Rok výroby:2006Typ motoru:5 litrů V8 výkon vražedStav km při koupi:350 kmStav km nyní:390 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:asi 20l l/100 kmVloženo:23. 4. 2006
S autem jsem ujel cca 60km takže to jsou pouze první dojmy. Neskromně se považuji za poměrně slušného znalce aut BMW posledních řekněme 10-ti let.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto (nebo spíš sřelu typu země-země) jsme si byli s otcem půjčit na testovacích jízdách BMW.
Co se týče vzhledu současné pětky, tak si asi většina zvykla. Stejné je to při rozhodování o tom, jestli BMW nebo něco jiného...
Auto mělo M-packet, se kterým vypadá sice uhlazeně, ale nádherně dynamicky. Kola byla 18" na tusim Bridgestonech.
Co se týče tužšího podvozku, mohu porovnat s e39 na šestnáctkách. Vyhrává o něco novější model. Rázy se přenášejí jen decentně, stejně jsem ale při každém vlítnutí do obřéch pozimních kráterů na našich vozovkách (no spíš tankodromech) trpěl.
Jinak se dá jízdním vlastnostem těžko něco vytknout. Auto jede jako po kolejích, ale ne ve stylu Subaru. Neříkám hůř, ale jinak (nečekaně).
Brzdy naštestí brzdí výborně, ale to je k přežití každé jízdy nezbytnost. To, že jsou na předku snad 16-ti palcové kotouče nepřekvapí. Ale když se podíváte dozadu, tak tam jsou snad stejně velké.
Auto bylo vybaveno novým osmiválcem. Osobně nechápu význam dvou osmiválců ( 4 a 5l) misto staršího 4,5. Vzhledem k téměř 400 koním nevydím jediný důvod proč chtít M5. 550i stoji 2 miliony (to bolí), ale M5 2,8.
Největší slabinou auta byla paradoxně jeho sekvenční převodovka. Na krátkou jedničku při popojíždění škube jako byste u jiného auta šlapali na plyn a na brzdu v krátkých intervalech. Odstupňování se mi také nejeví nejideálnější. Propast mezi 2. a 3. stupněm je velká. Mezi námi, pětilitr je tak nabitý testosteronem, že by konstruktéři mohli klidně převodovku z auta vyndat a zrychlení na 200 by možná kleslo o pár desetin (silně pochybuji).
A co jízda? Nepatřím mezi jedince, kteří si musí v autě neustále něco dokazovat a dokonce jezdím docela opatrně. 550i je bohužel jedním z mála aut, ve kterém musí i sebeukázněnější řidič jezdit jak nepříčetný idiot.
Na dálnici se výkon dý na okamžik uplatnit. Na okresce máte ale plné ruce práce auto na silnici udržet. Dávat do auta takového kalibru vypínatelný stabilizační systém je docela nezodpovědné. Ale na druhou stranu připravit řidiče o možnost urvat zadek je také zločin.
A co říci závěrem? Že to auto je až moc dokonalé, abyste uvěřili, že je to pravda. A rozhodně auto nezkoušet pokud nevlastníte nic menšího než Audi S6, S8, M5, M3, 911 a spol. Obavám se, že byste byli nuceni přestat používat svoje auto a nezbylo by vám nic jiného, než se utopit ve vlastnich slzách, což teď čeká mě.
O jakých tankodromech je tu řeč? Jezdím po naších silnicích den co den stovky km,a kromě D 1 v určitých úsecích to uznávám,máme silnice v pohodě.Takže kdo tu papouškuje něčí přihlouplý omílaný výrok svátečního jezdce s koňským potahem,nemá svůj názor a nebo opravdu řídí jen ten koňský potah.Bohužel mezi vesnicemi se asi nedočkáme povrchu letiště Ruzyně.Mé soukromé vozidlo je naladěno spíš do tvrda a nemám s našimi povrchy problém,buď máte u vaších Pasatů,Citroenů,Peugotů,Superbů,nebo Octávek vymlácené tlumiče,tak vám to bije na každé nerovnosti, nebo nemáte svůj vlastní názor a opakujete názory hlupáků s ojetými kraksnami.
Tak to mi řeknete kde jezdíte protože podle vlastní zkušenosti po Praze zkuste kočičí hlavy vyjete koleje nebo debilne zapustene kanály a uvidíte kolikrát je to na geometrii nebo vám to zničí obruc v runflatu je to nadhera
26.06.2012 | 14:11:00 | tom
| 85.160.152.*Reagovat
RE:
Nevím kde jezdíte...ale například Rakušáci mají kvalitnější příjezdovou cestu na pole.Najezdím denně po městě minimálně 70Km.A 90% je to samá nerovnost a jáma.V určitých úsecích člověk mezi tím i kličkuje.
Tak tohle auto není zrovna na nějaké divočiny. Je to auto na dlouhé trasy a většinou si jej kupují manažéři apod. Na blbnutí je vhodné například M3. To že neudržíte auto na silnici je spíše vaše chyba, že s tím neumíte jezdit. Už stará M5 E39..držela na nerovnostech jako přilepená.Navíc tyto auta jsou dělaná v Zemích,kde mají mnohem kvalitnější vozovku. Takže na nějaké tankodromy jako u nás nejsou stvořena..:) Jízda po naších silnicích? Tam trpí skoro každý kdo má tvrdší podvozek.Kdo nemá tomu zase trpí více auto.
bmw 550i xdrive máme doma rok a dnes ma najeto 60 tisic rozhodne nesouhlasím s tím že by byla do zatáček nejistá je sice těžká ale xdrive podrží to co me ale zaráží je to že každých 8 tisic kilometru chce litr oleje a posledně to bylo po 2 tisících a není to tím že by byl špatně záněty motor do prvních 15tisic se nikdo plynu nedotkl vůz je určen pro lidi kteří nechtějí poutat pozornost jako s m5 ale chtějí mít dobry výkon celkove vůz hodnotím špatně protože kromě toho že žere olej se během prvního zimního driftovani zacalo ozivat plechové cvakani od zadní nápravy a v autorizovanem servisu si s tím nevědí rady a na podvozek budou muset instalovat mikrofony aby zjistili odkud zvuk pochází možna že vůz dostává na frak ostrou jízdou ale čekal bych že k tomu byl stvořen...
25.06.2012 | 01:32:44 | Tom
| 85.162.254.*Reagovat
RE: 550i xdrive Treba sa popýtať na bmw fórach, v of. servisoch necháte za servis a hľada-
nie závady druhé malé auto...:((
BMW oleje žerú, na ten objem je to ešte OK..:)),s tým cvakaním...,mno, diftovanie je pekné, ale na cudzom aute..., mimochodom, ako ste dokázali "driftovať",ked máte 4x4 ?, nemohol to byť preklz?-
RE: 550i xdrive Treba sa popýtať na bmw fórach, v of. servisoch necháte za servis a hľada-
bmw ma u xdrivu rozdělen výkon 60 procent na zadek a 40 na předek takže driftovat s tím jde hezky krasne to pak vyvede za smyku to vše jde ale dělat jen při vypnutych systémech
26.06.2012 | 14:07:26 | tom
| 85.160.152.*Reagovat
dodatek
Jenom bych chtěl dodat, že mělo jít jen o krátké jízdní dojmy, což jsem taky hned na začátku uvedl. A už vůbec nemělo jít o srovnání M5-ky s 550i. Chtěl jsem jen poukázat na to, že mi tahle motorizace přijde trochu mimo mísu (možná i jako tato recenze, pokud jí berete ve smyslu dlouhodobých zkušeností). Zkušenost mám pouze s M3 a tak chápu, že emková auta jsou samozřejmě celkovým charakterem uplně jinde. Jde o to, že jejich potenciál využije jen opravdu zkušený a nadaný závodník. Pro běžné jedince mi zkrátka přijde M5 zbytečná. A to jednoduše z toho důvodu, že její potenciál využijete stěží na 70%. A to ještě v zemích, kde se dá zajet s autem na okruh kdy se vám zachce (což není případ naší země). Ale i mě při současných cenách láká M5. Mám ale takový pocit, že její údržba bude stát v horizontu 3-5 let stejně jako stejně stará 540i.
RE: dodatek V dvadsiatich rokoch veku a byť ZNALCOM BMW už 10 rokov...., tak to je riadne
ego. Či hlúposť..:) Recenzia je blud, nauč sa jazdiť, nabehaj aspoň 300-400.000 km a prestaneš vypisovať kraviny. na ceste neviem udržať 607, tá odskakuje ako splašená krava /predná náprava/, ale BMW 5 sa dá pekne kočírovať, je to iba o sile zvyku a o pochopení, že veľké kolesá=veľké neodpružené hmoty, takže Ti na dierach a NEROVNYCH cestách bude odskakovať KAŽDE auto. To, čo si nevšimneš na 14-15palcových kolesách, sa Ti na 17-19 bude zdať ako jazda smrti..., preto takéto haraburdy patria na DOBRE cesty. Skús tu šunku prevetrať po diaľnici, pri 220 nebudeš vedieť, či ideš 130, alebo 150, pri 250 sa Ti iba zleje diaľnica do uška ihly..., ale budeš môcť šoférovať jednou rukou. To je totiž auto na diaľnice, anemôžeš vážne myslieť, že ťažký sedan, skoro 2-tonový sa má prepletať a robiť drifty..., pozri si, KTO je najčastejšie zákazníkom...:))
Musim říct že bmw M5 je úplně mimo 550i to se nedá ani srovnávat, svezl mě stím pan Ondrášek v autecu a je to bývalý závodník a to je proti 550i úplně mimo, jako, výkon,podvozek atd.Prostě Bmw M je paráda a úplně jinak postavená auto dokud se člověk nesveze z někým, kdo to umí opravdu ovladat a umí z toho vymačknout a předvézt co to auto umí, tak se to těžko někomu vypráví.
At se na mne autor recenze nezlobi ,ale podle mne je uplne mimo misu.Uznavam recenze autoru resp majitelu ,kteri maji s autem najeto nekolik tisic kilometru coz je k napsani slusne recenze treba.Kdyz pominu treba chyby ve slove nevydim tak opravdu tuto recenzi jako prinos nepokladam.
S Baworákem je sice na silnici sranda a docela si i užijete, ale jak psal kolega, že nevyužijete výkon, protože máte plné ruce práce udržet ho na silnici..... pro někoho je hravost tohoto auta + , ale já upřednostňuji spíše pořádnou přilnavost a výkon v podání Subaru. Jeho adhezní schopnosti jsou neuvěřitelné a podpořené ještě systémem VDC (Vehycle Dynamic Control) se ze subaru stává nebezpečná zbraň. Když jsem jel s obyčejným ,,dvoulitrem" co má 165 kobylek pod haubnou a za mnou se tlačil nový pasat tak jsem jednoduše přitlačil plyn na podlahu a ve zpětném zrcátku pozoroval jak passat odskakuje v protisměru. Možná to nezvládl a vyboural se, ale jeho obličej byl hoooodně vyděšené. Proto si myslím, že tohle si s BMW neužijete, když se max. soustředíte na jízdu (resp. udržet auto na silnici) nevychutnáte si to tak, jak se subaru, kde máte JISTOTU. Asi zraním příznivce BMW, ale za to se omlouvám, tohle je můj názor... Děkuji za pochopení...třeba se potkáme někdy na silnici a skutečně odskoušíme potenciály obou značek....
projed se v M5 a hned zjistis proc stoji za to si priplatit nejsem clovek kterej ma prachy na jakykoliv novy bmw ale mam vozkouseno mnoho jizd s temito vizy mezi nimy samo m5
Samozrejme ze jsou odlisna uz jen prubehem vykonu, ale k celkovemu charakteru petky mi vic sedi motor co podava vykon nenucene a naprosto plynule. To totiz podle me nejvic vystihuje filosofii teto znacky. I kdyby byly emka sebelepsi (jako ze jsou) pro normalniho smrtelnika s omezenym prijmem vyjdou vzdy o nekolik radu draze nez "standardni model". Problem je ale v necem jinem. Emka jsou jina znacka nejen charakterem ale i cenovou dostupnosti. Libi se mi ale jezdit za 15 nebo 8l, o dalsich nakladech ani nemluve je taky o necem jinem!!! Jestli budu nekdy milionar tak budu prvni kdo si udela kompletni sbirku, zatim to neprichazi v uvahu.
na ceně M5 ztrácí hodně ale po 15-20 letech stáří ji opět nabývá (M5 e28 v perfektním stavu se cení v německu kolem 40 000 Eur. 550i a M5 jsou moc a moc odlišná auta.Mko je prostě něco jiného, co vyžaduje zvyk. V nedávném testu nová M5 udělala v zatáčkách i Ferrari 430 a to je to sedan. Já sám jsem samozvaný sběratel M5tek....vlastník už M5 e28, e34,e39 se kterou mám nyní 210 000km a na nové čekám.....dlouhých 6 měsíců. Mka jsou skvělá auta, podřízená agresivitě celku a agresivitě výsledku a tomu odpovídá vše. Doporučovat 550i místo M5 je blbost jsou to opravdu odlišná auta. 550i je o velmi ostrých důrazných jízdních vlastnostech, pohodlí, komfortu a bezpečnosti, M5 je o komfortu+nekompromisnosti, ostré a tvrdé auto ve všem, na silnici, je to skoro zbraň,
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 550
O jakých tankodromech je tu řeč? Jezdím po naších silnicích den co den stovky km,a kromě D 1 v určitých úsecích to uznávám,máme silnice v pohodě.Takže kdo tu papouškuje něčí přihlouplý omílaný výrok svátečního jezdce s koňským potahem,nemá svůj názor a nebo opravdu řídí jen ten koňský potah.Bohužel mezi vesnicemi se asi nedočkáme povrchu letiště Ruzyně.Mé soukromé vozidlo je naladěno spíš do tvrda a nemám s našimi povrchy problém,buď máte u vaších Pasatů,Citroenů,Peugotů,Superbů,nebo Octávek vymlácené tlumiče,tak vám to bije na každé nerovnosti, nebo nemáte svůj vlastní názor a opakujete názory hlupáků s ojetými kraksnami.
25.06.2012 | 15:37:38 | ja | 88.102.67.* Reagovat
RE: Cesty
Tak to mi řeknete kde jezdíte protože podle vlastní zkušenosti po Praze zkuste kočičí hlavy vyjete koleje nebo debilne zapustene kanály a uvidíte kolikrát je to na geometrii nebo vám to zničí obruc v runflatu je to nadhera
26.06.2012 | 14:11:00 | tom | 85.160.152.* Reagovat
RE:
Nevím kde jezdíte...ale například Rakušáci mají kvalitnější příjezdovou cestu na pole.Najezdím denně po městě minimálně 70Km.A 90% je to samá nerovnost a jáma.V určitých úsecích člověk mezi tím i kličkuje.
26.06.2012 | 15:17:23 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Tak tohle auto není zrovna na nějaké divočiny.
Je to auto na dlouhé trasy a většinou si jej kupují manažéři apod.
Na blbnutí je vhodné například M3.
To že neudržíte auto na silnici je spíše vaše chyba, že s tím neumíte jezdit.
Už stará M5 E39..držela na nerovnostech jako přilepená.Navíc tyto auta jsou dělaná v Zemích,kde mají mnohem kvalitnější vozovku.
Takže na nějaké tankodromy jako u nás nejsou stvořena..:)
Jízda po naších silnicích? Tam trpí skoro každý kdo má tvrdší podvozek.Kdo nemá tomu zase trpí více auto.
25.06.2012 | 11:27:51 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
550i xdrive
bmw 550i xdrive máme doma rok a dnes ma najeto 60 tisic rozhodne nesouhlasím s tím že by byla do zatáček nejistá je sice těžká ale xdrive podrží to co me ale zaráží je to že každých 8 tisic kilometru chce litr oleje a posledně to bylo po 2 tisících a není to tím že by byl špatně záněty motor do prvních 15tisic se nikdo plynu nedotkl vůz je určen pro lidi kteří nechtějí poutat pozornost jako s m5 ale chtějí mít dobry výkon celkove vůz hodnotím špatně protože kromě toho že žere olej se během prvního zimního driftovani zacalo ozivat plechové cvakani od zadní nápravy a v autorizovanem servisu si s tím nevědí rady a na podvozek budou muset instalovat mikrofony aby zjistili odkud zvuk pochází možna že vůz dostává na frak ostrou jízdou ale čekal bych že k tomu byl stvořen...
25.06.2012 | 01:32:44 | Tom | 85.162.254.* Reagovat
RE: 550i xdrive Treba sa popýtať na bmw fórach, v of. servisoch necháte za servis a hľada-
nie závady druhé malé auto...:((
BMW oleje žerú, na ten objem je to ešte OK..:)),s tým cvakaním...,mno, diftovanie je pekné, ale na cudzom aute..., mimochodom, ako ste dokázali "driftovať",ked máte 4x4 ?, nemohol to byť preklz?-
25.06.2012 | 10:31:46 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: 550i xdrive Treba sa popýtať na bmw fórach, v of. servisoch necháte za servis a hľada-
bmw ma u xdrivu rozdělen výkon 60 procent na zadek a 40 na předek takže driftovat s tím jde hezky krasne to pak vyvede za smyku to vše jde ale dělat jen při vypnutych systémech
26.06.2012 | 14:07:26 | tom | 85.160.152.* Reagovat
dodatek
Jenom bych chtěl dodat, že mělo jít jen o krátké jízdní dojmy, což jsem taky hned na začátku uvedl. A už vůbec nemělo jít o srovnání M5-ky s 550i. Chtěl jsem jen poukázat na to, že mi tahle motorizace přijde trochu mimo mísu (možná i jako tato recenze, pokud jí berete ve smyslu dlouhodobých zkušeností). Zkušenost mám pouze s M3 a tak chápu, že emková auta jsou samozřejmě celkovým charakterem uplně jinde. Jde o to, že jejich potenciál využije jen opravdu zkušený a nadaný závodník. Pro běžné jedince mi zkrátka přijde M5 zbytečná. A to jednoduše z toho důvodu, že její potenciál využijete stěží na 70%. A to ještě v zemích, kde se dá zajet s autem na okruh kdy se vám zachce (což není případ naší země). Ale i mě při současných cenách láká M5. Mám ale takový pocit, že její údržba bude stát v horizontu 3-5 let stejně jako stejně stará 540i.
21.01.2009 | 15:51:48 | reihensechszylinder Reagovat
RE: dodatek V dvadsiatich rokoch veku a byť ZNALCOM BMW už 10 rokov...., tak to je riadne
ego. Či hlúposť..:)
Recenzia je blud, nauč sa jazdiť, nabehaj aspoň 300-400.000 km a prestaneš vypisovať kraviny. na ceste neviem udržať 607, tá odskakuje ako splašená krava /predná náprava/, ale BMW 5 sa dá pekne kočírovať, je to iba o sile zvyku a o pochopení, že veľké kolesá=veľké neodpružené hmoty, takže Ti na dierach a NEROVNYCH cestách bude odskakovať KAŽDE auto. To, čo si nevšimneš na 14-15palcových kolesách, sa Ti na 17-19 bude zdať ako jazda smrti..., preto takéto haraburdy patria na DOBRE cesty.
Skús tu šunku prevetrať po diaľnici, pri 220 nebudeš vedieť, či ideš 130, alebo 150, pri 250 sa Ti iba zleje diaľnica do uška ihly..., ale budeš môcť šoférovať jednou rukou. To je totiž auto na diaľnice, anemôžeš vážne myslieť, že ťažký sedan, skoro 2-tonový sa má prepletať a robiť drifty..., pozri si, KTO je najčastejšie zákazníkom...:))
22.02.2012 | 01:17:59 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Musim říct že bmw M5 je úplně mimo 550i to se nedá ani srovnávat, svezl mě stím pan Ondrášek v autecu a je to bývalý závodník a to je proti 550i úplně mimo, jako, výkon,podvozek atd.Prostě Bmw M je paráda a úplně jinak postavená auto dokud se člověk nesveze z někým, kdo to umí opravdu ovladat a umí z toho vymačknout a předvézt co to auto umí, tak se to těžko někomu vypráví.
28.08.2008 | 11:41:31 | Michal Reagovat
recenze
At se na mne autor recenze nezlobi ,ale podle mne je uplne mimo misu.Uznavam recenze autoru resp majitelu ,kteri maji s autem najeto nekolik tisic kilometru coz je k napsani slusne recenze treba.Kdyz pominu treba chyby ve slove nevydim tak opravdu tuto recenzi jako prinos nepokladam.
05.06.2008 | 06:44:06 | ducati Reagovat
ze ne? Kdyz se na me nekdo tlaci tak akorat v zatacce neuberu a jedu stejnou rychlosti zatimco ten zavodnik je uz nekde v haji...
19.12.2006 | 19:31:27 | Reagovat
BMW 5 x SUBARU Legacy
S Baworákem je sice na silnici sranda a docela si i užijete, ale jak psal kolega, že nevyužijete výkon, protože máte plné ruce práce udržet ho na silnici..... pro někoho je hravost tohoto auta + , ale já upřednostňuji spíše pořádnou přilnavost a výkon v podání Subaru. Jeho adhezní schopnosti jsou neuvěřitelné a podpořené ještě systémem VDC (Vehycle Dynamic Control) se ze subaru stává nebezpečná zbraň. Když jsem jel s obyčejným ,,dvoulitrem" co má 165 kobylek pod haubnou a za mnou se tlačil nový pasat tak jsem jednoduše přitlačil plyn na podlahu a ve zpětném zrcátku pozoroval jak passat odskakuje v protisměru. Možná to nezvládl a vyboural se, ale jeho obličej byl hoooodně vyděšené. Proto si myslím, že tohle si s BMW neužijete, když se max. soustředíte na jízdu (resp. udržet auto na silnici) nevychutnáte si to tak, jak se subaru, kde máte JISTOTU. Asi zraním příznivce BMW, ale za to se omlouvám, tohle je můj názor... Děkuji za pochopení...třeba se potkáme někdy na silnici a skutečně odskoušíme potenciály obou značek....
07.12.2006 | 10:48:52 | Patrik Reagovat
Aha páni kapitalisté se baví o svých radovánkách. Ja mám favorita a až došetřím na akontaci tak si na lyzing koupim DACIA LOGAN. Mně to stačí.
21.11.2006 | 13:09:22 | Reagovat
RE:
Skoro zbytecny komentar. Ukrivdene dite, kup si co potrebujes a netrap se problemy lidi, kteri nevedi, jake BMW si vybrat.
22.02.2012 | 00:05:25 | Jarda | 93.89.147.* Reagovat
PROC M5
projed se v M5 a hned zjistis proc stoji za to si priplatit nejsem clovek kterej ma prachy na jakykoliv novy bmw ale mam vozkouseno mnoho jizd s temito vizy mezi nimy samo m5
11.09.2006 | 21:55:17 | bmwak Reagovat
Samozrejme ze jsou odlisna uz jen prubehem vykonu, ale k celkovemu charakteru petky mi vic sedi motor co podava vykon nenucene a naprosto plynule. To totiz podle me nejvic vystihuje filosofii teto znacky. I kdyby byly emka sebelepsi (jako ze jsou) pro normalniho smrtelnika s omezenym prijmem vyjdou vzdy o nekolik radu draze nez "standardni model". Problem je ale v necem jinem. Emka jsou jina znacka nejen charakterem ale i cenovou dostupnosti. Libi se mi ale jezdit za 15 nebo 8l, o dalsich nakladech ani nemluve je taky o necem jinem!!!
Jestli budu nekdy milionar tak budu prvni kdo si udela kompletni sbirku, zatim to neprichazi v uvahu.
29.08.2006 | 21:35:18 | Reagovat
na ceně M5 ztrácí hodně ale po 15-20 letech stáří ji opět nabývá (M5 e28 v perfektním stavu se cení v německu kolem 40 000 Eur. 550i a M5 jsou moc a moc odlišná auta.Mko je prostě něco jiného, co vyžaduje zvyk. V nedávném testu nová M5 udělala v zatáčkách i Ferrari 430 a to je to sedan. Já sám jsem samozvaný sběratel M5tek....vlastník už M5 e28, e34,e39 se kterou mám nyní 210 000km a na nové čekám.....dlouhých 6 měsíců. Mka jsou skvělá auta, podřízená agresivitě celku a agresivitě výsledku a tomu odpovídá vše. Doporučovat 550i místo M5 je blbost jsou to opravdu odlišná auta. 550i je o velmi ostrých důrazných jízdních vlastnostech, pohodlí, komfortu a bezpečnosti, M5 je o komfortu+nekompromisnosti, ostré a tvrdé auto ve všem, na silnici, je to skoro zbraň,
26.06.2006 | 10:28:00 | Kamaryt Roman Reagovat
Penize nejsou ani na 550, natoz na M5. Otazka zni proc novou M5, kdyz ceny starejch jsou ted vic nez smesny...
01.06.2006 | 23:59:47 | Reihensechscylinder Reagovat
Ehm..
jo, je to výborné auto, ale říkat někomu že si to má koupit radši místo M5 je blbost. M5 je dokonalá a za ty peníze (pokud jsou) stojí...
09.05.2006 | 15:38:40 | Charger Reagovat