-při předání nového vozidla zjištěn nedostatek na ochranné mřížce repra,vyměněno na záruku -při pokusu o odtažení vozidla při defektu pneu zjištění že nebyl dodán do auta odtahový hák,dodatečně bezplatně dodán -3x instalace senzoru dálkových světel -při cca 9000km nenaskočil monitor navigace,v servisu napíchnuto od té doby chodí -při cca 15000km zjištěna zřejmě výrobní vada na přední levé pneu,v servisu nahlášeno,žádná odpověd -16000 km stejná závada na pneu se začíná projevovat i na pravém předním kole (3x v servisu BMW ,telefonát do centrály Praha – žádná odpověd ani reakce) -25000km opět překalibrace světelného senzoru + tlumených světel -26000km nešlo zařadit,v servisu smazána chyba a nový software pro převodovku,výměna komplet převodovky(při 27000km)!!! -27000km podivný zvuk od motoru,klínáku???-vyměněno na záruku rozvodové ústrojí!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem byl spokojen,ted už pomalu velké zklamání,pořád něco,do BMW si pro příští nové auto nepůjdu,myslím že u auta v téhle cenové kategorii by takové závady nastávat neměli,s převodovkou jsem měl štěstí že auto je ještě v záruce.
Zdravím,převodovka drží, minulý měsíc bylo vyměněno komplet řízení,zase na záruku,při 29000km,doplatil jsem si další 2roky záruky a budu se modlit aby to jezdilo.
09.09.2014 | 12:47:23 | Marek
| 109.202.90.*Reagovat
Skoro po měsíci ježdění s novou spojkou musím říct že auto jede podstatně líp,je živější,prý je to novým softwarem,tak snad to bude v pohodě.Jinak auto je znova v servisu,výměna komplet řízení(záruka),tyhle dvě věci se jim prý nepovedli, tak doufám že už tam budu jezdit jen na výměnu oleje.
18.06.2014 | 17:10:47 | Marek
| 2.205.228.*Reagovat
RE: :)), Ty optimista!! :)
ved zbadaš..., neviem síce ako na X3, ale na X5, ked odíde zadná "žiarovka", ide preč celé svetlo.., lebo led-ky..., vyše 170 eur a ešte kopec iných malých somarín, čo stoja nekresťanské peniaze.
inak, ked to funguje, tak je to p a r á á á á á á á d a !!!, aj by to človek odpustil..., len čo potom, ked skočí záruka...:(
No jo,jsem optimista,(to řízení vyjde na 55 tis Kč,naštěstí v rámci záruky),prostě si zaplatím ještě 2roky záruku ,stojí to 25 tis Kč ale člověk má klid,oni to mají nastavený všude stejně,jestli audi,vw,volvo,bmw......všude po klasických 24měsících záruky si člověk připlácí další záruku.Ale právě že když to funguje,tak je to paráááááda.
18.06.2014 | 20:20:56 | Marek
| 2.205.228.*Reagovat
Dneska jsem si auto vyzvedl ze servisu,přesně to trvalo 4 týdny,tak snad to bude už ted bez problémů.
20.05.2014 | 20:25:44 | Marek
| 109.202.86.*Reagovat
RE:
kolko stála tá "sranda", resp., kolko by stála, ak by už nebola v záruke? dík. nech dobre jazdí.
Naštěstí záruka ale jinak 160 000 kč bez daně + 10 000 kč práce.
21.05.2014 | 13:58:49 | Marek
| 77.25.255.*Reagovat
RE:
Tedy Marku, to jste mne dostal. Měl jsem za to, že BMW patří mezi špičku jak kvalitou samotných vozů, tak servisem a jeho přístupem. Takový mazec s autem při nájezdu do 30tkm bych od BMW nečekal, možná tak při 300tkm. Přeji Vám více štěstí do dalších kilometrů.
30.05.2014 | 09:34:36 | Roman B.
| 192.168.1.*Reagovat
RE: ty brďo, za cenu nového malého auta ...1 prevodovka.
Zabývám se problematikou aut u nás již několik let. Vaše závady přesně vystihují to co se tu děje. Koupil jste sice "nové" auto, ale toto mělo před uvedením do stavu nového auta najeto několik tisíc třeba v Německu. Zdejší dealeři si takto vyrábí vozy s lepší marží a klient pak nadává...Proto také moc nechtějí komunikovat, když je problém a snaží se ho dosunout na neurčito, nejlépe až skončí záruka...
Zdravím,nevím zda je to možné když auto se vyrábí v USA aby mělo už za sebou nějaké jízdy v německu.... Jinak budou to skoro 4 týdny a pořád čekám na tu novou předovku,musela se objednat a pak cesta z USA,ted už je snad někde v německu a čeká na naložení,v servisu se chovají tak jak mají(auto je pořád v záruce,jinak by ta sranda u BMW stála 200tis),zatím jezdím s náhradním vozidlem a protože mi v říjnu končí záruka tak si doplatím další 2roky protože jinak bych se na auto asi jenom chodil koukat :)
15.05.2014 | 16:11:49 | Marek
| 46.135.14.*Reagovat
RE: Nové? tie "slávne" BMW v USA stoja v USD menej ako u nás v eurách.
je to skôr "amerika", so všetkým, čo k tomu patrí, t.j. LACNE plasty , otrasné spracovanie, kde všetko drnčí po nejakých 100-150.000 km.
inak, x3 kúpite za cenu Octavie 4x4, x5 za cenu Superb 4x4.., a pozrite si "naše" ceny.., ved sú o 50% a viac!! vyššie.
ked sa vydarí..super auto, ked nie..., podpáliť na poistku, inak človeka privedie na mizinu a do blázinca...:)
Vím zatím jen o nákupech ojetin našimi autorizovanými dealery u Německých prodejců a stáčení ještě tam na místě. Jinam pro auta nejezdím a tak nemohu soudit.
Zdravím, no co se týče celkově německých vozů, tak si myslím, že tam ta kvalita již není. Mě přesvedčila japonská auta (v benzínu) a nemůžu si stěžovat.
Tak zase taková bída to s německou kvalitou není. V mém okolí (rodina, přátelé, práce) mají až na vzácné výjimky všichni německá a japonská auta a kromě neustálé sravosti passatu b5 1.9tdi nikdo nenadává. Japonci si teda až na rez vedou o něco lépe, ale německá kvalita určitě špatná není. Já sám mám Japonce, atmobenzin a zatím si stěžovat nemůžu...
Nic ve zlým, ale odsoudit celou bavoráckou, potažmo německou produkci na základě prasklých pružin a rozbitého motorku stěračů přece nejde... mám hromadu známých, kteří jsou spokojeni, takže německá auta beru jako kvalitní, zatím nemám důvod měnit názor
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
Já to taky nikdy neviděl, spíš to bude výjimka, proto to nemůžu považovat za něco směrodatného v hodnocení německé kvality. Nebo že by německá prémie už nebyla kvalitní a německý mainstream smazal kvalitativní rozdíl? Japonci to jistí :)
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
Jistě, jen si vzpomeň na "kvalitu" řetězových rozvodů u německých aut z nedávné doby. Ocel z Číny je holt ocel z Číny. Ale byla levná, a to se vyplatí...
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
No dobře, určitě se najde pár přešlapů. Ale kdybych si dal trochu práce, tak je najdu i u ostatních automobilek. Spíš jde o to, jak se ze svých chyb poučí. Co vím, tak nové TSI už takové probémy nemají, řemeny už tolik nepraskají, hydraulické napínáky fungují lépe. Když budou tyto problémy pokračovat nadále, tak to rozumně uvažující lidi kupovat nebudou. Je to zákon trhu, nabídka vs poptávka, automobilka se snaží o maximalizaci zisku pomocí snižování nákladů, pokud snížení nákladů dosáhnu pomocí ojebání kvality, tak by to mělo mít dopad ve snížení prodejů. Pokud nebude, tak si lidi říkají o další ojebávání kvality, ale můžou si za to v podstatě sami...
Osobně svým klientům doporučuji jako adekvátní náhrady za Passaty a Oktávky v TDI Toyotu Avensis s motory D-4D. Tyto motory jsou OK a nejsou tak choulostivé na kvalitu zdejší nafty. Takže ani naftových bych se nebál. Jiný problém ale je, když je auto 2x nebo i vícekrát již stočeno, to pak se sype postupně vše a je skoro jedno, co je to za auto. Klientům uvádím jen tak pro zajímavost dvě záležitosti: První je skutečnost, že v Německu jsou v nabídce běžně auta s nájezdy přes 500tis.km 700tis.km i 900tis.km a i přes milion. Tato auta Němci nekupují, jdou na východ. Jak je ale možné, že nejsou v nabídce bazarů u nás, nejsou na Slovensku, Polsku, zkrátka zmizí...Zvláštní ne? Další věcí je obrátkovost aut u nás a v Německu. V Německu drahá auta se prodají do týdne, ale levná u nás čekají na zákazníka měsíce??? Je spousta dalších aspektů k přemýšlení, ale málo kdo chce znát pravdu. Každý raději schová hlavu do písku, jak pštros a myslí si, že zrovna on tu koupí auto po důchodci, co jezdil jen jednou za rok na dušičky na hřbitov - taových aut je u nás většina a těmto důchodcům se na tyto cesty na hřbitov vyplatila koupit Oktávka nebo Passat Kombi v Tédéíčku??? Přátelé, pokud nezačneme přemýšlet, pak se tu nic nezmění...
Je to něuvěřitelné, mně se automat na BMW pokazil právě až po záruce, v BMW mi to ani nechtěli opravit. Nakonec mi to opravili tady www.autoindividual.cz/ , ale stejně mně štve, že jsem to vůbec musel řešit ! Příště už jen koncern
07.05.2014 | 12:29:35 | Michal
| 86.49.108.*Reagovat
Neviem si ani predstavit kolko by stala prevodovka na takomto aute..Zial elektronika a drahe systemy su niekedy naozaj na pritaz.zvlast pri aute za viac ako melon...
BMW má velmi drahý servis jako ojeté i v neznačkovém servisu. Ceny jsou moc vysoké za práci i material. Mám 320d E91 kombi r.v.2009 od výroby s vadným motorem N47.Je to známá závada. Mám osobní zkušenosti s motorem jinak je auto i starší moc hezké a vypadá určitě lépe než Škoda nebo KIA. Když jsme byli s mojí rodinou v Chorvatsku při zpáteční cestě se ozvala od motoru velká rána. Auto cuklo a nešel zařadit 1.stupeň. Motor chcipl a nestartoval. Při odtažení do místního servisu bylo řečeno. MOTOR KO. Křupl řetez ! Valce cukly pisty KO. Nevydržel prý zatížení naloženého vozu. Manželku málem kleplo a já prodělal můj 2. infarkt. Auto plné naložené jídlem, na střeše člun,(máme 2 malé děti). Zaplatili jsme 5000,- kč za odtah do ČR děti, venku 40st. děti jeli s ženou autobusem. Doma oprava pak oprava vyšla na 110 000,- kč. Auto mám do dnes..Manželka nechce už o žádné dovolené ani slyšet, já hlídám děti a ona jezdí už jen sama na dovolenou. Autem už nechce. Koupě ojetého BMW je potřeba moc dobře zvážit. Jinak Vás to s celou rodinu velice snadno může zruinovat. Zcela vydrancovat rodinný rozpočet. Od té doby jsme nebyli autem s dětma už raději na žádné zahraniční dovolené,a šetříme na další opravy kde se dá. Moje rada pokud koupite BMW s motorem N47 vyměnte si zavčas rozvodový řetez. Jakmile má vozidlo přes 150 000 km může prý slov servisu kdykoliv rupnout !!! Marcel
..já myslím že nejlepší rada zní:nekupujte tento typ motoru vůbec.Když naftu tak 3.0d ale úplně nejlíp benzín 3.0i.Jinak souhlasím že auto vypadá líp než kia nebo škodovka ale to je snad povinnost když to auto stojí dvakrát tolik.Nebylo by lepší auto prodat a koupit něco v čem nebudete mít strach jezdit na dovolenou?Nejlépe něco z japonska a v benzínu,to by jste se spolehlivostí neměl problém.
08.08.2015 | 15:15:56 | pavel e36
| 37.48.39.*Reagovat
RE:
Ano pane, máte pravdu auto bychom měli prodat manželka to chce taky. Velká tragedie je když Vás zadřený motor právě potká v kolonách a ještě s rodinou. Už je to naštěstí všechno dávno pryč,ale tak rozčílenou , histerickou mojí ženu jsem za celých 10 let co spolu jsme neznal - křičela opravdu sprostě a hlasitě. Všichni na nás troubili ať popojedem a otáčeli se. Kolona byla dlouhá snad 10 kilometru. Děti seděli v tom rozpáleném autě na slunci 5 hodin plakali klimatizace samozřejmě nefungovala a ptali se mi snad 100x jestli je to pravda, že se nechá maminka s tatínkem rozvéct. Čekali jsme na odtah a manželka celou dobu jen nadávala, že jsem to mizerné BMW neměl vůbec kupovat. Měsíc semnou pak doma kvuli zadřenému motoru nemluvila vůbec. Byl to pro ni šok, když jí oznámili cenu za odtah a to ještě nikdo nevěděl netušil kolik bude stát celkem oprava. s tím, když jsem přišel domu ze servisu a řekl to, že nás to bude stát všechny peníze co máme na rekonstrukci koupelny vypila lahev rumu a ten večer bouchla dveřma i přišla až druhý den ráno. O té doby už si přestáváme skoro ve všem rozumět a nic nám neklape jako řív ,ale držíme to hlavně kvůli dětem. A to prokleté BMW používáme minimálně.
RADA pro všechny !!! Pokud koupite v bazaru BMW s motorem N47 na naftu nechte si co nejdříve raději vyměnit preventivne rozvody (řetez). Může kdykoliv křupnout....... pak Vás oprava vyjde mnohem dráž. děkuji
Já vás chápu,tohle je noční můra snad každého motoristy,vždycky když jedu do Chorvatska nebo Itálie modlím se aby mne to taky nepostihlo,to má pak člověk hned po dovolené navíc další nemalé výdaje na krku.Snažím se tomu samozřejmě předejít větším servisem a kontrolou "všeho" před cestou,ale může se to stát i tak,auto dostává po cestě ať už plným obsazení nebo vlivem vysokých teplot a popojíždění v kolonách strašně zabrat.Doporučoval bych vyměnit ženu i auto ) protože tohle se může stát každému.
09.08.2015 | 15:43:41 | pavel e36
| 37.48.49.*Reagovat
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
pri stave tachometra 470.000 km som na otočku urobil 3000 km do BE/NL a ani som sa len nepozrel na motor, ani nedolial vodu do ostrekovača, jednoducho nič. a ani by ma nenapadlo, že by sa niečo mohlo po ceste stať, asi preto, že je to PSA haraburda.
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
Vždycky se může něco stát Luboši,i na tvé nadpozemské 607čce :) jsou to jenom auta.Žádný auto není bezporuchový a až zůstaneš někdy stát na dálnici s poruchou ve čtyřiceti stupních tak třeba změníš názor a zkontroluješ si aspoň olej a vodu.
09.08.2015 | 23:17:18 | pavel e36
| 37.48.40.*Reagovat
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
nie je to 607, je to kraksňa ako každé ié auto, len za posledných asi 23 rokov sa mi nič podobné nestalo, okrem defektov pnaumatik, samozrejme a minutia PHM. je zaujímavé, je zatiaľ som vždy ostal trčať s "premiofkou", aj s X5, či A6...
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
Je to tak jak říkáte !!! mám kolem sebe většinu lidí co se v autě neustále hrabou mají ho v servisu nebo je nechá někde ve štychu na cestě a je jedno jestli je to žabožrout nebo das auto.
Já naštěstí musím zaklepat nikdy jsem takové auto neměl a když tak závada byla taková že jsem vždy bezpečně dojel a nemusel auto nikam odtahovat nebo podobně se s tím otravovat.
RE: Marcel: to čo sa Ti stalo/ vám/ je mi úprimne ľúto. Snaž sa to nejako riešiť, ženy sú
bytosti BEZ ROZUMU !!, na to pozor, môžeš byť hociako pozorný, snažiť sa, niekde v ich slepačom mozočku im začne regulérne šibať. neuvedomí si, že si chcel dobré auto, že sa kopec ľudí zabije cestou NA, aj PO dovolenke, že ste mali STASTIE, lebo keby sa Ti to stalo pri predbiehaní kamionu v kolone, tak ste MRTVI všetci...., potom by jej kúpelna bola na dve veci....
až Tvoja žena nemá nadhľad a má málo životných skúseností..., budeš mať čo robiť, aby si jej nalial trochu rozumu...:((, snaž sa ju nepúšťať samu na dovolenku, chodte spolu, ukáž jej články v novinách,/internete kde aj iní popisujú závady BMW haraburdy.
a na koniec: ruku na srdce, rovno si povedz, či Ti stoji nejaká ženská za trápenie, ked sa nedokáže preniesť ponad nejakú závadu na aute ?!! čo potom, ked nedajbože príde rakovina, vozík, alebo obyčajná krádež auta/ mne šlohli auto 3 x, nepoistené, 2 x som prišiel o všetko, v milionoch SKK, x krát som skoro zomrel za volantom, iba príklad/.... POTOM CO ?!! ked nevie prehltnúť takút malichernosť....:((, držím palce, nech si zachrániš manželstvo, ale toto je iba zámienka.
RE: Marcel: to čo sa Ti stalo/ vám/ je mi úprimne ľúto. Snaž sa to nejako riešiť, ženy sú
Já autíčkum nerozumím. Ten pán Marcel si to skutečně vyžral o dovolené s tím zadřeným motorem a ještě ženužku takovou hnusnou vzteklou krávu. Chudáci děti. DOkud lidé budou takový nekvalitní autička kupovat nic se myslím nezlepší. Tady můžeme napsat jen názor,ale nic se tím nevyřeší. Ono kdyby BMW nikdo nekoupil a neprodali by ani jedno autičko pro špatnou kvalitu muselo by se to začít řešit. Takhle jim je to jedno když prodeje roztou. elias-family.cz/bmw/ Když Vám platí záruka tak to autíčko Vám opraví zdarma,ale co když záruka skončí? Co pak? Co s tak mizerným autem pak ? Každý není automechanik a nerozumí tomu a platit pořád opravy se přeci nikomu nechce.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW X3
Výměna řízení
Zdravím,převodovka drží, minulý měsíc bylo vyměněno komplet řízení,zase na záruku,při 29000km,doplatil jsem si další 2roky záruky a budu se modlit aby to jezdilo.
09.09.2014 | 12:47:23 | Marek | 109.202.90.* Reagovat
Skoro po měsíci ježdění s novou spojkou musím říct že auto jede podstatně líp,je živější,prý je to novým softwarem,tak snad to bude v pohodě.Jinak auto je znova v servisu,výměna komplet řízení(záruka),tyhle dvě věci se jim prý nepovedli, tak doufám že už tam budu jezdit jen na výměnu oleje.
18.06.2014 | 17:10:47 | Marek | 2.205.228.* Reagovat
RE: :)), Ty optimista!! :)
ved zbadaš..., neviem síce ako na X3, ale na X5, ked odíde zadná "žiarovka", ide preč celé svetlo.., lebo led-ky..., vyše 170 eur a ešte kopec iných malých somarín, čo stoja nekresťanské peniaze.
inak, ked to funguje, tak je to p a r á á á á á á á d a !!!, aj by to človek odpustil..., len čo potom, ked skočí záruka...:(
18.06.2014 | 18:22:03 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: :)), Ty optimista!! :)
No jo,jsem optimista,(to řízení vyjde na 55 tis Kč,naštěstí v rámci záruky),prostě si zaplatím ještě 2roky záruku ,stojí to 25 tis Kč ale člověk má klid,oni to mají nastavený všude stejně,jestli audi,vw,volvo,bmw......všude po klasických 24měsících záruky si člověk připlácí další záruku.Ale právě že když to funguje,tak je to paráááááda.
18.06.2014 | 20:20:56 | Marek | 2.205.228.* Reagovat
Dneska jsem si auto vyzvedl ze servisu,přesně to trvalo 4 týdny,tak snad to bude už ted bez problémů.
20.05.2014 | 20:25:44 | Marek | 109.202.86.* Reagovat
RE:
kolko stála tá "sranda", resp., kolko by stála, ak by už nebola v záruke? dík. nech dobre jazdí.
20.05.2014 | 22:52:52 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Naštěstí záruka ale jinak 160 000 kč bez daně + 10 000 kč práce.
21.05.2014 | 13:58:49 | Marek | 77.25.255.* Reagovat
RE:
Tedy Marku, to jste mne dostal. Měl jsem za to, že BMW patří mezi špičku jak kvalitou samotných vozů, tak servisem a jeho přístupem. Takový mazec s autem při nájezdu do 30tkm bych od BMW nečekal, možná tak při 300tkm.
Přeji Vám více štěstí do dalších kilometrů.
30.05.2014 | 09:34:36 | Roman B. | 192.168.1.* Reagovat
RE: ty brďo, za cenu nového malého auta ...1 prevodovka.
veľa šťastia prajem.
18.06.2014 | 18:23:33 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Nové?
Zabývám se problematikou aut u nás již několik let. Vaše závady přesně vystihují to co se tu děje. Koupil jste sice "nové" auto, ale toto mělo před uvedením do stavu nového auta najeto několik tisíc třeba v Německu. Zdejší dealeři si takto vyrábí vozy s lepší marží a klient pak nadává...Proto také moc nechtějí komunikovat, když je problém a snaží se ho dosunout na neurčito, nejlépe až skončí záruka...
13.05.2014 | 21:34:30 | auto-auta | 78.80.4.* Reagovat
RE: Nové?
Zdravím,nevím zda je to možné když auto se vyrábí v USA aby mělo už za sebou nějaké jízdy v německu....
Jinak budou to skoro 4 týdny a pořád čekám na tu novou předovku,musela se objednat a pak cesta z USA,ted už je snad někde v německu a čeká na naložení,v servisu se chovají tak jak mají(auto je pořád v záruce,jinak by ta sranda u BMW stála 200tis),zatím jezdím s náhradním vozidlem a protože mi v říjnu končí záruka tak si doplatím další 2roky protože jinak bych se na auto asi jenom chodil koukat :)
15.05.2014 | 16:11:49 | Marek | 46.135.14.* Reagovat
RE: Nové? tie "slávne" BMW v USA stoja v USD menej ako u nás v eurách.
je to skôr "amerika", so všetkým, čo k tomu patrí, t.j. LACNE plasty , otrasné spracovanie, kde všetko drnčí po nejakých 100-150.000 km.
inak, x3 kúpite za cenu Octavie 4x4, x5 za cenu Superb 4x4.., a pozrite si "naše" ceny.., ved sú o 50% a viac!! vyššie.
ked sa vydarí..super auto, ked nie..., podpáliť na poistku, inak človeka privedie na mizinu a do blázinca...:)
15.05.2014 | 20:16:56 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nové?
Vím zatím jen o nákupech ojetin našimi autorizovanými dealery u Německých prodejců a stáčení ještě tam na místě. Jinam pro auta nejezdím a tak nemohu soudit.
15.05.2014 | 22:46:28 | auto-auta | 78.80.4.* Reagovat
kvalita
Zdravím, no co se týče celkově německých vozů, tak si myslím, že tam ta kvalita již není. Mě přesvedčila japonská auta (v benzínu) a nemůžu si stěžovat.
08.05.2014 | 14:29:53 | Jan | 78.45.249.* Reagovat
RE: kvalita
Tak zase taková bída to s německou kvalitou není. V mém okolí (rodina, přátelé, práce) mají až na vzácné výjimky všichni německá a japonská auta a kromě neustálé sravosti passatu b5 1.9tdi nikdo nenadává. Japonci si teda až na rez vedou o něco lépe, ale německá kvalita určitě špatná není. Já sám mám Japonce, atmobenzin a zatím si stěžovat nemůžu...
09.05.2014 | 08:34:16 | Venouš | 37.48.32.* Reagovat
RE: kvalita
:):), na x5, ktoru som min.rok predal popraskali a rozpadli sa!! !!predne pruziny, odisiel motorcek stieracov..., " to je normalne, to je ok...".
Ach, keby mi toto urobil peugeot, alebo mazda, nissan, tak budem hladat zapalky a bandasky s benzinom..., ale u bmw je to normalne...
09.05.2014 | 14:01:05 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: kvalita
Nic ve zlým, ale odsoudit celou bavoráckou, potažmo německou produkci na základě prasklých pružin a rozbitého motorku stěračů přece nejde... mám hromadu známých, kteří jsou spokojeni, takže německá auta beru jako kvalitní, zatím nemám důvod měnit názor
09.05.2014 | 20:04:20 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
Nech sa nikto nehneva..., ale co su z blata?!
20.05.2014 | 21:25:53 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
Ne, z Číny :-)
20.05.2014 | 21:45:51 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
Já to taky nikdy neviděl, spíš to bude výjimka, proto to nemůžu považovat za něco směrodatného v hodnocení německé kvality. Nebo že by německá prémie už nebyla kvalitní a německý mainstream smazal kvalitativní rozdíl? Japonci to jistí :)
20.05.2014 | 23:25:41 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
Jistě, jen si vzpomeň na "kvalitu" řetězových rozvodů u německých aut z nedávné doby. Ocel z Číny je holt ocel z Číny. Ale byla levná, a to se vyplatí...
21.05.2014 | 18:21:46 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: ..... popravde, este NIKDY som nevidel, aby sa rozpadli pruziny na marne kusky...
No dobře, určitě se najde pár přešlapů. Ale kdybych si dal trochu práce, tak je najdu i u ostatních automobilek. Spíš jde o to, jak se ze svých chyb poučí. Co vím, tak nové TSI už takové probémy nemají, řemeny už tolik nepraskají, hydraulické napínáky fungují lépe. Když budou tyto problémy pokračovat nadále, tak to rozumně uvažující lidi kupovat nebudou. Je to zákon trhu, nabídka vs poptávka, automobilka se snaží o maximalizaci zisku pomocí snižování nákladů, pokud snížení nákladů dosáhnu pomocí ojebání kvality, tak by to mělo mít dopad ve snížení prodejů. Pokud nebude, tak si lidi říkají o další ojebávání kvality, ale můžou si za to v podstatě sami...
22.05.2014 | 23:01:50 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: kvalita
Osobně svým klientům doporučuji jako adekvátní náhrady za Passaty a Oktávky v TDI Toyotu Avensis s motory D-4D. Tyto motory jsou OK a nejsou tak choulostivé na kvalitu zdejší nafty. Takže ani naftových bych se nebál. Jiný problém ale je, když je auto 2x nebo i vícekrát již stočeno, to pak se sype postupně vše a je skoro jedno, co je to za auto. Klientům uvádím jen tak pro zajímavost dvě záležitosti:
První je skutečnost, že v Německu jsou v nabídce běžně auta s nájezdy přes 500tis.km 700tis.km i 900tis.km a i přes milion. Tato auta Němci nekupují, jdou na východ. Jak je ale možné, že nejsou v nabídce bazarů u nás, nejsou na Slovensku, Polsku, zkrátka zmizí...Zvláštní ne? Další věcí je obrátkovost aut u nás a v Německu. V Německu drahá auta se prodají do týdne, ale levná u nás čekají na zákazníka měsíce??? Je spousta dalších aspektů k přemýšlení, ale málo kdo chce znát pravdu. Každý raději schová hlavu do písku, jak pštros a myslí si, že zrovna on tu koupí auto po důchodci, co jezdil jen jednou za rok na dušičky na hřbitov - taových aut je u nás většina a těmto důchodcům se na tyto cesty na hřbitov vyplatila koupit Oktávka nebo Passat Kombi v Tédéíčku??? Přátelé, pokud nezačneme přemýšlet, pak se tu nic nezmění...
14.05.2014 | 14:52:28 | auto-auta | 78.80.4.* Reagovat
Automat na BMW
Je to něuvěřitelné, mně se automat na BMW pokazil právě až po záruce, v BMW mi to ani nechtěli opravit. Nakonec mi to opravili tady www.autoindividual.cz/ , ale stejně mně štve, že jsem to vůbec musel řešit !
Příště už jen koncern
07.05.2014 | 12:29:35 | Michal | 86.49.108.* Reagovat
RE: Automat na BMW
Dneska už ani ten koncern není žádná výhra...
07.05.2014 | 14:19:55 | | 62.245.124.* Reagovat
BMW nie je žiadny "piatkový kus"!!
Je to jednoducho " BMW"...budeš mať wýdavky..:)
P.S. Je počudovania hodné, ako dokážu Nemci zbastardit autá, ale aspoň reklamu majú dobrú:))
06.05.2014 | 08:21:33 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Neviem si ani predstavit kolko by stala prevodovka na takomto aute..Zial elektronika a drahe systemy su niekedy naozaj na pritaz.zvlast pri aute za viac ako melon...
06.05.2014 | 07:52:39 | | 178.41.138.* Reagovat
RE:
BMW má velmi drahý servis jako ojeté i v neznačkovém servisu. Ceny jsou moc vysoké za práci i material. Mám 320d E91 kombi r.v.2009 od výroby s vadným motorem N47.Je to známá závada. Mám osobní zkušenosti s motorem jinak je auto i starší moc hezké a vypadá určitě lépe než Škoda nebo KIA. Když jsme byli s mojí rodinou v Chorvatsku při zpáteční cestě se ozvala od motoru velká rána. Auto cuklo a nešel zařadit 1.stupeň. Motor chcipl a nestartoval. Při odtažení do místního servisu bylo řečeno. MOTOR KO. Křupl řetez ! Valce cukly pisty KO. Nevydržel prý zatížení naloženého vozu. Manželku málem kleplo a já prodělal můj 2. infarkt. Auto plné naložené jídlem, na střeše člun,(máme 2 malé děti). Zaplatili jsme 5000,- kč za odtah do ČR děti, venku 40st. děti jeli s ženou autobusem. Doma oprava pak oprava vyšla na 110 000,- kč. Auto mám do dnes..Manželka nechce už o žádné dovolené ani slyšet, já hlídám děti a ona jezdí už jen sama na dovolenou. Autem už nechce. Koupě ojetého BMW je potřeba moc dobře zvážit. Jinak Vás to s celou rodinu velice snadno může zruinovat. Zcela vydrancovat rodinný rozpočet. Od té doby jsme nebyli autem s dětma už raději na žádné zahraniční dovolené,a šetříme na další opravy kde se dá. Moje rada pokud koupite BMW s motorem N47 vyměnte si zavčas rozvodový řetez. Jakmile má vozidlo přes 150 000 km může prý slov servisu kdykoliv rupnout !!! Marcel
08.08.2015 | 14:45:26 | Marcel | 78.45.143.* Reagovat
RE:
..já myslím že nejlepší rada zní:nekupujte tento typ motoru vůbec.Když naftu tak 3.0d ale úplně nejlíp benzín 3.0i.Jinak souhlasím že auto vypadá líp než kia nebo škodovka ale to je snad povinnost když to auto stojí dvakrát tolik.Nebylo by lepší auto prodat a koupit něco v čem nebudete mít strach jezdit na dovolenou?Nejlépe něco z japonska a v benzínu,to by jste se spolehlivostí neměl problém.
08.08.2015 | 15:15:56 | pavel e36 | 37.48.39.* Reagovat
RE:
Ano pane, máte pravdu auto bychom měli prodat manželka to chce taky. Velká tragedie je když Vás zadřený motor právě potká v kolonách a ještě s rodinou. Už je to naštěstí všechno dávno pryč,ale tak rozčílenou , histerickou mojí ženu jsem za celých 10 let co spolu jsme neznal - křičela opravdu sprostě a hlasitě. Všichni na nás troubili ať popojedem a otáčeli se. Kolona byla dlouhá snad 10 kilometru.
Děti seděli v tom rozpáleném autě na slunci 5 hodin plakali klimatizace samozřejmě nefungovala a ptali se mi snad 100x jestli je to pravda, že se nechá maminka s tatínkem rozvéct. Čekali jsme na odtah a manželka celou dobu jen nadávala, že jsem to mizerné BMW neměl vůbec kupovat.
Měsíc semnou pak doma kvuli zadřenému motoru nemluvila vůbec. Byl to pro ni šok, když jí oznámili cenu za odtah a to ještě nikdo nevěděl netušil
kolik bude stát celkem oprava. s tím, když jsem přišel domu ze servisu a řekl to, že nás to bude stát všechny peníze co máme na rekonstrukci koupelny vypila lahev rumu a ten večer bouchla dveřma i přišla až druhý den ráno.
O té doby už si přestáváme skoro ve všem rozumět a nic nám neklape jako řív ,ale držíme to hlavně kvůli dětem. A to prokleté BMW používáme minimálně.
09.08.2015 | 14:48:41 | Marcel | 78.45.143.* Reagovat
RE:
RADA pro všechny !!! Pokud koupite v bazaru BMW s motorem N47 na naftu nechte si co nejdříve raději vyměnit preventivne rozvody (řetez). Může kdykoliv křupnout....... pak Vás oprava vyjde mnohem dráž. děkuji
09.08.2015 | 14:56:09 | | 78.45.143.* Reagovat
RE:
Já si myslím že to je dobrý vyměnit u kteréhokoliv auta pokud to nemám vyloženě prokázané že byl měněn a ještě to není nutné.
10.08.2015 | 00:59:22 | | 89.176.3.* Reagovat
RE: len je rozdiel, či tie rozvody stoja 100 eur, alebo 2000...
.
10.08.2015 | 09:23:22 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE:
Já vás chápu,tohle je noční můra snad každého motoristy,vždycky když jedu do Chorvatska nebo Itálie modlím se aby mne to taky nepostihlo,to má pak člověk hned po dovolené navíc další nemalé výdaje na krku.Snažím se tomu samozřejmě předejít větším servisem a kontrolou "všeho" před cestou,ale může se to stát i tak,auto dostává po cestě ať už plným obsazení nebo vlivem vysokých teplot a popojíždění v kolonách strašně zabrat.Doporučoval bych vyměnit ženu i auto ) protože tohle se může stát každému.
09.08.2015 | 15:43:41 | pavel e36 | 37.48.49.* Reagovat
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
pri stave tachometra 470.000 km som na otočku urobil 3000 km do BE/NL a ani som sa len nepozrel na motor, ani nedolial vodu do ostrekovača, jednoducho nič.
a ani by ma nenapadlo, že by sa niečo mohlo po ceste stať, asi preto, že je to PSA haraburda.
09.08.2015 | 22:46:28 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
Vždycky se může něco stát Luboši,i na tvé nadpozemské 607čce :) jsou to jenom auta.Žádný auto není bezporuchový a až zůstaneš někdy stát na dálnici s poruchou ve čtyřiceti stupních tak třeba změníš názor a zkontroluješ si aspoň olej a vodu.
09.08.2015 | 23:17:18 | pavel e36 | 37.48.40.* Reagovat
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
nie je to 607, je to kraksňa ako každé ié auto, len za posledných asi 23 rokov sa mi nič podobné nestalo, okrem defektov pnaumatik, samozrejme a minutia PHM.
je zaujímavé, je zatiaľ som vždy ostal trčať s "premiofkou", aj s X5, či A6...
10.08.2015 | 09:21:48 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Stať sa môže hocičo, preto je najlepší rozvodový remeň.
Je to tak jak říkáte !!! mám kolem sebe většinu lidí co se v autě neustále hrabou mají ho v servisu nebo je nechá někde ve štychu na cestě a je jedno jestli je to žabožrout nebo das auto.
Já naštěstí musím zaklepat nikdy jsem takové auto neměl a když tak závada byla taková že jsem vždy bezpečně dojel a nemusel auto nikam odtahovat nebo podobně se s tím otravovat.
10.08.2015 | 18:20:26 | Frajer | 89.176.3.* Reagovat
RE: Marcel: to čo sa Ti stalo/ vám/ je mi úprimne ľúto. Snaž sa to nejako riešiť, ženy sú
bytosti BEZ ROZUMU !!, na to pozor, môžeš byť hociako pozorný, snažiť sa, niekde v ich slepačom mozočku im začne regulérne šibať.
neuvedomí si, že si chcel dobré auto, že sa kopec ľudí zabije cestou NA, aj PO dovolenke, že ste mali STASTIE, lebo keby sa Ti to stalo pri predbiehaní kamionu v kolone, tak ste MRTVI všetci...., potom by jej kúpelna bola na dve veci....
až Tvoja žena nemá nadhľad a má málo životných skúseností..., budeš mať čo robiť, aby si jej nalial trochu rozumu...:((, snaž sa ju nepúšťať samu na dovolenku, chodte spolu, ukáž jej články v novinách,/internete kde aj iní popisujú závady BMW haraburdy.
a na koniec: ruku na srdce, rovno si povedz, či Ti stoji nejaká ženská za trápenie, ked sa nedokáže preniesť ponad nejakú závadu na aute ?!!
čo potom, ked nedajbože príde rakovina, vozík, alebo obyčajná krádež auta/ mne šlohli auto 3 x, nepoistené, 2 x som prišiel o všetko, v milionoch SKK, x krát som skoro zomrel za volantom, iba príklad/....
POTOM CO ?!!
ked nevie prehltnúť takút malichernosť....:((, držím palce, nech si zachrániš manželstvo, ale toto je iba zámienka.
09.08.2015 | 22:56:40 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Marcel: to čo sa Ti stalo/ vám/ je mi úprimne ľúto. Snaž sa to nejako riešiť, ženy sú
Já autíčkum nerozumím. Ten pán Marcel si to skutečně vyžral o dovolené s tím zadřeným motorem a ještě ženužku takovou hnusnou vzteklou krávu. Chudáci děti. DOkud lidé budou takový nekvalitní autička kupovat nic se myslím nezlepší. Tady můžeme napsat jen názor,ale nic se tím nevyřeší. Ono kdyby BMW nikdo nekoupil a neprodali by ani jedno autičko pro špatnou kvalitu muselo by se to začít řešit. Takhle jim je to jedno když prodeje roztou. elias-family.cz/bmw/
Když Vám platí záruka tak to autíčko Vám opraví zdarma,ale co když záruka skončí? Co pak? Co s tak mizerným autem pak ? Každý není automechanik a nerozumí tomu a platit pořád opravy se přeci nikomu nechce.
13.08.2015 | 07:37:24 | Zuzka22 | 195.245.209.* Reagovat
RE: Marcel: to čo sa Ti stalo/ vám/ je mi úprimne ľúto. Snaž sa to nejako riešiť, ženy sú
www.elias-family.cz/bmw/
také nešťastný pán.
13.08.2015 | 07:41:01 | Zuzka22 | 195.245.209.* Reagovat