Rok výroby:2007Typ motoru:0.8Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:9 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:5.5 l/100 kmVloženo:8. 2. 2009
Zatím jenom vypadená hadička ze zadního odstřikovače,čímž jsem jednoho dne našel promáčený tapecíruňk v kufru. A ještě výměna zadního levého tlumiče-výrobní vada -klepal.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem pořizoval manželce na ježdění po městě na nákupi a dceru odvést a dovést ze školy. Sám vlastním fabii a ze začátku jsem neměl moc vekou důvěru pro tento americko korejský výrobek, ale po téměř dvou letech ježdění převážně po městě a řízení mé manželky, musím říct, že je to opravdu dobré a spolehlivé auto. Když to srovnám s Fabii, která jenom za dobu dvou let, když bala nová, takjsem tam pozviměňoval snad všchno co šlo. Spotřeba s tímto prckem, jak mu manželka říká je opravdu super, po městě vždy do max 6l a dálky se dají i pod 5 litrů. Měřeno vždy od plna do plna, plus do každé nádrže štamprdle VIF super benzín aditiv-doporučuji, dávám do obou aut a je to poznat. Tak abych to shrnul, je to fajn malé auto do města dá se s ním jet i dál, ale nejlépe se cítí v provozu ve městě a krátké cesty mimo město, k čemu je také tento americko-korejský drak určen.
Dobrý den,sice mám auto z bazaru,ale mám ho ráda,stačí mi dostat se z bodu Ado bodů B.Co jsem si všimla v zimě,kdy je brzy tma,když zapnu dalkova svetla,slyším jakoby vrčeni motorku,a dosah svitivosti, který byl daleko, se priblizuje k autu cca na 5m,když to vypnu,normální svetla jsou také na cestě před autem a vyrovnaji se na původní stav.Nevím jak jinak to napsat,snad mě bude pochopeno.R.v.2007 co to může dělat? V zimě bych ráda viděla v určitých úsecích s dalkovymi. Dekuji
Dobrý den, chtěla bych poradit. Mám chevrolet spart 0,8 z druhé ruky. Když jedu najednou se mi rozsvítí kontrolky ABS, airbag, motor, lehce ručka, vypne rádio a auto nejede až se zastaví, ALE POTOM ANI NESTARTUJE, nemotá, když otočim klíčem!!! Neměl jste někdo podobný problém a nevíte co s tím je ?
Zkušenosti přímo s vaším autem nemám,ale bude to v nejlepším případě baterkou která neudrží kapacitu i přes dobíjení alternátorem,při jízdě se vybije až je úplě ko,proto ten "blázinec" s kontrolkama a to že už to nenastartujete.Může to být ale taky řídící jednotka nebo el.svazek.Zkusil bych novou baterku a když nic tak šikovnýho elektrikáře tak hodně štěstí :)
mel jsem podobný problém, a baterii to stále vybíjelo. koupil jsem novou a na druhý den ani ťuk. Zkus se podívat a alternátor zda se nepřehřívá a zda vůbec dobíjí... To může být problém s vysokým odběrem proudu nebo se zkratem v altíku...
Žena si nejaký čas hladala male autičko do mesta. Ked mi prvý krát ukázala Sparka, tak som ju vysmial a povedal, že nech si hladá auto a nie bicykel. Ale ona trvala na Sparkovi a kedže si to aj platila, tak vlastne to bola jej vec. Už je nejaký ten mesiac doma Spark 0,8 r.v 2009. Dokonca s ním občas jazdím aj ja a musím povedať, že na to načo bolo to auto navrhnute a vyrobené, tak splna bez výčitiek. Treba sa na to auto pozerať ako na malé lacné autíčko do mesta a občas mimo obce. Také približovadlo. Ale skutočne mu nemám čo vytknúť. Spotreba výborná (od 3,8 do 5 l/100), vpredu airbagy, el. okná vpredu, posilňovač riadenia, klimu to nemá, ale sú aj s klímou. Odhlučnenie kabíny je od podvozku a motora bez výčitiek. Podvozok je tak stredne neutrálne naladený. Jednoducho manželka je spokojná a ja som tiež prestal s posmeškami.
19.07.2014 | 12:42:26 | TOMI
| 85.237.227.*Reagovat
Ty roky mě nesedí?
Rok výroby 2007 auto používá 7let a máme snad rok 2014??
k zohnaniu iba zimný, ale v Autodiesli bol test, kde porovnávali aditíva. Snáď boli objektívni... . P.S. A vstrekovače sú aj po cca 430.000 km pôvodné...:)), takže nejaké rozprávky o ich výmene po 150-250.000 km už nemusím...
mam mnoročne skusenosti s tymtoo benzínom a roky už netankujem nič ine ako v power.mensia spotreba asi o 10 percent,mensia hlučnost a dva krat lepšie ťaha ako pri normal 95.oplati sa tankovat.vlastnim vw polo 1.6
Dlouho dobou jsem dával taky v-pover, ale necítil jsem žádný rozdíl.Fabie mě cukala když byla studená, v servisu mě řekli,že to je normalní.Potom vyšel jeden test na V-pover diesel a nestačil jsem se divit co tam psali. po srovnání s normální naftou téměř žádný rozdíl.Prý brali spoustu vzorků po republice a v každé velké rozdíly.Nejlépe dopadli čerpačky na západ k našim hranicím.Já když tam dávám VIF,tak vím,že tam něco dávám a taky vím,že motoru to dělá dobře,protože po natankování asi 3.nádržích tak celé cukání auta přestalo a to se mě na V-pover nikdy nestalo.Jsem fanda do aut a nikdy bych nikomu neradil něco co jsem nevyskoušel.
Rozhodně bych nebral V pover a dával do něj ještě další aditiva,to by se asi moc nevyplatilo.Navíc míchat 2 různá aditiva je blbost.Já dávám obyč.benzín 95 natural,tankuji na shell a do něj tu zázračnou medovinu VIF a je to super.
Nejlepší je to vyzkoušet. protože to, co slibuje výrobce VIF slibuje Shell u V-Power taky. Takže nakolik je to pravda a nakolik jen reklamní tahák, musíš asi posoudit v praxi.
Tím se jenom výrobce kryje.Můj servisman,který dělá v servise škoda tak tam to přímo doporučují.On to dává i do své Oktavky tdi,ale to je zase Vif super diesel aditiv.Za skoušku nic nedáš. přečti si o tom nějaké recenze a uvidíš sám.
Díky za zprávu, podívám se na to na internetu. Jen mě děsí to, že výrobce vozidla vždycky striktně uvádí, že není povoleno přidávat do paliva a oleje žádné přípravky.
Tak k tomu aditivu,celý název je VIF super benzín aditiv,dávkování se provádí 30ml aditiva na 30l benzínu,takže hrozně málo.Celé balení obsahuje 650ml,to znamená na 650 litrů benzínu.Ještě musím napsat,že balení koupíš asi za 230kč,ale dá se i levnějc přímo u výrobce na net.Navíc je to vítěz testu aditiv,které provádí ůstav paliv a maziv a také v novinách MF dnes. Dále k tomu Chevroletu Aveo-kamarád ho má 3 roky 1.2 benzín 53 kw,zatím jenom leje benzín a celkem dost málo jezdí to za 6 litrů-kdybych měl zbytečný prachy jdu do toho,protože Fabii nikdy víc!!!
Netuším co do té nádrže leješ, ani kolik to stojí, ale třeba palivo Shell V-Power obsahuje veškerá "luxusní" aditiva, aniž by měl nějaké vedlejší účinky. Je sice dražší cca o 2 Kč na litr, ale udržuje motor uvnitř čistý, bez usazenin. Potvrzeno servisem po rozebrání motoru, který na toto palivo najel 30 000 km. Vše krásně čisté a stříbrné.
Brej den, chci se zeptat co je to?:::plus do každé nádrže štamprdle VIF super benzín aditiv-doporučuji, dávám do obou aut a je to poznat.... Jinak ať autíčko slouží a co říkáte na aveo? si myslím, že je to velký konkurent naší fábie. Prostě sedan fábie1 - aveo jsou pěkná autíčka, se stejnou bezpečností, ale hodně rozdílnou cenou
Dobrý den, máme doma Aveo i Sparka. Aveo vez problémů osmý rok a Spark pátý rok s problémy motoru. Výměna svíček, kabelů, adityva, benzíny nepomáhají. Vyšší spotřeba(7 l) a kuckání motoru neřeší ani diagnostika. Ona totiž taky neví čím to je.
14.07.2014 | 10:23:57 | Radan
| 46.13.50.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Spark
Dalkova svetla
Dobrý den,sice mám auto z bazaru,ale mám ho ráda,stačí mi dostat se z bodu Ado bodů B.Co jsem si všimla v zimě,kdy je brzy tma,když zapnu dalkova svetla,slyším jakoby vrčeni motorku,a dosah svitivosti, který byl daleko, se priblizuje k autu cca na 5m,když to vypnu,normální svetla jsou také na cestě před autem a vyrovnaji se na původní stav.Nevím jak jinak to napsat,snad mě bude pochopeno.R.v.2007 co to může dělat? V zimě bych ráda viděla v určitých úsecích s dalkovymi. Dekuji
31.08.2023 | 03:45:13 | Sissi | 85.163.234.* Reagovat
Hlásí chybu
Dobrý den, chtěla bych poradit. Mám chevrolet spart 0,8 z druhé ruky. Když jedu najednou se mi rozsvítí kontrolky ABS, airbag, motor, lehce ručka, vypne rádio a auto nejede až se zastaví, ALE POTOM ANI NESTARTUJE, nemotá, když otočim klíčem!!! Neměl jste někdo podobný problém a nevíte co s tím je ?
22.06.2015 | 09:00:34 | Sikr | 46.13.109.* Reagovat
RE: Hlásí chybu
Zkušenosti přímo s vaším autem nemám,ale bude to v nejlepším případě baterkou která neudrží kapacitu i přes dobíjení alternátorem,při jízdě se vybije až je úplě ko,proto ten "blázinec" s kontrolkama a to že už to nenastartujete.Může to být ale taky řídící jednotka nebo el.svazek.Zkusil bych novou baterku a když nic tak šikovnýho elektrikáře tak hodně štěstí :)
22.06.2015 | 11:26:46 | pavele36 | 37.48.41.* Reagovat
RE: Hlásí chybu
mel jsem podobný problém, a baterii to stále vybíjelo. koupil jsem novou a na druhý den ani ťuk. Zkus se podívat a alternátor zda se nepřehřívá a zda vůbec dobíjí... To může být problém s vysokým odběrem proudu nebo se zkratem v altíku...
04.09.2017 | 10:36:59 | Bary | 89.29.123.* Reagovat
Ani ja som to nečakal
Žena si nejaký čas hladala male autičko do mesta. Ked mi prvý krát ukázala Sparka, tak som ju vysmial a povedal, že nech si hladá auto a nie bicykel. Ale ona trvala na Sparkovi a kedže si to aj platila, tak vlastne to bola jej vec. Už je nejaký ten mesiac doma Spark 0,8 r.v 2009. Dokonca s ním občas jazdím aj ja a musím povedať, že na to načo bolo to auto navrhnute a vyrobené, tak splna bez výčitiek. Treba sa na to auto pozerať ako na malé lacné autíčko do mesta a občas mimo obce. Také približovadlo. Ale skutočne mu nemám čo vytknúť. Spotreba výborná (od 3,8 do 5 l/100), vpredu airbagy, el. okná vpredu, posilňovač riadenia, klimu to nemá, ale sú aj s klímou. Odhlučnenie kabíny je od podvozku a motora bez výčitiek. Podvozok je tak stredne neutrálne naladený. Jednoducho manželka je spokojná a ja som tiež prestal s posmeškami.
19.07.2014 | 12:42:26 | TOMI | 85.237.227.* Reagovat
Ty roky mě nesedí?
Rok výroby 2007 auto používá 7let a máme snad rok 2014??
22.12.2012 | 16:15:51 | | 85.71.59.* Reagovat
VIF je dobrý, na SK je síce
k zohnaniu iba zimný, ale v Autodiesli bol test, kde porovnávali aditíva. Snáď boli objektívni... . P.S. A vstrekovače sú aj po cca 430.000 km pôvodné...:)), takže nejaké rozprávky o ich výmene po 150-250.000 km už nemusím...
07.11.2009 | 17:15:25 | ľuboš Reagovat
VIF
Ahoj myslíte toto http://www.miocar.cz/cze/produkt.html/tuning_shop_autodoplnky-autochemie-aditiva-vif_super_diesel_aditiv_zimni_aditiva_do_nafty
mám JTD a chtěl bych něco dobrého na ochranu vstřiků.
07.11.2009 | 13:34:02 | tiki Reagovat
v power
mam mnoročne skusenosti s tymtoo benzínom a roky už netankujem nič ine ako v power.mensia spotreba asi o 10 percent,mensia hlučnost a dva krat lepšie ťaha ako pri normal 95.oplati sa tankovat.vlastnim vw polo 1.6
18.05.2009 | 20:42:57 | zdekajinek Reagovat
VIF ADITIVA
Dlouho dobou jsem dával taky v-pover, ale necítil jsem žádný rozdíl.Fabie mě cukala když byla studená, v servisu mě řekli,že to je normalní.Potom vyšel jeden test na V-pover diesel a nestačil jsem se divit co tam psali. po srovnání s normální naftou téměř žádný rozdíl.Prý brali spoustu vzorků po republice a v každé velké rozdíly.Nejlépe dopadli čerpačky na západ k našim hranicím.Já když tam dávám VIF,tak vím,že tam něco dávám a taky vím,že motoru to dělá dobře,protože po natankování asi 3.nádržích tak celé cukání auta přestalo a to se mě na V-pover nikdy nestalo.Jsem fanda do aut a nikdy bych nikomu neradil něco co jsem nevyskoušel.
10.02.2009 | 20:07:16 | Ras2 Reagovat
Rozhodně bych nebral V pover a dával do něj ještě další aditiva,to by se asi moc nevyplatilo.Navíc míchat 2 různá aditiva je blbost.Já dávám obyč.benzín 95 natural,tankuji na shell a do něj tu zázračnou medovinu VIF a je to super.
10.02.2009 | 19:51:52 | Ras2 Reagovat
Aditiva
Nejlepší je to vyzkoušet. protože to, co slibuje výrobce VIF slibuje Shell u V-Power taky. Takže nakolik je to pravda a nakolik jen reklamní tahák, musíš asi posoudit v praxi.
10.02.2009 | 19:50:48 | Reagovat
aditiva
Moc dík za vysvětlení, a co je lepší? brát normální benzín + aditiva, nebo tankovat Shell V-Power: Kdo mi poradí, předem děkuji za odpovědi.
10.02.2009 | 19:43:13 | Reagovat
vif
Tím se jenom výrobce kryje.Můj servisman,který dělá v servise škoda tak tam to přímo doporučují.On to dává i do své Oktavky tdi,ale to je zase Vif super diesel aditiv.Za skoušku nic nedáš. přečti si o tom nějaké recenze a uvidíš sám.
10.02.2009 | 19:33:58 | Ras2 Reagovat
Ras2 - VIF
Díky za zprávu, podívám se na to na internetu. Jen mě děsí to, že výrobce vozidla vždycky striktně uvádí, že není povoleno přidávat do paliva a oleje žádné přípravky.
10.02.2009 | 19:24:43 | Anonym Reagovat
VIF ADITIVA
Tak k tomu aditivu,celý název je VIF super benzín aditiv,dávkování se provádí 30ml aditiva na 30l benzínu,takže hrozně málo.Celé balení obsahuje 650ml,to znamená na 650 litrů benzínu.Ještě musím napsat,že balení koupíš asi za 230kč,ale dá se i levnějc přímo u výrobce na net.Navíc je to vítěz testu aditiv,které provádí ůstav paliv a maziv a také v novinách MF dnes.
Dále k tomu Chevroletu Aveo-kamarád ho má 3 roky 1.2 benzín 53 kw,zatím jenom leje benzín a celkem dost málo jezdí to za 6 litrů-kdybych měl zbytečný prachy jdu do toho,protože Fabii nikdy víc!!!
10.02.2009 | 19:17:58 | Ras2 Reagovat
Aditiva
Netuším co do té nádrže leješ, ani kolik to stojí, ale třeba palivo Shell V-Power obsahuje veškerá "luxusní" aditiva, aniž by měl nějaké vedlejší účinky. Je sice dražší cca o 2 Kč na litr, ale udržuje motor uvnitř čistý, bez usazenin. Potvrzeno servisem po rozebrání motoru, který na toto palivo najel 30 000 km. Vše krásně čisté a stříbrné.
09.02.2009 | 19:51:11 | Reagovat
Ale jo, proč ne. Lepší než trabant.
09.02.2009 | 17:03:31 | Reagovat
štamprle
Brej den, chci se zeptat co je to?:::plus do každé nádrže štamprdle VIF super benzín aditiv-doporučuji, dávám do obou aut a je to poznat.... Jinak ať autíčko slouží a co říkáte na aveo? si myslím, že je to velký konkurent naší fábie. Prostě sedan fábie1 - aveo jsou pěkná autíčka, se stejnou bezpečností, ale hodně rozdílnou cenou
09.02.2009 | 16:57:03 | Reagovat
RE: štamprle
Dobrý den, máme doma Aveo i Sparka. Aveo vez problémů osmý rok a Spark pátý rok s problémy motoru. Výměna svíček, kabelů, adityva,
benzíny nepomáhají. Vyšší spotřeba(7 l) a kuckání motoru neřeší ani diagnostika. Ona totiž taky neví čím to je.
14.07.2014 | 10:23:57 | Radan | 46.13.50.* Reagovat