Rok výroby:2005Typ motoru:1125 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:45 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:22. 5. 2007
Předchozí auto:Škoda 105 120 136 Felicia renault 21 nevada vw passat santana
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Mělo, prakticky hned táhlo do prava po Praze to celkem šlo, ale na dálnici se to pomalu nedalo udržet. V záruce okamžitě opraveno. Ani ne po roce auto samo od sebe po zamčení dálkovím ovladačem blikalo sice přád v záruce, ale tentokrát oprava trvala asi 4 měsíce. Jinak bez závad. Mam zasebou 3 garančky po 15 tisících.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mam kalose pětidveřák v světle modrý metalíze posilovač řízení v předu elektrická okna stavitelné sedadlo řidiče 1 krát airbeg volant stavitelnej centrál na dálkové ovládání nárazníky v barvě vozu.
Jízdní vlastnosti jsou jakžtakž dobré asi do 110 km za hodinu pak je to už nebezpečné auto je dost nejistý a stačí jít třeba ve 120 do brzd a auto neví co má dělat jinak spotřebu mam po Praze 7.5 léto zima je to jedno jezdim z Letňan do Rudný v ranní špičce cca. od 7.00 do 7.30 domů jezdim večer tak to jde jinak Chorvatsko mam 2 krát za šest litrů na sto ve třech dospělejch a jedno dítě dá se ale, je to auto lepší do města.
Na auto sem zatim nemusel vůbec sáhnout za celou dobu sem jen dolil asi 0.5 litrů vody do chladiče volej vydržel vždy do garančky.
najhorší vodiči autobusov a dodávok....P.S. Na SK sa rozmáha trend, že šiltovky už majú na hlavách aj mladí chalani, 18-25 roční, neviem načo majú slnečné clony:((, ale pokojne by mohli ušetriť zo 20-30.000,- za spätné zrkadlá....:)), to je fakt. Zlatí kamionisti.
Po těch některých dvanáctiletých řidičiích kteří jezdí ještě s kšiltem dozadu jsou silnice plné křížků.Nemyslím si to samozřejmě o všech.Sebekritika je namístě.Na silnicích je neustále se co učit.Kdo si myslí že když má najeto x kilometrů a všechno už zná ,je naivní.Stačí se podívat občas na zprávy z televize na ty rádoby profesionály kamioňáky z D 1.Někdo může mít najeto třeba několik milíonů km ale dobrý řidič stejněně nebude.Tak je to u všeho.
Za rok 80 000km a víc všechna čest. Nebuďte vychloubační.Ten první rok jezdil v lepším případě na mopedu. Takže nepřehánějte.Vyjímky samozřejmě akceptuji.
To je blud. Niekto má vodičák 40 rokov a najazdil za ten čas 30.000 km do kostola a späť. Niekto má vodičák 12 rokov, jazdí veľa a pravidelne a má natočených trebárs 1.000.000 km a viac.
Už auto nemam asi rok, ale vydržel jsem ještě na jednu garančku než jsem ho prodal. Podotýkám že z důvodu očekávání druhého dítěte. V pár věcech musím dát Standovi zapravdu, rez se oběvil i mě. Bylo to takové nedodělané auto. Sem rád že sem se ho zbavil. Teď mam starou lagunu a jsem velmi spokojen. Auto je o 9 let starší,ale jízdní vlastnosti nesrovnatelé a to nemluvím o kreš testech kde kalos úplně propadl.
Už auto nemam asi rok, ale vydržel jsem ještě na jednu garančku než jsem ho prodal. Podotýkám že z důvodu očekávání druhého dítěte. V pár věcech musím dát Standovi zapravdu, rez se oběvil i mě. Bylo to takové nedodělané auto. Sem rád že sem se ho zbavil. Teď mam starou lagunu a jsem velmi spokojen. Auto je o 9 let starší,ale jízdní vlastnosti nesrovnatelé a to nemluvím o kreš testech kde kalos úplně propadl.
Mne zase predavač klamal, že ešte nemajú výsledky z EURONCAP testov, pritom sú prístupne už 2 roky a Aveo získalo 1,5 z 5. Je to smrtiaca pasca. Na druhú stranu Chevrolet sa zaviazal, že Aveo vylepší. V súčasnosti je k dispozícii nový model, som zvedavý na výsledky.
Viděl jsem nástupce Kalosu - Aveo. Dělal jsem s ním zkušební jízdu. Motor 1,4 zajetej a byl línej. Žádné velké zrychlení. Vzhledově hezký auto, ale při bližší prohlídce dalšího kusu v autosalónu jsem se zděsil: Úplně nové Aveo, které stojí v salonu mělo rezavý disky!!! Ale totálně!!! Jak můžou zrezivět disky u nového ještě neprodaného auta? To o něčem svědčí. Hlavně o kvalitě ostatních plechů. Utíkal jsem pryč po tom, co mi navíc prodavač lhal, že karosérie je pozinkovaná (není to pravda).
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Kalos
Najlepší su kamionisti, o tom bez debaty,
najhorší vodiči autobusov a dodávok....P.S. Na SK sa rozmáha trend, že šiltovky už majú na hlavách aj mladí chalani, 18-25 roční, neviem načo majú slnečné clony:((, ale pokojne by mohli ušetriť zo 20-30.000,- za spätné zrkadlá....:)), to je fakt.
Zlatí kamionisti.
16.10.2010 | 22:52:04 | ľuboš Reagovat
Po těch některých dvanáctiletých řidičiích kteří jezdí ještě s kšiltem dozadu jsou silnice plné křížků.Nemyslím si to samozřejmě o všech.Sebekritika je namístě.Na silnicích je neustále se co učit.Kdo si myslí že když má najeto x kilometrů a všechno už zná ,je naivní.Stačí se podívat občas na zprávy z televize na ty rádoby profesionály kamioňáky z D 1.Někdo může mít najeto třeba několik milíonů km ale dobrý řidič stejněně nebude.Tak je to u všeho.
16.10.2010 | 20:55:29 | keny Reagovat
Za rok 80 000km a víc všechna čest. Nebuďte vychloubační.Ten první rok jezdil v lepším případě na mopedu. Takže nepřehánějte.Vyjímky samozřejmě akceptuji.
16.10.2010 | 20:31:16 | Reagovat
For Vena
To je blud. Niekto má vodičák 40 rokov a najazdil za ten čas 30.000 km do kostola a späť. Niekto má vodičák 12 rokov, jazdí veľa a pravidelne a má natočených trebárs 1.000.000 km a viac.
16.10.2010 | 15:08:38 | Matúš Reagovat
profík
12 let odježděno-to je jako bys napsal že je ti dvanáct a chodíš do sedmé třídy.Když budeš mít odježděno aspoň 40 let pak to tu napiš ty zajíčku.
16.10.2010 | 08:19:30 | vena Reagovat
pro Peter
Od fungl nového auta jsem očekával o mnoho víc. Jinak po dvanácti letech si myslím, že mám něco naježděno.
15.10.2010 | 23:34:52 | Jarda Reagovat
kalos
pre mladíkov,ktorí radi tlacia pedály aj pre hormonalnu nevyváženosť to nie je auto,ked už aspon122 koní..!! haha
10.10.2010 | 20:31:00 | Peter Reagovat
kalos
Už auto nemam asi rok, ale vydržel jsem ještě na jednu garančku než jsem ho prodal. Podotýkám že z důvodu očekávání druhého dítěte. V pár věcech musím dát Standovi zapravdu, rez se oběvil i mě. Bylo to takové nedodělané auto. Sem rád že sem se ho zbavil. Teď mam starou lagunu a jsem velmi spokojen. Auto je o 9 let starší,ale jízdní vlastnosti nesrovnatelé a to nemluvím o kreš testech kde kalos úplně propadl.
03.10.2009 | 20:26:40 | jarda Reagovat
Kalos
Už auto nemam asi rok, ale vydržel jsem ještě na jednu garančku než jsem ho prodal. Podotýkám že z důvodu očekávání druhého dítěte. V pár věcech musím dát Standovi zapravdu, rez se oběvil i mě. Bylo to takové nedodělané auto. Sem rád že sem se ho zbavil. Teď mam starou lagunu a jsem velmi spokojen. Auto je o 9 let starší,ale jízdní vlastnosti nesrovnatelé a to nemluvím o kreš testech kde kalos úplně propadl.
20.08.2008 | 17:04:17 | Reagovat
Kórejské auta.
Tým nenadchne mal autor na mysli asi niečo takéto http://www.youtube.com/watch?v=Yz6FLwnHOQY
05.07.2008 | 11:47:58 | Robert Reagovat
Aveo
Mne zase predavač klamal, že ešte nemajú výsledky z EURONCAP testov, pritom sú prístupne už 2 roky a Aveo získalo 1,5 z 5. Je to smrtiaca pasca.
Na druhú stranu Chevrolet sa zaviazal, že Aveo vylepší. V súčasnosti je k dispozícii nový model, som zvedavý na výsledky.
05.07.2008 | 11:46:26 | Robert Reagovat
Nástupce
Viděl jsem nástupce Kalosu - Aveo. Dělal jsem s ním zkušební jízdu. Motor 1,4 zajetej a byl línej. Žádné velké zrychlení. Vzhledově hezký auto, ale při bližší prohlídce dalšího kusu v autosalónu jsem se zděsil: Úplně nové Aveo, které stojí v salonu mělo rezavý disky!!! Ale totálně!!! Jak můžou zrezivět disky u nového ještě neprodaného auta? To o něčem svědčí. Hlavně o kvalitě ostatních plechů. Utíkal jsem pryč po tom, co mi navíc prodavač lhal, že karosérie je pozinkovaná (není to pravda).
25.03.2008 | 08:11:10 | Standa Reagovat