Rok výroby:2001Typ motoru:2700Stav km při koupi:107 380 kmStav km nyní:107 600 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:10,5 l/100 kmVloženo:28. 5. 2007
Velmi pohodlný a elegantní vůz, přímá konkurence vozů jako VW passat, Škoda Superb, Toyota Camry apod.
Nevšední vzhled, výkonný motor, pohodlná sedadla. Dobré jízdní vlasntosti srovnatelné s evropskou konkurencí za mnohem lepší peníze. Skvělá výbava čítající ABS, EBD,ASR, tempomat, 6x airbag, klima, el. ovl zrc + boční okna, vyhřívaná zrc, vše v kůži, el. stav. sedadlo řidiče v 6 směrech, vyhřívané sedačky, rádio + repro + CD+ kazetový přehrávač+ měnič+zesilovač, litá 16" kola, ostřikovače světel, mlhovky, palubní počítač, kotouče na všech 4, dálkový centrál, imobilizér, chromovaná koncovka výfuku, sekvenční řazení.
Výkonný a tichý motor V6 2,7 DOHC 203 HP. bohatý prostor uvinitř interiéru (díky koncepci Cab forward a velkém rozvoru) a to i pro cestující vzádu, ceny většiny ND jako na Octavii 2.
Vůz může navíc jezdit i na levnější Natural 91. Průměrná spotřeba 10,5 L/100 Km. Účinné brzdy s ABS a EBD. Tvrdší odpružení ocení i sportovně založení řidiči. Kufr dostatečně velký i na velký nákup a běžnou přepravu zavazadel. Prostě klasikcý americký midsize, navazující na svého předchůdce Cirrus/Stratus, který byl v USA autem roku 1995.
Má řadu amerických odlišností a právě díky nim a nezaměnitelnému designu je vůz velmi zajímavou altenrativou k masově rozšířeným evropským či japonksým konkurentům v této třídě. Vůz zakoupen u oficiálního prodejce v čr, evropská verze.
najedu normálně víc. Tohle nebyl normální stav. Ad taxi - já si auta kupuju pro radost z jízdy a pro potěšení, ne jako prostředek z bodu A) do bodu B). Jinak bych si nekupoval V6-ku, že.
čekal sem na prachy z prodeje starýho auta a pak se čekalo na díly a opravu. Tákže.... Navíc jezdím jen o víkendech. Do práce to mám totiž 10 km, to nemá smysl, navíc se mlátit v kolonách.... Takže takhle. Jo a proč sem si to kupoval je moje věc, kdybych najel měsíčně 10 km, může ti to Petříku být fuk.
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Sebring
jak kteří
Ti spořivější určitě ne, těm stačí v tomhle případě R4 2.0. Spíš jde o pohodlí, výkon a radost z jízdy.
01.06.2007 | 12:00:03 | Marty Reagovat
No V6 si právě koupí lidi, kteří hodně najezdí. A je jasný proč.:-))
30.05.2007 | 15:27:39 | Radek Reagovat
Tak já měsíčně
najedu normálně víc. Tohle nebyl normální stav. Ad taxi - já si auta kupuju pro radost z jízdy a pro potěšení, ne jako prostředek z bodu A) do bodu B). Jinak bych si nekupoval V6-ku, že.
30.05.2007 | 15:17:05 | Marty Reagovat
to:Marty
Pýtal som sa preto, že pri tomto počte kilometrov, je lacnejší taxík.
29.05.2007 | 14:42:32 | Petrík Reagovat
Mno
čekal sem na prachy z prodeje starýho auta a pak se čekalo na díly a opravu. Tákže.... Navíc jezdím jen o víkendech. Do práce to mám totiž 10 km, to nemá smysl, navíc se mlátit v kolonách....
Takže takhle. Jo a proč sem si to kupoval je moje věc, kdybych najel měsíčně 10 km, může ti to Petříku být fuk.
29.05.2007 | 14:13:04 | Marty Reagovat
Asi mal to auto v servise keď najazdil tak málo. Marty čo tak fotku Tvojho krásavca.
28.05.2007 | 22:03:24 | mtb Reagovat
To Petrik
Nalejvá do nádrže za 300kč, tj. 10.5L PHM, čili 100km za měsíc.
28.05.2007 | 20:28:07 | Radek Reagovat
Recenzia po 220 km to je sila. Načo si si to auto kupoval, keď za dva mesiace najazdíš také množstvo kilometrov?
28.05.2007 | 17:42:54 | Petrík Reagovat