Rok výroby:1988Typ motoru:810Stav km při koupi:27 000 kmStav km nyní:39 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:7. 11. 2008
Toto auto jsem koupil v Horoměřicích v autobazaru vlastně náhodou... jelikož se pohybuji po centru Prahy neustále bojuji z parkováním... při pohledu na tento vůz ve mě zajiskřilo, už jsem viděl, jak todle autíčko pohodlně parkuji do mezírky, které zůstavají volné, protože fabie se tam prostě nevejde... a ta cena 12 000....
když jsme s panem bazarystou sedli do vozu začali jsme se usmívat... náš úsměv byl vyvolán řadící pákou a to proto že tam nebyla... byla tam páka automatu a to pěkně veliká... automat a navíc zřejmě variaotor a to uznejte k tříválci o objemu 789cm2 slušný odvaz... po otevření motoru se na ohromné automatické převodovce krčil nenápadný motorek ke terému vedly tři kabely od rozdělovače... při zkušení jizdě se na palubní desce rosvítilo D a auto vystřelilo jak s praku prohrábli jsme šťerk v bazaru a vyrazili na silnici... dva dospělí chlapy v takle malém autě budí poměrně rozruch a při rychlosti 100 kilometrů dvojnásob... a tedˇ važně byl jsem hodně překvapen jak to auto sviští....žádný škubání automatu.. uzoučký sloupky velký skla výborný výhled ven...a tak jsem se stal šťastným majitelem mého dvoudvéřáka....rozhodl jsem se že do něj nebudu nic investovat.... co jsem až do jeho konce dodržel...
proparkovali jsme s ním po Praze 17000 kilometrů... ... když jsem s ním přijel poprvé do firmy všichni se usmívali... nakonec jsme se o něj ve firmě doslovně prali... To bylo snad první auto který si oblíbili úplně všichni... hlavně spolupracovníci, ale i má přítelkyně, dokonce policisté často přimhouřili oko při pohledu na ohromnou páku automatu ... stal se sluhou a makal a makal, lil se jen benzín /přísahám/... což jasně muselo vést k tomu že za dva roky praskl rozvodový řemen... jedinou zásadní nevýhodou byla spotřeba ta byla hodně, hodně vysoká... kolega dokázal spotřebovat třeba 7 litrů na 60km....a vlastně ještě jedna nevýhoda - tak nějak jsem měl pocit že na Jížní spojce mezi tou vřavou tiráků jde v tomle kousku plechu o život... Když ho odvážela odtahovka do šrotu bylo nám smutno...
Ale líbí se mi, že na tohle vozítko mají všichni, kdo ho okusili úplně ganz stejný názor.Není v něm vlastně intérierově ,co popisovat. Kromě výborného přehledu z místa řidiče, jednoduchých budíků, překvapivé akcelerace, nízké spotřeby/ tu vysokou po městě celkem chápu, ono se s tím jezdilo docela rádo dravě a na malé vzdálenosti/ Bezkonkurenční provoz bez závad je pro tyhle vozy neskutečnou výsadou. Jak jsem psal v názorech - neměnila se za 4 roky ani jakákoliv žárovka u našich dvou vozů. Překvapila mne cena dílů, ale to asi proto, že za našich aut je tady ještě normálně prodávali :o)
Komentáře uživatelů k recenzi Daihatsu Cuore
Smutný konec bobíkův :o)
Ale líbí se mi, že na tohle vozítko mají všichni, kdo ho okusili úplně ganz stejný názor.Není v něm vlastně intérierově ,co popisovat. Kromě výborného přehledu z místa řidiče, jednoduchých budíků, překvapivé akcelerace, nízké spotřeby/ tu vysokou po městě celkem chápu, ono se s tím jezdilo docela rádo dravě a na malé vzdálenosti/ Bezkonkurenční provoz bez závad je pro tyhle vozy neskutečnou výsadou. Jak jsem psal v názorech - neměnila se za 4 roky ani jakákoliv žárovka u našich dvou vozů. Překvapila mne cena dílů, ale to asi proto, že za našich aut je tady ještě normálně prodávali :o)
07.01.2009 | 21:37:46 | pitrs40 Reagovat