Rok výroby:1990Typ motoru:3.0 M30Stav km při koupi:360 000 kmStav km nyní:390 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:18-20 l/100 kmVloženo:3. 12. 2006
Co se týče poruch, tak se vše točí hlavně kolem elektroniky.
Váha vzduchu, ovládání topení, volnoběžný ventil, čidlo teploty vody, lambda sonda. Potom takové ty běžné věci jako jsou tlumiče 11000 kč, kotouče 3000 kč, čep s ramenem 1500 kč, silenbloky zad. nápravy 3000 kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týče jízdních vlastností, tak musím říci, že je to komfortní auto, který sedí jak přibitý, je pohodlný a hlavně tichounký. Kola používám 17" předek 255-40 a zadek 275-40. V autě je zabudovaný LPG BRC. Jelikož se rád svezu a hlavně jezdím ve městě, tak spotřeba plynu je 18 - 20l. A však dá se i za míň, ale i daleko za víc.
Nezapomeňte, že je to skoro 2 tunový kolos, který budí respekt na silnici. Auto má 188 koní a jízda je docela svižná, a však mnoho lidí od něho očekává ztrychlení jak u sporťáku. Na autě jsou kotoučové brzdy, které dokážou bez problému za krátkou chvíly zastavit.
Ikdyž jsem do tohoto auta dal už v celku okolo 100 000 kč za opravy včetně jednoho vozu na ND, nedám na něj dopustit. Při koupi tohuto vozu doporučuji si hlavně poslechnout motor na volnoběch jak běží. To je nejdůležitější na autě. Problém pak nastane v seřizování, protože si s tím nevědí ani v ofic. BMW. ale to je na dlouhé povídání.
Rada všem: pečlivě vybírejte a pak budete velice spokojeni.
Na tomto som jazdil cca 12 rokov/200000km, 730iA. Predavali sme ho s 297000 na tachometri v 10/2006. STK prechadzalo standardne bez zavahania. Novy majitel ho ma uz vyse roka a tankuje na Ukrajine, takze spotrebu neriesi. Mne to zralo cca11/100.
Servisovane cely cas v znackovom servise, servisne naklady nizsie nez TDI Octavia asi o 1500/prehliadka. Pravidelne sa menili iba naplne, brzdy, akumulatory, predne skla a capu prednej napravy.
Problemy: cca 160000 zablokovany termostat + prasknuty chladic cca 200000 vymena kardanu - vadne lozisko kazdych 80000 vymena capov na prednej naprave - Slovenske derave cesty urobili svoje
Pozitiva: 225/60/15 su akuratne gumy, auto je pohodlne a stale dobre drzi stopu, netreba vsak kupovat lacne tlmice - odporucam Bilstein. 17" vyrazne zlikviduju pohodlie, jazdne vlastnosti zlepsia minimalne. Zvuk je jednoznacne uzasny, ked som isiel sam, nechaval som automat v sportovom rezime a vytacal som ho az k omezovacu.
Na tak pohodlnom BMW s tak vyvazenym kompromisom medzi riadenim/komfortom/zabavou za volantom som odvtedy nejazdil. Pravdepodobne si ho kupim znova ako veterana.
no nevím toje recenze jak bejk...já jsem e32 měl také dokonce 735i ale podle mě to auto máš nějaký rozštelovaný.735i v automatu mi jezdila za 13l kdyz jsem prasil tak za 17 ale víc ne
právě na volnoběch je to jeden z nejkrásnějších zvuků co znám ten 6vál to je radost poslouchat mám 523 a občas vypnu orig.rádio což je škoda protože takovou muziku jako montuje BMW a poslouchám jenom motor což je krása
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 730
Spatne obutie
Na tomto som jazdil cca 12 rokov/200000km, 730iA. Predavali sme ho s 297000 na tachometri v 10/2006. STK prechadzalo standardne bez zavahania. Novy majitel ho ma uz vyse roka a tankuje na Ukrajine, takze spotrebu neriesi. Mne to zralo cca11/100.
http://img142.imageshack.us/img142/7079/dscn0924mi0.jpg
Servisovane cely cas v znackovom servise, servisne naklady nizsie nez TDI Octavia asi o 1500/prehliadka.
Pravidelne sa menili iba naplne, brzdy, akumulatory, predne skla a capu prednej napravy.
Problemy:
cca 160000 zablokovany termostat + prasknuty chladic
cca 200000 vymena kardanu - vadne lozisko
kazdych 80000 vymena capov na prednej naprave - Slovenske derave cesty urobili svoje
Pozitiva:
225/60/15 su akuratne gumy, auto je pohodlne a stale dobre drzi stopu, netreba vsak kupovat lacne tlmice - odporucam Bilstein. 17" vyrazne zlikviduju pohodlie, jazdne vlastnosti zlepsia minimalne.
Zvuk je jednoznacne uzasny, ked som isiel sam, nechaval som automat v sportovom rezime a vytacal som ho az k omezovacu.
Na tak pohodlnom BMW s tak vyvazenym kompromisom medzi riadenim/komfortom/zabavou za volantom som odvtedy nejazdil. Pravdepodobne si ho kupim znova ako veterana.
08.12.2007 | 10:31:05 | kolecko Reagovat
jezdím 1000km bez radia
chlape ,,herr gott . z kama jsi spadl,, pochop že nelze posuzovat celou produkci bmw-munchen podle toho že si koupíš totálně ojetou vránu.
14.12.2006 | 19:20:22 | giovanny Reagovat
no nevím toje recenze jak bejk...já jsem e32 měl také dokonce 735i ale podle mě to auto máš nějaký rozštelovaný.735i v automatu mi jezdila za 13l kdyz jsem prasil tak za 17 ale víc ne
05.12.2006 | 16:59:31 | Reagovat
Dost drahy servis
Za 30 tis. km zaplatit na opravach 100 tis. to je trochu dost.
05.12.2006 | 14:00:14 | Reagovat
Já mam 525i(12v) a taky mam vyplý rádio a posloucham jen motor. Ze začátku sem z zoho měl husý kůži.
04.12.2006 | 18:41:04 | TOnny Reagovat
právě na volnoběch je to jeden z nejkrásnějších zvuků co znám ten 6vál to je radost poslouchat mám 523 a občas vypnu orig.rádio což je škoda protože takovou muziku jako montuje BMW a poslouchám jenom motor což je krása
04.12.2006 | 17:52:57 | sanbay Reagovat