Prozatím jen rameno na přední nápravě cca 4500,-Kč, nějaké relé - cca 500,-Kč + 1000,-Kč práce,jinak běžná údržba (brzdy, olej), nyní mi přestaly fungovat senzory parkování (občas jdou občas ne) - neřeším, ještě tyčky stabilizátorů na obou stranách cca 800,-/kus
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil jsem koupil jako ojetý, přivezený z DE. Pořizovací cena před dvěma lety byla 270 000,-Kč. Rozhodoval jsem se mezi 530XD a 535D, nakonec vyhrálo 535D kvůli většímu výkonu (200kw)a nevyužití čtyřkolky (nejsem zimní typ a na kopečky v okolí je i v zimě dostačující). Po usednutí za volant jsem si motor ihned zamiloval, táhne krásně odspodu a výkon neustává ani ve vyšších otáčkách, čemuž napomáhá větší turbo. Projevem se trochu přibližuje benzinu. Nejlépe se auto cítí na dálnici, kde i v rychlostech okolo 180 drží spotřebu pod 10l. Horší je to u popojíždění kde je schopno spolknout i 13l. Na okrskách a delších trasách cca 9,5l.Pokud ho nědo bude točit do maxima pak je schopné jet i za 18l. Tento motor bych doporučil každému, kdo se pohybuje po dálnici denně. Auto bylo prodáváno s 18 tkami zimními a 19 tkami letními.Od 19 tek jsem upustil v důsledku tvrdé jízdy. Automobil má i vcelku slušnou výbavu - klima. paměťové sedačky, elektrický volant, navigaci, DVD přehrávač, přídavné topení ovládané na dálku a např. i aktivní řízení - které zpřevoduje otáčky volantu v návaznosti na rychlosti vozu. Interiér je kvalitně zpracovaný (ne tak dobře jako v předchozím Audi), ale místy se ošoupal nástřik plastových částí, které jsou hodně používány. Abych jen nechválil tak musím říct, že mě občas naštve automat, který někdy zbytečně moc podřazuje a po podřazení zbývá jen malé pole otáček na využití (točí až 5000 otáček/min a automat podřadí o 2 stupně na cca 4000/tis - při předjíždění a sešlápnutí plynu špičkou chodidla). Jak jsem již zmínil mám rád výkonnější automobily a musím říct, že mě překvapilo, že toto auto je schopné držet krok i s předchozí generací M3 o čemž jsem se několikrát přesvědčil (občas se pošťuchujeme se známým, který M3 vlastní). Nevýhodou je větší hmotnost, která je znát při opakovaném brždění (brzdy po delším použití a větší zátěži začnou vadnout). Musím uznat, že toto je mé dosud nej auto.
Zdravím Ivane, v DE je rychlost 180 zcela běžná, ale to ty asi předpokládám nevíš, že se tak "čuduješ". Někdy bych ti přál se svést v rychlejším voze, než je TAZ 1500, který byl produkován u vás v Trnavě, v tom by byla 180tka opravdu nebezpečná :). Jinak Ti děkuji za pěkné přání, taky Ti přeji mnoho šťastných kilometrů...
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 535
bmw
hodnotiaci ma"nesklamal",ked chodí ako BLB na dialnici aj 180 a viac dufam,že sa dochráme -želám- len jeho auto..a ostatní na silnici prežijí!
18.11.2014 | 22:04:12 | ivan | 178.40.186.* Reagovat
RE: bmw nevem kto je väčší jlupák, ten, čo jazdí 180 v dobrom aute, aleno ten, čo druhému
želá dochrámanie....
P.S. ja občas jazdím aj 200...
19.11.2014 | 09:33:55 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: bmw
Zdravím Ivane, v DE je rychlost 180 zcela běžná, ale to ty asi předpokládám nevíš, že se tak "čuduješ". Někdy bych ti přál se svést v rychlejším voze, než je TAZ 1500, který byl produkován u vás v Trnavě, v tom by byla 180tka opravdu nebezpečná :). Jinak Ti děkuji za pěkné přání, taky Ti přeji mnoho šťastných kilometrů...
20.11.2014 | 12:34:09 | Hataš | 88.103.127.* Reagovat