Rok výroby:1999Typ motoru:1870 dieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:200 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7-11 l/100 kmVloženo:9. 6. 2004
Autem jsem měl opět možnost jezdit u příbuzných v Rumunsku. Za dobu mého používání se žádné závady nevyskytly.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dosud to bylo největší auto, které jsem řídil, měl jsem tudíž jisté problémy s odhadem vzdáleností.
Podvozek je poměrně pevný a díky rámové konstrukci se příliš nekroutí. Odpružení je takzvaně "pracovní" tzn. že dobře eliminuje nerovnosti, ale není natolik měkké aby člověk ztrácel zpětnou vazbu - není příliš komfortní, což však v tomto případě není vůbec na závadu.
Auto se také téměř v zatáčkách nenaklání a pohon 4x4 umožňuje beze zbytku využít potenciál motoru i v ostrých zatáčkách. Myslím že 160 po setmělých a rozbitých ulicích Bukurešti je docela důkaz kvalit. Co se motoru týče, je to asi poslední mohykán Renaultu svého druhu. Je to diesel, ale bez elektroniky. Na nafťáka má maximální výkon položen poměrně nezvykle vysoko (snad až 5000?!) a dost malý krouťák, takže jízda je prováděna stylem známým z Ikarusů.
Přesto se s pracovní Dachnou dá jezdit velmi svižně. Pokulhává snad pouze zpracování interiéru a celkové dílenské zpracování. Ale za tu cenu? Ať se jde Nissan Patrol bodnout!
Koupil jsem toto auto v roce 2003.v HK a byla to moje chyba.Jezdil jsem stále na ojetinách a těšil se jak si užiju nového auta,opak je pravdou:Nejdříve jsem zjistil na 1000 Km,že mě auto předali s proraženou rezervou a ničeho jsem neměl šanci se dovolat,3xmě rozebrali celou palubovku,protože mě nešlo přepnout topení jinam než na okno.Nakonec jsem si závado našel sám a jednalo se pouze o nezasrčrnou hadičku u posilovače,na pravém předním kole praskla prachovka ještě v záruce,záruka nebyla přiznána (udělal to prý kamínek)Potom jsem dával tu prachovku při každém oleji.Mám najeto 60 000 Km a kloub na této nápravě musím dávat novej a to nemluvím,že mě prokluzuje spojka a budu jí muset také dát novou.Přímo mě nastarovalo,že jsou levné náhr.D ?Spojkovej set stojí 12 000 Kč Můj dojem :Honem se vrátím k ojetinám.To co jsem napsal je pravda Můj e-mail peprokop@seznam.cz
Jel si někdy Patrolem ty trotle? Když je ten vrak podle tebe tak dobrej tak proč na něj dává výrobce záruku pouze 20 000km / 1 rok. Na Patrola 100000km / 3 roky.
Mám trochu starší typ - z roku 2001 - je to stále dacia double cab. Náhon na 4 mám jenom při připnutí předku, jinak je standartně na zadku což má někdy trochu nevýhodu, ale již jsem si na to zvykl. Přijde mi, že některé náhradní díly jsou poněkud dražší, jo a taky si musím mírně postěžovat na korozi, která je - když něco mírně zanedbáte - takřka okamžitá, ale jinak si na mého "klokana" nemůžu příliš stěžovat, zatím udělal dost práce, takže ho preferuji, ale musí se udělat několik úprav. Nevím, kde bylo možno sebrat u dachny 160, mně jezdí tak kolem 120 a je to myslím optimum pro dálnici, jinak si myslím, že 80 pro pracovní auto je dostačující
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Double Cab
To je debata,paneboze.Dacia je total hnojarna,dobra tak do rumunska,tam nic lepsie ani nepoznaju.
17.03.2008 | 10:56:16 | Reagovat
firewahlo
to jakoze tomu tvojmu hybrydu chybal diferencial? To akoze si mal nejaku motokaru snad.....
28.02.2007 | 22:08:24 | w Reagovat
Koupil jsem toto auto v roce 2003.v HK a byla to moje chyba.Jezdil jsem stále na ojetinách a těšil se jak si užiju nového auta,opak je pravdou:Nejdříve jsem zjistil na 1000 Km,že mě auto předali s proraženou rezervou a ničeho jsem neměl šanci se dovolat,3xmě rozebrali celou palubovku,protože mě nešlo přepnout topení jinam než na okno.Nakonec jsem si závado našel sám a jednalo se pouze o nezasrčrnou hadičku u posilovače,na pravém předním kole praskla prachovka ještě v záruce,záruka nebyla přiznána (udělal to prý kamínek)Potom jsem dával tu prachovku při každém oleji.Mám najeto 60 000 Km a kloub na této nápravě musím dávat novej a to nemluvím,že mě prokluzuje spojka a budu jí muset také dát novou.Přímo mě nastarovalo,že jsou levné náhr.D ?Spojkovej set stojí 12 000 Kč
Můj dojem :Honem se vrátím k ojetinám.To co jsem napsal je pravda Můj e-mail peprokop@seznam.cz
22.02.2007 | 20:57:31 | Reagovat
vis co zvastas?
firewahlo
09.02.2007 | 15:16:01 | matty Reagovat
ma pravdu!
ja jsem mel dablekapa i opla patrola a musim rict ze dačie byla v terenu i na cestach stokrat lepsi!
07.02.2007 | 22:17:04 | Firevahlo Reagovat
jezdil sem i s touto dacii i s patrolem.dacia si vedla i na lesnich cestach a vyletych kolejich pomerne dobre.ale srovnavat ji s patrolem?
29.01.2007 | 12:44:20 | radim Reagovat
DEGENT
Jel si někdy Patrolem ty trotle?
Když je ten vrak podle tebe tak dobrej tak proč na něj dává výrobce záruku pouze 20 000km / 1 rok. Na Patrola 100000km / 3 roky.
30.10.2006 | 09:10:36 | Reagovat
dacia 1307
Mám trochu starší typ - z roku 2001 - je to stále dacia double cab. Náhon na 4 mám jenom při připnutí předku, jinak je standartně na zadku což má někdy trochu nevýhodu, ale již jsem si na to zvykl. Přijde mi, že některé náhradní díly jsou poněkud dražší, jo a taky si musím mírně postěžovat na korozi, která je - když něco mírně zanedbáte - takřka okamžitá, ale jinak si na mého "klokana" nemůžu příliš stěžovat, zatím udělal dost práce, takže ho preferuji, ale musí se udělat několik úprav. Nevím, kde bylo možno sebrat u dachny 160, mně jezdí tak kolem 120 a je to myslím optimum pro dálnici, jinak si myslím, že 80 pro pracovní auto je dostačující
02.04.2006 | 03:34:01 | semik.h Reagovat
To si děláš asi prdel srovnávat Dacii s Patrolem
19.11.2005 | 22:44:52 | Reagovat
160 po setmělých a rozbitých ulicích Bukurešti je spíš důkaz nízké inteligence řidiče..
12.01.2005 | 15:18:07 | Reagovat