Rok výroby:1997Typ motoru:2,5 benzínStav km při koupi:223 000 kmStav km nyní:227 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9,8 l/100 kmVloženo:11. 8. 2004
Bylo bourané na předek-špatně opravená kapota a maska, chyběly plasty kolem motoru a ostřikovače světlometů(3000,-/komplet jedna strana). Byla také opotřebená spojka(8000,- + práce) a kulové čepy(1000,-/ks) na předních ramenech a tyčkách řízení(1000,-/ks).
Mírný únik oleje z převodovky a rozvodovky(stačí přetesnit) a z nádobky na servořízení(stačilo dotáhnout spony na hadicích).
Byly mírně prosezené sedačky, které jsou však celkem lehce opravitelné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto se mi hodně líbí, má i na dnešní dobu pěkný design, dobře zpracovaný interier a výborné jízdní vlastnosti. Palubní deska je stavěná spíše pro řidiče, člověk si připadá velmi pohodlně, všechny ovladače jsou dobře přístupné až na ovladač sklápění světel a podsvícení palubní desky.
Výbava těchto aut se hodně liší, já mám pouze 4x el. okna, el.asfer. vyhřívaná zrcátka a dvouzonovou digit. klimatizaci, ASC(od r.v.97 standard) a ABS a 2x Airbag.. Lze však sehnat auto s tempomatem, palubním počítačem s kontrolou chyb a ukazateli spotřeby, s loketní opěrkou, el.sedačkami, šíbrem, PDC, 4x airbagem, 8x repro, radio s CD a zesilovačem atd.
Motor je 2,5 6V se sametovým chodem. V interieru není při normální jízdě téměř vůbec slyšet, avšak při sportovnější jízdě má velmi pěkný projev. Zátah je plynulý jiř od 1300ot/min, největší kroutící moment má kolem 4200ot/min a výkon při 5500ot/min.
Spotřeba je závislá na jízdním řežimu, lze se průměrně držet lehce pod 10l/100km. Ve městě jezdím kolem 11l, mimo město kolem 8,5. Pokud se však jede sportovněji, lze se dostat i k 16-20l.
Jízdní vlastnosti jsou výborné, pokud jsou v pořádku tlumiče a stabilizátory a samozřejmě silentbloky a kuláky na nápravách. Brzdy jsou dostačující, pro sportovní jízdu však doporučuji koupit alespoň sporotvnější obložení a na přední nápravu nějaké sportovnější kotouče buď vrtané nebo drážkované.
Ovládání je velmi příjemné, pedály a řazení je však trochu tužší než u jiných aut, např. Octavie má pedály a řazení daleko lehčí. Tím však nechci říci, že by řazení bylo nepřesné. Chod hydraulické spojky je delší a mohl by být kratší.
Kufr je obstojný, je však menší než např. ve Vectře B. Sklopné sedačky však tento prostor alespoň o něco zvětší. Místo na zadních sedadlech je velmi slušné, pohodlně se tam vejdou i větší lidé. Pohodlné cestování je však spíše pro 4, protože uprostřed je celkem mohutný tunel.
Celkově jsem s autem velmi spokojený a klidně bych koupil znovu.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 323
Super volba
V poměru mezi spotřebou, zábavou a jízdními vlastnosti nemáí v podstatě konkurenci
12.02.2010 | 09:49:29 | Milan Reagovat
držák
kluci, tyhle fára vám ještě nějakej pátek vydrží, jsou to stále krasavci a hlavně držáky !!!
16.03.2008 | 19:54:52 | Jarda Reagovat
x
to je snad jedno ty pako
16.03.2008 | 19:52:19 | xx Reagovat
oprava chybky
2,5 V6
22.07.2007 | 21:15:13 | Reagovat
Chybka
To auto není samozřejmě 2.5 6V jak píše autor, ale 2.5 R6 ....
29.12.2005 | 09:32:52 | M3Power Reagovat