Rok výroby:1995Typ motoru:3,5 v6 BENZINStav km při koupi:68 000 kmStav km nyní:225 000 kmZpůsob řazení:automatPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:5. 10. 2004
Časté závady el. čidel.(EGR, PCV, stěrače, pal.počítač, atd.)
Životnost aut. převodovky je i při maximální péči limitována (v závislosti na jízdních a provozních podmínkách)- já už mám 3.
Přední zavěšení je na takový vůz poměrně subtilní a trpí čepy řízení, čepy ramen a především spojovací tyčinky stabilizátoru - vydrží max. 35.000KM.
Brzdy (především přední) rychle vadnou a vlivem zatížení vozem a typem převodovky jsou rychle opotřebené - celkově jsou slabší.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Maximálně komfortní a prostorný vůz na dlouhé cestování a oklidnější jízdu, s velkou mírou bezpečnosti a nadstandardní výbavou. Technicky poměrně složitý vůz, brzdy, převodovka a přední náprava kazí celkový dojem pro svojí malou životnost. Špičkové audio od INFINITY - Evropa může závidět. Kvalitní koberce a kůže v interriéru, odolnost proti korozi. Zpracování poměrně dobré, auto vyžaduje častou a odbornou kontrolu. Dobrá dostupnost ND, ovšem mizivá kvalifikovanost odborných servisů, který je ještě navíc nesnesitelně drahý.
Po ujetí cca 150 OOO km doporučuji zkrácení servisního intervalu ze 12000 na 10000 km. Při zručném využívání setrvačnosti těžkého vozu a na delších cestách velmi solidní spotřeba PHM.
Motor je skvělý a takřka nezničitelný!!!
POZOR na plnění syntetickými oleji - max. polosyntetika.
Souhlasím tady s pánem,já nechal opravovat převodovku dvakrát a to měl najeto kolem 100tis.Ani péče a slušně zachazeni nepomohlo,prostě katastrofa.Jedine co to auto umělo spolehlivě a na 100%.....žrát peníze.
Na jízdních vlastnostech je vidět, že vozidlo pochází ze země, kde se jízda rychlostí nad 110km/h tvrdě trestá.. (brzdy, držení v zatáčkách) Ale na cestu na dovču je to velice komfortní vůz
Souhlasím s tím, že třiapůlka je skvělý motor. Nevidím ale důvod, proč zkracovat servisní intervaly a nepoužívat syntetický olej. Jako mechanikovi značkového servisu mi prochází rukama spousta těchto motorů, většina má najeto hódně přes 200 000. Všechny na plnou syntetiku Castrol TXT nebo RS při normálním servisním intervalu a úplně bez problémů. A to někteří jezdí na olej i 15-18 tisíc.
Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Vision
Souhlasím tady s pánem,já nechal opravovat převodovku dvakrát a to měl najeto kolem 100tis.Ani péče a slušně zachazeni nepomohlo,prostě katastrofa.Jedine co to auto umělo spolehlivě a na 100%.....žrát peníze.
08.04.2010 | 17:57:58 | Anonym Reagovat
Do amerik bohatě stačí minerál a interval 20 táců je blbost...Prečti si manuál nebo příručku jako Haynes, Chilton apod.
22.08.2005 | 16:46:51 | Reagovat
Na jízdních vlastnostech je vidět, že vozidlo pochází ze země, kde se jízda rychlostí nad 110km/h tvrdě trestá.. (brzdy, držení v zatáčkách) Ale na cestu na dovču je to velice komfortní vůz
17.08.2005 | 15:46:25 | uncle Syčák Reagovat
Souhlasím s tím, že třiapůlka je skvělý motor. Nevidím ale důvod, proč zkracovat servisní intervaly a nepoužívat syntetický olej. Jako mechanikovi značkového servisu mi prochází rukama spousta těchto motorů, většina má najeto hódně přes 200 000. Všechny na plnou syntetiku Castrol TXT nebo RS při normálním servisním intervalu a úplně bez problémů. A to někteří jezdí na olej i 15-18 tisíc.
19.05.2005 | 20:39:01 | Reno Reagovat