Rok výroby:1999Typ motoru:3,5Stav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:180 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:18. 12. 2007
Lanko vedoucí od řadící páky k převodovce(od kuny překousaný bovden a následné roztřepení ocelového lanka),kupoval jsem originál asi za 2500,-.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné, hodně místa i vzadu, ze začátku trošku problém s parkováním ale za 2týdny si asi zvykne a naučí se každý. Interiér hezký, hodně funkcí a vše přehledné a za tmy krásně nasvícené budíky a vsechny ovládací tlačítka,jen je trošku nezvyk že to má na blinkry,světla i stěrače dohromady jen jednu páčku.
Dopokučuji všem si nechat nainstalovat dozadu park senzory protože přes malé zadní okýnko neni moc dobrý výhled.
Nejsem moc zkušený řidič takže v zatáčkách jsem moc tomu nedával ale na rovinkách je to letadlo které zrychluje na tak velké auto až neuveřitelne svižně. Až na tu jednu výměnu za 2 roky žádná oprava ani výměna,prostě bezproblémové pohodlné a prostorné auto za velice příznivou cenu.
Spotřeba dle stylu jízdy...dá se jezdit za 9 a v zimě po městě i za 14 litrů. P.S.: Ted mám asi 5 měsíců Golfa IV 1,4 a porád se něco kazí a žere i víc než 8litrů a na víc to vůbec nejede.Bud jsem narazil na špatný kus nebo jsou fámy o tom že jsou ameriky poruchové opravdu jen fámy závistlivců.
Dobrý den, 3. rokem vlastním Dodge Magnum 2,7 ( taková chudší verze Chrysleru 300c ) a všem bych tyto auta mohl jenom doporučit. Motor naprosto bez závad, interiér prostorný a přehledný,posez jako doma na gauči. Jízdní vlastonsti super, jenom v zimě je to malinko boj to uhlídat na zmrzlých silnicích. S náhradníma dílama nebyl nikdy problém a vše šlo v pohodě a rychle sehnat. Spotřeba při normální jízdě cca 9 l. Prostě objem ničím nenahradíš... za mě super kára za super peníze
05.07.2019 | 20:40:37 | Michal
| 194.228.76.*Reagovat
chrysler 300M
Precetl jsem si komentare ktomuto vozu a vidim kdo kdo pise nesmysly a kdo pise s pychou. Doporucuji vsem kdo mají zaporny názor na toto auto prosim sednete do tohoto auta vyzkoušejte si ho a potom mluvte. Verim ze vas názor se otoci o 360 stupnu. Jenom neznalci a zavistivci pisi a mluvi hanebne !!!!!!!!!
Konečně jsem si koupil 300M 3,5.Hodnocení 1-10 dávám 11 !!! Luxus,Luxus,Luxus.Zároveň bych touhle cestou chtěl poděkovat Panu Martinu Grimovi z Rokycan,od kterého jsem tohle auto koupil,je to vážně super chlapík.
Dobry den jsem majitelem vozu CHRYSLER 300M benzin 2.7 rok 2002. Mohu jenom rici k tomuto autu SUPER- SUPER. Jizdni vlastnosti kvalita nejvyššího kalibru , interier lux s bodovanim 10. Na to ze toto auto vazi 1800 kilo při okamzitem zrychleni při predjizdeni se auto zmeni v tryskovou strelu , poruchy nevim co to je jenom znovu reknu super auto
dobry den chci se zeptat budu vlastnit chrislera 300m je tam menši problem když se nastartuje auto tak topeni pořad fouka a nejde vubec vypnout co tam muže byt za chybu? děkuji za odpověd a kolik stoji ložisko
Chtěl bych přispět i svým názorem. Chryslera 300m mám již nějaký čas,je to moje auto na všední ježdění,amerikami žiji,mám jich 5... Na srovnání amerik a evropských aut at´si každý udělá svůj názor... Vlastnil jsem řadu aut,převážně evropských,ale v pohodlí se nemůžou vyrovnat amerikám,pohodlí a prostor je nepřekonatelný,to třeba v Ochcávii nebo Mini-Golfu nenajdete... A navíc jsou velice jednoduchá s velikou životností... 300m je výborné auto za pár korun s neskutečným pohodlím... Preferuji pohodlnou jízdu před bolavým zadkem a zády v něměckých autech... Tot´ můj názor... A kdo na tento vůz nadává,tak ho nevyzkoušel...
Také mám 300m 3,5i, maximální spokojenost, je smutné že lidé, kteří v těchto vozech NIKDY nesedeli natož aby je řídily tu píší jako jsou špatná, mel jsem audi, fiat, opel atd. a uz NIKDY víc. US auta jsou spolehlivá, mají charakter, kultivovaná ne jako EU vraky bez výbavy atd. Nechápu že u vozů střední třídy ze stejných let v evrope nebylo nic, digi klima málokde nekde dokonce švihadla.... audio jak tranzistorák, sedačky krátké a tvrdé, místo na nohy nikde, vzadu uz vůbec, třeba držák na pití uplné scifi natož pk kontrlo trakce nebo slušný automat..... o motorech nemluvím...všechno složité samé váhy vzduchu a podobné veci US auta si vystačí s map senzorem (podtlakovým)... atd nehledě na kvalitu zde prodávaných dílů na eu auta človek koupí značka a je to shit, u ameriky kdyz koupim Mopar dostanu mopar.... Mám ještě grand voygera 3,8V6 najeů jsem s ním uz 150000km BEZ PORUCHY či neplánovaného servisního zásahu (odo celkem 340000) a je to AWD a vše funguje jak má včetně TCS atd. a tvrdé plasty kde ? palubka je potažena koženkou a zbytek je proste plast ten samý jako v audi a kdekoliv jinde...ono tvrzení, které tu píšete máte načtené a nikdy jste US auto neměli. ale je každého vec čím bude jezdit....
Některé komentáře jsou zde úsměvné,zjevně od lidí,kteří jedno ani druhé auto neměli či nemají. Mám jak 300M(2002),tak A6(2000), Chrysler je oproti A6 koráb,bezkonkurečně pohodlnější sedadla,prostornější a svižnější.Motor(3,5 V6 - 185kW)jede a spotřeba přijatelná.ND - poměrně levné,ale doporučuji mechanika,který tyto vozy zná. AUDI A6,mám 2.8 V6,manual,je více plasťák,interier malý,sedáky jako v Ochcavii,motor je slušný,jede a spotřeba ok,ND - poměrně drahé ale dostupné všude.Dílenské zpracování je lepší než u 300M,ale auto nevzbuzuje takové emoce jako 300M a má to skoro každý buran. Na jízdu v 300M se těším,Audi mě pouze přepravuje....,neurazí a ani nenadchne.
Něco přes rok a půl se vozím v 300M a zatím jediná věc co mě trochu naštvala je v mrazech problikávající levá potkávačka(asi tam vlivem teplot něco pracuje a kontakt je mizerný), nicméně jsem líný kvůli tomu sundavat nárazník, tak po tom vždycky jenom jebnu a ok. Jinak je to 1999, která měla nahrkáno přes 230 tis. když jsem ji bral a vše totálně v pohodě. Olej do motoru samozřejmě pouze MOPAR tak jako náplň převodovky a spokojenost. A nemá smysl tady někomu vysvětlovat proč ameriku... Buď ji chceš a víš proč, nebo hurá do stáda jezdit třeba mrňavou Ochcávkou...
Vyzkoušel jsem spousty vozidel různých značek. Jediné za ty leta vím,že spolehlivost amerických aut je mnohem vyšší než-li těch evropských.Nelze je porovnávat ani výkonem ani silou či točivým momentem. Amerika je vysoko nad evropskou šlechtou vozidel. Dnes mám doma Pacificu 06 a dnes bych jsi chtěl koupit 300M.V minulosti jsem měl Concorda,vše bez velkých oprav či nutných investic.Hádání nikam nevede a tak vždy bude záležet na mezilidských vztazích. Mějte svá přání splněna.
Nevím nevím..nazývat to americkou hrůzou?? Nikdy jsem se o ty auta, nezajímal a ani se mě moc nezamlouvaly. Ale když jsem měl možnost se seznámit s Cadilacem Escalade 6.0.A s Cadilacem Seville.Tak od té doby mám na ty auta jiný názor.Vůbec to nejsou špatný auta řekl bych ,že to jsou právě moc dobrý auta.Nevím jestli bych do toho šel..kvůli dílům a vysokým obsahům.Hlavně co se týče pojistky..což bohužel dělá tu potíž hlavně systém této Země nikoliv samotné auta.Kdo pozná pochopí.kdo ne může jen blbě remcat.Ono dát s autem co má přes 2500Kg a 340HP 0-100 za 8s.V celku slušné..taková Q7 v 6.0 je rychlejší ,ale má zase 500HP.A navíc bych to ani nerovnal...americký auta jsou úplně něco jiného.Třeba ten Seville z roku 1978.Má centrální zamykání,posilovač řízení,El.okna.El.zrcátka,manuální klima,El.nastavení sedadel.Kolik aut..to mělo v těch letech??Nemluvím vůbec o Československu.Třeba ta Audi 80 ze stejných let.Ta měla maximálně radio na kazety.A vůbec v porovnání s těmi auty.USA auta jsou strašně napřed.Někomu se to nemusí tak jevit ,ale je to tak.Třeba Eldorado z roku 1970..parádní auta.Stačí se trochu zajímat..občas se někam podívat a mít štěstí se seznámit s těmito auty.Pak může někdo tvrdit opak.Ale jinak to jsou jen blbí žvásty!!!Už jen z toho ,že někdo tvrdí o velkém obsahu a málo Kw.A ani neví proč to tak je....občas to chce zahodit to teoretické myšlení a něco zjistit osobně.A udělat si názor taky s pocitu..Taky moc nechápu lidi..co odsoudí auto jen kvůli tomu, že má drahé díly a velkou spotřebu.To není chyba ani nevýhoda auta.Ale jen majitele..a člověka co se na to tak dívá.:))
Také vlastním 300M, ročník 1999 s motorem V6 3,5L a nemůžu si tohle auto vynachválit. Průměrná spotřeba 10,8 L za tu komfortní jízdu prostě stojí. Jedno z nejpovedenějších aut koncernu Chrysler. I přes své stáří a počet najetých km (blížím se 200 000) je naprosto spolehlivé a měním jenom spotřebák - náplně, filtry, silentbloky, tyčky stabilizátoru, řemeny, ....
Špatný už z výroby,neustálé závažné problémy s klikou.Zadírá se z neznámých důvodů,drahé opravy,zkrátka koupit ojeté auto cca 8-10 let staré je sebevražda.Nedoporučuji.
Nevim co se tu vadite,chrysler krachuje a to vravi za vse,ojetiny levne co se tyce spotreby o nicem.Audi bych vykonovo neporovnaval s timto vozem.Aby motor 3.5 mel vykon 160kw tak to je dost ubohy.Taky vykon maji bmw 535d.Zdar.
Je vidět, že se v tom moc nevyznáš, už jsi se nikdy projel v klasický americe ?? Kde je motor například 5.0L a výkon 130KW. U těchto motorů nezáleží na výkonu, ale na OBSAHU. Zdar
11.03.2012 | 12:49:16 | Jakub
| 81.201.48.*Reagovat
RE: amik
on nerozumí amerikám neřeště ho :) ať si žije tady v těch evropských škatulích ... :D
30.09.2012 | 12:57:05 | Don
| 90.176.253.*Reagovat
Pročetl jsem tu vše ale nikde neni napsáno: Audi je lepši než amerika....tak si asi patlal ty...vše je jen věc názoru.Ne jen tahle ale všechny recenze jsou jen a pouze nazory a zkušenosti řidiču.
No, ja mam VW sharan 2,8 VR6, je pravda co tvrdi americani, objem nicim nenahradis, muzes to sponovat otackama,ale taky ten motor rekne brzy pápá. Až budu kupovat auto tak zase velkej objem a bude to 300M. a Pro toho patlala co tvrdi ze audina je nejlepsi.... koukni se na audinu pred 20 lety kde byla... a kde je ted..... porad 20 let za amikama.
Vision je předchůdce 300M, conocrde a LHS druhý řady... Má menší výkon a je nutný si uvědomit, že je to auto z roku 1993 - nelze srovnávat s ničím novým....
V čr už jich moc nejezdí, většina dojezdila díky mizerné péči majitelů.
Tamperee srovnával Visiona s 300M že jsou to dost podobná auta,což je pravda!!Nicméně s A6 3.0tdi se to nemuže srovnávat,Vision má už svou éru za sebou.
Tos to chlapče trošku nepochopil. Tamperee měl snahu srovnávat Visiona s Audi A6, což formuloval tak, že to je proti Visionu ,,jiný kafe. A to já jsem měl na mysli. jistě mi neupřeš, že A6 3.0 TDI je o dvě generace za Visionem. Ale jen poznámka, stejně se ohlédnu za Visionem, za Audi mne to ani nenapadne.
kdybys někdy na to něco potřeboval obrat se na AUTOSERVIS CHRYSLER a JEEP KUDLOVICE DOLINA,UHERSKE HRADIŠTĚ jsou to borci kteři seženou a opraví každou ameriku,včetně auto převodovek.
tak ja teda nic špatnyho v dílenskym zpracovaní barona nevidim. Naopak,všechno je slícovany na milimetr přesně,ani po těch letech nic nevrže,a měkčeny plasty jsou uplně všude,tak se hod do klidu. A nikomu ho nenabízim,jsem rad že ho mam,a do naky evropsky mrdky bych nepřesed ani nahodou.
stim souhlasim,s evropou se to neda vubec srovnat,US auta jsou holt cca 20let napřed. tempomat,digi klima,pal. pc atd,tohle všechno ma muj le baron z roku 88,a co bylo v evropě? Byli ste radi že to ma topení:)))
maš pravdu,taky mě americke vozi moc nenadchly..nemluvě o těch lacinych plastech v interieru...s evropou se to neda vubec srovnavat...tak se tu nehadejte.
Pan ma pravdu a ja nic nenamitam...psal jsem tady že s nima mam špatne zkušenosti a hned mě tu někdo napadl....americke auta se mě taky libi ale bohužel,nebyl jsem snima spokojen.Třeba takový DODGE CHARGER SRT8 to je pastva pro oči až na ten laciny interier(škoda)
Hoši, ameriky jsou úplně něco jinýho než evropská auta. Zaprvé, jejich motory nemají výkon vyhoněnej otáčkama, ale obsahem. Jsou to brumlouši, kteří při 1800 otáčkách trhají asfalt. zadruhé: Olej v amerikách se nemění po limitech evropských (např. 10-15 000 km), ale mnohem dříve. V Americe je běžné měnit olej u benzínky během tankování. Pravda je, že jsou to žrouty benzínu, ale proč ne, když v Americe je benzín levnější než ui nás minerálka. Pro evropana jsou tato auta neekonomická, ale pokud jde o srdeční záležitost, nebo touhu odlišit se od ostatních, je to dobrá volba.
300C Hemi je luxusní vlajková loď s přebytkem síly. RS4 je od počátku trošku něco jiného. Pánové, už ho nechte, on za to nemůže. S 300M nejezdil, ale kritizuje. Snad by mohl zalézt na stránky Audi a tam si lebedit.
5,7 HEMI? o.k tak si to srovnej jen s AUDI RS 4 a ten tvuj hemi motor si ani neškrtne a myslim že by na ni nestačil ani 6.1 SRT.V naši rodině jsme měli 5 amerik,Vision,Neon,Dodge karavan,Jeep cherokee 4.0L ten byl asi nejmin poruchový a ted mem Jeep cherokee sport 2.5L krom toho 4.0 jen problemy pořad dokola,tak jsem na ně zanevřel.Audi bez problemu tak jako předchzi passat..
300c a 300m je něco uplně jinyho(proti 300c hemi by audi neměla šanci). americkej motor je stavěnej jinak,což ale neznamena huř. ten vykon neni tolik nucenej jako v evropach takže vydrží logicky mnohem víc. Ve statistikach si 300m nevede dobře jen diky majitelum kteři podcenuji vyměnu a kvalitu oleje,na což je 300m citlivy. Jinak takovy lincoln,cadillac dts,buicky atd. ptří mezi špičku ve spolehlivosti,kdežto nějaky audi je v te horší pulce,tak otom radši mlč.
300C proti AUDI? proč ne se stejnym motorenm si ten Chrysler ani neškrtne..mluvim z vlastni zkušenosti..ja měl ameriku...AUDI je ulně jina liga.Stači se podivat na žebřiček poruchovosti a je to jasne...ale proti gustu žadny dišputát,tak at vam ty vaše popelnice jezdi.
Bravo! Srovnávat auta, která dělí 2 generace, to mluví o odbornosti autora. Což takhle 300C proti AUDI? Ale vzhledem k hrubkám v příspěvku si iluze nedělám. Hodně štěstí s AUDI, levným servisem a náhradními díly.
Měl jsem možnost vlastnit předchudce 300M,Chryslera visiona.Motor 3.5L 24valve 212ps...bylo to pohodlne a velke auto ale to je vše co mohlo nabydnout..motor jen řval ale skoro netahl a žral i travu u cesty a tak je to i s tim vašim 300M...prodejni ceny ojetin mluvý za vše,nikdo je nechce proto jsou tak levne a o nahradnich dilech se tu ani zminovat nebudu ale nachystejte si hromadu peněz.Ted mam AUDI 3.0tdi a to je uplně jina liga...tomuhle ja řikam auto...
Čau, taky mám 300M, zatím necelej rok, najeto cca 17000 km. Nechal jsem do toho udělat plyn (cena 33.000 Kč) a vzhledem k provozním nákladům je to super. Jediná závada - odešel snímač výstupních otáček převodovky - stál asi tisícovku a namontovanej tam byl za pět minut. Na tomhle odkazu http://www.lkauto.cz/stranky/prestavby-lpg/cena-prestavby-lpg/chrysler-300m-na-pohon-lpg---vstrikovani.htm se můžeš mrknout, co to zhruba obnáší. Měj se...
Zdravím ááámen. Neporadil by si mi, kto ti namontoval ten plyn a čo to stálo? Máš to aj v TP? Chcem si toto auto tiež kúpiť a s takou spotrebou nie je o čom... :-) A čo ND? Ake ceny? Dík za odpoveď
Je to paradna kara, k dostaniu za par supov v dobrom stave. Silny motor, primerana spotreba, celkom dobre jazdne vlastnosti, velkorysy priestor, krasny sipovity tvar ... velmi sa mi paci a som zatial spokojny.
Zdravím. Souhlasím, mám toto autíčko půl roku a shodou okolností před ním jsem měl seata leona se stejnou motorizací jako byl ten golf.... oooobr shit... pomalé....bez reakce na plyn,prijev mdlý.... 300m mám na plyn a měso bere cca 13, dálky 10 a kombinace 12... a podotýkám...plynu !!! nádhera dostávám se i nepochopitelně na nižší údaje v plynu než benzínu dle TP
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler 300M
Magnum
Dobrý den, 3. rokem vlastním Dodge Magnum 2,7 ( taková chudší verze Chrysleru 300c ) a všem bych tyto auta mohl jenom doporučit. Motor naprosto bez závad, interiér prostorný a přehledný,posez jako doma na gauči. Jízdní vlastonsti super, jenom v zimě je to malinko boj to uhlídat na zmrzlých silnicích. S náhradníma dílama nebyl nikdy problém a vše šlo v pohodě a rychle sehnat. Spotřeba při normální jízdě cca 9 l. Prostě objem ničím nenahradíš... za mě super kára za super peníze
05.07.2019 | 20:40:37 | Michal | 194.228.76.* Reagovat
chrysler 300M
Precetl jsem si komentare ktomuto vozu a vidim kdo kdo pise nesmysly a kdo pise s pychou. Doporucuji vsem kdo mají zaporny názor na toto auto prosim sednete do tohoto auta vyzkoušejte si ho a potom mluvte. Verim ze vas názor se otoci o 360 stupnu. Jenom neznalci a zavistivci pisi a mluvi hanebne !!!!!!!!!
22.04.2016 | 09:21:05 | Mirek | 217.30.70.* Reagovat
RE: chrysler 300M
Konečně jsem si koupil 300M 3,5.Hodnocení 1-10 dávám 11 !!! Luxus,Luxus,Luxus.Zároveň bych touhle cestou chtěl poděkovat Panu Martinu Grimovi z Rokycan,od kterého jsem tohle auto koupil,je to vážně super chlapík.
08.05.2016 | 10:31:58 | DoDo | 77.48.31.* Reagovat
chrysler 300M
Dobry den jsem majitelem vozu CHRYSLER 300M benzin 2.7 rok 2002. Mohu jenom rici k tomuto autu SUPER- SUPER. Jizdni vlastnosti kvalita nejvyššího kalibru , interier lux s bodovanim 10. Na to ze toto auto vazi 1800 kilo při okamzitem zrychleni při predjizdeni se auto zmeni v tryskovou strelu , poruchy nevim co to je jenom znovu reknu super auto
22.04.2016 | 09:10:57 | Mirek | 217.30.70.* Reagovat
pelore
dobry den chci se zeptat budu vlastnit chrislera 300m je tam menši problem když se nastartuje auto tak topeni pořad fouka a nejde vubec vypnout co tam muže byt za chybu? děkuji za odpověd a kolik stoji ložisko
05.04.2015 | 17:42:34 | claudio | 89.103.183.* Reagovat
RE: pelore pri rovnakom probléme na 607 to bola riadiacia jednotka kúrenia, asi
100 eur, musel som vybrať poistku, inak by mi vybilo baterku, fúkalo aj pri vypnutom zapaľovaní.
05.04.2015 | 18:59:52 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
Též ho vlastním...
Chtěl bych přispět i svým názorem. Chryslera 300m mám již nějaký čas,je to moje auto na všední ježdění,amerikami žiji,mám jich 5... Na srovnání amerik a evropských aut at´si každý udělá svůj názor... Vlastnil jsem řadu aut,převážně evropských,ale v pohodlí se nemůžou vyrovnat amerikám,pohodlí a prostor je nepřekonatelný,to třeba v Ochcávii nebo Mini-Golfu nenajdete... A navíc jsou velice jednoduchá s velikou životností... 300m je výborné auto za pár korun s neskutečným pohodlím... Preferuji pohodlnou jízdu před bolavým zadkem a zády v něměckých autech... Tot´ můj názor... A kdo na tento vůz nadává,tak ho nevyzkoušel...
22.10.2014 | 21:18:27 | Já | 109.238.42.* Reagovat
Také ho mám...
Také mám 300m 3,5i, maximální spokojenost, je smutné že lidé, kteří v těchto vozech NIKDY nesedeli natož aby je řídily tu píší jako jsou špatná, mel jsem audi, fiat, opel atd. a uz NIKDY víc. US auta jsou spolehlivá, mají charakter, kultivovaná ne jako EU vraky bez výbavy atd. Nechápu že u vozů střední třídy ze stejných let v evrope nebylo nic, digi klima málokde nekde dokonce švihadla.... audio jak tranzistorák, sedačky krátké a tvrdé, místo na nohy nikde, vzadu uz vůbec, třeba držák na pití uplné scifi natož pk kontrlo trakce nebo slušný automat..... o motorech nemluvím...všechno složité samé váhy vzduchu a podobné veci US auta si vystačí s map senzorem (podtlakovým)... atd nehledě na kvalitu zde prodávaných dílů na eu auta človek koupí značka a je to shit, u ameriky kdyz koupim Mopar dostanu mopar....
Mám ještě grand voygera 3,8V6 najeů jsem s ním uz 150000km BEZ PORUCHY či neplánovaného servisního zásahu (odo celkem 340000) a je to AWD a vše funguje jak má včetně TCS atd. a tvrdé plasty kde ? palubka je potažena koženkou a zbytek je proste plast ten samý jako v audi a kdekoliv jinde...ono tvrzení, které tu píšete máte načtené a nikdy jste US auto neměli.
ale je každého vec čím bude jezdit....
10.06.2014 | 14:28:04 | Jarda | 10.202.193.* Reagovat
Chrysler 300M vers.Audi A6
Některé komentáře jsou zde úsměvné,zjevně od lidí,kteří jedno ani druhé auto neměli či nemají.
Mám jak 300M(2002),tak A6(2000),
Chrysler je oproti A6 koráb,bezkonkurečně pohodlnější sedadla,prostornější a svižnější.Motor(3,5 V6 - 185kW)jede a spotřeba přijatelná.ND - poměrně levné,ale doporučuji mechanika,který tyto vozy zná.
AUDI A6,mám 2.8 V6,manual,je více plasťák,interier malý,sedáky jako v Ochcavii,motor je slušný,jede a spotřeba ok,ND - poměrně drahé ale dostupné všude.Dílenské zpracování je lepší než u 300M,ale auto nevzbuzuje takové emoce jako 300M a má to skoro každý buran.
Na jízdu v 300M se těším,Audi mě pouze přepravuje....,neurazí a ani nenadchne.
05.06.2014 | 15:33:10 | Kratom | 90.178.27.* Reagovat
RE: Chrysler 300M vers.Audi A6
Nelze než souhlasit.Auto vypovídá hodně o charakteru člověka :)
14.06.2017 | 16:38:49 | Martinspeedracer | 91.40.63.* Reagovat
3.5 V6
Něco přes rok a půl se vozím v 300M a zatím jediná věc co mě trochu naštvala je v mrazech problikávající levá potkávačka(asi tam vlivem teplot něco pracuje a kontakt je mizerný), nicméně jsem líný kvůli tomu sundavat nárazník, tak po tom vždycky jenom jebnu a ok. Jinak je to 1999, která měla nahrkáno přes 230 tis. když jsem ji bral a vše totálně v pohodě. Olej do motoru samozřejmě pouze MOPAR tak jako náplň převodovky a spokojenost. A nemá smysl tady někomu vysvětlovat proč ameriku... Buď ji chceš a víš proč, nebo hurá do stáda jezdit třeba mrňavou Ochcávkou...
21.02.2014 | 14:29:23 | Dodge | 85.71.165.* Reagovat
300M
Inzeráty hovoří za vše. Všichni mají motory KO,je jedno zda 3.5 NEBO 2.7! Pěkné auto,ale motory nas hov..
15.09.2013 | 12:05:36 | opravnaABC | 94.125.216.* Reagovat
RE: 300M
Je vidět,že jsi nikdy 300m a jinou ameriku neměl,bo by jsi taková h*vna psát nemohl. Mám 8 amerik a mezi nima i 300m,spokojenost a jen spokojenost!
17.11.2013 | 23:32:32 | Halmas | 93.181.79.* Reagovat
Ameriky
Vyzkoušel jsem spousty vozidel různých značek. Jediné za ty leta vím,že spolehlivost amerických aut je mnohem vyšší než-li těch evropských.Nelze je porovnávat ani výkonem ani silou či točivým momentem. Amerika je vysoko nad evropskou šlechtou vozidel. Dnes mám doma Pacificu 06 a dnes bych jsi chtěl koupit 300M.V minulosti jsem měl Concorda,vše bez velkých oprav či nutných investic.Hádání nikam nevede a tak vždy bude záležet na mezilidských vztazích.
Mějte svá přání splněna.
30.07.2013 | 14:12:35 | Američan | 109.80.4.* Reagovat
Nevím nevím..nazývat to americkou hrůzou??
Nikdy jsem se o ty auta, nezajímal a ani se mě moc nezamlouvaly.
Ale když jsem měl možnost se seznámit s Cadilacem Escalade 6.0.A s Cadilacem Seville.Tak od té doby mám na ty auta jiný názor.Vůbec to nejsou špatný auta řekl bych ,že to jsou právě moc dobrý auta.Nevím jestli bych do toho šel..kvůli dílům a vysokým obsahům.Hlavně co se týče pojistky..což bohužel dělá tu potíž hlavně systém této Země nikoliv samotné auta.Kdo pozná pochopí.kdo ne může jen blbě remcat.Ono dát s autem co má přes 2500Kg a 340HP 0-100 za 8s.V celku slušné..taková Q7 v 6.0 je rychlejší ,ale má zase 500HP.A navíc bych to ani nerovnal...americký auta jsou úplně něco jiného.Třeba ten Seville z roku 1978.Má centrální zamykání,posilovač řízení,El.okna.El.zrcátka,manuální klima,El.nastavení sedadel.Kolik aut..to mělo v těch letech??Nemluvím vůbec o Československu.Třeba ta Audi 80 ze stejných let.Ta měla maximálně radio na kazety.A vůbec v porovnání s těmi auty.USA auta jsou strašně napřed.Někomu se to nemusí tak jevit ,ale je to tak.Třeba Eldorado z roku 1970..parádní auta.Stačí se trochu zajímat..občas se někam podívat a mít štěstí se seznámit s těmito auty.Pak může někdo tvrdit opak.Ale jinak to jsou jen blbí žvásty!!!Už jen z toho ,že někdo tvrdí o velkém obsahu a málo Kw.A ani neví proč to tak je....občas to chce zahodit to teoretické myšlení a něco zjistit osobně.A udělat si názor taky s pocitu..Taky moc nechápu lidi..co odsoudí auto jen kvůli tomu, že má drahé díly a velkou spotřebu.To není chyba ani nevýhoda auta.Ale jen majitele..a člověka co se na to tak dívá.:))
14.03.2012 | 10:57:40 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Fámy závistivců?:D
Nevím, kdo by mohl závidět americkou hrůzu...Závistivců prej...s tím golfem buď lžeš, nebo neumíš jezdit
14.03.2012 | 09:35:48 | Tenta | 194.212.12.* Reagovat
RE: Fámy závistivců?:D
..podle toho co píšeš, je vidět, že jsi asi ameriku viděl jen na plakátě a nemáš s těmito auty žádnou zkušenost..
07.02.2013 | 10:43:35 | | 90.180.193.* Reagovat
skvělé auto
Také vlastním 300M, ročník 1999 s motorem V6 3,5L a nemůžu si tohle auto vynachválit. Průměrná spotřeba 10,8 L za tu komfortní jízdu prostě stojí. Jedno z nejpovedenějších aut koncernu Chrysler. I přes své stáří a počet najetých km (blížím se 200 000) je naprosto spolehlivé a měním jenom spotřebák - náplně, filtry, silentbloky, tyčky stabilizátoru, řemeny, ....
27.05.2011 | 09:26:00 | majitel 300M Reagovat
RE: skvělé auto
No spokojnosť zo skoro 11 litrovou spotrebou,to je silná káva.
18.11.2013 | 09:09:49 | | 95.102.241.* Reagovat
motor 2.7
Špatný už z výroby,neustálé závažné problémy s klikou.Zadírá se z neznámých důvodů,drahé opravy,zkrátka koupit ojeté auto cca 8-10 let staré je sebevražda.Nedoporučuji.
10.03.2011 | 01:20:24 | Reagovat
amik
Nevim co se tu vadite,chrysler krachuje a to vravi za vse,ojetiny levne co se tyce spotreby o nicem.Audi bych vykonovo neporovnaval s timto vozem.Aby motor 3.5 mel vykon 160kw tak to je dost ubohy.Taky vykon maji bmw 535d.Zdar.
15.11.2010 | 23:41:10 | milo Reagovat
RE: amik
Je vidět, že se v tom moc nevyznáš, už jsi se nikdy projel v klasický americe ?? Kde je motor například 5.0L a výkon 130KW. U těchto motorů nezáleží na výkonu, ale na OBSAHU. Zdar
11.03.2012 | 12:49:16 | Jakub | 81.201.48.* Reagovat
RE: amik
on nerozumí amerikám neřeště ho :) ať si žije tady v těch evropských škatulích ... :D
30.09.2012 | 12:57:05 | Don | 90.176.253.* Reagovat
Pročetl jsem tu vše ale nikde neni napsáno: Audi je lepši než amerika....tak si asi patlal ty...vše je jen věc názoru.Ne jen tahle ale všechny recenze jsou jen a pouze nazory a zkušenosti řidiču.
27.06.2010 | 20:31:11 | Radek Reagovat
No, ja mam VW sharan 2,8 VR6, je pravda co tvrdi americani, objem nicim nenahradis, muzes to sponovat otackama,ale taky ten motor rekne brzy pápá. Až budu kupovat auto tak zase velkej objem a bude to 300M. a Pro toho patlala co tvrdi ze audina je nejlepsi.... koukni se na audinu pred 20 lety kde byla... a kde je ted..... porad 20 let za amikama.
23.06.2010 | 17:41:39 | Monhy Reagovat
Srovnání
Vision je předchůdce 300M, conocrde a LHS druhý řady...
Má menší výkon a je nutný si uvědomit, že je to auto z roku 1993 - nelze srovnávat s ničím novým....
V čr už jich moc nejezdí, většina dojezdila díky mizerné péči majitelů.
03.02.2010 | 14:40:16 | Marty Reagovat
Tamperee srovnával Visiona s 300M že jsou to dost podobná auta,což je pravda!!Nicméně s A6 3.0tdi se to nemuže srovnávat,Vision má už svou éru za sebou.
24.01.2010 | 12:48:59 | Marioo Reagovat
Marioo
Tos to chlapče trošku nepochopil. Tamperee měl snahu srovnávat Visiona s Audi A6, což formuloval tak, že to je proti Visionu ,,jiný kafe. A to já jsem měl na mysli. jistě mi neupřeš, že A6 3.0 TDI je o dvě generace za Visionem. Ale jen poznámka, stejně se ohlédnu za Visionem, za Audi mne to ani nenapadne.
24.01.2010 | 12:38:01 | avik Reagovat
24.12.2009 to tvrdil avik!!!
24.01.2010 | 10:32:29 | Marioo Reagovat
pro maria
a kdo tu tvrdil něco jinyho?
24.01.2010 | 01:59:02 | Reagovat
300M!!! je nástupce Visionu!!! a ne o dvě generace.Motory mají stejné,jen 300m má o pár koní víc.Pod jinou kastlí se skrývá totéž auto.....
23.01.2010 | 16:05:19 | Marioo Reagovat
dik,ale to mam pěkně z ruky...
13.01.2010 | 20:27:35 | Reagovat
....
kdybys někdy na to něco potřeboval obrat se na AUTOSERVIS CHRYSLER a JEEP KUDLOVICE DOLINA,UHERSKE HRADIŠTĚ jsou to borci kteři seženou a opraví každou ameriku,včetně auto převodovek.
13.01.2010 | 16:43:04 | Anonym Reagovat
ne,je tam 2,5. Ale motor bych rozhodně nepovažoval za klad,chtělo by to aspon V6. ikdyž tohle ma zas super spotřebu 7 až 9l(!)
13.01.2010 | 15:26:31 | Reagovat
...
a co tam maš za motor?turbo?ja mam hned vedle baraku chrysler a jeep servis...
13.01.2010 | 14:54:09 | Anonym Reagovat
tak ja teda nic špatnyho v dílenskym zpracovaní barona nevidim. Naopak,všechno je slícovany na milimetr přesně,ani po těch letech nic nevrže,a měkčeny plasty jsou uplně všude,tak se hod do klidu. A nikomu ho nenabízim,jsem rad že ho mam,a do naky evropsky mrdky bych nepřesed ani nahodou.
12.01.2010 | 18:17:01 | Reagovat
....
US auta jsou napřed?podivej se na dilenske zpracovani amerik a evropanu...a ten tvuj lebaron si neveme nikdo ani zadarmo.
12.01.2010 | 14:27:55 | Anonym Reagovat
stim souhlasim,s evropou se to neda vubec srovnat,US auta jsou holt cca 20let napřed. tempomat,digi klima,pal. pc atd,tohle všechno ma muj le baron z roku 88,a co bylo v evropě? Byli ste radi že to ma topení:)))
10.01.2010 | 20:08:37 | Reagovat
Tamperee
maš pravdu,taky mě americke vozi moc nenadchly..nemluvě o těch lacinych plastech v interieru...s evropou se to neda vubec srovnavat...tak se tu nehadejte.
10.01.2010 | 11:50:19 | Anonym Reagovat
ano
Pan ma pravdu a ja nic nenamitam...psal jsem tady že s nima mam špatne zkušenosti a hned mě tu někdo napadl....americke auta se mě taky libi ale bohužel,nebyl jsem snima spokojen.Třeba takový DODGE CHARGER SRT8 to je pastva pro oči až na ten laciny interier(škoda)
04.01.2010 | 20:07:05 | tamperee Reagovat
Hoši, ameriky jsou úplně něco jinýho než evropská auta. Zaprvé, jejich motory nemají výkon vyhoněnej otáčkama, ale obsahem. Jsou to brumlouši, kteří při 1800 otáčkách trhají asfalt. zadruhé: Olej v amerikách se nemění po limitech evropských (např. 10-15 000 km), ale mnohem dříve. V Americe je běžné měnit olej u benzínky během tankování. Pravda je, že jsou to žrouty benzínu, ale proč ne, když v Americe je benzín levnější než ui nás minerálka. Pro evropana jsou tato auta neekonomická, ale pokud jde o srdeční záležitost, nebo touhu odlišit se od ostatních, je to dobrá volba.
04.01.2010 | 19:26:15 | Reagovat
300C Hemi je luxusní vlajková loď s přebytkem síly. RS4 je od počátku trošku něco jiného. Pánové, už ho nechte, on za to nemůže. S 300M nejezdil, ale kritizuje. Snad by mohl zalézt na stránky Audi a tam si lebedit.
03.01.2010 | 19:14:47 | avik Reagovat
cha cha
5,7 HEMI? o.k tak si to srovnej jen s AUDI RS 4 a ten tvuj hemi motor si ani neškrtne a myslim že by na ni nestačil ani 6.1 SRT.V naši rodině jsme měli 5 amerik,Vision,Neon,Dodge karavan,Jeep cherokee 4.0L ten byl asi nejmin poruchový a ted mem Jeep cherokee sport 2.5L krom toho 4.0 jen problemy pořad dokola,tak jsem na ně zanevřel.Audi bez problemu tak jako předchzi passat..
03.01.2010 | 17:38:32 | tamperee Reagovat
300c a 300m je něco uplně jinyho(proti 300c hemi by audi neměla šanci). americkej motor je stavěnej jinak,což ale neznamena huř. ten vykon neni tolik nucenej jako v evropach takže vydrží logicky mnohem víc. Ve statistikach si 300m nevede dobře jen diky majitelum kteři podcenuji vyměnu a kvalitu oleje,na což je 300m citlivy. Jinak takovy lincoln,cadillac dts,buicky atd. ptří mezi špičku ve spolehlivosti,kdežto nějaky audi je v te horší pulce,tak otom radši mlč.
02.01.2010 | 12:24:59 | Reagovat
...
300C proti AUDI? proč ne se stejnym motorenm si ten Chrysler ani neškrtne..mluvim z vlastni zkušenosti..ja měl ameriku...AUDI je ulně jina liga.Stači se podivat na žebřiček poruchovosti a je to jasne...ale proti gustu žadny dišputát,tak at vam ty vaše popelnice jezdi.
28.12.2009 | 15:40:45 | tamperee Reagovat
chrysler:luxusní pohodlna lod. audi: nevkusna porouchava pixla. vlastní zkušenosti.
24.12.2009 | 13:42:33 | Reagovat
Bravo! Srovnávat auta, která dělí 2 generace, to mluví o odbornosti autora. Což takhle 300C proti AUDI? Ale vzhledem k hrubkám v příspěvku si iluze nedělám. Hodně štěstí s AUDI, levným servisem a náhradními díly.
24.12.2009 | 12:49:52 | avik Reagovat
cože?
Měl jsem možnost vlastnit předchudce 300M,Chryslera visiona.Motor 3.5L 24valve 212ps...bylo to pohodlne a velke auto ale to je vše co mohlo nabydnout..motor jen řval ale skoro netahl a žral i travu u cesty a tak je to i s tim vašim 300M...prodejni ceny ojetin mluvý za vše,nikdo je nechce proto jsou tak levne a o nahradnich dilech se tu ani zminovat nebudu ale nachystejte si hromadu peněz.Ted mam AUDI 3.0tdi a to je uplně jina liga...tomuhle ja řikam auto...
06.12.2009 | 06:05:56 | tamperee Reagovat
ND
Zdravím. Súrne zháňam zadné pravé svetlo na toto auto. Neporadí niekto????? Najlepšie na mail slovropag@zmail.sk.
Vopred ďakujem.
12.11.2008 | 16:23:13 | nezmar007za Reagovat
Čau, taky mám 300M, zatím necelej rok, najeto cca 17000 km. Nechal jsem do toho udělat plyn (cena 33.000 Kč) a vzhledem k provozním nákladům je to super. Jediná závada - odešel snímač výstupních otáček převodovky - stál asi tisícovku a namontovanej tam byl za pět minut. Na tomhle odkazu http://www.lkauto.cz/stranky/prestavby-lpg/cena-prestavby-lpg/chrysler-300m-na-pohon-lpg---vstrikovani.htm se můžeš mrknout, co to zhruba obnáší. Měj se...
30.04.2008 | 16:37:32 | Reagovat
plyn
Zdravím ááámen. Neporadil by si mi, kto ti namontoval ten plyn a čo to stálo? Máš to aj v TP? Chcem si toto auto tiež kúpiť a s takou spotrebou nie je o čom... :-)
A čo ND? Ake ceny?
Dík za odpoveď
21.04.2008 | 11:04:47 | Reagovat
Suhlasim
Je to paradna kara, k dostaniu za par supov v dobrom stave. Silny motor, primerana spotreba, celkom dobre jazdne vlastnosti, velkorysy priestor, krasny sipovity tvar ... velmi sa mi paci a som zatial spokojny.
06.03.2008 | 17:06:09 | zvejkal Reagovat
ááámen
Zdravím.
Souhlasím, mám toto autíčko půl roku a shodou okolností před ním jsem měl seata leona se stejnou motorizací jako byl ten golf.... oooobr shit... pomalé....bez reakce na plyn,prijev mdlý.... 300m mám na plyn a měso bere cca 13, dálky 10 a kombinace 12... a podotýkám...plynu !!! nádhera dostávám se i nepochopitelně na nižší údaje v plynu než benzínu dle TP
14.01.2008 | 12:53:42 | Michal Reagovat