Rok výroby:1990Typ motoru:3.0 V6 benzínStav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:200 000 kmZpůsob řazení:automatPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:21. 12. 2004
Homokinetický kloub v pravé přední poloose klepal hned po koupi auta, klepal stále více, nakonec klepal celým autem a ve finále byla poloosa vyměněna - cena dílu z vrakoviště + práce - 2500 Kč, slušné.
Jinak jen běžná údržba. Doplnění klimatizace + tlaková zkouška - cca 2000 Kč. Auto je celkově ve velmi dobrém stavu - dovoz Švýcarsko - kvalitní a poctivá údržba, po prvním majiteli, přihlášení "přestavba" (papíry z havárky a úřední změna čísel).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné, na svoji dobu velmi dobře vybavené auto - elektrika oken, zrcátek (s vyhříváním), sedačky řidiče, tempomat, airbag řidiče,ABS, klima, dálkové otvírání kufru, palivové nádrže atd...krásná zachovalá šedá kůže na sedačkách, tlusté a příjemné koberce na podlaze.
Automat řadí sametově jemně, ale neni to žádný sprinter, spíš na pohodové proplouvání krajinou. Tomu odpovídá i měkčí podvozek. Slušné brzdy, i když, při zpomalování z vyšších rychlostí na dálnici je znát hmotnost auta.
Super vlastnosti na sněhu, se zimákama je to neporazitelný tank - neprohrnuté serpentýny na Macochu nebyl problém. Vzhledem k věku dobrá antikorozní ochrana a kvalitní lak - původní vínová matalíza vypadá stále skvěle. Pár drobounkých puchýřků v místě dopadu kamínků na předku.
Výborné odhlučnění, při prudké akceleraci má motor příjemný tlumeně brumlavý zvuk. Pořizovací cena auta byla z kategorie těch směšných:-)
2.5 Turbo je super motor. Měl jsem ho v Chrysleru ES a můžu říct, že to byla bomba. Mnohé novější auta neměly šanci. Jezdil sice maximálně 200 km/h, ale zátah byl fantastický! Bohužel jsem to auto rozbil, čehož dodnes lituju... http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-chrysler-es-turbo-5738.htm
Káru mám sedmej měsíc a už si asi ani nic jinýho nekoupim. Ještě mám vyhlídlej kousek v Německu kousek za čárou,abych měl jedno na ježdění a druhýmu se moch dostatečně věnovat. Teď mám 2,5 turbo manual a v Německu stojí 3,0 automat. Jak se všichni schodneme za směšné peníze. A hlavně se nebát spotřeby,dáse to v klidu.
Toto auto jsem si vysnil a musím uznat že jsem nad míru spokojen jen mam trochu výhrady k poctu koní ale to jsou amíci.Mám 2,5 manual s 160 000km a je to opravdu tank i přesto mam v plánu posilit motor a luxusní tuning a hlavně neměnit tento vuz P.S. Zdravím všechny majitelé těchto vozu Petr Brno
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Saratoga
To Kewin
2.5 Turbo je super motor. Měl jsem ho v Chrysleru ES a můžu říct, že to byla bomba. Mnohé novější auta neměly šanci. Jezdil sice maximálně 200 km/h, ale zátah byl fantastický!
Bohužel jsem to auto rozbil, čehož dodnes lituju...
http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-chrysler-es-turbo-5738.htm
13.11.2009 | 09:39:42 | custom1 Reagovat
Spokojenost
Káru mám sedmej měsíc a už si asi ani nic jinýho nekoupim. Ještě mám vyhlídlej kousek v Německu kousek za čárou,abych měl jedno na ježdění a druhýmu se moch dostatečně věnovat. Teď mám 2,5 turbo manual a v Německu stojí 3,0 automat. Jak se všichni schodneme za směšné peníze. A hlavně se nebát spotřeby,dáse to v klidu.
26.03.2008 | 03:31:18 | Kewin Reagovat
klenot na čtyřech kolech
Toto auto jsem si vysnil a musím uznat že jsem nad míru spokojen jen mam trochu výhrady k poctu koní ale to jsou amíci.Mám 2,5 manual s 160 000km a je to opravdu tank i přesto mam v plánu posilit motor a luxusní tuning a hlavně neměnit tento vuz P.S. Zdravím všechny majitelé těchto vozu Petr Brno
16.02.2007 | 18:26:25 | Bali Reagovat
Sice to nieje konstrultivne ale od Fiatu 600 sa to da oznacit slavnym vyrokom ako velky skok vpred.
24.06.2005 | 08:06:43 | chello Reagovat
ten poloautomat je asi přehmat...je to pochopitelně automat, autor
23.12.2004 | 10:20:53 | zetko Reagovat