Rok výroby:1996Typ motoru:1,8 85 kwStav km při koupi:198 000 kmStav km nyní:212 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:7. 1. 2009
Akorát sem nechal zrepasovat startér,už to nebylo uplně ono.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to mé první auto, takže do mě vsichni hučeli ať si BMW nekupuju, že bych se hned zabil. Já chtěl BMW od jakživa a tak mi jednou volá kamarád, že jim přivezli do bazaru celkem pěknou e 34, tak sem se jel podívat. Vzal jsem sebou i kamaráda, co dělá automechanika. Auto mělo neuvěritelně zachovalej černej lak cosmos schwarz a stejně na tom byl i interiér, pěkně čistej a nic zničený, ani sedadlo ridicě nebylo prodřené, vůbec. Byla k němu pravidelně vedena serviska. Mělo najeto 198000 a to mi nepřislo až tak moc. Kamarád ho chvíli obcházel a řekl, že lak je původní nikde nic neteče a nový výfuk prostě super stav, tak sem ho koupil za nějakých 90000 tisíc. Bylo to trochu víc, ale ještě sem neviděl e 34 v takovém stavu. Najezdil jsem asi 13 tisíc za rok a za tu dobu ani jediná porucha. Vyměnil jsem rozvody, všechny čepy, tyčky, olej, filtry a nějaký estetický doplňky jako lampy, folie atd. Auto je teď uplně jako dělo. Každý mi říká, že ten motor je slabej, ale když jsem je svezl, tak byli docela překvapení. Vím, že to neni letadlo, ale nestěžuju si. Je to moje první auto a kdyby se mi nelíbila e38, tak bych si asi už ani jiný nekoupil, ale nic než BMW už řídit nechci. Svezl jsem v něm tři kamarády. Jeden prodal passata a koupil BMW, druhej prodal peugeot, koupil bmw a ten třetí koupil to moje. Prostě tyhle auta jsou úplná nemoc. Miluju BMW, jsou to nádherný auta a držaci.
Tak sorry :-).Za 200 uz by se dalo neco peknyho poresit.Ovsem v ČR nebo SR tezko sehnat peknej kousek.Jak jsem psal, v DE je to kapanek lepsi.Ja mel vyhlednutou BMW 530D E39 touring s kuzi, klimou atd.Rok 2004, najezdeno 260 tis km, uplna sev. historie.Cena neco pres 6000 euro.Kdyby se objevila o par mesicu driv tak nevaham.Kde myslis ze se objevila ? Samozrejme v DE.A co se tyce toho, co si lide mysli, tak na to se uplne vykasli, protoze by jsi se dostal ku Fabce HTP a to normalni clovek nedopusti :-)).A vysmivat se ti budou ze vseho.Ja mam Passat B5 v plne palbe, vypada fakt super a i presto se me anonymove vysmivaji.Musis si uvedomit, ze je tady banda k...otu, ktera jezdi v HaTaPkach a podobnich pseudoautech a jen proste zavidi.Proto ty reci typu "starej vrak" a pod.My to nedelame ze zavisti (tedy alespon ja urcite ne :-), nybrz proto, aby jsi zbytocne nezaplatil za nejakej vrak.My ti nechceme BMW vymluvit, to ne.Ale myslim, ze jsou i jine znacky jak BMW.Srovnatelne kvalitou, jizdnimi vlastnostemi za PODSTATNE nizsi cenu.To je vse co jsem tim chtel rict.Jinak k memu "zoznamu" aut bych pripojil jeste Hyundai Sonatu.Kamos ji mel jako sluzebni, svezl me a uplna bomba.Jedes 150 do zatacky a auto se ani nepohne.Krasne drzi na silnici.Pritom komfort je taky na slusne urovni.Tedy alespon prvni generace takova byla.Nemluve o tom, ze se prakticky nekradou.Zkus nad tim pouvazovat...
Chlapi ja to nemyslel tag ze koupim sedmu za 8OOOO TIS to byl jenom takovej naznak toho ze za 150000-200000 tis uz se da sehnat neco peknyho je mi jedno ze mi tu zas budou dementi nadavat jag semsi koupil starej vrak atd.je to muj sen proste a lidi kupujou i starsi auta.nemci mozna setri taky ale jezdim tam celkem casto a jeste sem tam nevidel bmw ktery by bylo ve stavu srotu maj tam k tem autum jinej vztah.a jsem si jistej ze sedma z De bude mit urcite zachovalejsi podvozek nez ta z cr v nemecku na diru jentak nenarazite.jinak E 39 tu uz jezdi strasne moc
Ja si taky myslim, ze sedma za 80 litru asi nebude to pravy.Ale je videt, ze kluk ma rad BMW.Mozna ze neco najde, ovsem sance je sakra mala...Osobne bych si za 80 litru koupil asi neco jako Mondeo, Passata, 406, Galant, novejsi petku...Daji se sehnat i s docela silnou motorizaci.Mondeo 2,5, Passat 2,8, 406 3,0, Galant 2,5 a pod.Musel by mit obrovskou kliku na BMW 7 E38.Krom toho si myslim, ze po petke by byl asi kapanek sklamanej.Petka je ovladatelnejsi, mrstnejsi...A podle me i krajsi jak sedma, subjektivne..................................................A jeste pro danteho : Kdyz nahodou neco najdes, tak sem dej odkaz, jiste ti nekdo poradi jestli je to OK, nebo ne.
ak chcete dobrého BMW radu 7,.....tak zabudnite naň. 80.000 áno, ale EUR. Inak sa nedoplatíte. Časy, kedy ste si ukázali na auto, toto chcem a už sa stačilo iba voziť sú nenávratne preč. Aj Nemci šetria na servise. Ofic. servis na BMW je neskutočne drahý. A ani druhovýroba nie je lacná. Prakticky iba 2-3 roky jazdí do sevisu, ide z firmy preč, po cca 200.000 km.... potom sa /v 90%?/ hľadajú iné možnosti.... Šanca, že kúpite dobrú 7 za 80.000 Kč je porovnateľná s výhrou v Športke. P.S. A buďte si istý, že nikto nebude dávať na internet inzerát, nebude musieť, aj z okolia by ju okamžite niekto kúpil. Nemec nekúpi, my sa ulakomíme, potom iba plač a trápenie. Ani peňazí, ani radosti...Autá tejto kategórie si kupujú milionári.
Pokud dobre vyberes nebudes mit problem.Kamarad si z DE dovezl Audi Q7 nadhernou, modrou, nevim za kolik (ale asi dost :-)) a nema vubec zadnej problem.2 roky stara.A jeste kdyz vemes v uvahu, ze Q7 neni zadnej etalon spolehlivosti, ale i presto fachci dobre tak...BMW 7 s benzinakem je jiste lepsi auto.Jak rikam, neulakom se na ten nejlevnejsi shit, ale peclive hledaj a najdes.Ja kdyz jsem shanel BMW 5 E39, tak solidni kus se objevil asi nekdy po 3-4 mesicich hledani :-).Jen skoda, ze uz jsem tehdy auto nechtel (nejsou prachy :-(.A bat se nemusis, BMW jsou opravdu drzaky.Jen nesmis vybrat 10-ti lety auto s 90 tis km z bazaru bez servisky, nebo pod.To by byla pitomost :-))
jasne ze z DE by to bylo nejlepsi jenom si neumim predstavit jag si to privezu samprotoze si to musim sam vybrat par kamaradu si takhle nechalo privest auto a pak fnukali co to privez za skopek .nojo v nemecku uz zacinaj sedmy nekde na 80000 a videl sem tam uz par fakt peknejch kusu ale jak rikam este furt nemam bubaky v ruce hh.nejsem zadnej bohac a mam z toho trochu strach oproti e34 je to trochu o necem jinym.
A jeste jsem se chtel zeptat, jestli to chces jen nekde odtud z ČR, nebo muze byt i v zahranici ? Treba SK, DE.Ptam se proto, protoze v DE se da (podle me :-)), sehnat lepsi auto jak tady.Tedy alespon si myslim, protoze co jsem doted koukal auta tak vetsinou (ovsem ne furt :-) byly v DE levnejsi a v lepsim stavu nez tady...
Aha no, nevedel jsem to presne, myslel jsem, ze ta sedma bude silnejsi (hold je to dvanactivalec :-).Za 150 ? No ja nevedel, ze je to tak levne.Myslel jsem, ze slusny kousky stoji tak od 200 vys (s tema 300 jsem to kapanek prehnal :-)).Taky mam rad BMW, jednou (asi za 10 let :-)), planuji koupit X6-ku tak mozna... :-).A jizda v M5 je opravdu super.Bylo to sice starsi auto, ale 400 koni je 400 koni.Jenom byla smula, ze mela omezovac na 250, bez omezovace by mozna dala i 300 :-).Ale co se tyce pomeru komfort/uzitne vlastnosti/jizdni vlastnosti, tak ve dnesni dobe super...Jen by to chtelo jeste domaci cerpacku na benzin :-).Samotna M5 E39 az tak zavratne draha dnes neni, myslim.A to si neumim predstavit novou M5 G-Power Hurricane, ktera ma pry az 730 PS !
no m5 ma 400 koni sedma v 12 ma 300 bude to asi nejakej ten rozdil hh.ne kolem 300 litru uz sezenes E65ku do 200 uplne s prehledem myslim se vejdu.myslim ze za 150 sezenu neco peknyho.jojo ty trilitry v dyzlu sou pekne vybaveny ty hajzle tys jel v M5.jaky to bylo?
Nejlepe vybaveny ? No nevim ja jsem videl BMW 730D rv 99 s kuzi, klimou, TV a buh vi cim jeste.Jisteho casu to prodaval jeden typek ze SR za 7500 Euro (cca 200 tis Kč).Nadherna.Kdybych nepotreboval kombi, tak nevaham.Ja bych BMW 7 V12 asi mit nemohl.Jednak by to zralo jako krava a za druhy s takovou pilou bych se asi nejspis nekde vytrepal :-).Ridil jsem treba kamaradovo M5 E39 a je to proste parada.Sedma s V12 bude nejspis tahnout podobne...Za kolik bys chtel sehnat tu E38, pokud se muzu zeptat ? :-).Tak do 300 litru ? (tipuji... :-).Nebo vic ?
jojo prej to tahne jak lokomotiva,ale spis ho chci kvuli tomu ze sou vetsinou dobre vybavenya k tomu autu prej proste sedi nejlip,ale krome v12 a nafty bych bral asi kazdou motorizaci .spis pujdu zase po tom v jakym bude stavu.pocitam ze se dostanu na tech 13 litru.jezdim fakt na pohodu.az hnusne pomalu.no E38 se dela uz od roku 94 a ta e34 je 96.ten motor bude uplne stejnej asi.Jinak ja taky hledam kazdej den jak silenej,ale nehrotim to nejak protoze nemam jeste vatu v ruce hh
Ctyri ctverka ? Vzdyt to musi zrat jako silene do prdele :-).A E34 Tds neni dobre meritko.Jednak je to uz pomerne starej vuz a za druhe, TDS jsou asi nejmene povedene motory od BMW vubec.Myslim ze trilitr v nafte neni spatny, asi nej diesel od BMW.Pry je mnohem povedenejsi nez treba ctyrlitr diesel.No ale kdyz uz chces benzinak...Alespon to brutalne rychle pojede :-)).Pokud se muzu zeptat, za kolik bys chtel ten Bawor 7 koupit ? Mozna bych neco nasel, stejne mam pres den celkem dost casu :-))
jojo ja si to myslel hh v pohode.chtel bych m62 4,4 litru vsichni mi ho doporucujou nafta je fakt peklo pred barakem mi stoji e34 tds a to se fakt neda.Malokdy potkas tds ktery jede tak jak ma.V sedme je ten samej myslim a ten trilitr v nafte asi neee tak este najit nakyho peknyho ted noo hh jinak e39 je taky super auto.hrozne se tesim
Aha no to je nedorozumeni.Ja myslel, ze chces koupit BMW 5 (tudiz E39).Ale na videu je BMW 7 (tedy proto E38 :-).No nic tak sorry.A jakej chces agregat ? Nejakej benzin, nebo diesel ?
nazdar too hh pisu furt dycky kdyz neco pisu tag se u toho smeju a kdyz se zrovna zasmeju tag to napisu hhh.jinak me nema co omrzet protoze nemam potrebu si neco dokazovat me proste moc na vykonu motoru nezalezi nooonekdo to pochopi nekdo nee bohuzel jsem ale cosi slybil nekomu a budu si muset poridit neco jinyho koukam po E 38 pomalu e 34 ale zustane v rodine
Proč pořád píšeš to hh nebo h?To je jako Hip Hop a Hov**?:DJinak já mám taky e34 ale 535i no to je trošku o něčem jinym:D,ta slabá 1.8 tě podle mě za chvíli omrzí:)
No vidis kamarade.Nakonec se to dalo do poradku.Jak jsem tu cetl tuhle diskuse, sam jsem byl zvedavej co z toho bude :-).Opel Tigra je proti tvymu BMW kram.Ja osobne by jsem asi bral silnejsi motor, ale kdyz staci, nic proti.Drz se.
nazdar nojo sem na to tady uplne zapomel jak sem brambora nemel u sebee ty voe no ale auto jsem dostal az vcera.No co ti budu povidat mel si pravdu.cerpadlo bylo hotovy,ty voe ale ty dementi na to proste nemohli prijit nee rikam jim jeden znamej mi rikal ze bude cerpadlo v haji a voni to neni mozny dyt sou svicky od benzinu cerpadlo jede a ani diagnostika to neukazala.tag poslali nekam na mereni vahu vzduchu ta se vratila za mesiiiiic s tim ze je v poradku.vymenili se cidla a taky nic.svicky a taky nic.odpojovali imobilizer taky nic.menili pocitac taky nic no a vcera mi vola ze auto jezdi ze prej bylo v hajzlu cerpadlo voe dva mesice bez auta ty voe tag sem ho vcera nablejskal a jezdime krajinou a povidame si znas to hh.no ale za ty dva mesice sem ridil teda par jinejch aut a sem strasne rad za to co maaam.nejvic perla na zaver.mel sem pucenou tigru opel hh zastavim na prechodu chci se rozjet dam jednicku a auto jede dozadu pag sem se teda rozjel chci tam dat za dva a radicka mi zustala v ruce hh no nic nooo kraap
no zatim nijak hh cerpadlo funguje tak vymenil cidla a nic odpojl imobilizer taky nic tag volal nakymu mechanikovi do pisku a ten rek ze jestli to nenicerpadlo tak vaha vzduchu rikal ad mu ji poslem ze ji opravi jeslibude spatna nebo ze posle novou noo tag uvidim hh ty voe uz at to jeezdi ten kamarad co mel to samy tag to asi nebylo to samy jemu to auto chytlo dycky a chciplo treba az za pul hodiny a prisli nato ze mel prej vytopenej pocitac hh tag dali novej a jezdi prisli mu nato az v usti v bmw rekli mu 700 eur za novej pocitac ale prej sehnal za 3000 h divny ze mu diagnostika neukazala ani toze je v haji pocitac hh mi prijde docela k nicemu teda diagnostika
no ale ja ty penize vrazil aniz bych musel proste mi jeste naky zbbyly tak sem se snazil vymenit co nejvic veci rozvody jsou retezovy tagze sem je ani delat nemusel to mi teda rikali v servisu to samy to ostatni az ted je ta investice nutna noo jako a to je normalni jinak jindro ten kamarad co mel to samy tak mu odpojili alarm a auto slape takze zkusime ten alarm taky odpojit je pravda ze diagnostika ukazavala chvili ze blbne central ale myslel sem ze to ukazuje ze se obcas nezatahnou jedny dvere v zime se mi to parkrat stalo tak ho skusime taky odpojit tak potom dam vedet jo a dik za podporu :D
Rozhodně lepší je Hitachi, Magneti Marelli. Ostatně všechno je lepší, než Bosch i to pitomé Delphi, které má alespoň dokonale zmáklou diagnostiku. Cokoliv elektrického se posere na autě, jako první, má vylisovaný nápis Bosch. Proč se u japonských auto nekazí elektrika? Protože si tento aušus do aut necpou.
No to by mě právě zajímalo, jaká je lepší? A čína? Bosch je německá firma. To že má pobočku v číně (možná) nic neznamená. protože tam má pobočky snad každý (Adidas, Nike, Canon, Nikon, Philips, a tisíce ostatních). To ovšem není stejné, jako by to vyráběli jen číňani. Ale ať neodbočuji, které značky autoelektriky jsou lepší než Bosch?
To si piš že je lepší elektrika než Bosch!!!Bohužel do většiny aut se dává Bosch a podle toho to taky vypadá.Ale zase stojí polovinu ,no prostě "čína".
jo majitel do toho dal dost penez...ale to bmw a majitele od videni znam..a ten bavorak je fakt peknej.....nekomu se to holt vyplati...majitel musel vedet do ceho jde a myslim ze do nej za opravu rad investuje akorat ma problem ze nevi co to je......je pravda ze za ty penize...se da poridit uz lepsi auto..ale myslim ze lidi kupojou i horsi auta a za velky penize....
No promiň ale co už do toho vrazil a co ještě vrazí...při dnešních cenách mohl mít lepší káru, a ne 13ti leté auto které se začíná sypat.. No ale prostě chtěl BMW a za to se platí.
vubec bych nakyho blbecka neresil....a proste ho ignoroval.....az zkusis ten snimac..tak v pripade ze to tim nebude..zkus jak psal radek nekde u bosch..a pod...zmerit ty cerpadal....a az na tu zavadu prijdes tak nam ji napis...drzim palce..mnej se... jinak BMW super...vuz....
u feldy mi diagnostika snimac otacek....ukazala...mno a ktery cerpadlo...to asi tezko odhadnes....nektery auta..teda co ja jsem se prevazne setkal mnely vzdycky 1 tak fakt nevim...tohle chce nekoho zkusenejsiho....urcite musi jit nak ten tlak cerpadla zmerit nebo neco....
prave snimac asi 1700 stovek a cerpadlo nakejch 6 tisic tak bych to nerad hrotil ale jindra tu pise ze snimac ukaze prej diagnostika a bylo dvakrat na diagnostice a na obou nic a hlavne jak poznam kterry cerpadlo to je dyz tam sou dve a jedno muze pracovat ale spatne
jak jsem psal...po dlouhem badani....zkouselo se plmo .veci...svicky...cisteni klapky,veskery cidla,atd...cerpadlo....bylo az v zaveru....u druheho pripadu a drazsiho auto....se to risklo a stjnej pripad..alr pockej s tim snimacem bavoraky neznam.....mno uvidiss....
tyjo ja nevim cerpadlo bylo prvni co me napadlo no ale jedno normal muzes vyndat ale kvuli druhymu musis sundat nadrz tak aby ji nesundavali zbytecne vis kamarad bude mit ten snimac v patek menit tak cekam na nej jesli to bude tim uvidim noo koukal na to i chlap co dela jen bmw a rikal asi toa hak ste cidloa jag si prisel na to cerpadlo u toho svyho?proste si ho vymenil joo?
ja mysim ze ne....protoze to cerpadlo podle mne normalne bezi...ale proste netlaci tak jak by mnelo....proto po chvyly ztrata otacek a pak vzdechnuti..nema stavu...mno nevim...pisu co vim ze svych zkusenosti...ale to chovani auta je naprosto stejny..
no on dycky poprve chytne chvili bezi pak zacne delat takovy to prd prd prd bezi nepravidelne a pak chcipne pag uz ho znovu nenastartuju ale ty cerpadla by diagnostika ukazala nee?
jinac ty cerpadla na prazdno tlacily taky ale motoru to uz nestacilo....proste se unaveny....asi.....nerikam ze to tim je....ale brla bych to v uvahu..
nerikam to s jistotou ale uz jsme se s tim taky setkaly a to uz u dvou znacek aut..a v zaveru po tydenim zkoumani to bylo tlakove cerpadlo v nadrzi....cloveka by to normalne nenapadlo ale uplne stejne chovani...auto chciplo...po chvyly chytlo a behem par vterin zase chciplo....proste cerpadlo ..
Snímač na klice, to je možný. Ale na druhou stranu je dost nepravděpodobný, že bys to vůbec nastartoval, kdyby bylo ko. Motor běží normálně nebo má nějaký potíže?
lidi potrebuju poradit auto uz mi stoji tejnen v dilne a nikdo nevi co s nim je jel sem najednou spadly otacky chciplo to a pak nechtelo naskocit starter tocil ale auto nic po 10 min sem to zkusil znova a auto chytlo ale za minutu zase chciplo ted to udela to samy dycky na diagnostice to neukazalo nic a cerpadlo benzin nomal dava tankuju jenom na shellce tag to asi benzinem neni zajmavyje ze to samy se stalo kamaroadovi a zjistili mu ze ma v haji snimac otacek je to mozny?svicky mam taky dobry
No, o té hmotnosti jsem našel jiný údaj, ale kdoví jak to na tom netu je. Moje laguna měla 1325/ne 1365/, a byla to RXE s kotouči vzadu, takže asi skoro nejvyšší výbava. Jak je to s zařazením do tříd...? možná jsem se sekl a laguna je nižší střední, čili jako megane a octa např...? asi jo noo..Omlouvám se ...1,8 v BMW je opravdu 8V, což se divím...ale holt BMW. Laguna dokázala z 2,0 dostat ubohých 83,5kW. BMW je BMW. stejně nevěřím, že by laguna 2,0 jela líp než 518i....
Laguna ve vyšší střední? To je Safrane, ne? BMW 518 E34 má pohotovostní hmotnost 1584kg a Laguna I. 2.0 8v 1365kg, čili je to naopak. 518-ka je více jak 200kg těžší.
Nevím, kde si vzal, že bavor 5 je o třídu výš, naž laguna. Vyšší střední je to oboje. BMW 518i 85kW má provozní hmotnost 1160kg. Laguna 2,0 83,5kW 1325kg. Čili BMW je o 165kg lehčí. Navíc má 16V motor oproti osmiventilové žabce v laguně....
Proč by nejel motor o výkonu 83 nbo 85kW 200 v pohodě? nevím. Já měl lagunu o výkonu 83,5kW. Věř nevěř 200 km/h jede cca na 5100 ot.-1. A tuto rychlost vytáhne v pohodě. Po Německu na tempomat těch 200km/h v pohodě jedu klidně stabilně i hodiny. Auto mělo najeto kolem 220 000, a nic se nedělo. Tachometrově ta laguna jede i 218(cca). Že by bavor byl horší, dokonce s vyšším výkonem.....tomu moc nevěřím...
Na 200 olizuje červený pole, tak co tady blábolíš. Jak dlouho myslíš, že by asi vydržel jet? Otoč si kšilt dozadu a vyjeď na disco, nějaká puberťačka ti to bude žrát. Jinak 83 nebo 85kw je obrovský rozdíl. Prostě na 5er je 1.8 slabota a věř si čemu chceš.
http://www.youtube.com/watch?v=BQ4GAQWNtro&feature=related a to ma starej volant bez airbagu ani airbag spolujezdce tagze si myslim ze to je jeste motor m40 s 83kw a dal 200
mam asi nehoraznou kliku, s 200 opravdu problem nema :) je v automatu, takze rozjezdy taky stoji za to, obzvlast kdyz se prepne na sport. Maloco mi dela takovou radost, jako kdyz mala holka v bmw natrhne prdel kdejakemu chlapovi :D
Koukal jsem schválně na nějaký videa, kde bylo vidět, že 518 udělá 200km/h, ALE to už otáčkoměr olizuj červené pole, tudíž, s přehledem asi dvě kila nepojede, spíše horko těžko.
nevim jak v 5 rade ale stryc ve svoji E30 ktera mnela 83kw 200km/h jel..a normalne po dalnici bez problemu verim ze pri trose snahy se to rozjede..spis bych nevsazel na ty rozjezdy..by mne zajimalo zrychleni v porovnani s jinymy vozy..
Taky jsem si koupila 518 jako svoje prvni auto a jsem nadsena. Parkrat si nekdo zkusil vysmat se tomu motoru, ale kdyz se s tim pak projel, ani necek! Dve kila s nim litam z prehledem :)
koukal jsem na recenze 524 td a tam lidi na ten objem nenadavaj dokonce tam nekdo psal ze kdyz se svezl tak cumel ze to docela jede a ma taky 85 kw.Radku napsal si kdyby mel rozum tak proc nee hh on rozum nema nebo nemas syna?myslim ze kdybys ho mel myslel bys jinak to je teda muj nazar jenom
Zařídil bych zákon, který by dovoloval řídit takto silné auto až od pozdějšího věku. Odstupnovat tedy možnou sílu auta podle věku řidiče. Např. do 20 let do 50 kW, do 23 let do 75 kW, do 26 let do 110kW a nad 110kW(což už je pekelná síla) až od 30 let věku řidiče.
Pokud by měl rozum, tak proč ne? Nechápu, proč si každý myslí, že silný auto = řidič jezdí, jako dobytek. A rozhodně to není jen o věku. To Luboš: To nená smysl řešit s lidmi, kteří prostě nechápou, že pro některý není prioritní zdvihový objem do 1350ccm a zn. Škoda. To Honza: Dej odkaz na svoji recenzi, jistě si někteří z nás si ji rádi přečtou. Předem díky.
Tyjo ja nevim proc tu furt nekdo resi jestli je to slaby. Na zavodeni sou jiny auta ja zavodnik nejsem,ani me to nebavi to auto rok jede bez sebemensiho problemu a jak sem rikal kdyz ste v tom nejeli tak to nemuzete hned odsuzovat radsi se krasne pohodlne svezu kolikrat na prejezdu chci znova nastartovat protoze motor skoro ani neslysim.Sem tomu autu vdecnej za to co pro me dela a ten co psal ze sem mladej vul ze je to stara kraksna se taky zrovna dospele nechova.myslel sem ze se tady lidi sverujou se svejma zkusenostma a ne ze si tu svy milacky pomlouvaj.Toho Pana Radka sem se chtel zeptat jestli by svymu synovi dovolil jako prvni auto v6 e34?
Kdyz je tragicka fabie 47 kW tak co je potom fabia 1,2 6V 40kW nebo 1,0 37 kW????Nebo octavka 1,4 44kW kterou si tady borec koupil a všechny uzemnil prohlášením , že to je sice slabší motor, ale má centrál na dálku a servo vole, a že to valí po rovině stoštyricet:D A je to český a je to voctávka...A to je svatý!
na ničnehovoriaci výkrik do tmy.... Každý má právo na názor. Preto ho hneď niekto ANONYMNE SAMOZREJME nazve volom, idiotom a podobne. Tu nejde o Radka, ale celkovo. Ten vôl by možno zachránil niekomu na ceste život. Ale bude nasratý, roztrpčený a vykašle sa niekomu zastaviť, napríklad. Je to podobné, ako keď niekomu, kto sa trápi za mnou, bliknem mu pravou smerovkou, uvoľním cestu a ani sa nepoďakuje. Keď sa to opakuje celý deň, potom napálený nepustím niekoho, kto sa naozaj ponáhľa, ale auto mu viac nedovolí... Sme jednou nohou v hrobe, druhou v base. Tu sme si všetci rovní. Auto-neauto. Keď otvorili hranice, páčilo sa mi, ako sú kamionisti družní a si pomáhajú. To už pomaly upadá. Na Ukrajine, keď ste zastali pri ceste a náhodou išlo po hodine auto, zvyklo zastaviť a posádka sa pýtala, či netreba pomôcť...Dnes sa boja obaja..
Ty si mi ale filuta, hned to vyzvonis za Radka, vis ze je skromny, ale kdyz jsem ho trosku povzbudil, jiste by se rad pochlubil sam. PS: do podobnych uvah se do budoucna nepoustej (85 kw na takúto káru je tak-tak, bezpečnostné minimum. Pružné zrýchlenie si ....) Od toho tu mame prece Radka
poniektorí za zvyk sa navážať do niekoho, len preto, že má iný názor. Ste si istý, že TEN VÁŠ je ten JEDINÝ správny? Alebo je v tom iba slepá závisť, že Radko sa vozil v 530 D ? 85 kw na takúto káru je tak-tak, bezpečnostné minimum. Pružné zrýchlenie si odmerajte a bude na 100 % slabšie než v O 1,9 TDi 66 kw. Tieto motorizácie si kupujú vyjazdení ľudia, vo vyššom veku, do práce a podobne. Na šantenie to jednoznačne nie je. Ale dizajn má nádherný. Ak je v dobrom stave, super kúpa. Aj vynikajúca výdrž. Ak človek presadne z Felície, môže byť očarený. Stačí presadnúť do Primery s tým istým výkonom a budete šmátrať, či sa Vám nezasekla ručná brzda... A na predbiehanie kolón na 5 rých. stupni to rozhodne nie je !!!
ja ...mam obycejnou felcku sice v pohode ale hold felicie..bavoraka mnel muj stryc sice E30 ale stejnej motor a byla to dobra kara ...mne musi zacim stacit to¨co mam ale jednou v budoucnu o bmw budu premyslet...
bavo z roku 96 rozhodně kraksna neni...pokud teda předchozí majitelé nebyli prasata...anonym je bud frajírek s novým fárem, ale spíš chudák který sní o favoritu v tuningu:D
hele nejses nahodou z probostova???u teplic???....tam tohle bawo stoji a dokonce te tak trosku znam..to bawo je fakt pekny.....akorat ta recenzemohla byt trosku obshlejsi..jinak gut auto...
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 518
Ach jaj
Kúpiť si 518i je rovnaká kravina ako 725tds 😂😂😂😂😂😂. V skratke, absolútna volovina.
31.12.2018 | 14:07:45 | Ady | 79.42.111.* Reagovat
518 nemá v 5řadě co dělat,to si mužou koupit jen uplný kokoti.....
05.06.2016 | 18:41:52 | | 88.100.57.* Reagovat
to dante
Tak sorry :-).Za 200 uz by se dalo neco peknyho poresit.Ovsem v ČR nebo SR tezko sehnat peknej kousek.Jak jsem psal, v DE je to kapanek lepsi.Ja mel vyhlednutou BMW 530D E39 touring s kuzi, klimou atd.Rok 2004, najezdeno 260 tis km, uplna sev. historie.Cena neco pres 6000 euro.Kdyby se objevila o par mesicu driv tak nevaham.Kde myslis ze se objevila ? Samozrejme v DE.A co se tyce toho, co si lide mysli, tak na to se uplne vykasli, protoze by jsi se dostal ku Fabce HTP a to normalni clovek nedopusti :-)).A vysmivat se ti budou ze vseho.Ja mam Passat B5 v plne palbe, vypada fakt super a i presto se me anonymove vysmivaji.Musis si uvedomit, ze je tady banda k...otu, ktera jezdi v HaTaPkach a podobnich pseudoautech a jen proste zavidi.Proto ty reci typu "starej vrak" a pod.My to nedelame ze zavisti (tedy alespon ja urcite ne :-), nybrz proto, aby jsi zbytocne nezaplatil za nejakej vrak.My ti nechceme BMW vymluvit, to ne.Ale myslim, ze jsou i jine znacky jak BMW.Srovnatelne kvalitou, jizdnimi vlastnostemi za PODSTATNE nizsi cenu.To je vse co jsem tim chtel rict.Jinak k memu "zoznamu" aut bych pripojil jeste Hyundai Sonatu.Kamos ji mel jako sluzebni, svezl me a uplna bomba.Jedes 150 do zatacky a auto se ani nepohne.Krasne drzi na silnici.Pritom komfort je taky na slusne urovni.Tedy alespon prvni generace takova byla.Nemluve o tom, ze se prakticky nekradou.Zkus nad tim pouvazovat...
01.09.2009 | 16:00:43 | jamieson Reagovat
Chlapi ja to nemyslel tag ze koupim sedmu za 8OOOO TIS to byl jenom takovej naznak toho ze za 150000-200000 tis uz se da sehnat neco peknyho je mi jedno ze mi tu zas budou dementi nadavat jag semsi koupil starej vrak atd.je to muj sen proste a lidi kupujou i starsi auta.nemci mozna setri taky ale jezdim tam celkem casto a jeste sem tam nevidel bmw ktery by bylo ve stavu srotu maj tam k tem autum jinej vztah.a jsem si jistej ze sedma z De bude mit urcite zachovalejsi podvozek nez ta z cr v nemecku na diru jentak nenarazite.jinak E 39 tu uz jezdi strasne moc
01.09.2009 | 15:22:13 | dante Reagovat
Ja si taky myslim, ze sedma za 80 litru asi nebude to pravy.Ale je videt, ze kluk ma rad BMW.Mozna ze neco najde, ovsem sance je sakra mala...Osobne bych si za 80 litru koupil asi neco jako Mondeo, Passata, 406, Galant, novejsi petku...Daji se sehnat i s docela silnou motorizaci.Mondeo 2,5, Passat 2,8, 406 3,0, Galant 2,5 a pod.Musel by mit obrovskou kliku na BMW 7 E38.Krom toho si myslim, ze po petke by byl asi kapanek sklamanej.Petka je ovladatelnejsi, mrstnejsi...A podle me i krajsi jak sedma, subjektivne..................................................A jeste pro danteho : Kdyz nahodou neco najdes, tak sem dej odkaz, jiste ti nekdo poradi jestli je to OK, nebo ne.
01.09.2009 | 09:56:59 | jamieson Reagovat
Občas chodím do DE pre autá,
ak chcete dobrého BMW radu 7,.....tak zabudnite naň. 80.000 áno, ale EUR. Inak sa nedoplatíte. Časy, kedy ste si ukázali na auto, toto chcem a už sa stačilo iba voziť sú nenávratne preč.
Aj Nemci šetria na servise. Ofic. servis na BMW je neskutočne drahý. A ani druhovýroba nie je lacná. Prakticky iba 2-3 roky jazdí do sevisu, ide z firmy preč, po cca 200.000 km.... potom sa /v 90%?/ hľadajú iné možnosti.... Šanca, že kúpite dobrú 7 za 80.000 Kč je porovnateľná s výhrou v Športke.
P.S. A buďte si istý, že nikto nebude dávať na internet inzerát, nebude musieť, aj z okolia by ju okamžite niekto kúpil. Nemec nekúpi, my sa ulakomíme, potom iba plač a trápenie. Ani peňazí, ani radosti...Autá tejto kategórie si kupujú milionári.
01.09.2009 | 09:37:07 | ľuboš Reagovat
to dante
Pokud dobre vyberes nebudes mit problem.Kamarad si z DE dovezl Audi Q7 nadhernou, modrou, nevim za kolik (ale asi dost :-)) a nema vubec zadnej problem.2 roky stara.A jeste kdyz vemes v uvahu, ze Q7 neni zadnej etalon spolehlivosti, ale i presto fachci dobre tak...BMW 7 s benzinakem je jiste lepsi auto.Jak rikam, neulakom se na ten nejlevnejsi shit, ale peclive hledaj a najdes.Ja kdyz jsem shanel BMW 5 E39, tak solidni kus se objevil asi nekdy po 3-4 mesicich hledani :-).Jen skoda, ze uz jsem tehdy auto nechtel (nejsou prachy :-(.A bat se nemusis, BMW jsou opravdu drzaky.Jen nesmis vybrat 10-ti lety auto s 90 tis km z bazaru bez servisky, nebo pod.To by byla pitomost :-))
01.09.2009 | 09:29:35 | jamieson Reagovat
hh
jasne ze z DE by to bylo nejlepsi jenom si neumim predstavit jag si to privezu samprotoze si to musim sam vybrat par kamaradu si takhle nechalo privest auto a pak fnukali co to privez za skopek .nojo v nemecku uz zacinaj sedmy nekde na 80000 a videl sem tam uz par fakt peknejch kusu ale jak rikam este furt nemam bubaky v ruce hh.nejsem zadnej bohac a mam z toho trochu strach oproti e34 je to trochu o necem jinym.
01.09.2009 | 07:06:28 | Dante Reagovat
Jen bych chtel upozornit, ze prispevek o 17:21 jsem nepsal ja.P.S. Pise se to gay, ty inteligente.
31.08.2009 | 17:23:55 | jamieson Reagovat
pardon ja jsem jenom takovej malej gej.
31.08.2009 | 17:21:59 | jamieson Reagovat
A jeste jsem se chtel zeptat, jestli to chces jen nekde odtud z ČR, nebo muze byt i v zahranici ? Treba SK, DE.Ptam se proto, protoze v DE se da (podle me :-)), sehnat lepsi auto jak tady.Tedy alespon si myslim, protoze co jsem doted koukal auta tak vetsinou (ovsem ne furt :-) byly v DE levnejsi a v lepsim stavu nez tady...
31.08.2009 | 16:58:39 | jamieson Reagovat
to dante
Aha no, nevedel jsem to presne, myslel jsem, ze ta sedma bude silnejsi (hold je to dvanactivalec :-).Za 150 ? No ja nevedel, ze je to tak levne.Myslel jsem, ze slusny kousky stoji tak od 200 vys (s tema 300 jsem to kapanek prehnal :-)).Taky mam rad BMW, jednou (asi za 10 let :-)), planuji koupit X6-ku tak mozna... :-).A jizda v M5 je opravdu super.Bylo to sice starsi auto, ale 400 koni je 400 koni.Jenom byla smula, ze mela omezovac na 250, bez omezovace by mozna dala i 300 :-).Ale co se tyce pomeru komfort/uzitne vlastnosti/jizdni vlastnosti, tak ve dnesni dobe super...Jen by to chtelo jeste domaci cerpacku na benzin :-).Samotna M5 E39 az tak zavratne draha dnes neni, myslim.A to si neumim predstavit novou M5 G-Power Hurricane, ktera ma pry az 730 PS !
31.08.2009 | 08:06:23 | jamieson Reagovat
no m5 ma 400 koni sedma v 12 ma 300 bude to asi nejakej ten rozdil hh.ne kolem 300 litru uz sezenes E65ku do 200 uplne s prehledem myslim se vejdu.myslim ze za 150 sezenu neco peknyho.jojo ty trilitry v dyzlu sou pekne vybaveny ty hajzle tys jel v M5.jaky to bylo?
30.08.2009 | 21:54:48 | DAnte Reagovat
to dante
Nejlepe vybaveny ? No nevim ja jsem videl BMW 730D rv 99 s kuzi, klimou, TV a buh vi cim jeste.Jisteho casu to prodaval jeden typek ze SR za 7500 Euro (cca 200 tis Kč).Nadherna.Kdybych nepotreboval kombi, tak nevaham.Ja bych BMW 7 V12 asi mit nemohl.Jednak by to zralo jako krava a za druhy s takovou pilou bych se asi nejspis nekde vytrepal :-).Ridil jsem treba kamaradovo M5 E39 a je to proste parada.Sedma s V12 bude nejspis tahnout podobne...Za kolik bys chtel sehnat tu E38, pokud se muzu zeptat ? :-).Tak do 300 litru ? (tipuji... :-).Nebo vic ?
29.08.2009 | 11:44:02 | jamieson Reagovat
jojo prej to tahne jak lokomotiva,ale spis ho chci kvuli tomu ze sou vetsinou dobre vybavenya k tomu autu prej proste sedi nejlip,ale krome v12 a nafty bych bral asi kazdou motorizaci .spis pujdu zase po tom v jakym bude stavu.pocitam ze se dostanu na tech 13 litru.jezdim fakt na pohodu.az hnusne pomalu.no E38 se dela uz od roku 94 a ta e34 je 96.ten motor bude uplne stejnej asi.Jinak ja taky hledam kazdej den jak silenej,ale nehrotim to nejak protoze nemam jeste vatu v ruce hh
29.08.2009 | 04:12:29 | dante Reagovat
to dante
Ctyri ctverka ? Vzdyt to musi zrat jako silene do prdele :-).A E34 Tds neni dobre meritko.Jednak je to uz pomerne starej vuz a za druhe, TDS jsou asi nejmene povedene motory od BMW vubec.Myslim ze trilitr v nafte neni spatny, asi nej diesel od BMW.Pry je mnohem povedenejsi nez treba ctyrlitr diesel.No ale kdyz uz chces benzinak...Alespon to brutalne rychle pojede :-)).Pokud se muzu zeptat, za kolik bys chtel ten Bawor 7 koupit ? Mozna bych neco nasel, stejne mam pres den celkem dost casu :-))
28.08.2009 | 19:59:31 | jamieson Reagovat
to jamieson
jojo ja si to myslel hh v pohode.chtel bych m62 4,4 litru vsichni mi ho doporucujou nafta je fakt peklo pred barakem mi stoji e34 tds a to se fakt neda.Malokdy potkas tds ktery jede tak jak ma.V sedme je ten samej myslim a ten trilitr v nafte asi neee tak este najit nakyho peknyho ted noo hh jinak e39 je taky super auto.hrozne se tesim
28.08.2009 | 19:20:40 | dante Reagovat
to dante
Aha no to je nedorozumeni.Ja myslel, ze chces koupit BMW 5 (tudiz E39).Ale na videu je BMW 7 (tedy proto E38 :-).No nic tak sorry.A jakej chces agregat ? Nejakej benzin, nebo diesel ?
28.08.2009 | 13:33:32 | jamieson Reagovat
hhh
hh no vazne existujee jukni se http://www.youtube.com/watch?v=0-4DyjtuETU
28.08.2009 | 13:22:44 | Dante Reagovat
to dante
Čau, no E38 jiste neni.Urcite je to E39, jelikoz o autech neco vim a sam jsem ji sveho casu shanel :-).Urcite E39.
28.08.2009 | 13:17:45 | jamieson Reagovat
jammieson
nazdar co to ze bych snil o aute ktere neexistuje?urcite je zadej ho v guglu h je to nejhezci bmw teda az po e32
28.08.2009 | 13:13:48 | Dante Reagovat
to dante
E38 neni.Asi jsi mel na mysli E39 :-)
28.08.2009 | 13:03:22 | jamieson Reagovat
To ell burro
nazdar too hh pisu furt dycky kdyz neco pisu tag se u toho smeju a kdyz se zrovna zasmeju tag to napisu hhh.jinak me nema co omrzet protoze nemam potrebu si neco dokazovat me proste moc na vykonu motoru nezalezi nooonekdo to pochopi nekdo nee bohuzel jsem ale cosi slybil nekomu a budu si muset poridit neco jinyho koukam po E 38 pomalu e 34 ale zustane v rodine
28.08.2009 | 13:01:40 | dANTE Reagovat
dante
Proč pořád píšeš to hh nebo h?To je jako Hip Hop a Hov**?:DJinak já mám taky e34 ale 535i no to je trošku o něčem jinym:D,ta slabá 1.8 tě podle mě za chvíli omrzí:)
15.08.2009 | 02:00:43 | El_Burro Reagovat
to jamieson
tyjo diiik moc uz je to v klidu noo nastesti
08.07.2009 | 06:53:45 | dante Reagovat
No vidis kamarade.Nakonec se to dalo do poradku.Jak jsem tu cetl tuhle diskuse, sam jsem byl zvedavej co z toho bude :-).Opel Tigra je proti tvymu BMW kram.Ja osobne by jsem asi bral silnejsi motor, ale kdyz staci, nic proti.Drz se.
03.07.2009 | 14:26:27 | jamieson Reagovat
hhhh uz jezdii
nazdar nojo sem na to tady uplne zapomel jak sem brambora nemel u sebee ty voe no ale auto jsem dostal az vcera.No co ti budu povidat mel si pravdu.cerpadlo bylo hotovy,ty voe ale ty dementi na to proste nemohli prijit nee rikam jim jeden znamej mi rikal ze bude cerpadlo v haji a voni to neni mozny dyt sou svicky od benzinu cerpadlo jede a ani diagnostika to neukazala.tag poslali nekam na mereni vahu vzduchu ta se vratila za mesiiiiic s tim ze je v poradku.vymenili se cidla a taky nic.svicky a taky nic.odpojovali imobilizer taky nic.menili pocitac taky nic no a vcera mi vola ze auto jezdi ze prej bylo v hajzlu cerpadlo voe dva mesice bez auta ty voe tag sem ho vcera nablejskal a jezdime krajinou a povidame si znas to hh.no ale za ty dva mesice sem ridil teda par jinejch aut a sem strasne rad za to co maaam.nejvic perla na zaver.mel sem pucenou tigru opel hh zastavim na prechodu chci se rozjet dam jednicku a auto jede dozadu pag sem se teda rozjel chci tam dat za dva a radicka mi zustala v ruce hh no nic nooo kraap
09.06.2009 | 07:16:41 | dante Reagovat
tak co...
clovece....nak jsi se neozval..nerikej ze to este nejede?????
30.05.2009 | 10:53:49 | jindra Reagovat
no zatim nijak hh cerpadlo funguje tak vymenil cidla a nic odpojl imobilizer taky nic tag volal nakymu mechanikovi do pisku a ten rek ze jestli to nenicerpadlo tak vaha vzduchu rikal ad mu ji poslem ze ji opravi jeslibude spatna nebo ze posle novou noo tag uvidim hh ty voe uz at to jeezdi ten kamarad co mel to samy tag to asi nebylo to samy jemu to auto chytlo dycky a chciplo treba az za pul hodiny a prisli nato ze mel prej vytopenej pocitac hh tag dali novej a jezdi prisli mu nato az v usti v bmw rekli mu 700 eur za novej pocitac ale prej sehnal za 3000 h divny ze mu diagnostika neukazala ani toze je v haji pocitac hh mi prijde docela k nicemu teda diagnostika
03.04.2009 | 14:37:02 | hh ee Reagovat
tak co????
tak jak jsi dopadnul uz ti ti jezdi?????
03.04.2009 | 14:03:16 | jindra Reagovat
no ale ja ty penize vrazil aniz bych musel proste mi jeste naky zbbyly tak sem se snazil vymenit co nejvic veci rozvody jsou retezovy tagze sem je ani delat nemusel to mi teda rikali v servisu to samy to ostatni az ted je ta investice nutna noo jako a to je normalni jinak jindro ten kamarad co mel to samy tak mu odpojili alarm a auto slape takze zkusime ten alarm taky odpojit je pravda ze diagnostika ukazavala chvili ze blbne central ale myslel sem ze to ukazuje ze se obcas nezatahnou jedny dvere v zime se mi to parkrat stalo tak ho skusime taky odpojit tak potom dam vedet jo a dik za podporu :D
20.03.2009 | 22:42:02 | dante Reagovat
To Anonym
Rozhodně lepší je Hitachi, Magneti Marelli. Ostatně všechno je lepší, než Bosch i to pitomé Delphi, které má alespoň dokonale zmáklou diagnostiku. Cokoliv elektrického se posere na autě, jako první, má vylisovaný nápis Bosch. Proč se u japonských auto nekazí elektrika? Protože si tento aušus do aut necpou.
20.03.2009 | 17:21:36 | Radek Reagovat
Japan
No to by mě právě zajímalo, jaká je lepší? A čína? Bosch je německá firma. To že má pobočku v číně (možná) nic neznamená. protože tam má pobočky snad každý (Adidas, Nike, Canon, Nikon, Philips, a tisíce ostatních). To ovšem není stejné, jako by to vyráběli jen číňani. Ale ať neodbočuji, které značky autoelektriky jsou lepší než Bosch?
20.03.2009 | 07:07:50 | Reagovat
Anonyme
To si piš že je lepší elektrika než Bosch!!!Bohužel do většiny aut se dává Bosch a podle toho to taky vypadá.Ale zase stojí polovinu ,no prostě "čína".
20.03.2009 | 05:54:18 | Japan Reagovat
Radek
Proč je Bosch tragická provenience??? Je lepší výrobce??? BMW je osazen elektrikou od někoho jiného, než BOSCH???
19.03.2009 | 21:57:02 | Reagovat
jo jasne..
jo majitel do toho dal dost penez...ale to bmw a majitele od videni znam..a ten bavorak je fakt peknej.....nekomu se to holt vyplati...majitel musel vedet do ceho jde a myslim ze do nej za opravu rad investuje akorat ma problem ze nevi co to je......je pravda ze za ty penize...se da poridit uz lepsi auto..ale myslim ze lidi kupojou i horsi auta a za velky penize....
19.03.2009 | 21:42:10 | jindra Reagovat
Jindro
No promiň ale co už do toho vrazil a co ještě vrazí...při dnešních cenách mohl mít lepší káru, a ne 13ti leté auto které se začíná sypat.. No ale prostě chtěl BMW a za to se platí.
19.03.2009 | 21:35:16 | Stojan Kokotakus Reagovat
to dante..
vubec bych nakyho blbecka neresil....a proste ho ignoroval.....az zkusis ten snimac..tak v pripade ze to tim nebude..zkus jak psal radek nekde u bosch..a pod...zmerit ty cerpadal....a az na tu zavadu prijdes tak nam ji napis...drzim palce..mnej se... jinak BMW super...vuz....
19.03.2009 | 21:29:05 | jindra Reagovat
Nic ve zlém
Koupit si takového bavora, na to musí být člověk fanda,nic racionálního v tom není.Ale pokud tě to baví, tak přeju hodně štěstí.
19.03.2009 | 21:27:32 | Stojan Kokotakus Reagovat
stojane kokote
tim narazis na to ze by snad bylo poruchovy?po 14 mesicich bez poruchy se na nej vubec nezlobim to se muze stat akorat me stve ze nevim co s tim je
19.03.2009 | 21:15:09 | dante Reagovat
BMW
Miluju BMW, jsou to nádherný auta a držaci.
19.03.2009 | 21:07:05 | Stojan Kokotakus Reagovat
Měl by to zvládnout nějaký Bosch servis, protože předpokládám, že čerpadla budou pravděpodobně této tragické provenience.
19.03.2009 | 21:01:40 | Radek Reagovat
...
u feldy mi diagnostika snimac otacek....ukazala...mno a ktery cerpadlo...to asi tezko odhadnes....nektery auta..teda co ja jsem se prevazne setkal mnely vzdycky 1 tak fakt nevim...tohle chce nekoho zkusenejsiho....urcite musi jit nak ten tlak cerpadla zmerit nebo neco....
19.03.2009 | 20:51:11 | jindra Reagovat
prave snimac asi 1700 stovek a cerpadlo nakejch 6 tisic tak bych to nerad hrotil ale jindra tu pise ze snimac ukaze prej diagnostika a bylo dvakrat na diagnostice a na obou nic a hlavne jak poznam kterry cerpadlo to je dyz tam sou dve a jedno muze pracovat ale spatne
19.03.2009 | 20:44:44 | dante Reagovat
Snímač naštěstí není taková položka, cca 1600kč.
19.03.2009 | 20:33:02 | Radek Reagovat
nene
jak jsem psal...po dlouhem badani....zkouselo se plmo .veci...svicky...cisteni klapky,veskery cidla,atd...cerpadlo....bylo az v zaveru....u druheho pripadu a drazsiho auto....se to risklo a stjnej pripad..alr pockej s tim snimacem bavoraky neznam.....mno uvidiss....
19.03.2009 | 20:28:17 | jindra Reagovat
tyjo ja nevim cerpadlo bylo prvni co me napadlo no ale jedno normal muzes vyndat ale kvuli druhymu musis sundat nadrz tak aby ji nesundavali zbytecne vis kamarad bude mit ten snimac v patek menit tak cekam na nej jesli to bude tim uvidim noo koukal na to i chlap co dela jen bmw a rikal asi toa hak ste cidloa jag si prisel na to cerpadlo u toho svyho?proste si ho vymenil joo?
19.03.2009 | 20:18:57 | dante Reagovat
Nemusí to být samotný čerpadlo, třeba jen regulátor tlaku.
19.03.2009 | 20:11:36 | Radek Reagovat
kdyby to byl snimac otacek tak ten ti ta diagnostika ukaze..a motor by ani tu chvyly si myslim nebezel...
19.03.2009 | 20:10:38 | jindra Reagovat
kucíííí ste tu?
19.03.2009 | 20:08:27 | dante Reagovat
asi ne
ja mysim ze ne....protoze to cerpadlo podle mne normalne bezi...ale proste netlaci tak jak by mnelo....proto po chvyly ztrata otacek a pak vzdechnuti..nema stavu...mno nevim...pisu co vim ze svych zkusenosti...ale to chovani auta je naprosto stejny..
19.03.2009 | 20:07:43 | jindra Reagovat
no on dycky poprve chytne chvili bezi pak zacne delat takovy to prd prd prd bezi nepravidelne a pak chcipne pag uz ho znovu nenastartuju ale ty cerpadla by diagnostika ukazala nee?
19.03.2009 | 20:04:12 | dante Reagovat
dodatek
jinac ty cerpadla na prazdno tlacily taky ale motoru to uz nestacilo....proste se unaveny....asi.....nerikam ze to tim je....ale brla bych to v uvahu..
19.03.2009 | 20:00:22 | jindra Reagovat
cerpadlo
nerikam to s jistotou ale uz jsme se s tim taky setkaly a to uz u dvou znacek aut..a v zaveru po tydenim zkoumani to bylo tlakove cerpadlo v nadrzi....cloveka by to normalne nenapadlo ale uplne stejne chovani...auto chciplo...po chvyly chytlo a behem par vterin zase chciplo....proste cerpadlo ..
19.03.2009 | 19:58:34 | jindra Reagovat
Snímač na klice, to je možný. Ale na druhou stranu je dost nepravděpodobný, že bys to vůbec nastartoval, kdyby bylo ko. Motor běží normálně nebo má nějaký potíže?
19.03.2009 | 19:46:55 | Radek Reagovat
lidi potrebuju poradit auto uz mi stoji tejnen v dilne a nikdo nevi co s nim je jel sem najednou spadly otacky chciplo to a pak nechtelo naskocit starter tocil ale auto nic po 10 min sem to zkusil znova a auto chytlo ale za minutu zase chciplo ted to udela to samy dycky na diagnostice to neukazalo nic a cerpadlo benzin nomal dava tankuju jenom na shellce tag to asi benzinem neni zajmavyje ze to samy se stalo kamaroadovi a zjistili mu ze ma v haji snimac otacek je to mozny?svicky mam taky dobry
18.03.2009 | 07:36:11 | dante Reagovat
1365kg je verze s automatem. Hledal jsem v katalogu aut, mohu dát odkaz. Měl 530D a údaj odpovídá - 1745kg.
15.03.2009 | 15:10:48 | Radek Reagovat
Radek
No, o té hmotnosti jsem našel jiný údaj, ale kdoví jak to na tom netu je. Moje laguna měla 1325/ne 1365/, a byla to RXE s kotouči vzadu, takže asi skoro nejvyšší výbava. Jak je to s zařazením do tříd...? možná jsem se sekl a laguna je nižší střední, čili jako megane a octa např...? asi jo noo..Omlouvám se ...1,8 v BMW je opravdu 8V, což se divím...ale holt BMW. Laguna dokázala z 2,0 dostat ubohých 83,5kW. BMW je BMW. stejně nevěřím, že by laguna 2,0 jela líp než 518i....
15.03.2009 | 14:58:37 | José Reagovat
Jinak 518 je taky 8v.
15.03.2009 | 14:47:53 | Radek Reagovat
Laguna ve vyšší střední? To je Safrane, ne? BMW 518 E34 má pohotovostní hmotnost 1584kg a Laguna I. 2.0 8v 1365kg, čili je to naopak. 518-ka je více jak 200kg těžší.
15.03.2009 | 14:43:02 | Radek Reagovat
Radek
Nevím, kde si vzal, že bavor 5 je o třídu výš, naž laguna. Vyšší střední je to oboje. BMW 518i 85kW má provozní hmotnost 1160kg. Laguna 2,0 83,5kW 1325kg. Čili BMW je o 165kg lehčí. Navíc má 16V motor oproti osmiventilové žabce v laguně....
15.03.2009 | 14:35:59 | José Reagovat
Laguna je 2.0 8v. U té 1.8 musíš více točit. Domnívám se, že bramborák, který je o třídu výš bude i těžší.
15.03.2009 | 14:26:20 | Radek Reagovat
Radek!!
Proč by nejel motor o výkonu 83 nbo 85kW 200 v pohodě? nevím. Já měl lagunu o výkonu 83,5kW. Věř nevěř 200 km/h jede cca na 5100 ot.-1. A tuto rychlost vytáhne v pohodě. Po Německu na tempomat těch 200km/h v pohodě jedu klidně stabilně i hodiny. Auto mělo najeto kolem 220 000, a nic se nedělo. Tachometrově ta laguna jede i 218(cca). Že by bavor byl horší, dokonce s vyšším výkonem.....tomu moc nevěřím...
15.03.2009 | 14:14:34 | josé Reagovat
Na 200 olizuje červený pole, tak co tady blábolíš. Jak dlouho myslíš, že by asi vydržel jet? Otoč si kšilt dozadu a vyjeď na disco, nějaká puberťačka ti to bude žrát. Jinak 83 nebo 85kw je obrovský rozdíl. Prostě na 5er je 1.8 slabota a věř si čemu chceš.
15.03.2009 | 11:45:29 | Radek Reagovat
http://www.youtube.com/watch?v=BQ4GAQWNtro&feature=related
a to ma starej volant bez airbagu ani airbag spolujezdce tagze si myslim ze to je jeste motor m40 s 83kw a dal 200
15.03.2009 | 02:14:31 | dante Reagovat
ale daaa
ale da 200 to moje na dalnici do nemecka dalo 215 tachometrovejch mam to vyfoceny tag radku nemel sracky dyz si v tom aute nejel
15.03.2009 | 02:06:46 | dante flyshit Reagovat
Jen aby někdo nenatrhnul prdel tobě, Terezko. A nejen prdel. Až budeš stát u krajnice a potřebovat pomoc...
02.03.2009 | 12:39:34 | Reagovat
mam asi nehoraznou kliku, s 200 opravdu problem nema :) je v automatu, takze rozjezdy taky stoji za to, obzvlast kdyz se prepne na sport. Maloco mi dela takovou radost, jako kdyz mala holka v bmw natrhne prdel kdejakemu chlapovi :D
02.03.2009 | 12:31:02 | terezka Reagovat
Koukal jsem schválně na nějaký videa, kde bylo vidět, že 518 udělá 200km/h, ALE to už otáčkoměr olizuj červené pole, tudíž, s přehledem asi dvě kila nepojede, spíše horko těžko.
01.03.2009 | 20:40:18 | Radek Reagovat
200km/h
nevim jak v 5 rade ale stryc ve svoji E30 ktera mnela 83kw 200km/h jel..a normalne po dalnici bez problemu verim ze pri trose snahy se to rozjede..spis bych nevsazel na ty rozjezdy..by mne zajimalo zrychleni v porovnani s jinymy vozy..
01.03.2009 | 20:15:07 | jindra Reagovat
Z hodně prudkýho kopce, co?:-))
01.03.2009 | 18:55:19 | Radek Reagovat
nejlepsi
Taky jsem si koupila 518 jako svoje prvni auto a jsem nadsena. Parkrat si nekdo zkusil vysmat se tomu motoru, ale kdyz se s tim pak projel, ani necek! Dve kila s nim litam z prehledem :)
01.03.2009 | 18:33:24 | terezka Reagovat
ty voe s temahle kecama jdete na buzerantskej chat vy dementi
20.01.2009 | 06:44:09 | Dante Flyshit Reagovat
Honzíku, s tou recenzí je to opravdu škoda.
18.01.2009 | 19:12:12 | Radek Reagovat
To Radek, to Anonym
Nedám.
Máme se virtuálně strašně moc rádi - nespíme spolu, že Radku ?
16.01.2009 | 13:40:25 | Honza Reagovat
Jinak ten Honza musi mit hubu plnou Radkova semene asi cooo honziku
16.01.2009 | 11:10:21 | Reagovat
koukal jsem na recenze 524 td a tam lidi na ten objem nenadavaj dokonce tam nekdo psal ze kdyz se svezl tak cumel ze to docela jede a ma taky 85 kw.Radku napsal si kdyby mel rozum tak proc nee hh on rozum nema nebo nemas syna?myslim ze kdybys ho mel myslel bys jinak to je teda muj nazar jenom
16.01.2009 | 11:01:33 | Reagovat
Zařídil bych zákon, který by dovoloval řídit takto silné auto až od pozdějšího věku. Odstupnovat tedy možnou sílu auta podle věku řidiče. Např. do 20 let do 50 kW, do 23 let do 75 kW, do 26 let do 110kW a nad 110kW(což už je pekelná síla) až od 30 let věku řidiče.
16.01.2009 | 10:35:16 | Reagovat
V6, To Luboš, To Honza
Pokud by měl rozum, tak proč ne? Nechápu, proč si každý myslí, že silný auto = řidič jezdí, jako dobytek. A rozhodně to není jen o věku.
To Luboš: To nená smysl řešit s lidmi, kteří prostě nechápou, že pro některý není prioritní zdvihový objem do 1350ccm a zn. Škoda.
To Honza: Dej odkaz na svoji recenzi, jistě si někteří z nás si ji rádi přečtou. Předem díky.
16.01.2009 | 10:25:29 | Radek Reagovat
To Radek
Haló! pane Radek někdo se vás tu na něco ptá, otázka se týká BMW, čekáme na odbornou odpověď
16.01.2009 | 09:44:23 | Honza Reagovat
ach jo
Tyjo ja nevim proc tu furt nekdo resi jestli je to slaby. Na zavodeni sou jiny auta ja zavodnik nejsem,ani me to nebavi to auto rok jede bez sebemensiho problemu a jak sem rikal kdyz ste v tom nejeli tak to nemuzete hned odsuzovat radsi se krasne pohodlne svezu kolikrat na prejezdu chci znova nastartovat protoze motor skoro ani neslysim.Sem tomu autu vdecnej za to co pro me dela a ten co psal ze sem mladej vul ze je to stara kraksna se taky zrovna dospele nechova.myslel sem ze se tady lidi sverujou se svejma zkusenostma a ne ze si tu svy milacky pomlouvaj.Toho Pana Radka sem se chtel zeptat jestli by svymu synovi dovolil jako prvni auto v6 e34?
15.01.2009 | 22:43:11 | dante Reagovat
ja viem neboj
14.01.2009 | 23:24:59 | seff Reagovat
Primera 85kW je dvoulitr, kámo..tohle je 1,8
14.01.2009 | 23:20:44 | Reagovat
nic v zlom 85 kw je malo aj na trojkovy bmw , s primerou 85kw to natrem aj dvojlitru bmw 110kw , bez srandy
14.01.2009 | 23:04:05 | Seff Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
14.11.2024 | 08:39:58 | ńţäŕ | 37.212.81.*
Kdyz je tragicka fabie 47 kW tak co je potom fabia 1,2 6V 40kW nebo 1,0 37 kW????Nebo octavka 1,4 44kW kterou si tady borec koupil a všechny uzemnil prohlášením , že to je sice slabší motor, ale má centrál na dálku a servo vole, a že to valí po rovině stoštyricet:D A je to český a je to voctávka...A to je svatý!
14.01.2009 | 22:26:37 | Reagovat
tak 85 KW je malo na pětkovyho bavora ale porad to neni tak tragicke jako ochcavka 1.9 SDI 50KW nebo fabie HTP 47KW.
14.01.2009 | 21:46:23 | jarda Reagovat
85 kW je samosebou málo , 142 kW je tak tak akorát
14.01.2009 | 10:59:23 | Reagovat
Ja som skôr reagoval
na ničnehovoriaci výkrik do tmy.... Každý má právo na názor. Preto ho hneď niekto ANONYMNE SAMOZREJME nazve volom, idiotom a podobne. Tu nejde o Radka, ale celkovo. Ten vôl by možno zachránil niekomu na ceste život. Ale bude nasratý, roztrpčený a vykašle sa niekomu zastaviť, napríklad.
Je to podobné, ako keď niekomu, kto sa trápi za mnou, bliknem mu pravou smerovkou, uvoľním cestu a ani sa nepoďakuje. Keď sa to opakuje celý deň, potom napálený nepustím niekoho, kto sa naozaj ponáhľa, ale auto mu viac nedovolí... Sme jednou nohou v hrobe, druhou v base. Tu sme si všetci rovní. Auto-neauto.
Keď otvorili hranice, páčilo sa mi, ako sú kamionisti družní a si pomáhajú. To už pomaly upadá.
Na Ukrajine, keď ste zastali pri ceste a náhodou išlo po hodine auto, zvyklo zastaviť a posádka sa pýtala, či netreba pomôcť...Dnes sa boja obaja..
14.01.2009 | 10:17:59 | ľuboš Reagovat
Radku, kde jsi?
14.01.2009 | 10:12:26 | Reagovat
To Lubos
Ty si mi ale filuta, hned to vyzvonis za Radka, vis ze je skromny, ale kdyz jsem ho trosku povzbudil, jiste by se rad pochlubil sam. PS: do podobnych uvah se do budoucna nepoustej (85 kw na takúto káru je tak-tak, bezpečnostné minimum. Pružné zrýchlenie si ....) Od toho tu mame prece Radka
14.01.2009 | 09:55:36 | Honza Reagovat
Neviem, čo to máte
poniektorí za zvyk sa navážať do niekoho, len preto, že má iný názor. Ste si istý, že TEN VÁŠ je ten JEDINÝ správny? Alebo je v tom iba slepá závisť, že Radko sa vozil v 530 D ? 85 kw na takúto káru je tak-tak, bezpečnostné minimum. Pružné zrýchlenie si odmerajte a bude na 100 % slabšie než v O 1,9 TDi 66 kw. Tieto motorizácie si kupujú vyjazdení ľudia, vo vyššom veku, do práce a podobne. Na šantenie to jednoznačne nie je. Ale dizajn má nádherný. Ak je v dobrom stave, super kúpa. Aj vynikajúca výdrž. Ak človek presadne z Felície, môže byť očarený. Stačí presadnúť do Primery s tým istým výkonom a budete šmátrať, či sa Vám nezasekla ručná brzda... A na predbiehanie kolón na 5 rých. stupni to rozhodne nie je !!!
14.01.2009 | 09:23:45 | ľuboš Reagovat
Radek je vůl
Ani mě to nepřekvapuje. Co recenze, to perly pana Radka. On by vám vysvětlil, že země není kulatá, ale hranatá a my jsme všichni blbci.
14.01.2009 | 08:47:34 | Reagovat
Pro ty co pochybuji
Kdyz Radek pise, ze je to slaby, tak je to slaby. Tenhle pan o autech neco vi a o BMW zvlaste, ze Radku? Pochlub se tu ostatnim, nac ta skromnost?
14.01.2009 | 07:49:34 | Honza Reagovat
cesky vuz
ja ...mam obycejnou felcku sice v pohode ale hold felicie..bavoraka mnel muj stryc sice E30 ale stejnej motor a byla to dobra kara ...mne musi zacim stacit to¨co mam ale jednou v budoucnu o bmw budu premyslet...
09.01.2009 | 12:08:25 | jindra Reagovat
pro jindru
hh ty voe ty mi davaj proc hned ty mlady odsuzujou negdy sou ty stary mnohem horsi,hele co ty mas ubec za vozitko?chci videt tu tvoji recenzii hh
08.01.2009 | 22:46:38 | dante Reagovat
pro radka
mno myslim si ze jako prvni auto v6 neni nejlepsi volba nee?
08.01.2009 | 22:42:08 | dante Reagovat
bavo z roku 96 rozhodně kraksna neni...pokud teda předchozí majitelé nebyli prasata...anonym je bud frajírek s novým fárem, ale spíš chudák který sní o favoritu v tuningu:D
08.01.2009 | 22:36:34 | Reagovat
pro toho neznamyho
h tys byl taky negdy mladej neee?promin mno na novou m5tku nemam h klidne bych se v nem pohrbil dobrej napad
08.01.2009 | 22:34:56 | Reagovat
aaa zase jeden
rekl bych ze sracka je pan anonym jelikoz se pod svuj prispevek ani nepodepise...
08.01.2009 | 22:05:09 | jindra Reagovat
No to jsou zase sračky. Opět tu máme mladého vola, kterej tu vychvaluje 13 let starou kraksnu..jdi se s tím zahrabat..
08.01.2009 | 21:36:28 | Reagovat
mno mohl ses inspirovat podle nake jine recenze..ale urcite je o cem psat sam mam recenzi take...jinak jsem z dubi..v ndc mam holku
08.01.2009 | 16:27:34 | jindra Reagovat
To je zase recenze. BMW 518 je opravdu slaboch. Když BMW, tak šestiválec.
08.01.2009 | 15:22:54 | Radek Reagovat
hh
jo sem z Probostova hh stoji tam noo ty budes z novosedlic hm?hh co by ses tam chtel este docist?
08.01.2009 | 14:25:09 | Reagovat
a hele
hele nejses nahodou z probostova???u teplic???....tam tohle bawo stoji a dokonce te tak trosku znam..to bawo je fakt pekny.....akorat ta recenzemohla byt trosku obshlejsi..jinak gut auto...
08.01.2009 | 12:46:01 | jindra Reagovat