Rok výroby:2010Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?19 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:23. 2. 2012
1.Auto má standardně pneumatuky Run Flat, na kterých by se neměl defekt opravovat. Ve 3000 km jsem měl defekt a ani autorizované servisy, ani prodejci BMW - nikdo neměl v celé ČR jedinou náhradní pneumatiku!!!!!! Auto bylo 4 dny nepojízdné, než autorizovaný servis dovezl pneumatiku z Německa. 2.Od počátku jsem měl problémy s bržděním, respektive s nebržděním. Auto velmi špatně brzdí při mokru. Když po ujetí několika metrů začne konečně brzdit, tak silně táhne doleva. Je to katastrofa. Dělali mi s tím několikraát vše možné i nemožné, ale stále to není v pořádku. Obdobné problémy měla spousta dalších uživatelů tohoto typu auta. Při brždění se mi objevil v poslední době nový fenomén, auto se třese. 3.Ve 36000 km byla u auta měněna na zadních kolech ložiska, protože byla úplně kaput!!!!!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mám odježděno více než 1 milion km. Většinou v autech VW-PASSAT - ty jsem měl 3 vždy nové. Na každém jsem najezdil cca 200 tis. km. Prvé dva bez problémů, u třetího zlobila elektronika. BMW jsem si pořizoval jako synonimum kvality a serioznosti. Byl to můj největší omyl v životě. Uznávám, může se stát, že se něco nepovede. Potom by však mělo být snahou toho kompetentního, v tomto případě dovozce, aby se snažil věci dát do pořádku. A toto byla právě moje nejhorší zkušenost. Dostal jsem se až tak daleko, že jsem řekl, že BMW nechci ani zadarmo!!!!!!
Podľa všetkého Vám v daždi skrivilo kotúče, problém v vibráciami prednej nápravy
majú občas aj X5, ale osobne by som nebral runflaty,sú NESKUTOČNE tvrdé a podozrievam ich,že aj oni mali podiel na nevyvážených hmotách ana trasení prednej nápravy.
Dal som klasiku, akurát, že sa rezerva nezmestí do auta...,iba "zúfalka", ako z fúrika, toto fakt Nemci nedomysleli,lebo volať na č.t. a čakať na "servis"..:)), môžu iba blázni, nevediaci čo s časom.... a o tom,že na našich cestách stáť na krajnici...,toje istá samovražda.
Báwo nie je zlé auto, len je strašne predražené a ešte viac servis,ale jazdne sú oveľa LEPŠIE autá a aj pohodlnejšie,o spotrebe ani nehovoriac.
Skúsim namontovať ťažné,má nosnosť 3,5 ton,takže na vozenie hnoja,dreva či sena pre kone bude akurát,hádam to ten automat vydrží,akurát žltá koža sazle čistí a neskutočne zle sa z neho vystupuje, tu Nemci úúúplne zhoreli a robia autá už iba dizajnovo, ale účel strácajú.
RE: Podľa všetkého Vám v daždi skrivilo kotúče, problém v vibráciami prednej nápravy
...myslím lepšie jazdne a pohodlnejšie ako BMW sú ine autá.., aby nedošlo k omylu. Aj fr. výroby, či taký Nissan X-trail. Lepšie je aj ML, pohodlnejšie a tichšie.
Nechci nikoho obhajovat, ale musím konstatovat, že jste asi neměl štěstí ani na dobrý kus, ani na prodejce profesionály. Neexistuje snad žádná značka, která by neměla své zastánce i odpůrce. Ať už je to Kia nebo BMW, pořád je to technika, kterou vyrobil člověk, a ta někdy zlobí. Největší průser je ale český trh, respektive obchodní přístup. Věřte, že kdyby jste s poruchou zajel do Německa, budete dnes hrdým majitelem vozu a především patriotem značky. Je jedno, jestli jíte v ošuntělé třetí cenové, nebo luxusní a drahé. Vždy nakonec rozhoduje přístup personálu. My v příhraničí už ani do českých rádobyznačkových servisů nejezdíme. Až budou padat hlady na hubu, možná se změní, ale do té doby jsou to jenom sliby chyby.
"BMW vyvinulo aktualizaci softwaru, který má na starosti osušování brzdových kotoučů během jízdy v dešti. Aktualizace zajistí, že destičky při pravidelném kontaktu s kotouči mastnou vrstvičku odstraní. Firma rovněž upravila přívod vzduchu k brzdám. Změny se týkají vozů vyrobených po květnu 2010. Modifikovány mohou být i starší exempláře X1 a řady 3 s pohonem všech kol, avšak výhradně na přání zákazníka. Plošnou svolávací akci BMW patrně neplánuje."
08.08.2012 | 09:56:26 | MAR
| 195.250.142.*Reagovat
Moc s tím jezdíte, pane, jasná věc :o) Ale informace je to dobrá, i když pro úzký okruh lidí (zájemců o vůz BMW) - BMW už není kvalita. Není v tom samo, jsou i jiné špatné zkušenosti s druhdy "kvalitními" značkami. Mě ale těší, že kvalita nemusí být drahá a naopak, že vysoká cena prémiové značky neznamená kvalitu (tedy - to mě netěší, ale může mi to být, naštěstí, jedno).
Komentáře uživatelů k recenzi BMW X1
Podľa všetkého Vám v daždi skrivilo kotúče, problém v vibráciami prednej nápravy
majú občas aj X5, ale osobne by som nebral runflaty,sú NESKUTOČNE tvrdé a podozrievam ich,že aj oni mali podiel na nevyvážených hmotách ana trasení prednej nápravy.
Dal som klasiku, akurát, že sa rezerva nezmestí do auta...,iba "zúfalka", ako z fúrika, toto fakt Nemci nedomysleli,lebo volať na č.t. a čakať na "servis"..:)), môžu iba blázni, nevediaci čo s časom.... a o tom,že na našich cestách stáť na krajnici...,toje istá samovražda.
Báwo nie je zlé auto, len je strašne predražené a ešte viac servis,ale jazdne sú oveľa LEPŠIE autá a aj pohodlnejšie,o spotrebe ani nehovoriac.
Skúsim namontovať ťažné,má nosnosť 3,5 ton,takže na vozenie hnoja,dreva či sena pre kone bude akurát,hádam to ten automat vydrží,akurát žltá koža sazle čistí a neskutočne zle sa z neho vystupuje, tu Nemci úúúplne zhoreli a robia autá už iba dizajnovo, ale účel strácajú.
V tomto sú už horší ako Francúzi,či Taliani.
08.08.2012 | 19:54:23 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Podľa všetkého Vám v daždi skrivilo kotúče, problém v vibráciami prednej nápravy
...myslím lepšie jazdne a pohodlnejšie ako BMW sú ine autá.., aby nedošlo k omylu. Aj fr. výroby, či taký Nissan X-trail. Lepšie je aj ML, pohodlnejšie a tichšie.
08.08.2012 | 20:12:23 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
BMW vs kvalita
Nechci nikoho obhajovat, ale musím konstatovat, že jste asi neměl štěstí ani na dobrý kus, ani na prodejce profesionály. Neexistuje snad žádná značka, která by neměla své zastánce i odpůrce. Ať už je to Kia nebo BMW, pořád je to technika, kterou vyrobil člověk, a ta někdy zlobí. Největší průser je ale český trh, respektive obchodní přístup. Věřte, že kdyby jste s poruchou zajel do Německa, budete dnes hrdým majitelem vozu a především patriotem značky. Je jedno, jestli jíte v ošuntělé třetí cenové, nebo luxusní a drahé. Vždy nakonec rozhoduje přístup personálu. My v příhraničí už ani do českých rádobyznačkových servisů nejezdíme. Až budou padat hlady na hubu, možná se změní, ale do té doby jsou to jenom sliby chyby.
16.07.2012 | 23:22:57 | Marekk | 80.250.18.* Reagovat
RE: BMW vs kvalita
"BMW vyvinulo aktualizaci softwaru, který má na starosti osušování brzdových kotoučů během jízdy v dešti. Aktualizace zajistí, že destičky při pravidelném kontaktu s kotouči mastnou vrstvičku odstraní. Firma rovněž upravila přívod vzduchu k brzdám. Změny se týkají vozů vyrobených po květnu 2010. Modifikovány mohou být i starší exempláře X1 a řady 3 s pohonem všech kol, avšak výhradně na přání zákazníka. Plošnou svolávací akci BMW patrně neplánuje."
08.08.2012 | 09:56:26 | MAR | 195.250.142.* Reagovat
Moc s tím jezdíte, pane, jasná věc :o) Ale informace je to dobrá, i když pro úzký okruh lidí (zájemců o vůz BMW) - BMW už není kvalita. Není v tom samo, jsou i jiné špatné zkušenosti s druhdy "kvalitními" značkami. Mě ale těší, že kvalita nemusí být drahá a naopak, že vysoká cena prémiové značky neznamená kvalitu (tedy - to mě netěší, ale může mi to být, naštěstí, jedno).
24.02.2012 | 16:19:25 | | 88.83.187.* Reagovat