Rok výroby:1998Typ motoru:3.2L V6Stav km při koupi:136 000 kmStav km nyní:201 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:23. 2. 2006
Předchozí majitel si se servisem hlavu příliš nelámal, na druhou stranu díky tomu auto nebylo zpraseno servisem typu Vidlák a Drn. Takže hned zpočátku bylo třeba vyměnit tlumiče a rozvodový řemen. Loni v létě odešel kompresor klimatizace (nový 15 000 Kč). Občas jsou problémy s kontakty elektriky, ale zatím stačilo vždy jen vyčistit.
Jelikož je Concorde těžké jako kráva a Američané evidentně nepočítali s tím, že bude jezdit po českých silnicích, tak rok co rok musím dávat nové tlumiče (cca celkem 10 000 Kč ročně), ty odcházejí poměrně spolehlivě :-(.
Jinak auto bez závad.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedná se již o nový typ Concorda (kulatý podobně jako Chrysler 300M), akorát má podstatně větší kufr. Auto je to velké jak kráva (5 311 mm na délku), takže je ještě o něco delší než BMW 7. Tomu odpovídá vnitřní prostor, na zadních sedačkách si natáhnou nohy i dlouháni.
Ovládací prvky auta jsou udělány pro americké černochy, čili velmi pochopitelně. Pokud jde o výbavu, tak vše je v elektrice, klimatizace automatická, zabudované rádio přehrává jak CD, tak kazetu, nemá RDS.
Vnitřní pohodlí pro všechny od řidiče po spolujezdce je super, všude je nadbytek prostoru, velmi vhod přijdou odkládací držáky na nápoje (vpředu i vzadu), stejně jako box na CD v loketní opěrce. Na druhou stranu, odkládací prostor ve dveřích je dost malý, dvoulitrovku koly do něj tedy určitě nenarvete.
Příjemná je integrace palubního počítače s kompasem.
Jinak celkové hodnocení interiéru: pohodlí, pohodlí a zase pohodlí :-)
Pokud jde o jízdní vlastnosti, tak zde platí plně úsloví, že objem ničím nenahradíš. Poctivých 167kW tento auťák dostane z 0-100km/h za cca 9 vteřin, ale oceníte hlavně pružnost při předjíždění. Výhradu mám k pouze čtyřstupňové automatice, kdy při prudším sešlápnutí plynu převodovka podřadí o dva stupně dolů, takže najednou při 130 km/h točíte 6 000 otáček za minutu :-( Další věc je ta, že jak je Concorde široký, tak zasahuje oběma koly na hrany kolejí vyjetých od náklaďáků, takže auto trochu plave.
Takže i když vůz vypadá sportovně, je to skutečně spíše sedan pro svižnou, ale klidnou jízdu.
Ahoj kolego, mám LHS, což je téměř identické auto a měl jsem také problémy s plaváním ve vyjetých kolejích. Když jsem dal zimní gumy tak bylo po problému (195 R16). Vrátil jsem letní (225 R17) a myslel jsem, že mi kola v servisu špatně namontovali. Pak jsem si ale koupil nové pneu (225 R17) a v rámci prvotního opojení zodpovědnosti jsem pročetl manuál a zjistil jsem, že se u těchto aut nehustí pneu jak u nás podle tabulek na 2,8, ale jen na 2,2. A výsledek? Měkčí, tišší a ještě pohodlnější svezení bez známky plavání na vyjetých kolejích. Při použití pneu s nejvyšším indexem nosnosti to ani nevypadá jako by byly kola podhuštěný a sjíždí se pravidelně po celé šířce.
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Concorde
Plave?
Ahoj kolego,
mám LHS, což je téměř identické auto a měl jsem také problémy s plaváním ve vyjetých kolejích. Když jsem dal zimní gumy tak bylo po problému (195 R16). Vrátil jsem letní (225 R17) a myslel jsem, že mi kola v servisu špatně namontovali. Pak jsem si ale koupil nové pneu (225 R17) a v rámci prvotního opojení zodpovědnosti jsem pročetl manuál a zjistil jsem, že se u těchto aut nehustí pneu jak u nás podle tabulek na 2,8, ale jen na 2,2. A výsledek? Měkčí, tišší a ještě pohodlnější svezení bez známky plavání na vyjetých kolejích. Při použití pneu s nejvyšším indexem nosnosti to ani nevypadá jako by byly kola podhuštěný a sjíždí se pravidelně po celé šířce.
28.12.2008 | 18:43:38 | Hayabusa Reagovat
Objektivna recenzia
Konečne jedna objektivna neskreslena recenzia.
Dik , prajem veľa bezporuchových km. :)
19.02.2008 | 11:31:27 | alpacino Reagovat