4koliek/.Je úžas ne čitateľnéa Dsc včas signalizuje ,že auto stráca trakciu a stabilitu.Vozil som sa aj na staršej 320d e46 s ASC a tam bol neskutočný rozdiel v porovnaní s mojím modelom.S tým starším stabilizačným systémom to bolo veľmi opatrné jazdenie.Mal som aj x 3,0i xdrive.4kolka mi pripadala mierne nedotáčavá.Jediná negatívna vec na 320d je podľa mňa nepekný zvuk/automat/pri nízkych otáčkach.Ten automat chodí po meste na 1200-1800otáčkach.
Ahoj. Jestli jezdíš s tímto motorem v průměru za 9 litrů tak promin to jezdíš jako prase. Já s ním jezdím v pohodě v průměru do 5,5 litru. Chudák motor!
Mam E90 a musím říct, že v zimě když to ujíždí, ale pouze když to ujíždí naprosto všem...a to i s náhonem na předek....už se mi stalo, že borec předemnou se s volvem S40 nemohl rozjet a já se rozjel naprosto pohodlně....ovšem chce to dobré zimní pneu....a co se DSC týče, tak je ho třeba zmáčknout aby se rozvístil napis DSC na palubce (ovšem nedržet - vypnulo by se naprosto vše....po zmačknutí se pouze povolí prokluz) a s tímto "zmačknutým" DSC vyjedete kopec, který by byl i pro předokolku strašný oříšek....prostě je to o řidiči =)
chcem sa pitat ci ma tu niekto 320d chcem ju kupi a potreboval by som viac informacii o tej kare je to sice BMW ale pocuvam aj dobre aj zle neviem sa rozhodnut dost by mi to pomohlo lebo to bude moje prve BAVORO budem rad ked sa niekto ozve diki
Súhlasím so Zdeňkom.So zadným náhonom sa mi jezdí oveľa lepšie ako s predným.Tieto vlastnosti zabezpečuje eletronika zadnej nápravy"DSC".Predpokladom bezproblemovej jazdy sú pneu/ mäkké,6mm dezén/.Doteraz som jazdil na autách len s predným náhonom.Prejazd zákrutami na vás pôsobí neotrasiteľnou bezpečnosťou.Stabilizáciu nevypínam nikdy.
Upřesnění, stabilizaci vypínej jen při rozjezdu, nebo při prudkých výjezdech na sněhu, nebo když chceš trénovat školu smyku. Jinak si jí nech raději zapnutou. Zdeněk
Chyba, Na sněhu se zkus rozjíždět na dvojku a plyn musíš lehtat jako milenku. nebo na jedničku a bez plynu. Další tvojí chybkou je, že si nevypneš stabilizaci. To znamená, že ve chvíli kdy ti proklouzne jedno kolo, ti počítač ubere plyn. Začne ti to cukat a je konec. Ještě jednu radu ti dám a to když nemůžeš vyjet nech přední kola rovně a ne v rejdu. Předpokladem jsou kvalitní zimních kola. Jinak podle spotřeby kterou uvádíš, budeš mít hodně těžkou nohu. Čemu nerozumím je, jak píšeš, že se auto v zatáčkách naklání, to by znamenalo, že je měkký podvozek, ale zase píšeš, že odskakuje na nerovnostech což znamená tuhý sportovní podvozek. Tak jak to je? Jasně, že odskočí, při kvalitě našich cest, ale tím to také končí. Vím o čem píšu, mám 530dA. Na zasněžené ujeté silnici mě předjedou jen 4x4. Dá se vyjet hodně, ale musíš u toho přemýšlet. Teď jsme se vrátili z Rakouska a kamarád co má Pasata, sám od sebe řekl, tohle bych asi bez řetězů nevyjel. Nevěř povídačkám, BMW sedí i na sněhu jen se to chce naučit to auto řídit. Jo a jinak, smyky na sněhu to je pošušňáníčko. Jde to tam kam ty chceš na milimetr přesně. Další moje auto bude BMW 535d. Hodně šťastných km. Zdeněk
sorry ale uplne musim suhlasit s radom. mam kamosa ktory ma model E36 ktory sa s E90 nemoze ani porovnavat a co mi hovoril ze nema absolutne ziadne problemy v zime samozrejme ze musi jazdit ako clovek. E90 ma urcite viacej stabilizacnych systemov ako E36 uz len z toho dovodu by sa to auto malo spravat omnoho lepsie na ceste aj ked vynimka potvrdzuje pravidlo. zatial setci kamosi ktory mali bmw mi povedali ze ked jazdis plynulo nemas problem popripade ak ma DSC tak to uz duplom
Doporučuji se naučit jezdit z dieselovým motorem. Není problém se rozjet na volnoněh, hlavně na sněhu. 2.0d má dost vysoký kroutící moment, takže zmatené šlapání na plynový pedál je trošku mimo.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 320
Vlastním už tretie BMW e91 320d.Momentálne e91 120kw.Spotreba v malom meste,automat,chladný motor -10-11L.Vo veľkom meste 8L.Spotreba mimomesta tesne nad predpismi 5,3 až6,3L.Jazdí sa s tým veľmi príjemne.DSC v zime je pre mňa zázrak.To auto je tak stabilné, že s rukou na srdci poviem ,že žiadne auto po zasnežených cestách na mňa nestíha/vrátane 4koliek/.Je úžas ne čitateľnéa Dsc včas signalizuje ,že auto stráca trakciu a stabilitu.Vozil som sa aj na staršej 320d e46 s ASC a tam bol neskutočný rozdiel v porovnaní s mojím modelom.S tým starším stabilizačným systémom to bolo veľmi opatrné jazdenie.Mal som aj x 3,0i xdrive.4kolka mi pripadala mierne nedotáčavá.Jediná negatívna vec na 320d je podľa mňa nepekný zvuk/automat/pri nízkych otáčkach.Ten automat chodí po meste na 1200-1800otáčkach.
24.11.2013 | 20:20:53 | mirek | 85.237.227.* Reagovat
spotřeba
Ahoj. Jestli jezdíš s tímto motorem v průměru za 9 litrů tak promin to jezdíš jako prase. Já s ním jezdím v pohodě v průměru do 5,5 litru. Chudák motor!
02.10.2012 | 11:05:24 | olda | 77.48.70.* Reagovat
Mam E90 a musím říct, že v zimě když to ujíždí, ale pouze když to ujíždí naprosto všem...a to i s náhonem na předek....už se mi stalo, že borec předemnou se s volvem S40 nemohl rozjet a já se rozjel naprosto pohodlně....ovšem chce to dobré zimní pneu....a co se DSC týče, tak je ho třeba zmáčknout aby se rozvístil napis DSC na palubce (ovšem nedržet - vypnulo by se naprosto vše....po zmačknutí se pouze povolí prokluz) a s tímto "zmačknutým" DSC vyjedete kopec, který by byl i pro předokolku strašný oříšek....prostě je to o řidiči =)
08.04.2010 | 15:38:26 | Michal Reagovat
otazka
chcem sa pitat ci ma tu niekto 320d chcem ju kupi a potreboval by som viac informacii o tej kare je to sice BMW ale pocuvam aj dobre aj zle neviem sa rozhodnut dost by mi to pomohlo lebo to bude moje prve BAVORO budem rad ked sa niekto ozve diki
14.02.2010 | 05:50:31 | Casper Reagovat
Mirek
Súhlasím so Zdeňkom.So zadným náhonom sa mi jezdí oveľa lepšie ako s predným.Tieto vlastnosti zabezpečuje eletronika zadnej nápravy"DSC".Predpokladom bezproblemovej jazdy sú pneu/ mäkké,6mm dezén/.Doteraz som jazdil na autách len s predným náhonom.Prejazd zákrutami na vás pôsobí neotrasiteľnou bezpečnosťou.Stabilizáciu nevypínam nikdy.
02.01.2010 | 20:46:22 | Reagovat
Upřesnění, stabilizaci vypínej jen při rozjezdu, nebo při prudkých výjezdech na sněhu, nebo když chceš trénovat školu smyku. Jinak si jí nech raději zapnutou. Zdeněk
01.03.2009 | 12:43:23 | Reagovat
Chyba, Na sněhu se zkus rozjíždět na dvojku a plyn musíš lehtat jako milenku. nebo na jedničku a bez plynu. Další tvojí chybkou je, že si nevypneš stabilizaci. To znamená, že ve chvíli kdy ti proklouzne jedno kolo, ti počítač ubere plyn. Začne ti to cukat a je konec. Ještě jednu radu ti dám a to když nemůžeš vyjet nech přední kola rovně a ne v rejdu. Předpokladem jsou kvalitní zimních kola. Jinak podle spotřeby kterou uvádíš, budeš mít hodně těžkou nohu. Čemu nerozumím je, jak píšeš, že se auto v zatáčkách naklání, to by znamenalo, že je měkký podvozek, ale zase píšeš, že odskakuje na nerovnostech což znamená tuhý sportovní podvozek. Tak jak to je? Jasně, že odskočí, při kvalitě našich cest, ale tím to také končí. Vím o čem píšu, mám 530dA. Na zasněžené ujeté silnici mě předjedou jen 4x4. Dá se vyjet hodně, ale musíš u toho přemýšlet. Teď jsme se vrátili z Rakouska a kamarád co má Pasata, sám od sebe řekl, tohle bych asi bez řetězů nevyjel. Nevěř povídačkám, BMW sedí i na sněhu jen se to chce naučit to auto řídit. Jo a jinak, smyky na sněhu to je pošušňáníčko. Jde to tam kam ty chceš na milimetr přesně. Další moje auto bude BMW 535d.
Hodně šťastných km.
Zdeněk
01.03.2009 | 12:36:09 | Zdeněk Reagovat
suhlas s radom
sorry ale uplne musim suhlasit s radom. mam kamosa ktory ma model E36 ktory sa s E90 nemoze ani porovnavat a co mi hovoril ze nema absolutne ziadne problemy v zime samozrejme ze musi jazdit ako clovek. E90 ma urcite viacej stabilizacnych systemov ako E36 uz len z toho dovodu by sa to auto malo spravat omnoho lepsie na ceste aj ked vynimka potvrdzuje pravidlo. zatial setci kamosi ktory mali bmw mi povedali ze ked jazdis plynulo nemas problem popripade ak ma DSC tak to uz duplom
21.02.2009 | 23:32:37 | Dag22 Reagovat
Rozjezd
Doporučuji se naučit jezdit z dieselovým motorem. Není problém se rozjet na volnoněh, hlavně na sněhu. 2.0d má dost vysoký kroutící moment, takže zmatené šlapání na plynový pedál je trošku mimo.
19.10.2007 | 19:51:17 | Radek Reagovat
spotreba
Troska rozezrany auto na naftu ne?
24.02.2007 | 10:07:16 | Reagovat