Recenze Chrysler Sebring 2,7 V6 LX
“Zajímavý vůz za dobrou cenu.”

Autor recenze: Marty (25 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2700 Stav km při koupi:107 380 km Stav km nyní:107 600 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 10,5 l/100 km Vloženo: 28. 5. 2007

Hodnocení inzerátu: 13 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Chrysler

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Únik oleje z převodovky. Horší brzdy. Opraveno.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velmi pohodlný a elegantní vůz, přímá konkurence vozů jako VW passat, Škoda Superb, Toyota Camry apod.

Nevšední vzhled, výkonný motor, pohodlná sedadla. Dobré jízdní vlasntosti srovnatelné s evropskou konkurencí za mnohem lepší peníze.
Skvělá výbava čítající ABS, EBD,ASR, tempomat, 6x airbag, klima, el. ovl zrc + boční okna, vyhřívaná zrc, vše v kůži, el. stav. sedadlo řidiče v 6 směrech, vyhřívané sedačky, rádio + repro + CD+ kazetový přehrávač+ měnič+zesilovač, litá 16" kola, ostřikovače světel, mlhovky, palubní počítač, kotouče na všech 4, dálkový centrál, imobilizér, chromovaná koncovka výfuku, sekvenční řazení.

Výkonný a tichý motor V6 2,7 DOHC 203 HP. bohatý prostor uvinitř interiéru (díky koncepci Cab forward a velkém rozvoru) a to i pro cestující vzádu, ceny většiny ND jako na Octavii 2.

Vůz může navíc jezdit i na levnější Natural 91. Průměrná spotřeba 10,5 L/100 Km. Účinné brzdy s ABS a EBD. Tvrdší odpružení ocení i sportovně založení řidiči. Kufr dostatečně velký i na velký nákup a běžnou přepravu zavazadel. Prostě klasikcý americký midsize, navazující na svého předchůdce Cirrus/Stratus, který byl v USA autem roku 1995.

Má řadu amerických odlišností a právě díky nim a nezaměnitelnému designu je vůz velmi zajímavou altenrativou k masově rozšířeným evropským či japonksým konkurentům v této třídě. Vůz zakoupen u oficiálního prodejce v čr, evropská verze.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 13


Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Sebring

Vložit komentář

jak kteří

Ti spořivější určitě ne, těm stačí v tomhle případě R4 2.0. Spíš jde o pohodlí, výkon a radost z jízdy.

01.06.2007 | 12:00:03 | Marty Reagovat

No V6 si právě koupí lidi, kteří hodně najezdí. A je jasný proč.:-))

30.05.2007 | 15:27:39 | Radek Reagovat

Tak já měsíčně

najedu normálně víc. Tohle nebyl normální stav. Ad taxi - já si auta kupuju pro radost z jízdy a pro potěšení, ne jako prostředek z bodu A) do bodu B). Jinak bych si nekupoval V6-ku, že.

30.05.2007 | 15:17:05 | Marty Reagovat

to:Marty

Pýtal som sa preto, že pri tomto počte kilometrov, je lacnejší taxík.

29.05.2007 | 14:42:32 | Petrík Reagovat

Mno

čekal sem na prachy z prodeje starýho auta a pak se čekalo na díly a opravu. Tákže.... Navíc jezdím jen o víkendech. Do práce to mám totiž 10 km, to nemá smysl, navíc se mlátit v kolonách....
Takže takhle. Jo a proč sem si to kupoval je moje věc, kdybych najel měsíčně 10 km, může ti to Petříku být fuk.

29.05.2007 | 14:13:04 | Marty Reagovat

Asi mal to auto v servise keď najazdil tak málo. Marty čo tak fotku Tvojho krásavca.

28.05.2007 | 22:03:24 | mtb Reagovat

To Petrik

Nalejvá do nádrže za 300kč, tj. 10.5L PHM, čili 100km za měsíc.

28.05.2007 | 20:28:07 | Radek Reagovat

Recenzia po 220 km to je sila. Načo si si to auto kupoval, keď za dva mesiace najazdíš také množstvo kilometrov?

28.05.2007 | 17:42:54 | Petrík Reagovat