Recenze Iveco Daily Furgon
“Zklamání.”

Autor recenze: Nuni (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2.8 Stav km při koupi:1 500 km Stav km nyní:74 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 21. 3. 2007

Hodnocení inzerátu: 22 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.8

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Avia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

U tohoto vozu se dá říct že má poruchy, jezdí na pravidelný servis a ten není z nejlevnějších, vůz byl v servisu zatím 6X, poprvé při 15000km dle servisni knížky, mimo běžné udržby olej, filtry, kontrola, začal na palubní desce svítit vstřik, zjistilo se že je jeden vadný, záruka se nevztahuje na vstřikovace, takže prvni servis stál 20000kč, další závada na sebe nenechala dlouho čekat při 20000km, vadné lanovody řazeni,nešlo zařadit nic,takže odtah na laně naštestí s běžícím motorem do servisu oprava 6000kč, 30000km další prohlidka bězná udržba, olej, filtry, závada na elektrice (spadlý svazek elektriky na výfuk a následný zkrat) a vadná jednotka blikačů cena 15000kč.

V cca 40000km zvýšená kouřivost na volnoběh kouří modře, spotřeba oleje cca 3L na 15000km, zaolejované turbo.

Další prohlídka 45000km, olej, filtry,upadlá nádobka serva, teče hrdlo nádrže,zjištěné vadné dva vstřiky servisem neřešeno,doporučeno až odejdou všechny-cena vstřiků 60000kč bez práce.

V 50000km už jsem se bál přejet koleje že neco upane, v aute se vše třese a vrže, palubní deska a vlastně všecko a popravdě se "těším" na dovršení šedesáti tisíc kilometrů a následného servisu 60000km, vozu budou 4 roky a blíží se technická kontrola, klasika-olej, filtry, navíc tlumiče,nepřesné řízení, špatná funkce brzd, díra v prvnim plášti tlumiče výfuku, vadný pedál spojky, předběžná cena 50000kč po třech hodinách na dílně telefon, zvedá se předbéžná cena o dalších 40000kč, následuje kompletní repase brzd, přední nápravy a řízení,servis vyšel na 57000kč, auto stále kouří, turbo zaolejované,motor bere olej, vůz po třech dnech odjíždí z bran servisu zahalen v modrém dýmu s novou TK a potvrzenou emisní knížkou.

Momentálně je auto v servisu na tachometru je 74000km, takže se mění olej, filtry, porucha elektriky(praská pojistka rádia a osvětlení kabiny),vadný kabel antény neodstraněno při předchozím servisu, díra ve vrchním plášti výfuku se zvětšila na velikost pěsti, ale neprdí,opět začlo téct hrdlo nádrže, předběžná cena 12000kč. Kouřivost a nádrž se řešit nebude.

Dále servisem zjištěn vadný zadní tlumič doporučeno ho vyměnit při velkém servisu v 90000km společně s rozvodama.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vůz jezdí po Praze a krátké trasy, netahá nic těžkého, za 5 let jelo 4x Slovensko, řidiči 2 a nijak auto nehuntujem. Špatně řesené zrcátka(není vidět auto když je v mrtvém bodě) ve městě dost nepříjemné, prošlapaná podlaha pod spojkou už v 50000km, od výroby prasklá střecha v prolisu zavařeno v servisu autogenem, často se nezamknou dveře buď zadní nebo boční takže centrál je u tohoto auta zbytečný v nákladovém prostoru, sjíždějí se pneumatiky na předku (vnější strany) ,nepříjemné zvuky interieru, tuhé řazení, svištění turba od začatku provozu. Investice během 5-ti let a 74000km cca 110000kč posuďte samy jestli se vám takový "pracant" vyplatí....

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 22


Komentáře uživatelů k recenzi Iveco

Vložit komentář

Mám to trochu jinak

Zdravím, já mám něco takového (jen trochu více najeto): https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/furgon-van/4211-iveco-daily-35c12-stredni-tazne/?step=0
A větší problémy jsem nezaznamenal. Spíš bych Iveco doporučil dál. Ale chápu, že každý to má jinak. Tomas

26.10.2020 | 02:36:45 | Tomas  | 185.91.165.* Reagovat

Iveco daily 2,8jtd

Mam iveco 2,8 92kw dvojmontaz. Ktore ma nostnost 950kg ale kazdy den v nom je 4,5tony a urobilo uz 250000km bez ziadnych investicii okre oleja filtrov atd. Teraz ma 890000km a stale ide takze iba odporucam. Ale mam aj mercedes sprinter 311cdi 80kw ma najazdene uz 1800000 km a este iba teraz zacina buchat olej ale este stale ide

03.01.2017 | 22:12:33 | Gabriel  | 151.236.225.* Reagovat

RE: Iveco daily 2,8jtd

Ahoj chcel by som sa spýtať na prejazdnosť tohto auta cez zimu a na prázdno ako to ide do kopcov.

Ďakujem

08.11.2019 | 12:53:23 | Mário Kubiš  | 185.133.60.* Reagovat

Iveco daily 2,3hpi

Za auto som dal 4500€ malo 430 000km hned na druhy den kedy som ho kupil odislo turbo v servise ho vymenili 290€ potom vstreky 799€ potom nove cerpadlo. Potom zase nove 2 vstreky. Dalej nieco s elektrinou oprava 277€ cca po 20 000km odisiel cely motor novy stal 1600€ tak som to dal vstetko urobit. A auto ma stalo. Zhruba. 7000€ o dva tyzdne my odisli brzdy. Zlomila sa zadna naprava. Tak som to dal urobit. 550€ uz som nemal trpezlivost tak som ho predal za 3000€ a skoro som zabudol za 40000 km zozralo vyse 20litrov oleja. Tieto motory su katastrofy. Kupil som iveco 2,8 tdi 92kw. A to je nedobitny stroj ma vyse 700000km. A este zuadna velka investicia

19.10.2016 | 14:42:54 | Gabriel  | 78.98.132.* Reagovat

Také nesouhlasím

Iveco Daily jsme pořídili jako předváděcí vůz v roce 2002. Zhruba 5 let se s ním jezdilo po ČR. Poté už méně. Má najeto 150 000km a kromě oleje, brzd. destiček, rozvodů atd. žádné větší investice. Jediná věc co se vyskytla tak zatuhla lanka na ruční brzdu. Neni to žádnej rychlík se kterým se dá jezdit 130 - 140, ale odtáhne o dost více než udává techn. průkaz. Takže dle mého názoru velmi dobrý pracant a držák.

14.06.2012 | 23:10:53 | Kuba  | 88.100.42.* Reagovat

Slevy

Servis Iveco v okolí Prahy na www.tza.cz, splňuje normu ČSN 300033.

06.02.2012 | 03:58:53 | Karas  | 82.209.8.* Reagovat

Nesouhlasím !!!

Nemůžu s pisatelem souhlasit např. ohledně záruky vstřikovačů. Záruka je samozřejmě 2 roky !!! Bosch si ale vyhrazuje právo na kontrolu používaného paliva. Jestliže neodpovídá normě, pak je se zárukou problém. Kupování levné nafty pochybného původu vede k poruchám vstřiků. Já sám jsem měl a mám nyní nové vozy této značky jak s 2,3 tak 3,0 motory a nemohu jinak, než chválit.

24.06.2008 | 21:23:14 | Zdenek Reagovat

Iveco

Pises tu ze kolko veci sa ti kazi a za co si musel platit. Na cele auto mas minimalne zo zakona 2 roky zaruku, okrem veci podliehajucich beznemu opotrebeniu. By som tych chujov v servise zajebal....

18.03.2008 | 10:19:04 | lakinooo Reagovat