Rok výroby:2004Typ motoru:5,7 V8 LS6Stav km při koupi:122 000 kmStav km nyní:143 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:14 l/100 kmVloženo:17. 11. 2014
Silný a spolehlivý motor Bezpečné auto a výborně promyšlené deformační zóny Veliký prostor pro osoby jak vepředu tak vzadu.
Slabé stránky
Spotřeba Absence parkovacího asistenta Malý kufr
Závady a opravy na autě
Zatím žádné
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po svém prvním autě jsem si řekl,že zkusím auto ze západní části. Dovoz z USA do Holandska trval přibližně měsíc a poté z Holandska do České republiky +- 6 dní. Na první pohled se auto jevilo jako obyčejná limuzína,ale po první jízdě byl pocit uplně jiný. Už při nasednutí do vozidla se mi ani nechtělo ven z vozidla a po pooteční klíčku do polohy START mi přeběhl mráz po zádech z toho zvuku. Auto je na rok 2004 řekl bych až moc pěkně propracované v té době určitě předběhlo řadu vozidel. Místo pod nohama u pedálů je o něco menší než u ostaních limuzín,ale člověk si zvykne. Sedačky jsou vyhřívané a krásně tvarované.Dopředu se vejde i vysoká postava ( já mám 196 a při posunu sedačky do maximální výšky mám nad hlavou ještě asi 15 CM). Vzadu je to podobné jako vepředu ale ta nejkrásnější věc na tom,že tam je přímo obsluha klimatizace,kterou si může osoba vzadu nastavit přesně podle sebe a nebo ji může nastavit i řidič z palubního počítače navíc je tam i 12V zásuvka. Horší je to s kufrem= na takové auto poměrně malý 420-480L. Popis vozidla z vnějšího pohledu 1.) Barva Na vozidle je stříbrná metalíza 2.) Kola+ brzdy Rozměry 225/55 R17W Brzdy vepředu i vzadu kotoučové s vnitřním chlazením. 3.) Kufr Jak je zmíněno kufr mi přijde docela malý,ale zatím jsem ho moc nevyužil,tak uvidím časem,jak to bude. Jen to nemá dvojí dno,jako třeba mé předchozí vozidlo Felicie,kde byla rezerva,hever a další nářadí. 4).Motor Motor je 5,7 V8 LS6 poměrně hlučný a nenažraný,ale za to je velice obratný. Skrývá v sobě 302Kw(405HP) 5).Podvozek Podvozek je docela dobrý,ale přijde mi že je tvrdší,než by měl být (jeho tvrdost bych přirovnal asi k Mitsubishi Lancer EVO 6.)Výkon a spotřeba Akcelerace: 0-60 Mph (100KM/H)=3,9s- 4,3s (odzkoušeno několika pokusy) Maximální rychlost: podle TP 283 Km/h mnou dosažená rychlost byla 266. Spotřeba: Tak tady je to horší s tímhle autem není problém mít spotřebu 25L/100. Hodně záleží,jak máte těžkou nohu. Takže Kombinovaně je spotřeba s klidovým režimem 14L Ve městě 18-19 A mimo město 11. Točivý moment: 470 Nm Otáčky: Max 6,500 RPM Řazení je manuální šestistupňová převodovka Přeplňování není. Pohon: RWD (zadní náprava) Objem nádrže činí 68L. Asistentní systémy: ABS,ESP,MSR. Hmotnost: 1706KG.
S náhradními díly problém je i není.Záleží,co zrovna potřebujete sehnat.
Neumíš počítat. Kombinovaná spotřeba je 18,3 litru na sto. Alespoň podle toho, co jsi sám napsal. Pak taky samozřejmě záleží na tom, jaký jízdní styl převažuje.
Taky vlastním CTS a musím po třech letech provozu říct, že je to super kára. Maximální spokojenost. Spolehlivé, komfortní a nádherné auto. Je dělané na tlusté američany, takže místa je tu jako v obýváku a to i vzadu. Za tu vyšší spotřebu to rozhodně stojí.
Skok z Felicie do tohoto je asi šokující. Amerika to už moc není škoda...Správné US auto má mít automat a měkký podvozek, tady se pokusili inženýři splácat dohromady prvky ameriky (velký V8 motor) s prvky evropských a japonských aut (manuál, tvrdý podvozek) - za sebe myslím, že to není ani ryba ani rak. Každopádně ale chválihodné je vybočení z řady uctívačů božstva ŠKODY OCTAVIE KOMBI TDI :D :D Tak palec nahoru!
18.11.2014 | 18:04:29 | David
| 46.135.90.*Reagovat
RE: Trochu šok ne? :D
Vlastně vůbec nemám rád moc Evropská auta,Felicie to bylo moje první auto,abych se naučil jezdit.Šok to sice byl,ale člověk si zvykne :-D
Komentáře uživatelů k recenzi Cadillac CTS
Neumíš počítat. Kombinovaná spotřeba je 18,3 litru na sto. Alespoň podle toho, co jsi sám napsal. Pak taky samozřejmě záleží na tom, jaký jízdní styl převažuje.
16.01.2020 | 06:50:49 | | 89.176.46.* Reagovat
Cadillac CTS
Taky vlastním CTS a musím po třech letech provozu říct, že je to super kára. Maximální spokojenost. Spolehlivé, komfortní a nádherné auto. Je dělané na tlusté američany, takže místa je tu jako v obýváku a to i vzadu. Za tu vyšší spotřebu to rozhodně stojí.
15.01.2020 | 20:44:40 | Jack | 86.49.83.* Reagovat
Abych se přiznal nemám rád Ochcávky :-D a je pravda,že tohle auto je smíchané s Evropou no
18.11.2014 | 19:28:47 | TRANE | 46.33.112.* Reagovat
Trochu šok ne? :D
Skok z Felicie do tohoto je asi šokující. Amerika to už moc není škoda...Správné US auto má mít automat a měkký podvozek, tady se pokusili inženýři splácat dohromady prvky ameriky (velký V8 motor) s prvky evropských a japonských aut (manuál, tvrdý podvozek) - za sebe myslím, že to není ani ryba ani rak. Každopádně ale chválihodné je vybočení z řady uctívačů božstva ŠKODY OCTAVIE KOMBI TDI :D :D Tak palec nahoru!
18.11.2014 | 18:04:29 | David | 46.135.90.* Reagovat
RE: Trochu šok ne? :D
Vlastně vůbec nemám rád moc Evropská auta,Felicie to bylo moje první auto,abych se naučil jezdit.Šok to sice byl,ale člověk si zvykne :-D
18.11.2014 | 19:35:35 | TRANE | 46.33.112.* Reagovat