Rok výroby:1995Typ motoru:1589 ccm3Stav km při koupi:142 000 kmStav km nyní:144 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7,4 l/100 kmVloženo:19. 7. 2006
Pravděpodobně vadný termostat, nyní je v servisu, je možnost, že je vadné těsnění motoru, což by opravu prodražilo, ale první příznaky tomu zatím nesvědčí, tak snad jen termostat (při jízdě do kopce se zahřívá a musím i topit, aby klesla teplota chlad.kapaliny), jinak je auto v dobré stavu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Spotřeba při 2H - 7,4l/100 km na trase - Kostelec n. Č. Lesy - Praha/centrum-Toužim - Praha/centrum - České Budějovice, jízda po silnici je méně pohodlná vzhledem k tuhosti nápravě, vnitřní vybavení je téměř jako nové, řazení pohodlné, větrání hlučné) není podsvícen voltmetr, přístrojová deska přehledná, nádrž je dle dokumentace na 60l, ale když jsem měl benzinu pod 1/4 natankoval jsem 40l a dost, tzn., že pokud je ukazatel na "E" (nule), tak v autě musí být ještě tak přes 10l PHM...možná z důvodu, že se na "nás" nerozsvítí kontrolka stavu paliva, vozidlo je vybaveno airbagem u řidiče, el.stahování oken, el. zrcátka, otev.zadních dveří z kabiny, malý kufr, pneu 225/15 - sedí docela dobře pokud se nejde vyjetými kolejemi na silnici (třeba silnice z PHY do K.Varů).
termostat ok, v opravně, kde majitel má to samé auto měl stajný problém, závada byl v čidle, které roztáčelo vrtuli za chladičem...nové stojí 10.000 Kč , jen spotřeba je o cca 0,5l vyšší
Komentáře uživatelů k recenzi Daihatsu Feroza
oprava přehřívání
termostat ok, v opravně, kde majitel má to samé auto měl stajný problém, závada byl v čidle, které roztáčelo vrtuli za chladičem...nové stojí 10.000 Kč , jen spotřeba je o cca 0,5l vyšší
21.07.2006 | 12:30:32 | sebastian Reagovat