Rok výroby:1980Typ motoru:2445Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:18. 5. 2009
Jazda s týmto autom je výnimočná. Predsa riadite limuzínu, ktorá bola len pre vybraných. V dnešnej dobe je auto vhodné len pre nadšencov, pretože technickými parametrami bolo zastaralé už v dobe svojho vzniku. Ale tu ide o pocity. Žiadne posilňovače, elektronické systémy a podobne. Len tvrdá mechanika. Preto keď sa o neho staráte odvďačí sa vám nekonečnou životnosťou a spolahlivosťou. Ale pre istotu si pribalte k batožine aj kufrík z náradím. Jazdu by som zhrnul ako plavnú a velice pohodlnú. Interiér je kapitola sama o sebe. Máte pocit ako v obývačke u starej mamy. Strunové pohodlné kreslá, volant o veľkosti lodného kormidla a nekonečný priestor. Napriek velkosti a váhe auta sa riadi pomerne jednoducho a ľahko. S parkovaním je to už horšie. Ovšem keď máte menej ako 170 cm je rýchlostná páka dosť od ruky, naopak, keď viac tak máte problém z nohami. Batožinový priestor je navrhnutý asi pre KGB. Zmestia sa tam dvaja ludia a ešte aj miesto zostane. Vonkajší design auta kopíruje trend prelomu 60. a 70 rokov. Hranatá karoséria typu sedan a kopec chrómu. Vrelo takéto autíčko odporúčam začínajúcim veteránistom, lebo je jednoduché a náhradné diely sú lacné a aj relatívne dostupné.
no jo, ale Fiat 125p nebyl tak nějak socialistické auto. Byl to Ital a byť Itálie byla v té době rudá až až a v šedesátých letech tam komunisté měli velký vliv (proto v té době Fiat tolik prodával licence a podílel se na rozjezdu výroby na svou dobu moderních aut ve východním bloku - Lada v SSSR, Fiat (Polsko), Zastava (Jugoslávie) - tak pořád je to holt vůz původem z kapitalistického bloku. Něco podobného zkusil i renault (Dacia) a o jiných automobilkách s takovými vazbami na východ upřímně řečeno nevím.
Všechna socialistická auta té doby neměla bubny, Fiat 125p měl kotouče na všech 4 kolech a první exempláře těchto Fiatů se začaly vyrábět v listopadu roku 1967.
Hlavně, co se týče těch kotoučů a posilovačů, 613 je jaksi poněkud mladší než volha, v době vzniku volhy měly všechny auta (myslím socialistická) bubny. Tuším že i T 603. Hodnocení recenzenta souhlasí, není důvod ho urážet. Spíš bych mu záviděl, že má možnost aspoň občas se v takovém voze projet.
Tatra 613 ma tiez nieco do seba ale Volga je neznicitelny stroj a taktiez pohodlny.A s tym postavenim volgy a tatry vedla seba asik len tolko ze tatra vyzera pri volge jak jak maly spunt.Volga ma vyssie podvozok a posoby majestatnejsie.
ja som chcel iba reagovat na konfort (10= vynikajuci) a verim ze si Volga pozitivny a preto tvoje hodnotenie je ake je. Vela prijemnych zazitkou s tvojim JELENOM. Nech robi este dlho radost
to 23: Zrovnavat T 613 a volgu to nejde..je to ako porovnat superb a octaviu. takze sa bavime v tej triede... T613 mala v tej dobe 4x kotuc a 141 kW motor ak sa nemylim a bol aaj vacsia. Hej nema to posilovace, a v recenzii je jasne napisane, ze sa nehodi pre denne jazdenie, ale ako hobby auto.
to Anonym: Spravne, magor. Ale je nas viac a nase rady rastu a hlavne JELENE SA VRACAJU. to hodnotenie je spravne. Z daneho casoveho hladiska. Ale to je vsetko v recenzii
Inak dakujem vsetkym za komentare. A hlavne ti, co ste mali/mate volgy, piste piste piste
jazdil som aj s Volgou 24 aj 2410 aj 3102 ,Jazdil som aj 613-1, 613-3 aj so specialom. A teraz mam moznost jazdit Na BMW 740ila , 535. a inych podobnych. Na svoju dobu to bolo slusne auto. Ale komfort 10? co potom spominana 613 ved, ked sa postavia tie auta vedla seba to je ako z inych svetou. Nemusite so mnou suhlasit. Ale jedna recnicka otazka ved to nema ani posilovac riadenia a ma to vsetky kolesa s bubnov, brzdami ....
Komfort 10 souhlasí. Jestli jste nikdy nejel ve Volze (či T 613), pak nevíte, co je komfort :-) (Ještě možná Citroen DS ale toho jste na 120 procent také nikdy neřídil). Takže s tím magorem se hoďte do klidu.
Komentáře uživatelů k recenzi GAZ
A co taka Skoda 100 ta mala tiez kotucove brzdy
11.05.2012 | 18:37:05 | Jodgo | 78.98.69.* Reagovat
to Zdenál
no jo, ale Fiat 125p nebyl tak nějak socialistické auto. Byl to Ital a byť Itálie byla v té době rudá až až a v šedesátých letech tam komunisté měli velký vliv (proto v té době Fiat tolik prodával licence a podílel se na rozjezdu výroby na svou dobu moderních aut ve východním bloku - Lada v SSSR, Fiat (Polsko), Zastava (Jugoslávie) - tak pořád je to holt vůz původem z kapitalistického bloku.
Něco podobného zkusil i renault (Dacia) a o jiných automobilkách s takovými vazbami na východ upřímně řečeno nevím.
01.03.2011 | 14:41:50 | rolf fuchs Reagovat
Bubny nebo kotouče?
Všechna socialistická auta té doby neměla bubny, Fiat 125p měl kotouče na všech 4 kolech a první exempláře těchto Fiatů se začaly vyrábět v listopadu roku 1967.
01.03.2011 | 13:28:54 | Zdenál Reagovat
Hlavně, co se týče těch kotoučů a posilovačů, 613 je jaksi poněkud mladší než volha, v době vzniku volhy měly všechny auta (myslím socialistická) bubny. Tuším že i T 603. Hodnocení recenzenta souhlasí, není důvod ho urážet. Spíš bych mu záviděl, že má možnost aspoň občas se v takovém voze projet.
25.02.2011 | 20:22:20 | Reagovat
Volga
Tatra 613 ma tiez nieco do seba ale Volga je neznicitelny stroj a taktiez pohodlny.A s tym postavenim volgy a tatry vedla seba asik len tolko ze tatra vyzera pri volge jak jak maly spunt.Volga ma vyssie podvozok a posoby majestatnejsie.
25.02.2011 | 13:54:43 | pepe Reagovat
Sob
Pozor pozor,volga nema v logu jelena ale soba a to je rozdiel:-)
13.07.2010 | 07:36:44 | jozin333 Reagovat
to EYO
ja som chcel iba reagovat na konfort (10= vynikajuci) a verim ze si Volga pozitivny a preto tvoje hodnotenie je ake je. Vela prijemnych zazitkou s tvojim JELENOM. Nech robi este dlho radost
22.05.2009 | 10:41:02 | 23 Reagovat
to 23: Zrovnavat T 613 a volgu to nejde..je to ako porovnat superb a octaviu. takze sa bavime v tej triede... T613 mala v tej dobe 4x kotuc a 141 kW motor ak sa nemylim a bol aaj vacsia. Hej nema to posilovace, a v recenzii je jasne napisane, ze sa nehodi pre denne jazdenie, ale ako hobby auto.
to Anonym: Spravne, magor. Ale je nas viac a nase rady rastu a hlavne JELENE SA VRACAJU. to hodnotenie je spravne. Z daneho casoveho hladiska. Ale to je vsetko v recenzii
Inak dakujem vsetkym za komentare. A hlavne ti, co ste mali/mate volgy, piste piste piste
21.05.2009 | 10:42:51 | eyo Reagovat
jazdil som aj s Volgou 24 aj 2410 aj 3102 ,Jazdil som aj 613-1, 613-3 aj so specialom. A teraz mam moznost jazdit Na BMW 740ila , 535. a inych podobnych. Na svoju dobu to bolo slusne auto. Ale komfort 10? co potom spominana 613 ved, ked sa postavia tie auta vedla seba to je ako z inych svetou. Nemusite so mnou suhlasit. Ale jedna recnicka otazka ved to nema ani posilovac riadenia a ma to vsetky kolesa s bubnov, brzdami ....
20.05.2009 | 12:17:33 | 23 Reagovat
Anonym
Komfort 10 souhlasí. Jestli jste nikdy nejel ve Volze (či T 613), pak nevíte, co je komfort :-) (Ještě možná Citroen DS ale toho jste na 120 procent také nikdy neřídil). Takže s tím magorem se hoďte do klidu.
19.05.2009 | 23:42:02 | Standa Reagovat
Magor ste Vy, ak už
neviete niečo rozumné napísať...Zaujímavé, ja som pochopil hodnotenie autora recenzie. A to dáko IQ neoplývam...
19.05.2009 | 22:06:17 | ľuboš Reagovat
další magor
Komfort:
(1 = neuspokojivý!, 10 = vynikající!)
10/10
Provozní náklady:
(1 = vysoké!, 10 = nízké!)
10/10
a spotreba 10l v priemere to iba na 70 km
19.05.2009 | 21:19:45 | Reagovat