Rok výroby:1996Typ motoru:1998 ccm,132 hpStav km při koupi:212 000 kmStav km nyní:278 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:18. 5. 2008
Únik chladící kapaliny ve 218 tkm. Opraveno svépomocí. Náklady max 120 Kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po autonehodě, kdy mi má drahá polovička rozflákala Oktávku jsem byl nucen s pořídit jiný vůz.Za sociální částku 45.000 Kč jsem chtěl koupit auto pěkné,ve slušném stavu a spolehlivé.Že to nejde? Ale jde....
Na radu kamaráda,který pracuje v autorizovaném servise Chrysler jsem koupil Chryslera Neon 2.0 z roku 1996 a s najetými 212.000 km.Dnes,po roce a půl a najetými téměř 35.000 km mohu říci,že jsem udělal dobře a příští auto bude zase Chrysler,popř.Dodge.
Autíčko je pěkné,má svůj styl a protože není moc k vidění,tak se za ním hodně lidí otáčí. Jízda je pohodová,podvozek tvrdý a bez záludností,interiér pěkný,sedačky měkké a pohodlné.Na rozdíl od Oktávie je i vzadu místa dost a cestující na zadních sedadlech nemusí zaujímat embryonální polohu.
Můj model LE má tempomat,elektricky ovládaná okna a zrcátka,osvětlení zrcátek v kabině,vyhřívané sedačky a vyhřívané přední sklo.Nutno říci,že výbava se u jednotlivých vozů s totožným označením výbavy může lišit podle přání zákazníka.
Motor 2.0 -16V o výkonu 132 hp dává autu velmi dobrou dynamiku a navdory rozšířeným mýtům není nijak náročný na spotřebu.Při svižné jízdě na dálnici po Rakousku s tempomatem okolo 160 km/h si řekl o 4,7 litru,po městě si papne 9-10 litrů.Kombinovaná spotřeba město/okresky/dálnice počítejte se 7 litry,což mi přijde ve srovnání s Oktávií 1.8 T,se kterou jsem měl spotřebu o litr vyšší jako hodně slušné.
Co se týče spolehlivosti-nemohu si stěžovat.Neonek slouží věrně a nikdy mě nikde nenechal.Krom běžných dílů(čepy,brzdové desky,výfuk)absolutně vez poruchy.ceny náhradních dílů na úrovni Škody Fabia,dražší jsou jen plechy.
Jízda s neonem je svižná a příjemná,nebýt jednoho sice bezvýznamného,ale otravného faktu-Neon má bezrámová okna,která ve vyšších rychlostech nad 120 km/h způsobují nepříjemný aerodynamický kluk(svištění).
Celkově shrnuto-Kdo chce zajímavé auto se slušnou výbavou,dobrou spotřebou a spolehlivostí-mohu jen doporučit.Za směšnou cenu okolo 30-60.000 Kč dostane skutečně dobré auto.Lidé nemají bůhvíproč důvěru v US vozy,mé zkušenosti a zkušenosti mých známých říkají něco jiného.Za tuto cenu nic lepšího neseženete :-)
Máme Dodge Neon 2.0 (98 kw) druhé generace v automatu (4 st.) a na tachometru má něco přes 100 tis. mil, čemuž se nedá příliš věřit.
Jídní vlastnosti jsou dobré, vzadu je víceprvková náprava. čepy podvozku stojí od 250 do 600 korun (spodní, řízení), celé rameno pak od 1500 do 2500 korun (předek i zadek) a většinu pazvuků z nápravy vyřeší výměna nějaké gumy za stokorunu... Čepy mají maznice, což výrazně prodlužuje životnost nápravy...
Jedná se o auto zhruba velikosti Fábie, ale je neokoukané. Spotřeba v automatu je kolem 9 litrů, ale s manuální převodovkou umí jezdit kolem 7 litrů, což bych neviděl jako nějakou katastrofu. Samozřejmě je možností montáž sekvenčního LPG (investice kolem 20 000,-) s poměrně rychlou návratností, když si spočítáte, že jezdíte za polovinu. Kufr je pro běžný život zcela dostačující a co se zadních míst týká tak sice nejsou dělána pro nějaké dlouhány, ale jak často jezdíte v 3 a více lidech?!
Sedačky jsou pohodlné měkké s příjemným posedem. Vozidlo je vybaveno klimatizací, dálkově ovládaným centrálním zamykáním, vyhřívanými elektricky nastavitelnými zrcátky, dobrou zvukovou aparaturou...
Náhradních dílů je dostatek za ceny nižší nebo srovnatelné s Fabii nebo Octavii. Zvednutá záď vozu není nějaká závada, jedná se o zcela standartní věc, která pouze mírně komplikuje výhled při couvání.
Zatím jen spokojenost a bezproblémovost...
10.03.2017 | 02:53:27 | Mára
| 90.177.221.*Reagovat
3 st.automat v II.gen.?
?? Neon II.gen.od 99" má 4st. automat typ A604, 3st. měl jen Dodge Neon a "euro verzé" do r.99 (Dodge 97kW dokonce do 01)-ten se ale oficko nikdy do eu nodovážel, spotřeba v automatu je průměr 9,5-10, dálnice 7,6-8, město 12-12,8 (dle stylu jízdy a pod průměrem USnormy LA4) a rozhodně je to lepší než kvedlání v e-manuálu, na co ti je amerika když se musíš nadřít jak v honírně, doporučují přidát tempomat pokúd není součástí výbavy je to pak paráda, mám 3 auta a všechný v automatu a auto bez něj si už ani nedovedu představit po zkušenostech s zapůjčenou Ochcávkou. vřele doporučují, ten litřík navíc za tu pohodovou jízdu včetně pití kávy a volné pravé noze při tempomatu na dálkovou víc jak 1250km třeba na dovču za to stojí a kdo tvrdí že automat žeré (rozdíl 0,6-1 litr?!?),je tak akorát do města (?? jo na křižovatkach na vas skoro nikdo nema), nebo pro ženy (jo, manželka a dcera si tu pohodičku nemohou vynachválít)...a to ještě jsem četl někde srovnání dle TUV kdy automat má mnohem větší životnost a je na konec i v důsledku levnější než manuál, gen. oprava automatu Chrysler-Dodge je 25-30 tis.vč.práce a to po 250 tis.km (v USA i déle) za tu dobu v manuálu vyměniš 1-2 převodovky(cca.800 euro) a 2-3 spojky (cca.500 euro)....o tom že motory vybavene automatem najezdí o 30% víc se ani bavit rádějí nebudeme,:)
Jano, s automatem máš vždycky větší spotřebu, zvlášť s třístupňovým, jaký je v Neonovi. Mám manuál a jezdím za 7 litrů, takže s autorem recenze souhlas.
Uz som ho predal, ale mam taky pocit, ze tam bol 4 stupnovy automat , aj s tiptronikom / alebo nieco take som to pouzil len na skusku / Ale najazdil som na nom cez 100 000 km a len ta spotreba , inak ako som pisal spolahlive auto nic som tam nemenil !!! Len som ho kupoval burane a tiekol mi olej z prevodovky pri chladici , par krat mi vytiekol uplne vobec nezaradil rychlost , ale dolial som olej a slo sa dalej, potom som kupil novy chladic ...
Mam chrysler neon r 2002 automat je to snad najspolahlivejsie auto ake poznam, aj pri nestandartnom zaobchdzani / pouzivam ho na stavbu a tak / ma nesklamal aj ked si myslim ze mohol. Ale k spotrebe este nikdy nezozral menej ako 7 L na 100 km po dialnici Chorvatsko, Taliansko, Nemecko, Rakusko, ale mesto a tak v klude aj cez 12 L na 100 km To len k tej spotrebe, inak ako pisu ostatny cca.
Původně jsem chtěl Felcku,ale nakonec jsme přijeli domů s Neonem. Musím říct, že za 5 let co ho mám jsem neřešil juedinou poruchu a to mělo auto nalítané už přes 200 tisíc. Můžu doporučit. Moje další auto bude zase Neon, ale další generace. Ale než to nastane, rád bych toho starého dojel do 300 tisíc. Stejně na nového nemám :-D
Jen ze zvědavosti jsem se tady kouknul na pár recenzí a rozhodl se napsat do diskuze. Taky mám Neona, starého 15 let s naběhanými 290 km.Vše šlape jak hodinky, jenom je třeba se o auto starat, jak doporučuje výrobce. Před nedávnem jsem byl na měření výkonu a další diagnostice - motor dával 129 koní a všechny parametry měl vůz v normě, včetně emisí. Na adresu Neona můžu zodpovědně říct, že jsem co se týče spolehlivosti lepší auto neměl. Mohu s klidným svědomím doporučit.
osobne mam s neonem skutecne dobre zazitky.snad jen mam vytku k tuningovym dilum v cr skutecne neseznete nic ani svetla.a jiz zminovane bezramove okna...mam verzi LE 133hp a remus vyfuk sport. sani a vklidu da 220kmh takze svizne je to dost.jo a spotreba nikdy neklesne pod 7 l ,uz vubec ne s najetymi 220000 km...ja mam naletano 140 000 a jezdim kombi 8 L.az mi klekne me dalsi auto bude neon DOHC 1996 110 kw, Nebo Vision V6.taky jsem byl skepticky k US vozum ale po zkusenostech s neonem budu pokracovat v rodine dodge.
Podle superlativů, se kterými se o autě vyjadřujete je pravděpodobné, že si ho na jaře koupím. Ale jak je na tom s korozí, nebo spíš s ochranou proti korozi?
Bodejt by dvoulitr žral hodně, když 2,7 V6 jezdí průměr za 8,5 na sto, pokud to nehoníte.... Navíc Neon je ještě poměrně lehký, horší je ten 2,0 (stejný motor) v těžším Stratusu - tam je to už slabší, motor se msuí točit a spotřeba se pomalu blíží spotřebě V6, který se točit nemusí.....
Neona mám 12 let a za tu dobu jsem měnil jen běžné věci (oleje, náplň klimy, baterka, čepy, brzdové desky a kotouče, tlumiče, silentbloky, výfuk). Kupoval jsem ho ojetý po prvním majiteli z Rakouska s najetými 115.000 km a i když má tento dědoušek už najeto 297 tisíc, tak pořád šlape jako hodinky. Viset mě nechal za celou dobu jenom jednou - když odešla autobaterka. Zavedený názor , že americké vozy hodně žerou musím poopravit, toto platilo v 70 tých letech,ale u nás se tento předsudek stále drží jako klíště, přitom je to dávno =překonaná blbost. Takovým lidem se pak zdá neuvěřitelné, že Neon 2.0 žere 7 litrů na stovku, na dálnici s tempomatem při ustálených 120 km/h si řekne o necelých 5 litrů benzínu. Známý taky nevěřil - než měl Neonao půjčeného na cestu do Rakouska, kde chtěl kupovat ojetý Mercedes. Nakonec to dopadlo tak, že přijel v Chrysleru Stratus 2.0 :-D Kdo Neona neměl, tak neuvěří .... Chválím a doporučuji.
No neviem.... mam neona r.v.1995 - 2.0L 16V/98kW a môžem povedať, že keď som si ho pred rokom kúpil, tak som na ňom najazdil 35km a skapal mi... Dal som ho do servisu a vymenili mi ventily, roztrhnutý rozvodový remeň, vodnú pumpu, zadné tlmiče, prstenec výfuku, zadný diel výfuku, EGR ventil, vymenili olej, piestne krúžky a vzduchový filter. Za toto som zaplatil 1300€ a oprava trvala mesiac, pretože diely išli priamo z ameriky (mám US verziu dodge). Rok mi to šlapalo v pohode, kým sa neozvali brzdy. Nutná bola výmena brzdových hadičiek, platničiek, kotúčov, a ešte mi museli vymeniť servo, pretože nefungovalo. Zo stránky (www.autopartswarehouse.com) som si objednal Powerstop brzdové kotúče a AEM kónický športový filter. Bez problémov sadli a auto lepšie brzdí a motor má okolo 7hp navyše. Teraz mam auto síce opäť v servise, pretože mi zlyhalo palivové čerpadlo a dáva sa tam nové + sa mení palivový filter. Podľa môjho názoru to nieje zlé auto a pokiaľ doň človek vrazí tak okolo 50 - 80 tisíc, tak to auto potom funguje v pohode. Moja má najazdené 182 000 km dostala ma svojimi jazdnými vlastnosťami. Ak by som si niekedy mal kúpiť nejaké iné auto, tak by som volil medzi Alfa Romeo, Dodge, Pontiac, Mitsubishi alebo Chrysler. Ešte jeden problém, ktorý nieje moc príjemný je ten, že mi auto papa olej, na kazdých 1000km musím doliať liter, aby sa mi nezapiekol motor.
Můžu se jenom připojit k celkem kladnému ohlasu na provoz Neona první generace. Auto jsem za cca 40 tis. koupil na jaře 2008, výměnu rozvodů, olejového ventilu a části výfuku jsem bral jako samozřejmost, co mě však potrápilo, bylo cukání auta po ujetí cca 50 ti km, které se při dalších km zhoršovalo. Když jsem nechal motor vychladnout, tak jsem zase mohl fičet dál. Nejhorší u této závady bylo, že při příjezdu do servisu bylo auto OK, jakmile jsem odjel, začalo cukat. vůbec to nemělo žádnou logiku. Teprve po připojení na počítač u "Chrysleru" jsem zjistil, že se jedná o vadnou lamda sondu, kterou byl docela problém sehnat, ale nakonec se to podařilo, a od té doby auto jezdí bez problémů. Fičení větru kolem oken jsem odstanil tenkými samolepícími pěnovými proužky kolem obvodu oken, (cca 40 kč) a je klid. Poslední dobou se mi začala rozsvěcovat kontrolka na ABS, ze začátku po nějaké době sama zhasla, ale nyní svítí pořád. Má s tím někdo zkušenost, jestli se jedná o špatný kontakt na čidle u kola, anebo něco jiného?, díky
mam neon r .v.1997 je to spolahlive auto svizne dobre sedi v zatackach.interier slusny.Za tu cenu co som ho kupil nic lepsie nezozeniete amerika je america europske auta maju vybavu v tej hodnote za 10 krat vecsiu sumu Pri pravidelnej udrzbe mi bude sluzit ests par rokov .na slovensku je neonov len par nie je to vsedne auto
V roce 2004 jsem se rozhodl prodat svého dosluhujícícého Opla Vectru A a za sociální částku 75.000 koupil Chryslera Neon z roku 1995.Poté,co jsem si od známých a příbuzných vyslechl,jaký jsem korunovaný vůl (ameriky přece strašně žerou a jsou neskutečně poruchové) jsem se zděsil,že budu do auta ládovat desetitisíce za servis a statisíce za benzín.Tchán mne přesvědčoval,že bude žrát 20 litrů a pojede jako jeho Felicia...No zkrátím to.Neon jezdí bez poruch,za 4 roky co jej mám jsem měnil jen brzdové desky za 750 Kč a vodní pumpu za 1415 Kč.najel jsem na něm dalších 802 tisíc km,takže už má najeto 236 tisíc a podle všch "odborníků" by už měl být dávno po smrti.Neon však vzdoruje a s železnou spolehlivostí každé ráno nastartuju a jedu.Nestalo se,že bych nedojel.Co se týče spotřeby-na obsah 2.0 není vůbec hrozná a do tchánových avizovaných 20 litrů má hodně daleko.Jezdím ze 40% okresky a ze 60% město,na dálnici se dostanu jen výjimečně a Neonek jezdí v průměru za necelých 7 litrů benzínu. Výbava Neona je na velice slušné úrovni-2x Airbagy,Tempomat,okna a zrcátka v elektrice,ABS,výškově stavitelný volant a pár dalších drobností. Jízda je pohodlná i přesto,že Neon má tvrdší sportovní podvozek,hlavně díky výborným a měkkým sedačkám.Akcelerace je velmi dobrá-dle údaje výrobce Neon sprintuje z 0 na 100 km/h za 8.8 sekundy.Musím mu dát za pravdu-veškeré Oktávky,Superby,VW a podobně (pokud to není třeba 2.4 V6) Neon s přehledem poráží.Nejsem závodník,ale vynikající akcelerace značně přispívá k pocitu bezpečí za volantem.Ono je rozdíl předjíždět kamion s lenochodem Octavia 1.9 TDi (66 kW) nebo s Neonkem,který mý výkon dvojnásobný. Co dodat ? Mohu jen doporučit.Nakonec i tchán vzal chryslery na milost a dnes má Chrysler Stratus,nedá na něj dopustit a na Škodovku jen nadává :-)
Na Xsaru jsem se bohužel nechal zlákat,líbila se mi a jízda s ní byla pohodlná.Dovezl jsem si tedy krásnou Xsaru ze Švajcu a užíval si nového autíčka.Nutno říci,že měla najeto necelých 85.000 km,byla po prvním majiteli,se serviskou a servisem v Citroenu. Po 6000 km se ozvaly první problémy:Nejdříve výměna čepů,poté prasklo těsnění pod hlavou,odešlo servo,špatně šla zařadit zpátečka,přestaly fungovat stěrače,odešel alternátor...Prostě během roku jsem do auta nalil částku,za kterou jsem auto koupi a to mělo prokazatelně najeto pod 100 tisíc km. Xsara šla pryč a koupil jsem Chrysler Neon z roku 1997 a klepal se hrůzou,co bude....Neon měl tehdy měl tehdy (2005) najeto přes 180.000 km a po zkušenostech s Xsarou jsem sedal do auta s obavami,jestli dojedu.Jsou to tři roky,na Neonkovi mám natočeno 217.000 km a neměl jsem jediný problém.Jen běžná údržba.Desky,kotouče,olej,rozvody,svíčky.Jinak NIC.příští auto bude znova Chrysler,a kdo chce kupovat Citrouše,tak ho varuju...Pěkné,pohodlné-ale víc v servise než na cestě. Kvalitou Citroen za Chryslerem značně pokulhává a ceny dílů jsou u Chrysleru velmi příznivé a srovnatelné např.s Felicií.Můžu Neona jenom doporučit.
Mám Neona 2.0 16V, r.v. 94. Auto má najeto cca 150 000 tis. Vzhledem k tomu, že jej nemám dlouho, nemám zkušenosti s nešvary, ktré tato auta mají. Člověk, od kterého jsme jej kupoval mi řekl, že se mu jednou stalo, že auto přestalo po cca 40km jízdy jet, počkal 5 min a v jízdě poračoval. Po dalších 40km se situace opakoval. Dokodrcal se do nějakého autoservisu, kde auto napíchli na počítač a zjistil, že má vyplálenou pojistku na kabelu téměř u baterie s tím, že u US vozů je to běžná ochrana a počítač je takto naprogramován, aby uživatele donutil mít vše v pořádku. Mě se asi před týdnem stalo to, že jsem auto zhasnul a už nenastartoval. A tak se chci zeptat, dříve, než auto odtáhnu na diagnostiku, jestli by mi někdo neporadil nebo neměl nějakou zkušenost, co s tím? Kam nebo na co se podívat? Jsem totiž přesvědčen o tom, že je to nějaká blbost, která spočívá ve výměně nějaké korunové záležitosti a kvůli tomu se mi fakt nechce platit peníze navíc, jen proto, že mám někde vyměnit nějakou stupidní pojistku, dík za radu.
Auto má nádrž z deklarovaným objemom, ale okrem toho je tam i priestor na expanziu paliva pri vyššej teplote - obyčajne cca 10 - 20 litrov navyše. Tam by sa nemalo tankovať, lebo tento expanzný priestor sa využíva pri expanzií chladného natankovaného paliva (teplota pri tankovaní je daná normou z dôvodu presnosti) na teplotu okolia. Ak však nejaký "šikovný" motorista zaplní i expanzný priestor tak sa mu prudko "zníži" výpočtová spotreba nakoľko je presvedčený, že má plnú nádrž, ale on má pritom + pekných pár litrov. Keď znovu dotankuje "normálne" bez zaplnenia expanzného priestoru tak mu pri vypočte vyskočí "úžasne" nízka spotreba.
cau, je to zvlastne ale mne ten motor zere pri 130 a 170 rovnako, mam ho v modeli stratus, kde pri obsadeni ide hmotnost az skoro 1900kg a dokonca pri 130 je trochu hluk od motora ale po 160 uplna pohoda, proste to sadne aj otackami aj prevodovke, maximum krutiaceho je v tomto motore az pri 4600 rpm
fííííha,tak pri 130-150 to žere 3,5 až 4 litre.pri 90ke na tempomat to snaď dokonca vyrába benzín,nie? chlapci,buďme realisti a píšme o autách a nie o zázrakoch:-)
Vyhřívané čelní sklo jsem měl i na sierře ´89(možná tam i dřív), ´90, měly to všechny forťáci vč. starých fiest,renoldy laguny to měly za příplatek v RT a RXE hned od počátku výroby v r.1993.Tak nevím proč by to nemohlo být na neone.
Tak jsem se v roce 2002 nechal zlákat a koupil Neona z roku 1994 s najetýma 220.000 km.Toto auto se mi vždycky líbilo,takže jsem moc neuvažoval a koupil.Chtěl jsem jenom něco na ježdění do práce (asi 15 km) s tím,že pokud auto občas nepojede,tak se nic moc nestane,protože mám třílitrové BMW. Internet je plný zkazek o nespolehlivých amerikách,takže jsem s tímto vědomím do toho šel.Je to už 6 let a na Neona nedám dopustit a jezdím v něm více,než v Baworáku.Je mrštný,skvěle akceleruje a se spotřebou se lehce vejdu do 7.5 litru,a to nejezdím podle předpisů.Navzdory drbům jsem do auta za 6 let invesoval jen do výměny brzdových desek a výfuku,což je je jen běžná údržba.Závada,která by znemožnila provoz nebyla žádná.Trochu mě před rokem vyděsilo po nastartování větší množství kouře z výfuku...stačilo jen vyčistit lambda sondu.Práce na 20 minut.Neon v mnohém překvapil-především spolehlivostí,živostí a příjemnou spotřebou,ale také poměrně velkým prostorem a na danou třídu vozu velmi dobrou výbavou.Které jiné auto v této třídě má tempomat,okna a zrcátka v elektrice,vyhřívané sedačky,vyhřívané přední i zadní sklo a 6x repro?Tvrdší a nezáludny podvozek se stará o vynikající jízdní vlastnosti.Zapoměňte na všechny Fiaty,VW,Renaulty a podobně.Měl jsem hodně aut a kvalita podvozku jde srovnat snad jen s Alfou Romeo.Prostě jen řídíte a nic víc.Naklánění v zatáčkách nebo nedržení stopy je neznámá věc,můžete si dovolit opravdu i velmi ostré průjezdy zatáčkami.Osobně doporučuji spíše standardní manuální 5 ti stupňovou převodovku,třístupňový automat je min o dva litry na stovku žíznivější.Shrnutí ?Kurevsky hodne muziky a směšné peníze.Jde jenom doporučit.
08.10.2008 | 00:02:49 | Pavel Ledeč nad SázavouReagovat
tento motor
je dobra haluz, dosiel mi benzin, dal som za 800 sk - 20 litrov a presiel som 265 km, ale ako - do senice z ba, po dialnici 170, okresky 120, naspat to iste, zvysok v BA v peknych zapchach... to mi vysla priemerka 7,5 a to mam ten motor vo vacsom stratuse.. sam sa cudujem lebo v meste da 8-9 v pohode tak ta dialnica je ozaj idealna pre tento potor
Kubiku,mám taky Neonka a musím,i když to zní neuvěřitelně,dát autorovi za pravdu.Při jízdě na dovolenou přes Rakousko po dálnici s tempomatem na 130 km/h mi Neon 2.0 sežral na 100 km 3,7 litru.Je to skoro neuvěřitelné,ale je to tak.Neon je stavěný na dlouhé americké cesty,při stálých 120-130 km/h točí cca 2400 otáček a má naprosto ideální spotřebu.Ale abych jen nechválil-slabostí Neonů je elektroinstalace,už to tady někdo psal.Musí se prostě pravidelně kontrolovat elektrika a čistit kontakty,jinak vás dokáže pěkně potrápit.Jinak vzhledem k poměru cena / užitná hodnota není co dodat.-za peníze,za kterého koupím Neona,lepší auto asi nepořídím.Mám Neonka z 96 roku,najeto přes 260 tisíc km a zatím žádná vážnější porucha.Jsem spokojen a další auto bude zase Chrysler nebo Pontiac,popř. Dodge.
No 3.2 litru to mi přijde trochu přitažený za vlasy...ale dálničním 5 litrům se dá věřit...nezapomeňte že třeba 1.3 jede na dálnici na 75% svého výkonu a vezme si třeba 7...8litrů. 2litr na dálnici v klidu pojede na 40% výkonu a proto ta spotřeba,navíc pokud se s tempomatem vystihne vrchol točivého momentu je v tu chvíli auto v nejefektivnějším režimu...jede v příznivých otáčkách a s maximem síly motoru. PS: ona taky jízda v Rakousku nebo Německu je daleko plynulejší než u nás v ČR kdy stůj co stůj jede blbec s vozíkem (80) v rychlým pruhu stovkou. Jinak všem Neonistům hodně šťastných km za volantem...to auto mě dostalo už když se dostalo do výroby...nebyla to nudná šeď 90.let ale veselé auto.
Já mám též Neona r.v.94 kupéčko ,spotřeba je kolem těch 8L/100km , sem z těch mladších,tak mam těžkou nohu. teď s nim nejezdím je na prodej ,koupil sem Vision 3,5L , Kladno - Praha přes prdelákov 5L/100km prům.rychlost 80km.jinak průměr 12L/100km Ještě jezdim služební Fóbií, 1,2L Nový model a průměr u ní máme 13L /100km.(plně naložená) Ať si škodovkáři a ostatní věří čemu chtějí ,my víme své....
Taky přispěju svou troškou :-) Mám Neona z 96 roku a krom běžných věcí , jako brzdových destiček,oleje,filtrů a tlumičů jsem navzdory pověrám o amerických vozech nemusel nic opravovat.Ve 250.000 km jsem provedl výrobcem doporučenou výměnu zdvihátek ventilů za cca 3500 kč a jezdí se dále.Dvoulitrový Chrysler Neon je svižný a na spotřebu nijak náročný vůz,v průměru jezdím okolo 7 litrů na 100 km.Výbava dostačující-elektricky ovládaná okna a zrcátka,tempomat,vyhřívané sedačky,posilovač řízení,vyhřívané přední i zadní sklo,ABS,parkovací čidlo...na danou třídu a hlavně cenu něco neskutečného..Zatím mám najeto 311.000 km a spokojenost.Můžu jenom doporučit.Až bude mít najeto 400 tisíc km,dám ho na dojetí synovi a koupím poslední generaci opět chrysleru Neon.
Neon je bomba autíčko,rychlý,mrštný a s dobrou spořebou 7 litrů.A že se kazí?Hahaha :-) Není v poruchovosti o nic horší,než VW nebo Audi či Renault a díly stojí zhuruba stejně jako na Oktávku 1.generace,jen jich nebudte potřebovat tolik....Mám ho 6 let (r.v.1998) a jen běžná údržba.Servis znám jenom z vyprávění majitelů Škodovek :-D Prostě s amerikou spokojenost a škodovkáři-můžete se klidně posrat :-D
Tak jsem před rokem a půl koupil Neona 2.0 r.v.99 a jedním slovem-NADŠENÍ.Absolutní spolehlivost (jde poznat,že při vývoji a výrobě amíci spolupracovali s Mitsubishi) ,skvělé jízdní vlastnosti a na dvoulitr velmi slušná spotřeba okolo 6 a půl litru.To vše umocněno slušnou výbavou za skvělou cenu 60.000 Kč. Tímto zdravím majitele Fábií stejného ročníku 1999,které jsou 4x dražší v nulové výbavě Holobyt line a spotřebou min. o litr vyšší :-) Prostě-Chrysler a už nikdy nic jiného.
24.07.2008 | 08:03:13 | Honza Hradec nad MoravicíReagovat
Já teda o těchto autech vůbec nic nevím a tím pádem nemám žádné zkušenosti s touto znaškou.
Taky mám Neona a je fakt neobvyklé autíčko,kterých u nás není moc,za kterým se každý rád otočí.Jinak i po 10 letech a najetejch skoro 240 tkm spokojenost.Jízdní výkony i spotřeba (průměr 7 litrů) v pohodě.Trochu horší je elektroinstalace-p těch letech je třeba dávat pozor na oxidaci kontaktů a tak jednou za rok je očistit,ale není to nic co by běžný uživatel nezvládl.Jinak naprostá spokojenost.Můžu jenom chválit.
Ahoj,mám Neona 2.0 z roku 1995,najeto 314.700 km a co se týče spolehlivosti,tak není nejmenších připomínek-servis jsem nevštívil jen jednou (ve 210.000 km se začaly ozývat čepy) - jinak jen na výměnu spotřebních dílů(rozvody,destičky,výfuk,olej,filtry,naplnění klimy).Spotřeba - dlouhodobě 6,8 litru.Město lehce přes 10 litrů,dálnice ve 140ti s tempomatem 4,6 litru. Vždy,když mi někdo s vážnou tváří vypráví o nespolehlivých a nenežraných amerických autech,tak se musím smát... :-D Kdo neměl,neuvěří.Jenom blbě kecá.Ale o tom česká povaha je,ne?
Ono by bolo dobré, aby sa spamätal ten, čo tu tvrdil, že pri "pohodových" 160 mu to žerie 3.2 litra na sto. Stále nikto nenapísal, aké to má pri tých rýchlostiach otáčky!
Vzpamatujte se.Neon je stavěný pro Evropu a podle toho mu konstruktéři taky upravili spotřebu.Mám ho 5 let a jezdím za 7 litrů.Ve vyšších rychlostech okolo 140 ti s tempomatem jede za 4 litry,bez tempomatu o čtvrt litru víc.
Mám Chrysler Stratus se stejným motorem,jako má Neon (2.0 - 16V , 98 kW) a i když je Stratus o téměř 300 kg těžší,tak jezdím v průměru za 7,4 litrů. Můj rekord je 5,1 litru na sto kiláků,bylo to na dálnici z Prahy do Brna. Všem,kteří nevěří poradím jedno - zkuste se ve dvoulitrovém Neonu nebo Stratusu svézt,a pak krtizujte.Ono se dobře kecá o něčem,o čem nic nevím,že ?
Taky mám Neona 2.0,ale rok 1998 a spotřeba,jak ji napsal o pár příspěvků níže Anonym,vcelku sedí-můžete se klidně zbláznit,ale při cestě Ostrava-Olomouc-Brno (cca 217 km) po dálnici,kdy jedu okolo 140 km/h s tempomatem,mi sežere cca 8,5-9 litrů,což je 4,2 - 4,5 litru na 100 km.Ty auta fakt nežerou,jen je třeba je točit...Tragédie je ve městě-to si klidně sežere i 12 litrů,ale dálnice je pohoda.Jede dobře a levně.Mám Neona jako 1 majitel a zatím i po těch letech a najetejch 242 tkm žádné problémy.Spokojenost.
Vždycky se musim smát, když tady čtu ty neuvěřitelný historky o spotřebě TDI, ale tohle je teda ještě větší pecka. Spotřeba 3,2/100km při průměrný rychlosti 160km/h - to ses odstrkoval nohama?
Ale páni. Jeden tu napíše rekord na diaľnici v Nemecku pri rýchlosti 130 4.1 litra na 100. Ďalší má pri 140-ke v Taliansku 5.4 litra na sto a potom to zabije Anonym, ktorému to v Rakúsku pri rýchlosti 160 žere 3.5 litra. Tak buď tomu poslednému náhodou vypla tankovacia pištoľ skôr, ako bola nádrž plná, alebo nás tu niekto kŕmi rozprávkami. Alebo tu nie je reč o dvojlitrovom benzíne? Alebo ste z priemernej spotreby už v predstihu odrátali aerodynamický odpor, valivý odpor pneumatík a iné energetické straty v pohone? Už len ten rozdiel pri uvádzanej spotrebe v meste 9.5 a diaľnica pri 160 o 6 litrov menej zaváňa užitím nejakého opiátu. Koľko ten motor pri rýchlosti 160 km/h točí? Podľa vašej spotreby asi 1.200 ot/min.
Mám ho asi 3 měs.,koupil výhodně z firmy za dobrou cenu,2 generace,typ "Daimler",2.0i/106kW,naj.75000km,automat a tak dál,z počateční nedůvěry se vyklubalo spokojení,město si vezme 9-10l(a které auto stejné kat.ne?)dálkově 7,5l a to jsem přídal zhruba 0,5l,proto že palubní počitáče ve všech autech zkreslujou o 5-10 %,předtím jsem měl japonce,na které byl naprosty spoleh,ale amerika je jako ruskej žigul,jen tak ji nezničite.Makám ve firmě kde se ameriky prodavaj a servisujou a opravdu běžná amerika střední třidy jako Neon,Sratus,Sebring,PT Cruiser,Aveo,a tak dál ma stejnou spotřebu jako evropa v podobě Mondeo,Laguna,Passat,Audi.....a co víc,nejsou tak choulostivá a klidně zeřerou i trochu nafty nebo jinýho sajrajtu v nádrží.
taky mám Neona,dvoulitr fakt není náročný na spotřebu.Ve 140 ti s tempomatem na Italské dálnici si papnul 5,4 litru na stovku.Jinak město okolo 9,5 litru s klimou,dlouhodobý průměr jezdím za 6,9 litru.Njenižší naměřenou spotřebu jsem měl na dálnici v Rakousku při cestě do Chorvatska,kdy jsem jel s tempomatem pohodových 160 - to jsem nechtěl u pumpy věřit vlastním očím...na 212 km si Neon sežral 6,8 litru,což dělá cca 3,5 litru a 100 km.Kdo ho nemá,neuvěří ...
neda mi rypnut do fabie, lebo pred tym som mal dva roky fabiu, 1,4mpi a ona ozaj zrala po meste mozno o liter menej ako tento dvojliter, na dialnici pri 130 to bolo asi tak to iste co sa tyka spotreby. jediny malilinky rozdiel medzi autami je asi len par stoviek kilogramov, komfort, vybava, design, pohodlie.. je to ozaj ironia
Pri rýchlosti 160 km/h už značne vzrastá aerodynamický odpor a preto nevyhnutene vzrastá i spotreba. Tá spotreba je jednoducho nereálna a buď je spôsobené nepresným meraním autora, prípadne miernym klesaním "rovnej" diaľnice. Tej priemernej by som už celkom veril.
Zdravím,musím říct,že autor recenze NEKECÁ.Mám stejný vůz,jen o rok mladší a jezdím za 7,1 litru (tankuji od plné do plné a podle km spočítám spotřebu).Jinak můj rekord co se týče spotřeby je 4,1 litru na 100 km,v Německu na dálnici při jízdě s tempomatem ve 130 km.Můžete se klidně posrat,ale dvoulitrový Neon žere méně než národem milovaný a vychvalovaný echt árijský vůz Schade Fóbia :-D
Po Rakouské dálnici od Vídně po Gratz jsem měl skutečně spOtřebu 4,7 litru.Tempomat hodně ušetří,protože motor jede vyrovnaně.Po městě je to samozřejmě horší,ale v průměru se držím dlouhodobě lehounce pod 7 litry.A můžete si mě kritizovat jak chcete,vím za kolik jezdím,a rozhodně to není jízda pána s kloboukem. Jinak-kamarád má Neon r.v. 1998, 1,8 - 16V (je jich u nás málo,ale jsou) a jezdí v průměru za 6,5 litru.
ja mam tento isty motor v stratuse ( par kil navyse) akurat ten posledny cize 98kw 133 HP, a mozte sa vsetci aj posrat ale po meste zo zapnutou klimou jazdim do 8 litrov, ked jazdim ako debil tak do 10, podla technicaku je udaj 12,6 ale to neviem kde merali asi v new yorku v najvacsej zapche, dialnica 140 - 7litrov.
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Neon
Já jsem nadmíru spokojen
Máme Dodge Neon 2.0 (98 kw) druhé generace v automatu (4 st.) a na tachometru má něco přes 100 tis. mil, čemuž se nedá příliš věřit.
Jídní vlastnosti jsou dobré, vzadu je víceprvková náprava. čepy podvozku stojí od 250 do 600 korun (spodní, řízení), celé rameno pak od 1500 do 2500 korun (předek i zadek) a většinu pazvuků z nápravy vyřeší výměna nějaké gumy za stokorunu... Čepy mají maznice, což výrazně prodlužuje životnost nápravy...
Jedná se o auto zhruba velikosti Fábie, ale je neokoukané. Spotřeba v automatu je kolem 9 litrů, ale s manuální převodovkou umí jezdit kolem 7 litrů, což bych neviděl jako nějakou katastrofu. Samozřejmě je možností montáž sekvenčního LPG (investice kolem 20 000,-) s poměrně rychlou návratností, když si spočítáte, že jezdíte za polovinu. Kufr je pro běžný život zcela dostačující a co se zadních míst týká tak sice nejsou dělána pro nějaké dlouhány, ale jak často jezdíte v 3 a více lidech?!
Sedačky jsou pohodlné měkké s příjemným posedem. Vozidlo je vybaveno klimatizací, dálkově ovládaným centrálním zamykáním, vyhřívanými elektricky nastavitelnými zrcátky, dobrou zvukovou aparaturou...
Náhradních dílů je dostatek za ceny nižší nebo srovnatelné s Fabii nebo Octavii. Zvednutá záď vozu není nějaká závada, jedná se o zcela standartní věc, která pouze mírně komplikuje výhled při couvání.
Zatím jen spokojenost a bezproblémovost...
10.03.2017 | 02:53:27 | Mára | 90.177.221.* Reagovat
3 st.automat v II.gen.?
?? Neon II.gen.od 99" má 4st. automat typ A604, 3st. měl jen Dodge Neon a "euro verzé" do r.99 (Dodge 97kW dokonce do 01)-ten se ale oficko nikdy do eu nodovážel, spotřeba v automatu je průměr 9,5-10, dálnice 7,6-8, město 12-12,8 (dle stylu jízdy a pod průměrem USnormy LA4) a rozhodně je to lepší než kvedlání v e-manuálu, na co ti je amerika když se musíš nadřít jak v honírně, doporučují přidát tempomat pokúd není součástí výbavy je to pak paráda, mám 3 auta a všechný v automatu a auto bez něj si už ani nedovedu představit po zkušenostech s zapůjčenou Ochcávkou. vřele doporučují, ten litřík navíc za tu pohodovou jízdu včetně pití kávy a volné pravé noze při tempomatu na dálkovou víc jak 1250km třeba na dovču za to stojí a kdo tvrdí že automat žeré (rozdíl 0,6-1 litr?!?),je tak akorát do města (?? jo na křižovatkach na vas skoro nikdo nema), nebo pro ženy (jo, manželka a dcera si tu pohodičku nemohou vynachválít)...a to ještě jsem četl někde srovnání dle TUV kdy automat má mnohem větší životnost a je na konec i v důsledku levnější než manuál, gen. oprava automatu Chrysler-Dodge je 25-30 tis.vč.práce a to po 250 tis.km (v USA i déle) za tu dobu v manuálu vyměniš 1-2 převodovky(cca.800 euro) a 2-3 spojky (cca.500 euro)....o tom že motory vybavene automatem najezdí o 30% víc se ani bavit rádějí nebudeme,:)
26.01.2011 | 21:58:17 | Robero Reagovat
Pro Jana pode mnou...
Jano, s automatem máš vždycky větší spotřebu, zvlášť s třístupňovým, jaký je v Neonovi. Mám manuál a jezdím za 7 litrů, takže s autorem recenze souhlas.
26.12.2010 | 14:02:30 | Hans Reagovat
RE: Pro Hansa nade mnou...
Uz som ho predal, ale mam taky pocit, ze tam bol 4 stupnovy automat , aj s tiptronikom / alebo nieco take som to pouzil len na skusku / Ale najazdil som na nom cez 100 000 km a len ta spotreba , inak ako som pisal spolahlive auto nic som tam nemenil !!! Len som ho kupoval burane a tiekol mi olej z prevodovky pri chladici , par krat mi vytiekol uplne vobec nezaradil rychlost , ale dolial som olej a slo sa dalej, potom som kupil novy chladic ...
24.10.2011 | 06:03:01 | Jano | 188.121.174.* Reagovat
spotreba
Mam chrysler neon r 2002 automat je to snad najspolahlivejsie auto ake poznam, aj pri nestandartnom zaobchdzani / pouzivam ho na stavbu a tak / ma nesklamal aj ked si myslim ze mohol. Ale k spotrebe este nikdy nezozral menej ako 7 L na 100 km po dialnici Chorvatsko, Taliansko, Nemecko, Rakusko, ale mesto a tak v klude aj cez 12 L na 100 km To len k tej spotrebe, inak ako pisu ostatny cca.
19.11.2010 | 00:26:33 | Jano Reagovat
Neon? Dobré auto za pár korun.
Původně jsem chtěl Felcku,ale nakonec jsme přijeli domů s Neonem. Musím říct, že za 5 let co ho mám jsem neřešil juedinou poruchu a to mělo auto nalítané už přes 200 tisíc. Můžu doporučit. Moje další auto bude zase Neon, ale další generace. Ale než to nastane, rád bych toho starého dojel do 300 tisíc. Stejně na nového nemám :-D
05.09.2010 | 20:47:08 | Pavel, Partutovice Reagovat
Chrysler Neon? Dobrá volba....
Jen ze zvědavosti jsem se tady kouknul na pár recenzí a rozhodl se napsat do diskuze.
Taky mám Neona, starého 15 let s naběhanými 290 km.Vše šlape jak hodinky, jenom je třeba se o auto starat, jak doporučuje výrobce. Před nedávnem jsem byl na měření výkonu a další diagnostice - motor dával 129 koní a všechny parametry měl vůz v normě, včetně emisí.
Na adresu Neona můžu zodpovědně říct, že jsem co se týče spolehlivosti lepší auto neměl. Mohu s klidným svědomím doporučit.
29.05.2010 | 10:55:17 | Pavel, Moravská Třebová Reagovat
neonek
osobne mam s neonem skutecne dobre zazitky.snad jen mam vytku k tuningovym dilum v cr skutecne neseznete nic ani svetla.a jiz zminovane bezramove okna...mam verzi LE 133hp a remus vyfuk sport. sani a vklidu da 220kmh takze svizne je to dost.jo a spotreba nikdy neklesne pod 7 l ,uz vubec ne s najetymi 220000 km...ja mam naletano 140 000 a jezdim kombi 8 L.az mi klekne me dalsi auto bude neon DOHC 1996 110 kw, Nebo Vision V6.taky jsem byl skepticky k US vozum ale po zkusenostech s neonem budu pokracovat v rodine dodge.
26.12.2009 | 18:11:37 | pulec Reagovat
Koroze
Podle superlativů, se kterými se o autě vyjadřujete je pravděpodobné, že si ho na jaře koupím. Ale jak je na tom s korozí, nebo spíš s ochranou proti korozi?
02.12.2009 | 14:13:36 | Martin Reagovat
Rozvodový remen
Prosim Vas mam chrysler Neon 96 2.0 SOHC a roztrhol sa my rozvodovy remen,a neviem ho vymenit.Nemate stym niekdo skusenosti? Dakujem pls na email
26.11.2009 | 12:45:12 | Goniaaa Reagovat
Spotřeba
Bodejt by dvoulitr žral hodně, když 2,7 V6 jezdí průměr za 8,5 na sto, pokud to nehoníte....
Navíc Neon je ještě poměrně lehký, horší je ten 2,0 (stejný motor) v těžším Stratusu - tam je to už slabší, motor se msuí točit a spotřeba se pomalu blíží spotřebě V6, který se točit nemusí.....
04.09.2009 | 09:12:50 | Marty Reagovat
Neon?Dobrá kára za malé peníze !
Neona mám 12 let a za tu dobu jsem měnil jen běžné věci (oleje, náplň klimy, baterka, čepy, brzdové desky a kotouče, tlumiče, silentbloky, výfuk). Kupoval jsem ho ojetý po prvním majiteli z Rakouska s najetými 115.000 km a i když má tento dědoušek už najeto 297 tisíc, tak pořád šlape jako hodinky. Viset mě nechal za celou dobu jenom jednou - když odešla autobaterka. Zavedený názor , že americké vozy hodně žerou musím poopravit, toto platilo v 70 tých letech,ale u nás se tento předsudek stále drží jako klíště, přitom je to dávno =překonaná blbost. Takovým lidem se pak zdá neuvěřitelné, že Neon 2.0 žere 7 litrů na stovku, na dálnici s tempomatem při ustálených 120 km/h si řekne o necelých 5 litrů benzínu. Známý taky nevěřil - než měl Neonao půjčeného na cestu do Rakouska, kde chtěl kupovat ojetý Mercedes. Nakonec to dopadlo tak, že přijel v Chrysleru Stratus 2.0 :-D Kdo Neona neměl, tak neuvěří .... Chválím a doporučuji.
04.09.2009 | 08:10:03 | Vláďa, Prostějov Reagovat
Spoľahlivosť
No neviem.... mam neona r.v.1995 - 2.0L 16V/98kW a môžem povedať, že keď som si ho pred rokom kúpil, tak som na ňom najazdil 35km a skapal mi... Dal som ho do servisu a vymenili mi ventily, roztrhnutý rozvodový remeň, vodnú pumpu, zadné tlmiče, prstenec výfuku, zadný diel výfuku, EGR ventil, vymenili olej, piestne krúžky a vzduchový filter. Za toto som zaplatil 1300€ a oprava trvala mesiac, pretože diely išli priamo z ameriky (mám US verziu dodge). Rok mi to šlapalo v pohode, kým sa neozvali brzdy. Nutná bola výmena brzdových hadičiek, platničiek, kotúčov, a ešte mi museli vymeniť servo, pretože nefungovalo. Zo stránky (www.autopartswarehouse.com) som si objednal Powerstop brzdové kotúče a AEM kónický športový filter. Bez problémov sadli a auto lepšie brzdí a motor má okolo 7hp navyše. Teraz mam auto síce opäť v servise, pretože mi zlyhalo palivové čerpadlo a dáva sa tam nové + sa mení palivový filter. Podľa môjho názoru to nieje zlé auto a pokiaľ doň človek vrazí tak okolo 50 - 80 tisíc, tak to auto potom funguje v pohode. Moja má najazdené 182 000 km dostala ma svojimi jazdnými vlastnosťami. Ak by som si niekedy mal kúpiť nejaké iné auto, tak by som volil medzi Alfa Romeo, Dodge, Pontiac, Mitsubishi alebo Chrysler. Ešte jeden problém, ktorý nieje moc príjemný je ten, že mi auto papa olej, na kazdých 1000km musím doliať liter, aby sa mi nezapiekol motor.
19.08.2009 | 11:31:00 | Iljusha Reagovat
kontrolka ABS
Můžu se jenom připojit k celkem kladnému ohlasu na provoz Neona první generace. Auto jsem za cca 40 tis. koupil na jaře 2008, výměnu rozvodů, olejového ventilu a části výfuku jsem bral jako samozřejmost, co mě však potrápilo, bylo cukání auta po ujetí cca 50 ti km, které se při dalších km zhoršovalo. Když jsem nechal motor vychladnout, tak jsem zase mohl fičet dál. Nejhorší u této závady bylo, že při příjezdu do servisu bylo auto OK, jakmile jsem odjel, začalo cukat. vůbec to nemělo žádnou logiku. Teprve po připojení na počítač u "Chrysleru" jsem zjistil, že se jedná o vadnou lamda sondu, kterou byl docela problém sehnat, ale nakonec se to podařilo, a od té doby auto jezdí bez problémů. Fičení větru kolem oken jsem odstanil tenkými samolepícími pěnovými proužky kolem obvodu oken, (cca 40 kč) a je klid. Poslední dobou se mi začala rozsvěcovat kontrolka na ABS, ze začátku po nějaké době sama zhasla, ale nyní svítí pořád. Má s tím někdo zkušenost, jestli se jedná o špatný kontakt na čidle u kola, anebo něco jiného?, díky
21.03.2009 | 12:42:57 | rteps Reagovat
komentar
mam neon r .v.1997 je to spolahlive auto svizne dobre sedi v zatackach.interier slusny.Za tu cenu co som ho kupil nic lepsie nezozeniete amerika je america europske auta maju vybavu v tej hodnote za 10 krat vecsiu sumu Pri pravidelnej udrzbe mi bude sluzit ests par rokov .na slovensku je neonov len par nie je to vsedne auto
01.02.2009 | 17:30:26 | basilius Reagovat
Non-oprava
najel jsem s nám 80 tisíc km-ne 802 tisíc km
14.11.2008 | 15:33:29 | Alesz Wozniak,Český Těšín Reagovat
Neon?Jen chválím a dopouručuji
V roce 2004 jsem se rozhodl prodat svého dosluhujícícého Opla Vectru A a za sociální částku 75.000 koupil Chryslera Neon z roku 1995.Poté,co jsem si od známých a příbuzných vyslechl,jaký jsem korunovaný vůl (ameriky přece strašně žerou a jsou neskutečně poruchové) jsem se zděsil,že budu do auta ládovat desetitisíce za servis a statisíce za benzín.Tchán mne přesvědčoval,že bude žrát 20 litrů a pojede jako jeho Felicia...No zkrátím to.Neon jezdí bez poruch,za 4 roky co jej mám jsem měnil jen brzdové desky za 750 Kč a vodní pumpu za 1415 Kč.najel jsem na něm dalších 802 tisíc km,takže už má najeto 236 tisíc a podle všch "odborníků" by už měl být dávno po smrti.Neon však vzdoruje a s železnou spolehlivostí každé ráno nastartuju a jedu.Nestalo se,že bych nedojel.Co se týče spotřeby-na obsah 2.0 není vůbec hrozná a do tchánových avizovaných 20 litrů má hodně daleko.Jezdím ze 40% okresky a ze 60% město,na dálnici se dostanu jen výjimečně a Neonek jezdí v průměru za necelých 7 litrů benzínu.
Výbava Neona je na velice slušné úrovni-2x Airbagy,Tempomat,okna a zrcátka v elektrice,ABS,výškově stavitelný volant a pár dalších drobností.
Jízda je pohodlná i přesto,že Neon má tvrdší sportovní podvozek,hlavně díky výborným a měkkým sedačkám.Akcelerace je velmi dobrá-dle údaje výrobce Neon sprintuje z 0 na 100 km/h za 8.8 sekundy.Musím mu dát za pravdu-veškeré Oktávky,Superby,VW a podobně (pokud to není třeba 2.4 V6) Neon s přehledem poráží.Nejsem závodník,ale vynikající akcelerace značně přispívá k pocitu bezpečí za volantem.Ono je rozdíl předjíždět kamion s lenochodem Octavia 1.9 TDi (66 kW) nebo s Neonkem,který mý výkon dvojnásobný.
Co dodat ? Mohu jen doporučit.Nakonec i tchán vzal chryslery na milost a dnes má Chrysler Stratus,nedá na něj dopustit a na Škodovku jen nadává :-)
14.11.2008 | 15:31:36 | Alesz Wozniak,Český Těšín Reagovat
Chrysler Neon vs.Citroen Xsara
Na Xsaru jsem se bohužel nechal zlákat,líbila se mi a jízda s ní byla pohodlná.Dovezl jsem si tedy krásnou Xsaru ze Švajcu a užíval si nového autíčka.Nutno říci,že měla najeto necelých 85.000 km,byla po prvním majiteli,se serviskou a servisem v Citroenu.
Po 6000 km se ozvaly první problémy:Nejdříve výměna čepů,poté prasklo těsnění pod hlavou,odešlo servo,špatně šla zařadit zpátečka,přestaly fungovat stěrače,odešel alternátor...Prostě během roku jsem do auta nalil částku,za kterou jsem auto koupi a to mělo prokazatelně najeto pod 100 tisíc km.
Xsara šla pryč a koupil jsem Chrysler Neon z roku 1997 a klepal se hrůzou,co bude....Neon měl tehdy měl tehdy (2005) najeto přes 180.000 km a po zkušenostech s Xsarou jsem sedal do auta s obavami,jestli dojedu.Jsou to tři roky,na Neonkovi mám natočeno 217.000 km a neměl jsem jediný problém.Jen běžná údržba.Desky,kotouče,olej,rozvody,svíčky.Jinak NIC.příští auto bude znova Chrysler,a kdo chce kupovat Citrouše,tak ho varuju...Pěkné,pohodlné-ale víc v servise než na cestě.
Kvalitou Citroen za Chryslerem značně pokulhává a ceny dílů jsou u Chrysleru velmi příznivé a srovnatelné např.s Felicií.Můžu Neona jenom doporučit.
13.11.2008 | 19:33:57 | Pavel Reagovat
Nedá se natočit vůbec :-(, ale dík
20.10.2008 | 13:37:51 | Reagovat
čidlo
Když Neon začne po zahřátí chcípat a cca po 5ti minutách se rozjede,tak má v pr čidlo na klikovce.
15.10.2008 | 08:45:38 | Standa Reagovat
díky
a ještě jednou díky, ale je to poměrně konoplikovaný web, nejsem si jist, zda jsem dotaz zadal do správné rubriky...
12.10.2008 | 11:16:05 | martin Reagovat
chrysler-club.net opytaj sa tam
10.10.2008 | 15:18:31 | Reagovat
problém
Mám Neona 2.0 16V, r.v. 94. Auto má najeto cca 150 000 tis. Vzhledem k tomu, že jej nemám dlouho, nemám zkušenosti s nešvary, ktré tato auta mají. Člověk, od kterého jsme jej kupoval mi řekl, že se mu jednou stalo, že auto přestalo po cca 40km jízdy jet, počkal 5 min a v jízdě poračoval. Po dalších 40km se situace opakoval. Dokodrcal se do nějakého autoservisu, kde auto napíchli na počítač a zjistil, že má vyplálenou pojistku na kabelu téměř u baterie s tím, že u US vozů je to běžná ochrana a počítač je takto naprogramován, aby uživatele donutil mít vše v pořádku. Mě se asi před týdnem stalo to, že jsem auto zhasnul a už nenastartoval. A tak se chci zeptat, dříve, než auto odtáhnu na diagnostiku, jestli by mi někdo neporadil nebo neměl nějakou zkušenost, co s tím? Kam nebo na co se podívat? Jsem totiž přesvědčen o tom, že je to nějaká blbost, která spočívá ve výměně nějaké korunové záležitosti a kvůli tomu se mi fakt nechce platit peníze navíc, jen proto, že mám někde vyměnit nějakou stupidní pojistku, dík za radu.
10.10.2008 | 13:58:52 | martin Reagovat
Pre anonyma.
Vieš koľko natankuješ - ale nevieš koľko je v nádrži.
Myslím, že som to napísal zrozumiteľne.
09.10.2008 | 07:12:17 | Dušan Mihálik Reagovat
ty si muudry
a na stojane ti neukaze kolko si natankoval? kde tankujes? susedovi kradnes naftu z bandasiek?
08.10.2008 | 12:26:57 | Reagovat
Možné rozriešenie "záhady".
Auto má nádrž z deklarovaným objemom, ale okrem toho je tam i priestor na expanziu paliva pri vyššej teplote - obyčajne cca 10 - 20 litrov navyše. Tam by sa nemalo tankovať, lebo tento expanzný priestor sa využíva pri expanzií chladného natankovaného paliva (teplota pri tankovaní je daná normou z dôvodu presnosti) na teplotu okolia. Ak však nejaký "šikovný" motorista zaplní i expanzný priestor tak sa mu prudko "zníži" výpočtová spotreba nakoľko je presvedčený, že má plnú nádrž, ale on má pritom + pekných pár litrov. Keď znovu dotankuje "normálne" bez zaplnenia expanzného priestoru tak mu pri vypočte vyskočí "úžasne" nízka spotreba.
08.10.2008 | 12:20:12 | Dušan Mihálik Reagovat
kakafko
cau, je to zvlastne ale mne ten motor zere pri 130 a 170 rovnako, mam ho v modeli stratus, kde pri obsadeni ide hmotnost az skoro 1900kg a dokonca pri 130 je trochu hluk od motora ale po 160 uplna pohoda, proste to sadne aj otackami aj prevodovke, maximum krutiaceho je v tomto motore az pri 4600 rpm
08.10.2008 | 11:24:29 | simon Reagovat
Možno im ten počítač ukazuje v galónoch :-)))))))
08.10.2008 | 11:05:59 | Petrík Reagovat
zázraky
fííííha,tak pri 130-150 to žere 3,5 až 4 litre.pri 90ke na tempomat to snaď dokonca vyrába benzín,nie? chlapci,buďme realisti a píšme o autách a nie o zázrakoch:-)
08.10.2008 | 10:58:47 | kakafko Reagovat
výhřev
Vyhřívané čelní sklo jsem měl i na sierře ´89(možná tam i dřív), ´90, měly to všechny forťáci vč. starých fiest,renoldy laguny to měly za příplatek v RT a RXE hned od počátku výroby v r.1993.Tak nevím proč by to nemohlo být na neone.
08.10.2008 | 10:29:46 | Doktor Alban Reagovat
Vyhřívané čelní sklo?
Kde by ho asi tak vzal 94 Neon když ho neměl ani Stratus a nemá ho ani 01 Sebring :o)))
jestli tim vyhřejváním myslíš že na něj větrák fučí uvnitř kabiny vzduch tak to není vyhřívané sklo :o))
08.10.2008 | 09:39:16 | Marty Reagovat
Neon ? Bomba auto !!! Nezklame a překvapí
Tak jsem se v roce 2002 nechal zlákat a koupil Neona z roku 1994 s najetýma 220.000 km.Toto auto se mi vždycky líbilo,takže jsem moc neuvažoval a koupil.Chtěl jsem jenom něco na ježdění do práce (asi 15 km) s tím,že pokud auto občas nepojede,tak se nic moc nestane,protože mám třílitrové BMW. Internet je plný zkazek o nespolehlivých amerikách,takže jsem s tímto vědomím do toho šel.Je to už 6 let a na Neona nedám dopustit a jezdím v něm více,než v Baworáku.Je mrštný,skvěle akceleruje a se spotřebou se lehce vejdu do 7.5 litru,a to nejezdím podle předpisů.Navzdory drbům jsem do auta za 6 let invesoval jen do výměny brzdových desek a výfuku,což je je jen běžná údržba.Závada,která by znemožnila provoz nebyla žádná.Trochu mě před rokem vyděsilo po nastartování větší množství kouře z výfuku...stačilo jen vyčistit lambda sondu.Práce na 20 minut.Neon v mnohém překvapil-především spolehlivostí,živostí a příjemnou spotřebou,ale také poměrně velkým prostorem a na danou třídu vozu velmi dobrou výbavou.Které jiné auto v této třídě má tempomat,okna a zrcátka v elektrice,vyhřívané sedačky,vyhřívané přední i zadní sklo a 6x repro?Tvrdší a nezáludny podvozek se stará o vynikající jízdní vlastnosti.Zapoměňte na všechny Fiaty,VW,Renaulty a podobně.Měl jsem hodně aut a kvalita podvozku jde srovnat snad jen s Alfou Romeo.Prostě jen řídíte a nic víc.Naklánění v zatáčkách nebo nedržení stopy je neznámá věc,můžete si dovolit opravdu i velmi ostré průjezdy zatáčkami.Osobně doporučuji spíše standardní manuální 5 ti stupňovou převodovku,třístupňový automat je min o dva litry na stovku žíznivější.Shrnutí ?Kurevsky hodne muziky a směšné peníze.Jde jenom doporučit.
08.10.2008 | 00:02:49 | Pavel Ledeč nad Sázavou Reagovat
tento motor
je dobra haluz, dosiel mi benzin, dal som za 800 sk - 20 litrov a presiel som 265 km, ale ako - do senice z ba, po dialnici 170, okresky 120, naspat to iste, zvysok v BA v peknych zapchach... to mi vysla priemerka 7,5 a to mam ten motor vo vacsom stratuse.. sam sa cudujem lebo v meste da 8-9 v pohode tak ta dialnica je ozaj idealna pre tento potor
16.09.2008 | 16:18:48 | Reagovat
Pro KubikaCv
Kubiku,mám taky Neonka a musím,i když to zní neuvěřitelně,dát autorovi za pravdu.Při jízdě na dovolenou přes Rakousko po dálnici s tempomatem na 130 km/h mi Neon 2.0 sežral na 100 km 3,7 litru.Je to skoro neuvěřitelné,ale je to tak.Neon je stavěný na dlouhé americké cesty,při stálých 120-130 km/h točí cca 2400 otáček a má naprosto ideální spotřebu.Ale abych jen nechválil-slabostí Neonů je elektroinstalace,už to tady někdo psal.Musí se prostě pravidelně kontrolovat elektrika a čistit kontakty,jinak vás dokáže pěkně potrápit.Jinak vzhledem k poměru cena / užitná hodnota není co dodat.-za peníze,za kterého koupím Neona,lepší auto asi nepořídím.Mám Neonka z 96 roku,najeto přes 260 tisíc km a zatím žádná vážnější porucha.Jsem spokojen a další auto bude zase Chrysler nebo Pontiac,popř. Dodge.
29.08.2008 | 17:19:44 | kamil Reagovat
Spotřeba
No 3.2 litru to mi přijde trochu přitažený za vlasy...ale dálničním 5 litrům se dá věřit...nezapomeňte že třeba 1.3 jede na dálnici na 75% svého výkonu a vezme si třeba 7...8litrů. 2litr na dálnici v klidu pojede na 40% výkonu a proto ta spotřeba,navíc pokud se s tempomatem vystihne vrchol točivého momentu je v tu chvíli auto v nejefektivnějším režimu...jede v příznivých otáčkách a s maximem síly motoru. PS: ona taky jízda v Rakousku nebo Německu je daleko plynulejší než u nás v ČR kdy stůj co stůj jede blbec s vozíkem (80) v rychlým pruhu stovkou.
Jinak všem Neonistům hodně šťastných km za volantem...to auto mě dostalo už když se dostalo do výroby...nebyla to nudná šeď 90.let ale veselé auto.
26.08.2008 | 14:41:33 | KubikCv Reagovat
Já mám též Neona r.v.94 kupéčko ,spotřeba je kolem těch 8L/100km , sem z těch mladších,tak mam těžkou nohu.
teď s nim nejezdím je na prodej ,koupil sem Vision 3,5L , Kladno - Praha přes prdelákov 5L/100km prům.rychlost 80km.jinak průměr 12L/100km
Ještě jezdim služební Fóbií, 1,2L Nový model a průměr u ní máme 13L /100km.(plně naložená)
Ať si škodovkáři a ostatní věří čemu chtějí ,my víme své....
26.08.2008 | 14:12:44 | Standa Reagovat
Neon?Jednoznačně ano !
Taky přispěju svou troškou :-) Mám Neona z 96 roku a krom běžných věcí , jako brzdových destiček,oleje,filtrů a tlumičů jsem navzdory pověrám o amerických vozech nemusel nic opravovat.Ve 250.000 km jsem provedl výrobcem doporučenou výměnu zdvihátek ventilů za cca 3500 kč a jezdí se dále.Dvoulitrový Chrysler Neon je svižný a na spotřebu nijak náročný vůz,v průměru jezdím okolo 7 litrů na 100 km.Výbava dostačující-elektricky ovládaná okna a zrcátka,tempomat,vyhřívané sedačky,posilovač řízení,vyhřívané přední i zadní sklo,ABS,parkovací čidlo...na danou třídu a hlavně cenu něco neskutečného..Zatím mám najeto 311.000 km a spokojenost.Můžu jenom doporučit.Až bude mít najeto 400 tisíc km,dám ho na dojetí synovi a koupím poslední generaci opět chrysleru Neon.
07.08.2008 | 07:37:19 | Pavel Orlová Reagovat
Neon je bomba autíčko,rychlý,mrštný a s dobrou spořebou 7 litrů.A že se kazí?Hahaha :-) Není v poruchovosti o nic horší,než VW nebo Audi či Renault a díly stojí zhuruba stejně jako na Oktávku 1.generace,jen jich nebudte potřebovat tolik....Mám ho 6 let (r.v.1998) a jen běžná údržba.Servis znám jenom z vyprávění majitelů Škodovek :-D Prostě s amerikou spokojenost a škodovkáři-můžete se klidně posrat :-D
31.07.2008 | 08:40:30 | Paolo Reagovat
Neon-totální nadšení
Tak jsem před rokem a půl koupil Neona 2.0 r.v.99 a jedním slovem-NADŠENÍ.Absolutní spolehlivost (jde poznat,že při vývoji a výrobě amíci spolupracovali s Mitsubishi) ,skvělé jízdní vlastnosti a na dvoulitr velmi slušná spotřeba okolo 6 a půl litru.To vše umocněno slušnou výbavou za skvělou cenu 60.000 Kč.
Tímto zdravím majitele Fábií stejného ročníku 1999,které jsou 4x dražší v nulové výbavě Holobyt line a spotřebou min. o litr vyšší :-) Prostě-Chrysler a už nikdy nic jiného.
24.07.2008 | 08:03:13 | Honza Hradec nad Moravicí Reagovat
Já teda o těchto autech vůbec nic nevím a tím pádem nemám žádné zkušenosti s touto znaškou.
29.06.2008 | 12:41:11 | hans Reagovat
Neon
Taky mám Neona a je fakt neobvyklé autíčko,kterých u nás není moc,za kterým se každý rád otočí.Jinak i po 10 letech a najetejch skoro 240 tkm spokojenost.Jízdní výkony i spotřeba (průměr 7 litrů) v pohodě.Trochu horší je elektroinstalace-p těch letech je třeba dávat pozor na oxidaci kontaktů a tak jednou za rok je očistit,ale není to nic co by běžný uživatel nezvládl.Jinak naprostá spokojenost.Můžu jenom chválit.
29.06.2008 | 12:35:56 | Majkl Šůmachr mladší Reagovat
Poznámka ke spotřebě
Ahoj,mám Neona 2.0 z roku 1995,najeto 314.700 km a co se týče spolehlivosti,tak není nejmenších připomínek-servis jsem nevštívil jen jednou (ve 210.000 km se začaly ozývat čepy) - jinak jen na výměnu spotřebních dílů(rozvody,destičky,výfuk,olej,filtry,naplnění klimy).Spotřeba - dlouhodobě 6,8 litru.Město lehce přes 10 litrů,dálnice ve 140ti s tempomatem 4,6 litru.
Vždy,když mi někdo s vážnou tváří vypráví o nespolehlivých a nenežraných amerických autech,tak se musím smát... :-D
Kdo neměl,neuvěří.Jenom blbě kecá.Ale o tom česká povaha je,ne?
11.06.2008 | 16:23:34 | Michal Reagovat
Pro Petríka :
Mám taky Neona a při 160 točí okolo 2900 otáček za minutu.
02.06.2008 | 21:15:22 | Reagovat
Ono by bolo dobré, aby sa spamätal ten, čo tu tvrdil, že pri "pohodových" 160 mu to žerie 3.2 litra na sto. Stále nikto nenapísal, aké to má pri tých rýchlostiach otáčky!
02.06.2008 | 19:44:28 | Petrík Reagovat
Pověry o amerikách jsou pořád zakořeněné
Vzpamatujte se.Neon je stavěný pro Evropu a podle toho mu konstruktéři taky upravili spotřebu.Mám ho 5 let a jezdím za 7 litrů.Ve vyšších rychlostech okolo 140 ti s tempomatem jede za 4 litry,bez tempomatu o čtvrt litru víc.
02.06.2008 | 19:17:50 | Reagovat
...
Mám Chrysler Stratus se stejným motorem,jako má Neon (2.0 - 16V , 98 kW) a i když je Stratus o téměř 300 kg těžší,tak jezdím v průměru za 7,4 litrů.
Můj rekord je 5,1 litru na sto kiláků,bylo to na dálnici z Prahy do Brna.
Všem,kteří nevěří poradím jedno - zkuste se ve dvoulitrovém Neonu nebo Stratusu svézt,a pak krtizujte.Ono se dobře kecá o něčem,o čem nic nevím,že ?
01.06.2008 | 17:58:26 | Jan Reagovat
Taky mám Neona...
Taky mám Neona 2.0,ale rok 1998 a spotřeba,jak ji napsal o pár příspěvků níže Anonym,vcelku sedí-můžete se klidně zbláznit,ale při cestě Ostrava-Olomouc-Brno (cca 217 km) po dálnici,kdy jedu okolo 140 km/h s tempomatem,mi sežere cca 8,5-9 litrů,což je 4,2 - 4,5 litru na 100 km.Ty auta fakt nežerou,jen je třeba je točit...Tragédie je ve městě-to si klidně sežere i 12 litrů,ale dálnice je pohoda.Jede dobře a levně.Mám Neona jako 1 majitel a zatím i po těch letech a najetejch 242 tkm žádné problémy.Spokojenost.
01.06.2008 | 16:24:45 | Juzek Reagovat
Jo jo, jak v těch flinstounech...
01.06.2008 | 15:32:38 | Carlos vigos Reagovat
OMG
Vždycky se musim smát, když tady čtu ty neuvěřitelný historky o spotřebě TDI, ale tohle je teda ještě větší pecka.
Spotřeba 3,2/100km při průměrný rychlosti 160km/h - to ses odstrkoval nohama?
01.06.2008 | 15:14:51 | torrente Reagovat
Jen zapomněl říct, že se 150 km vezl na odtahovce.... Chybovat je přeci lidské...
01.06.2008 | 14:49:19 | Carlos vigos Reagovat
Aby som bol presnejší. Anonym uviedol, že na 212 km mu to zožralo 6.8 litra. To znamená priemer 3.207547. To nedokáže ani hybrid.
01.06.2008 | 14:12:30 | Petrík Reagovat
Ale páni. Jeden tu napíše rekord na diaľnici v Nemecku pri rýchlosti 130 4.1 litra na 100. Ďalší má pri 140-ke v Taliansku 5.4 litra na sto a potom to zabije Anonym, ktorému to v Rakúsku pri rýchlosti 160 žere 3.5 litra. Tak buď tomu poslednému náhodou vypla tankovacia pištoľ skôr, ako bola nádrž plná, alebo nás tu niekto kŕmi rozprávkami. Alebo tu nie je reč o dvojlitrovom benzíne? Alebo ste z priemernej spotreby už v predstihu odrátali aerodynamický odpor, valivý odpor pneumatík a iné energetické straty v pohone? Už len ten rozdiel pri uvádzanej spotrebe v meste 9.5 a diaľnica pri 160 o 6 litrov menej zaváňa užitím nejakého opiátu. Koľko ten motor pri rýchlosti 160 km/h točí? Podľa vašej spotreby asi 1.200 ot/min.
01.06.2008 | 14:07:03 | Petrík Reagovat
Spotřeba sedí...
Mám ho asi 3 měs.,koupil výhodně z firmy za dobrou cenu,2 generace,typ "Daimler",2.0i/106kW,naj.75000km,automat a tak dál,z počateční nedůvěry se vyklubalo spokojení,město si vezme 9-10l(a které auto stejné kat.ne?)dálkově 7,5l a to jsem přídal zhruba 0,5l,proto že palubní počitáče ve všech autech zkreslujou o 5-10 %,předtím jsem měl japonce,na které byl naprosty spoleh,ale amerika je jako ruskej žigul,jen tak ji nezničite.Makám ve firmě kde se ameriky prodavaj a servisujou a opravdu běžná amerika střední třidy jako Neon,Sratus,Sebring,PT Cruiser,Aveo,a tak dál ma stejnou spotřebu jako evropa v podobě Mondeo,Laguna,Passat,Audi.....a co víc,nejsou tak choulostivá a klidně zeřerou i trochu nafty nebo jinýho sajrajtu v nádrží.
01.06.2008 | 13:38:33 | Roberto Reagovat
Neon-spotřeba
taky mám Neona,dvoulitr fakt není náročný na spotřebu.Ve 140 ti s tempomatem na Italské dálnici si papnul 5,4 litru na stovku.Jinak město okolo 9,5 litru s klimou,dlouhodobý průměr jezdím za 6,9 litru.Njenižší naměřenou spotřebu jsem měl na dálnici v Rakousku při cestě do Chorvatska,kdy jsem jel s tempomatem pohodových 160 - to jsem nechtěl u pumpy věřit vlastním očím...na 212 km si Neon sežral 6,8 litru,což dělá cca 3,5 litru a 100 km.Kdo ho nemá,neuvěří ...
01.06.2008 | 09:20:11 | Reagovat
fabia pekne zerie
neda mi rypnut do fabie, lebo pred tym som mal dva roky fabiu, 1,4mpi a ona ozaj zrala po meste mozno o liter menej ako tento dvojliter, na dialnici pri 130 to bolo asi tak to iste co sa tyka spotreby. jediny malilinky rozdiel medzi autami je asi len par stoviek kilogramov, komfort, vybava, design, pohodlie.. je to ozaj ironia
25.05.2008 | 16:33:24 | simon Reagovat
Fyzika nepustí
Pri rýchlosti 160 km/h už značne vzrastá aerodynamický odpor a preto nevyhnutene vzrastá i spotreba.
Tá spotreba je jednoducho nereálna a buď je spôsobené nepresným meraním autora, prípadne miernym klesaním "rovnej" diaľnice.
Tej priemernej by som už celkom veril.
25.05.2008 | 07:36:22 | Dušan Mihálik Reagovat
Spotřeba
Zdravím,musím říct,že autor recenze NEKECÁ.Mám stejný vůz,jen o rok mladší a jezdím za 7,1 litru (tankuji od plné do plné a podle km spočítám spotřebu).Jinak můj rekord co se týče spotřeby je 4,1 litru na 100 km,v Německu na dálnici při jízdě s tempomatem ve 130 km.Můžete se klidně posrat,ale dvoulitrový Neon žere méně než národem milovaný a vychvalovaný echt árijský vůz Schade Fóbia :-D
25.05.2008 | 06:52:32 | Neon 2.0 Reagovat
Majitel Neona
Po Rakouské dálnici od Vídně po Gratz jsem měl skutečně spOtřebu 4,7 litru.Tempomat hodně ušetří,protože motor jede vyrovnaně.Po městě je to samozřejmě horší,ale v průměru se držím dlouhodobě lehounce pod 7 litry.A můžete si mě kritizovat jak chcete,vím za kolik jezdím,a rozhodně to není jízda pána s kloboukem.
Jinak-kamarád má Neon r.v. 1998, 1,8 - 16V (je jich u nás málo,ale jsou) a jezdí v průměru za 6,5 litru.
25.05.2008 | 06:44:57 | Hans Reagovat
Při 160km/h jen 4,7l????Tak to je velice dobrý vtip.A při jízdě do 90km/h to už jede na vzduch ne???
20.05.2008 | 19:56:33 | Reagovat
2.0 16V
ja mam tento isty motor v stratuse ( par kil navyse) akurat ten posledny cize 98kw 133 HP, a mozte sa vsetci aj posrat ale po meste zo zapnutou klimou jazdim do 8 litrov, ked jazdim ako debil tak do 10, podla technicaku je udaj 12,6 ale to neviem kde merali asi v new yorku v najvacsej zapche, dialnica 140 - 7litrov.
19.05.2008 | 10:50:03 | Simon z Petrzalky Reagovat
spotřeba
no mě žere 2,7 V6 (taky Chrysler) po dálnici při 140-ti 7,5 na sto.... okresky za 9,5.....takže bych tak 5,5-6-ti u neona věřil
19.05.2008 | 10:09:32 | Reagovat
Tomu sice neverim ani ja ale naopak priemerna spotreba 7,2l u benzinoveho dvojlitra so 132 konami je podla mna velmi dobra spotreba.
19.05.2008 | 08:07:50 | Roman Reagovat
Si sa preklepol
okolo 160 km/h si řekl o 4,7 litru?Aka bola ta spotreba realna? 7?
18.05.2008 | 22:16:18 | olso Reagovat