Rok výroby:2003Typ motoru:2.8 CRDStav km při koupi:0 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:11,5 l/100 kmVloženo:15. 10. 2007
Auto sa do 70 000 km správalo ako luxusná limuzína, a potom to začalo. Po 70 000 km som vymenil výfuk, pretože sa tlmič vo vnútri rozpadol. Po 77 000 km som vymenil komplet riadenie, čapy riadenia a rôzne drobné súčiastky súvisiace s riadením. Po 80 000 km som vymenil predné kotúče spolu s tlmičmi a jednou poloosou.
Po 100 000 km som vymenil žhaviče, pretože odmietal štartovať. Momentálne pri 110 000 km mi tečie vyrovnávacia nádržka chladiacej kvapaliny a chladič, mám ich už objednané a čakám, čo mi odíde najbližšie. Najviac sa osvedčil motor 2.8 CRD, DOHC síce neoslovuje spotrebou (11,5 l/100 km), ale spoľahlivo utiahne plné auto (7 ľudí) aj s prívesom (loď 900 kg) bez nejakých zjavných problémov.
Odpruženie vozidla ocení najmä kategória stredný vek, výborný výhľad spojený s dobrou akceleráciou a pohodlím sa snažia vyvážiť technické nedostatky spojené s kvalitou súčiastok stavaných na normovanú rýchlosť USA max 50 míľ = cca 80 km/hod. Potom sa človek nemôže diviť, že mu výfuk vyhorí po 70 000 km (keďže sa u nás jazdí na diaľniciach aj 190 km/hod) a to sa následne prejaví aj u všetkých ostatných súčiastok.
Ešte musím pochváliť klimatizáciu. Ale ďalší kandidát na výmenu je samostané naftové kúrenie, ktoré už začína byť hlučné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Myslím, že je to posledné auto značky Chrysler, ktoré som si kúpil (mimochodom typ 2.8 CRD prvý na Slovensku za ľudových 1 700 000,-- Sk). Dnes stojí cca 1 150 000,-- SK, ale aj tak "Ruky preč od Vietnamu".
Ahoj nejlepší z těchto aut jsou samozřejmě benzínové motory a to především 3,3 a 3,8 litru a to ideální aby byl dovoz z USA či kanady. Takové ty evropské verze nedoporučuji a vůbec ne naftu to není žádná kvalitní amerika. Jen motor 3,3 a 3,8 lépe 3,8 najedete 1 000 000 Km bez problému -dřív to auto zhije než odrovnáte motor. a díly za babku proti evropským suv.
11.03.2014 | 21:14:45 | michal
| 46.33.112.*Reagovat
Ach jo
...a takto vzniká špatná pověst auta..
1) 2.8 CRD se do Chryslerů montuje až od roku 2004.
2) Zkušený řidič pozná, jaká rychlost je pro dané auto snesitená. Voyager rozhodně není stavěný na 190 km/h. Optimum je kolem 160. Nelze se pak divit, že se sype výfuk a další věci. Kdo chce závodit, ať si koupí sporťáka s min. šestiválcem.
3) Toto auto mám, má najeto 110 tisíc km a výfuk je jak nový, tlumiče původní.
4) Spotřeba 11 l a víc je extrém ve městě v zimě v kolonách. Běžný průměr je spíš kolem 9-10 litrů, což na dvoutunové vyšší auto celkem ujde.
no s mým Sharanem mohu říci, že se spotřebou 6 l/100km (diesel) dlouhodobě mimo město..a ve městě do 7-7,5 i v zimě jsem spokojen. (dá se jet i za 5-5,6 ale ne po dálnici).. Tuhé pérování (bohužel) no a je to manuál, přečipováno na 86kw , 1.9 tdi. Rozhodně se nechci chlubit, píšu to jen pro srovnání. Při rozhodování se co koupit, jsem zvažoval i Voyager, ale zvítězilo rozhodnutí pro snad lepší motor od VW ( a šanci že se nebude moc kazit a spotřeba. To zatím mohu potvrdit že se splnilo. při koupi měl 200tis. a najeto už asi 60tis. navíc). Není prostě ideální auto, leda když je neomezený finanční zdroj :)
Dobrý den,nechci tady nějakým způsobem perovnávat oba vozy.Jsem mechanik a vlastnil jsem obě aauta.Voyagera mám do dneška.Sharan měl pouze body z spotřebu.Jelikož jsem člověk,který jezdí vcelku dle předpisů a po dálnici kolem 120,tak dokážu s 2,5td Voyagerem pořizovat dálky za cca 6,5l.Syn hraje výkonostně tenis,tak-že těch cest je za rok mnoho.Mám i 3.3 benzín a tam jsme na město cca za 14 a dálky za 10,5.Zodpovědně ale říkám,že srovnávat tyto dva vozy je jako chtít porovnávat Mercedes s Barkasem.Pokud dáte Chrysleru péči,tak se Vám odvděčí.Moje 2000 má původní výfuk,turbo,vstřiky,čerpadlo a ostatní důležité komponenty.Na podvozku jsou měněny díly dle potřeby,ale žádné drama.Jen běžná opotřebení.Tachometr ukazuje 410 tis. a u Sharana jsem ve 290 tis.musel udělat stř.opravu motoru.Najezdil jsem s ním cca 70 tis.S Voyagerama 300 tis.Kdo má chuť a schopnost se jim věnovat,tak určitě ocení jejich komfort.Díky za pozornost
1) 2.8 CRD se do Chryslerů montuje až od roku 2004.
2) Zkušený řidič pozná, jaká rychlost je pro dané auto snesitená. Voyager rozhodně není stavěný na 190 km/h. Optimum je kolem 160. Nelze se pak divit, že se sype výfuk a další věci. Kdo chce závodit, ať si koupí sporťáka s min. šestiválcem.
3) Toto auto mám, má najeto 110 tisíc km a výfuk je jak nový, tlumiče původní.
4) Spotřeba 11 l a víc je extrém ve městě v zimě v kolonách. Běžný průměr je spíš kolem 9-10 litrů, což na dvoutunové vyšší auto celkem ujde.
odkedy sa s voyagerom jazdi 190 ??? potom sa necuduj ze sa ti serie, clovece...
dalsia vec : tahas s tym lode a navesy a podobne veci, ved to auto dostalo popapuli ze az. Jo a na rozdiel od passatov 2.0tdi ti neklakol ani motor, ani turbo, ani vstrekovace... to su desiatky tisic korun v autorizovanych servisoch.
Tiež mi znie táto recenzia podivne. Ak je to aj všetko pravda, bude to najskôr práve tým, že majiteľ s tým autom jazdí jak prasa a nestará sa oň. Niektorí ľudia proste rozbijú všetko, čo dostanú do ruky.
no teda neviem ale mobile.de mi neukazuje ani jeden jediny kus 2.8crd z roku 2003.
nenastupili 2.8crd motory nahodou az v roku 2004?
dalsia vec : ludi ktori si na slovensku kupili NOVY voyager je sedem dohromady. Zaujimave ze autor tejto recenzie patri medzi nich - mohol by som vidiet fakturu alebo VIN?
inak povedane : nie je tato recenzia tak trosicku vymyslena?
a keby aj nie, clovek ma jeden z prvych uplne prvych kusov 2.8crd vobec. A TROSICKU doplatil na to na co doplatia vsetci pionieri : nevychytana technologia. Facelifty po roku 2005 boli podstatne lepsie.
No jestli to nebude tím, že CRD se dělají v Rakousku, a v Americe jezdí spíš benzíny 3,3 a 3,8 v automatu ten volí ideální otáčky pro motor, z touhle spotřebou jezdím starého Voyagera v benzínu. Tato recenze je hovadina a nebo majitel jezdí jak magor a proto ty čepy atd. tohle je auto na dálnice.
nemôžete myslieť vážne, že po 70.000 km je možné očakávať výmenu výfuku. Ešte šťastie, že to nepočul svokrov /tchan/ Nissan Teranno 3.0 benzín/ 1988 r.v./, ten mu vydržal cca 500.000 míľ, na P 406 je už 420.000 km /2000 r.v/, na 607 cca 250.000, ak by mal odísť výfuk skôr ako po 300.000 km, alebo 8-10 rokoch, tak je z blata. Čapy, ak sa len trochu snažím, MUSIA vydržať cca 200.000 km, myslím spodné čapy riadenia. Tyčky stabilizátora odchádzajú od 80 do 220.000 km, podľa podvozku- vlastná skúsenosť. A 70.000 km, za auto 1,7 mil. SKK, tak to je porazenie. Akurát, že v USA to auto stojí asi 600.000 SKK, takže tam neriešia nejaké náklady...
Tak nevim, ale prijde mi uplne normalni vymen vyfuku po 70tis km, a vymena soucasti rizeni jako cepy atd je zcela normalni udrzba vozu. Co jste cekal, 200tis bez pravidelne udrzby? Jedine s cim bych neco delal byt vami, dat na diagnostiku, protoze spotreba 11,5l je nesmysl, neni problem jezdit do 8.
No teda hroza co tu pisete, furt su s tym problemy...Inak s tou rychlostou v USA a u nas moze byt nieco pravdy, sak tam sa vlecu auta neustale v kolonach, viac ak 80 sa neda, nehorazne pokuty...
Co plácáš?Mají tam ve městě 6 pruhu a v levém se jezdí neomezeně.8 let jsem žil v Atlantě.Tak vím o čem mluvím.A tato recenze je nesmysl.Pán má spíš auto které má milion Km.Já měl v ameru benzin 3.3 a bez problému najeto 280 000 mil!!Klasické věci brzdy atd nepočítám.Automat taky v pohodě.Každý tam s tím tahá kde co.Tady v ČR mám 2.5 CRD a krom vstřiku ve 288 000 km jsem nic na motoru nedělal.
21.04.2013 | 23:30:24 | Pavel
| 193.165.147.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Grand Voyager
Chrysler
Ahoj nejlepší z těchto aut jsou samozřejmě benzínové motory a to především 3,3 a 3,8 litru a to ideální aby byl dovoz z USA či kanady. Takové ty evropské verze nedoporučuji a vůbec ne naftu to není žádná kvalitní amerika. Jen motor 3,3 a 3,8 lépe 3,8 najedete 1 000 000 Km bez problému -dřív to auto zhije než odrovnáte motor. a díly za babku proti evropským suv.
11.03.2014 | 21:14:45 | michal | 46.33.112.* Reagovat
Ach jo
...a takto vzniká špatná pověst auta..
1) 2.8 CRD se do Chryslerů montuje až od roku 2004.
2) Zkušený řidič pozná, jaká rychlost je pro dané auto snesitená. Voyager rozhodně není stavěný na 190 km/h. Optimum je kolem 160. Nelze se pak divit, že se sype výfuk a další věci. Kdo chce závodit, ať si koupí sporťáka s min. šestiválcem.
3) Toto auto mám, má najeto 110 tisíc km a výfuk je jak nový, tlumiče původní.
4) Spotřeba 11 l a víc je extrém ve městě v zimě v kolonách. Běžný průměr je spíš kolem 9-10 litrů, což na dvoutunové vyšší auto celkem ujde.
15.03.2011 | 16:06:01 | Jerry Reagovat
RE: Ach jo
ten pán je trošku mimo stou recenzí. nevím co to tu popisoval ale chryslera určitě ne.
11.03.2014 | 21:17:32 | peta | 46.33.112.* Reagovat
RE: Ach jo
no s mým Sharanem mohu říci, že se spotřebou 6 l/100km (diesel) dlouhodobě mimo město..a ve městě do 7-7,5 i v zimě jsem spokojen.
(dá se jet i za 5-5,6 ale ne po dálnici).. Tuhé pérování (bohužel) no a je to manuál, přečipováno na 86kw , 1.9 tdi. Rozhodně se nechci chlubit, píšu to jen pro srovnání. Při rozhodování se co koupit, jsem zvažoval i Voyager, ale zvítězilo rozhodnutí pro snad lepší motor od VW ( a šanci že se nebude moc kazit a spotřeba. To zatím mohu potvrdit že se splnilo. při koupi měl 200tis. a najeto už asi 60tis. navíc).
Není prostě ideální auto, leda když je neomezený finanční zdroj :)
13.07.2016 | 23:57:55 | ttr | 94.112.169.* Reagovat
RE: Ach jo
Dobrý den,nechci tady nějakým způsobem perovnávat oba vozy.Jsem mechanik a vlastnil jsem obě aauta.Voyagera mám do dneška.Sharan měl pouze body z spotřebu.Jelikož jsem člověk,který jezdí vcelku dle předpisů a po dálnici kolem 120,tak dokážu s 2,5td Voyagerem pořizovat dálky za cca 6,5l.Syn hraje výkonostně tenis,tak-že těch cest je za rok mnoho.Mám i 3.3 benzín a tam jsme na město cca za 14 a dálky za 10,5.Zodpovědně ale říkám,že srovnávat tyto dva vozy je jako chtít porovnávat Mercedes s Barkasem.Pokud dáte Chrysleru péči,tak se Vám odvděčí.Moje 2000 má původní výfuk,turbo,vstřiky,čerpadlo a ostatní důležité komponenty.Na podvozku jsou měněny díly dle potřeby,ale žádné drama.Jen běžná opotřebení.Tachometr ukazuje 410 tis. a u Sharana jsem ve 290 tis.musel udělat stř.opravu motoru.Najezdil jsem s ním cca 70 tis.S Voyagerama 300 tis.Kdo má chuť a schopnost se jim věnovat,tak určitě ocení jejich komfort.Díky za pozornost
26.02.2017 | 19:44:42 | Miloš | 90.178.119.* Reagovat
Ach jo
...a takto vzniká špatná pověst auta..
1) 2.8 CRD se do Chryslerů montuje až od roku 2004.
2) Zkušený řidič pozná, jaká rychlost je pro dané auto snesitená. Voyager rozhodně není stavěný na 190 km/h. Optimum je kolem 160. Nelze se pak divit, že se sype výfuk a další věci. Kdo chce závodit, ať si koupí sporťáka s min. šestiválcem.
3) Toto auto mám, má najeto 110 tisíc km a výfuk je jak nový, tlumiče původní.
4) Spotřeba 11 l a víc je extrém ve městě v zimě v kolonách. Běžný průměr je spíš kolem 9-10 litrů, což na dvoutunové vyšší auto celkem ujde.
15.03.2011 | 16:05:55 | Jerry Reagovat
iiiha
odkedy sa s voyagerom jazdi 190 ??? potom sa necuduj ze sa ti serie, clovece...
dalsia vec : tahas s tym lode a navesy a podobne veci, ved to auto dostalo popapuli ze az. Jo a na rozdiel od passatov 2.0tdi ti neklakol ani motor, ani turbo, ani vstrekovace... to su desiatky tisic korun v autorizovanych servisoch.
28.04.2010 | 17:39:37 | mp3turbo Reagovat
Chrysler
Tiež mi znie táto recenzia podivne. Ak je to aj všetko pravda, bude to najskôr práve tým, že majiteľ s tým autom jazdí jak prasa a nestará sa oň. Niektorí ľudia proste rozbijú všetko, čo dostanú do ruky.
11.11.2009 | 12:07:30 | Klaudius Reagovat
2.8crd sa NEROBIL v roku 2003 !!
no teda neviem ale mobile.de mi neukazuje ani jeden jediny kus 2.8crd z roku 2003.
nenastupili 2.8crd motory nahodou az v roku 2004?
dalsia vec : ludi ktori si na slovensku kupili NOVY voyager je sedem dohromady. Zaujimave ze autor tejto recenzie patri medzi nich - mohol by som vidiet fakturu alebo VIN?
inak povedane : nie je tato recenzia tak trosicku vymyslena?
a keby aj nie, clovek ma jeden z prvych uplne prvych kusov 2.8crd vobec. A TROSICKU doplatil na to na co doplatia vsetci pionieri : nevychytana technologia. Facelifty po roku 2005 boli podstatne lepsie.
05.07.2009 | 01:13:31 | mp3turbo Reagovat
Marty
Já mam výfuk na sedanu Chrysler už 8 let a pořád původní a neschnilý, kára má najeto 117 táců...
Takže problém bude zřejmě někde jinde....
05.06.2009 | 11:54:19 | Reagovat
nechapem co sa mysli tym "Ruky preč od Vietnamu", hm?
05.06.2009 | 11:25:44 | ixo Reagovat
No jestli to nebude tím, že CRD se dělají v Rakousku, a v Americe jezdí spíš benzíny 3,3 a 3,8 v automatu ten volí ideální otáčky pro motor, z touhle spotřebou jezdím starého Voyagera v benzínu. Tato recenze je hovadina a nebo majitel jezdí jak magor a proto ty čepy atd. tohle je auto na dálnice.
20.04.2009 | 21:07:55 | Bebe Reagovat
pro ľuboš
400tis s jednim vyfukem? :)) solidni, zivotnost vyfuku u nefarazovaneho auta 4roky!!!
04.01.2009 | 22:56:52 | Pavel Reagovat
Pre Pavla: to snáď ani
nemôžete myslieť vážne, že po 70.000 km je možné očakávať výmenu výfuku. Ešte šťastie, že to nepočul svokrov /tchan/ Nissan Teranno 3.0 benzín/ 1988 r.v./, ten mu vydržal cca 500.000 míľ, na P 406 je už 420.000 km /2000 r.v/, na 607 cca 250.000, ak by mal odísť výfuk skôr ako po 300.000 km, alebo 8-10 rokoch, tak je z blata. Čapy, ak sa len trochu snažím, MUSIA vydržať cca 200.000 km, myslím spodné čapy riadenia. Tyčky stabilizátora odchádzajú od 80 do 220.000 km, podľa podvozku- vlastná skúsenosť. A 70.000 km, za auto 1,7 mil. SKK, tak to je porazenie. Akurát, že v USA to auto stojí asi 600.000 SKK, takže tam neriešia nejaké náklady...
02.01.2009 | 23:02:10 | ľuboš Reagovat
Voyager
Tak nevim, ale prijde mi uplne normalni vymen vyfuku po 70tis km, a vymena soucasti rizeni jako cepy atd je zcela normalni udrzba vozu. Co jste cekal, 200tis bez pravidelne udrzby?
Jedine s cim bych neco delal byt vami, dat na diagnostiku, protoze spotreba 11,5l je nesmysl, neni problem jezdit do 8.
02.01.2009 | 22:21:04 | Pavel Reagovat
Riadny srot
No teda hroza co tu pisete, furt su s tym problemy...Inak s tou rychlostou v USA a u nas moze byt nieco pravdy, sak tam sa vlecu auta neustale v kolonach, viac ak 80 sa neda, nehorazne pokuty...
16.04.2008 | 00:33:42 | misso Reagovat
RE: Riadny srot
Co plácáš?Mají tam ve městě 6 pruhu a v levém se jezdí neomezeně.8 let jsem žil v Atlantě.Tak vím o čem mluvím.A tato recenze je nesmysl.Pán má spíš auto které má milion Km.Já měl v ameru benzin 3.3 a bez problému najeto 280 000 mil!!Klasické věci brzdy atd nepočítám.Automat taky v pohodě.Každý tam s tím tahá kde co.Tady v ČR mám 2.5 CRD a krom vstřiku ve 288 000 km jsem nic na motoru nedělal.
21.04.2013 | 23:30:24 | Pavel | 193.165.147.* Reagovat