Rok výroby:1998Typ motoru:2,0 benzínStav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:26. 12. 2008
Neustále malé poruchy v eletronike Vysoká spotreba oleja Preskočenie rozvodového remeňa a následné zničenie ventilov - napriek pravidelnému servisu
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po kladnej skúsenosti s Mazdou Xedos 6 som sa rozhodol ísť znova do limuzíny. Pre Leganzu som sa rozhodol kvôli cene a hlavne kvôli tomu, že sa legálne dala prerobiť na LPG. Pri kúpe mala najazdené niečo vyše 180.000 km, čo som však po skúsenostiach s Japoncami nepovažoval za vysoké číslo. Celkovo z neho išiel dojem zraniteľnosti už pri prepínaní smerovkových páčok, všetko mi tam prišlo veľmi krehké s nekvalitných materiálov. Po najazdení prvých 20.000 km sa začalo vždy niečo kaziť v elektronike, potom škrtiaca klapka,... drobnosti, ale bolo ich veľa. To som u Japonca nezažil. Spotreba oleja 1l na 1000 km a v servise tvrdili, že je to na tie kilometre v norme. Teraz mám Toyotu RAV4 s 350.000 km, jazdí bez akýchkoľvek porúch a žerie max 1l oleja na 5000 km. Hneď po kúpe Leganzy som v značkovom servise vymenil náplne a rozvody. Rozvodový remeň napriek tomu po 25.000 km preskočil o pár zubov, čo malo za následok opravu za 35.000 Sk! Toto isté sa stalo aj známemu na jeho Leganze. Vinou vraj bola akási vec na vodnej pumpe. Jazdné vlastnosti boli v pohode, akurát pri jazde v zime som sa častokrát na klzkej ceste ani nepohol, iba kolesá prešmykovali. Predok bol dosť ľahký. Dovolím si povedať, že ak niekto chváli toto auto, je to len preto, že nič lepšie nepozná. Ani o nechcem porovnávať so spoľahlivými japonskými vozmi, je to ako porovnávať koňa so somárom.
Já mám na Leganze k dnešnímu dni 305 366 Km a olej mi nežere ani kapku, jednou jsem měl akorát trošku problém s centrálem, ale jen kvůli tomu, že používáním se v řidičových dveřích v tom gumovém ohybu jeden drátek přetrhl, pak byl drátek zpět na sebe připájen a vše funguje. Je možné na každém autě, že se něco může pokazit, jsou to jen stroje, ale určitě co se týče motoru a jiných součástí u Leganzy, tak si myslím že je se spolehlivostí na tom velmi dobře, pokud ovšem neměla 5 majitelů a z toho 2 byli doslova prasata a dolévali jen benzín..to žádné auto nevydrží.
Mj. můj bratr má Mazdu 626 GF a je opravdu spokojen, co vím, tak tam má snad ještě vše originál z výroby, kromě rozvodů, brzd, svíček, zadních stab. tyček a filtrů samozřejmě..a má najeto 193 000 Km.
Ale na Leganzu si opravdu stěžovat nemůžu a ani nebudu, protože není důvod ba naopak všem potenciálním zájemcům bych to auto velmi rád doporučil at se stanou majiteli tohoto auta, ale at při koupi si dávají velký pozor na stav vozidla a určitě bych doporučil projít si forum na www.daewooclub.com, kde najde vše o tomhle autě a jeho much, na které by se měl při koupi zaměřit :)
Přeji hodně štastných kilometrů všem řidičům a řidičům téhle limuzínky.
No tak to si chytil asi dosť zlý kus, keď to žralo toľko oleja, maximálna spotreba oleja je 1l na 10 000 km, to je normálna spotreba a nie 1l na 1000 km, to znamená že tam boli úplne v prteli piestne krúžky, stavím sa že aj spotreba benzínu bola vysoká. Ale s tou elektronikou je to čistá pravda, zvykne si to robiť čo chce, ale na espere mi blbol akurát centrál, okná išli bez problémov. A s tým remeňom, prvá vec mohli spraviť chybu v servise a druhá jednou zo slabých článkov tochto vozu je práve rozvodový remeň a potom okrem iného aj brzdy a manuálna prevodovka. A ešte niečo Leganza nie je japonec, ale kórejec krížený s nemcom, motor je nemecký a dizajn taliansky.
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Leganza
Špatná údržba
Já mám na Leganze k dnešnímu dni 305 366 Km a olej mi nežere ani kapku, jednou jsem měl akorát trošku problém s centrálem, ale jen kvůli tomu, že používáním se v řidičových dveřích v tom gumovém ohybu jeden drátek přetrhl, pak byl drátek zpět na sebe připájen a vše funguje. Je možné na každém autě, že se něco může pokazit, jsou to jen stroje, ale určitě co se týče motoru a jiných součástí u Leganzy, tak si myslím že je se spolehlivostí na tom velmi dobře, pokud ovšem neměla 5 majitelů a z toho 2 byli doslova prasata a dolévali jen benzín..to žádné auto nevydrží.
Mj. můj bratr má Mazdu 626 GF a je opravdu spokojen, co vím, tak tam má snad ještě vše originál z výroby, kromě rozvodů, brzd, svíček, zadních stab. tyček a filtrů samozřejmě..a má najeto 193 000 Km.
Ale na Leganzu si opravdu stěžovat nemůžu a ani nebudu, protože není důvod ba naopak všem potenciálním zájemcům bych to auto velmi rád doporučil at se stanou majiteli tohoto auta, ale at při koupi si dávají velký pozor na stav vozidla a určitě bych doporučil projít si forum na www.daewooclub.com, kde najde vše o tomhle autě a jeho much, na které by se měl při koupi zaměřit :)
Přeji hodně štastných kilometrů všem řidičům a řidičům téhle limuzínky.
04.04.2012 | 07:04:21 | Hankook | 95.173.218.* Reagovat
nahodou je to dobre auto olej nežerie a to mam najazdenych 250000km.na svoj vek je to dobre auto
10.06.2010 | 19:58:46 | andul Reagovat
No tak to si chytil asi dosť zlý kus, keď to žralo toľko oleja, maximálna spotreba oleja je 1l na 10 000 km, to je normálna spotreba a nie 1l na 1000 km, to znamená že tam boli úplne v prteli piestne krúžky, stavím sa že aj spotreba benzínu bola vysoká. Ale s tou elektronikou je to čistá pravda, zvykne si to robiť čo chce, ale na espere mi blbol akurát centrál, okná išli bez problémov. A s tým remeňom, prvá vec mohli spraviť chybu v servise a druhá jednou zo slabých článkov tochto vozu je práve rozvodový remeň a potom okrem iného aj brzdy a manuálna prevodovka. A ešte niečo Leganza nie je japonec, ale kórejec krížený s nemcom, motor je nemecký a dizajn taliansky.
21.01.2010 | 18:55:52 | BAesperko Reagovat
sused
leganza nema s japoncami nic spolocne nastastie, ved prevez sa v galante alebo accorde z toho roku a zistis kde je rozdiel
29.12.2008 | 15:20:10 | Reagovat