Rok výroby:2000Typ motoru:2495Stav km při koupi:95 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:24. 6. 2011
Pri kupe auto malo auto vybyte predne silentblocky,capy,stab.tycky, po vymene sa mi zda ze zase ma ten isty problem mam sice r18 s nizkym profilom,ale SR cesty su skoro ako na tankodrome. pri kupe mi svietil indikator airbag asi to bude bude ten zatazovy sensor ... troska opotrebovane pedale,riad,paka,a vodicova sedacka asi pri nastupovani sa zodrala(m sedacky)
Hodnocení a zkušenosti s autem
zvuk to malo akoby som pustil fen ked som pridaval proste otras. vykon dobry ale na to ze hmotnost auta je 1615kg a to este nemam tam subwoofer seba 90kg... tak iba take sportove auto do mesta som sklamany ze mam 2,5 radovy 6 valec. a mam iba 125kw 170 ps... co pri takomto objeme som mal mat 192ps... ako ide to ale ... chcelo by to minimalne turbo...
To, že je sedačka zedřená na vnější straně směrem ke dveřím je z vystupování, nic složité v tom nehledej. Stejně tak bude spolujezdcova od dveří, pokud spolujezdce vozíš často.
No ohledně sedaček, no tak zedřená je více levá strana většinou mno a proč? Ono s tím autem se jede do zatáček šlupem, na suchu to auto s dobrým podvozem prakticky nejde utrhnout, takže člověk do těch bočnic se opírá celou svojí váhou možná i víc podle ostředivé síly a otírá to navíc svými hadrami při prudké zatáčce. A z druhé strany se víc řidič podpírá jinak a ruku má více opřenou do řadičky, proto ty řadičky a celkově převodovky jsou snad v BMW nejlepší na světě. Výrobcům bylo asi trapné dávat do takového cestovního auta skořepinové sedačky. :D Ohledně toho kolik má najeto? je to kabrio, takže bych tomu věřil. Kdo by s tím jezdil přes zimu nebo někde dlouhé trasy po dálnici, když i při zatažené střeše to fučí. Leda kdyby k tomu byl hardtop. A ohledně toho motoru, ten motor celkem jde, ale když si člověk zvykne, tak už je to málo, navíc přechod nevím jestli z isa? to je asi zklamání už zezačátku. :)) Na pětku je ten motor slabý, ale na trojkové kabrio by měl vyhovovat. Ono vzhledově je E46 parádní, ale co jsem slyšel, tak přechod prakticky z tuhé E36, připomínající více auto na okruhy je většinou pro novopečené majitele do pohodlného zklamáním...
Zaujímalo by ma ako autor prišiel na to, že toto auto má mať presne 192 PS :). Inak mi toto BMW príde ako dosť svižné auto (papierovo). Asi bude chyba v tom, že 10 ročné auto tohto typu má málokedy 95 tkm.
Jsi jeden s mála komu je 170 koní málo.Já mám 140koní.A stejně ve městě s tím nejedu víc jak 70km protože to ani nejde díky zácpám .Je na tom pěkný ten tah ,ale v týdnu si toho moc neužiji.
Súhlas s Radkom: Ak je už sedačka vyšúchaná, nebodaj sa už trhá, tak má auto cez 220-250.000 km. Mimochodom, BMW používa vari najhoršie a NAJlacnejšie materiály vôbec, tak zničený interiér nemá ani Korejec:((
Mě z tebe trefí šlak. Většina motoristů po BMW jen pokukuje, všem se líbí, ale drtivá většina si ho nekoupí skrz hliníkovou nápravu, mýty o spotřebě a drahých dílech a v neposlední řadě, aby se v zimě neumlátili a někam se dostali. Tys už jedno měl a šel jsi do dalšího, takže jsi věděl, co za své nemalé peníze dostaneš. Nářky na motor neberu, buď je někde chyba a nebo jsi koupil vyskákanou hajtru.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 323
To, že je sedačka zedřená na vnější straně směrem ke dveřím je z vystupování, nic složité v tom nehledej. Stejně tak bude spolujezdcova od dveří, pokud spolujezdce vozíš často.
01.07.2011 | 19:31:27 | Radek Hulmihoukolen Reagovat
BMW
No ohledně sedaček, no tak zedřená je více levá strana většinou mno a proč?
Ono s tím autem se jede do zatáček šlupem, na suchu to auto s dobrým podvozem prakticky nejde utrhnout, takže člověk do těch bočnic se opírá celou svojí váhou možná i víc podle ostředivé síly a otírá to navíc svými hadrami při prudké zatáčce. A z druhé strany se víc řidič podpírá jinak a ruku má více opřenou do řadičky, proto ty řadičky a celkově převodovky jsou snad v BMW nejlepší na světě. Výrobcům bylo asi trapné dávat do takového cestovního auta skořepinové sedačky. :D
Ohledně toho kolik má najeto? je to kabrio, takže bych tomu věřil. Kdo by s tím jezdil přes zimu nebo někde dlouhé trasy po dálnici, když i při zatažené střeše to fučí. Leda kdyby k tomu byl hardtop.
A ohledně toho motoru, ten motor celkem jde, ale když si člověk zvykne, tak už je to málo, navíc přechod nevím jestli z isa? to je asi zklamání už zezačátku. :))
Na pětku je ten motor slabý, ale na trojkové kabrio by měl vyhovovat.
Ono vzhledově je E46 parádní, ale co jsem slyšel, tak přechod prakticky z tuhé E36, připomínající více auto na okruhy je většinou pro novopečené majitele do pohodlného zklamáním...
01.07.2011 | 11:19:01 | svlastik Reagovat
Výkon
Zaujímalo by ma ako autor prišiel na to, že toto auto má mať presne 192 PS :). Inak mi toto BMW príde ako dosť svižné auto (papierovo). Asi bude chyba v tom, že 10 ročné auto tohto typu má málokedy 95 tkm.
01.07.2011 | 09:23:53 | Matúš Reagovat
Jsi jeden s mála komu je 170 koní málo.Já mám 140koní.A stejně ve městě s tím nejedu víc jak 70km protože to ani nejde díky zácpám .Je na tom pěkný ten tah ,ale v týdnu si toho moc neužiji.
30.06.2011 | 16:22:07 | luke20 Reagovat
Súhlas s Radkom: Ak je už sedačka vyšúchaná, nebodaj sa už trhá, tak má auto cez 220-250.000 km.
Mimochodom, BMW používa vari najhoršie a NAJlacnejšie materiály vôbec, tak zničený interiér nemá ani Korejec:((
26.06.2011 | 22:06:34 | ľuboš Reagovat
Mě z tebe trefí šlak. Většina motoristů po BMW jen pokukuje, všem se líbí, ale drtivá většina si ho nekoupí skrz hliníkovou nápravu, mýty o spotřebě a drahých dílech a v neposlední řadě, aby se v zimě neumlátili a někam se dostali. Tys už jedno měl a šel jsi do dalšího, takže jsi věděl, co za své nemalé peníze dostaneš. Nářky na motor neberu, buď je někde chyba a nebo jsi koupil vyskákanou hajtru.
26.06.2011 | 19:03:02 | Radek Hulmihoukolen Reagovat