Recenze Jeep Grand Cherokee Limitet LX
“Úžasný.”

Autor recenze: Harley (40 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:5,9 V8 Magnum Stav km při koupi:130 000 km Stav km nyní:147 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 15 l/100 km Vloženo: 6. 6. 2007

Hodnocení inzerátu: 20 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Jeep Cherokee XJ

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Náboj předního kola,simering na zadní poloose.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Po čtyřletém jezdění s Jeep Cherokee 4,0L I-6 jsem přešel ke Grand Cherokee.Jedinej a hlavní důvod byl relativně malej motor ale hlavně nebylo to V8. Moje představa tedy byla Grand Cherokee ZJ a roky 96-98. Náhodou byl v tý době ve výběru i speciální model 5,9LX kterej se dělal jen v 98roce jako závěr série ZJ. Krom převrtanýho motoru Magnum 5,2 má i dizajnový změny jako jiná maska chladiče,větrací žábry na haubně,jiný tvary prahů,16" pětipaprskový kola,interiér je v černý kůži,sedačky jsou celokožený,né kombinace s vynilem,180W aparatůra a stropní konzole s reproduktory.
Má vše co mohl mít Limited, plus i věci,který v běžným Ltd.v tý době nebyly ani příplatkově.
Moje ZJ je evropská verze vyráběná v Rakousku,v Gratzu,takže přesný označení je ZG.
Auto jsem koupil loni na jaře a od začátku jsem s auta nadšenej,jak jezdí a jen se utvrzuju,proč jsem chtěl V8 a že jsem uděla dobře.
S autem jezdím denně,jak pracovně tak soukromě po nákupech a pod.Většinou město.


Silné stránky:

silnej motor
ideální na upravování a tuning
Laciný a velmi dobře dostupný díly a doplňky
není moc velkej ale taky né moc malej
ideální rodinný auto do města ale i cestování
Možnost silniční 4x4
Relativně bezpečný
Velká akcelerace
i v sérii slušná průchonost terénem


Slabé stránky:

Vyšší spotřeba ale úměrná velikosti motoru a typu auta.
Full time 4x4 systém Quadra Trac
Celkem malej kufr ve kterým je navíc rezerva
5,9 má předepsaný 98+ oktanový benzín.na 95okt.klepe.


Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

servisuju komplet sám,jen na diagnostiku a geometrii navštěvuju servis.
Zhruba po 100 až 150tis.Km odchází vizkospojka v přídavný převodovce.Buď výměna jen samotný vizko spojky a nebo komplet výměna přídavný,za jinej model,s možností manuální volby režimů.Oboje celkem jednoduchá oprava/výměna.

Moje úpravy:

Tak první věc kterou jsem udělal po koupi byly výměny náplní,kotoučů a destiček.Taky jsem vyměnil přední světlomety,blinkry a obrysovky za nový,nevybledlý. Motor dostal komplet nový sání s filtrem K+N ,kit FIPK. Podle grafů s brzdy prý přínos 27Hp,kdyby půlka,jsem spokojenej.Každopádně jeden litr na spotřebě dolů.Svíčky platinový Champion,kabely k nim Accel Extreme9000,vysokonapěťová cívka taky Accel.180°F termostat.V 98 roce z nějakýho neznámýho důvodu přestaly dávat přídavnej chladič automatu.Tak jsem si pořídil vlastní.Současně jsem přidal i chladič servořízení.
Vizkospojka v přídavný mě trápila od začátku,tak jsem udělal konverzi přídavný s Quadra Trac na Selec Trac,na kterej jsem byl zvyklej s předchozího Jeepa.Mechanickej mezinápravovej diferák s možností uzávěrky je lepší než automatický připojování předku.
Původně jsem auto zvedl kitem Explorer Procomp, zhruba o 8cm a dal plechový disky American Racing.Pneu A/T BFG 31".
Momentálně podvozek předělávám.Né že by to nefungovalo ale pro můj styl ježdění to potřebuju jinak.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 20


Komentáře uživatelů k recenzi Jeep Grand Cherokee

Vložit komentář

Cherokee XJ

Před pár měsíci jsem se také stal majitelem staršího XJ 4.0i HO. Hledal jsem náhradu za svého milovaného Favorita a požadavky byly jednoznačné - něco spolehlivého, jednoduchého na údržbu, aby mě opravy finančně nesežraly, s dobrým výhledem na silnici, silnějším motorem a pokud možno posilovačem řízení, elektrickými okny a automatem. Kamarád mě navedl na tohoto Jeepa a pamatuji si, že moje první reakce při přebírání auta byla příznačná - taková strašlivá krabice, od bláta až na střechu a na obrovských kolech? To auto jsem převzal jen se skřípěním zubů a měl jsem pocit, že se mnou někdo zahrál betla. Ale jen jsem s tím korábem ujel pár kilometrů, začal jsem měnit názor. Interiér mi najednou začal připadat přehledný a účelný, ovládací prvky byly tam, kde být měly, takový ten celkový drsně industriální vzhled toho auta začal mít kouzlo... S autem jsem najezdil skoro deset tisíc km, zjistil jsem, že to je opravdu cosi jako americký Favorit a hrozně nerad bych se s ním loučil. Spotřebu jsem pořešil konverzí na LPG a nyní jsem plně spokojený.

09.07.2011 | 22:50:24 | CzechDave Reagovat

diely cena

neviem ci sa to tu nebude povazovat za reklamu ale skuim to
posielam nieco tym,co neveria:
http://spin.crownauto.us/cs_CZ/c/2000/jeep/

a nech si teraz kazdy urobi zaver sam!

(aj ked niektore tie recenzie su uz starsie a tie diely mohli byt drahsie)

31.12.2010 | 21:43:58 | oron72 Reagovat

Jeep

Objektivně napsaná recenze.
Jako dlouhodobý majitel stejného vozu obsahu 5,2 mohu jen
doplnit,že tyto vozy trpí pouze na nekvalitně provedený servis
a zejména nepoužívání předepsaných olejových náplní.
Co tohle auto dokáže vydržet je až neuvěřitelné.
Tenhle model je ještě kus poctivé ,,kovařiny".

19.11.2010 | 21:02:01 | Milan Reagovat

Jeep

Kamarád má grand cherroke jezdíme s tím do lesa a místa dost a to mám 2metry,akorát kufr je malej,ale na pilku a jiný věci bohatě stačí.Takže ty kecy,že to je malý auto není na místě.

11.11.2009 | 12:34:30 | jajjcy Reagovat

Zdravim, mohl by mi někdo upřesnit, jak je to s tím vnitřním prostorem u grandu? Autor tady té dobré recenze píše, že tak pro postavu do 185 cm? Nu já mám 194, tak to teda mám kupovat jen s pořádným střešním oknem? No jinak tady ta kára se mi vždycky líbila, ale jestli je to jen pro trpaslíky.. Ne sranda, najezdil jsem toho dost a v pohodě v autech nžši střední třídy, je fakt, že v osobáku obvykle spíš ležím, off road je jiná, takže??
Díky.

24.10.2009 | 14:50:34 | Petr Reagovat

Parada

Moc pekný kúsok, sám mám Granda s 2,5 TD (WM) ťečie to kade tade ako rešeto, ale napriek tomu naň nedám dopustiť. Toho rádoby byvaleho predajcu Jeepov by som rad zobral trosku do terenu čo dokaže Grand bez úprav v teréne ked píše že to nie je auto do terenu. Minimalne Grandy do 99 vhodne urcite su. Inak myslim že tiež presedlam na V8 či to zožerie mojich priemerných 12 l Nafty alebo 18 plynu (to vlastne este ušetrím)

20.10.2009 | 10:44:02 | esino Reagovat

muj nazor

Nechci byt zly, ale lide, kteri s V8 nikdy nejeli jen zlucovite prskaji kolem sebe. Mam ZJ 5.2 V8 a od doby porizeni jsem se nepodival na inzertni servery...uz nic nehledam...z meho pohledu nic lepsiho(pro me dostupneho ) neni. A zvuk a charakter vecka me uchvatil natolik, ze jsem zene koupil Voyager 3.8 V6 awd. Takze nase dve auta spotrebuji na 100km temer 40l benzinu....jen do me:-)))))

04.03.2009 | 09:36:39 | gasmeister Reagovat

trošku závidím

Velmi pěkná recenze na tradiční a povedený vůz! Nechápu ty kritizující anonymy, co Jeepa ani jiný V8 nikdy neřídili, jsou to socani, nic víc. Vždyť Jeep je ikona, přinesl tento typ auta na trh. Jel jsem s V8 4,7 vortec a nikdy nezapomenu. 5,9 je sice o něco starší motor, ale o HTP větší! Musí to být nářez. (640Nm?) Myslím že jen pár sportovních aut mu může konkurovat, a to i v akcceleraci... Navíc americké (kanadské) díly (pro Jeepa asi i Mopar) jsou levnější než třeba na tuzemské nejoblíbenější, nejkvalitnější, nejúspornější a nejprostornější škodovky. Ať Vám to dává!

07.11.2008 | 16:07:21 | policeman Reagovat

jeep the best

neni to cherokee ale je to jeep - bez uprav - http://auto.server.sk/---spravy-zaujimavosti-jeep-dosiahol-vysku-6-646-m-a-zapis-v-guinnessovej-knihe--category-je-46-x-id-je-21294

07.11.2008 | 14:25:44 |  Reagovat

jízda v terénu

Ahojky, rá bych se optal zda jde u grandu 1997. uplně zavřít redukci, aby zabíraly všechny kola zároveň

31.07.2008 | 17:26:37 | jenda Reagovat

Pěkná recenze, bohužel zde se najdou i závistivci, kteří umí jen urážet.

21.07.2008 | 13:38:25 |  Reagovat

Tuhle káru potkávám v Libni poblíž tramvajový zastávky U kříže...

25.05.2008 | 12:11:42 |  Reagovat

líbí se mi

Jsem čerstvý majitel postaršího Cherokke. Koupil jsem si ho, protože se mi líbí. Kašlu na všechny závistivce a jejich argumenty o nevhodnosti JEEPa do města. Mně vyhovuje. A spotřeba? Kdysi jsem měl Aerovku se spotřebou 15 litrů. Takže vlastně pohoda :-)

01.05.2008 | 16:47:32 | Magdon Reagovat

Pre FR

Som rád, že okrem Anonyma sa ozval niekto, kto sa vyzná. Tebe sa to javí ako smutné, že predajca Jeep-ov nemá prehľad o motoroch - 3.1 TD od taliana, čo je klasický TD s nepriamym vstrekom, prerobí tento motor na CRD ( CRDi ) od MB. Mne to ale dosť prekrvilo organizmus, aj keď som sa s tým mnoho krát stretol, že vo predajcov robil hocikto. Tak ako to vystihol Anonym - je to otázka záujmu o to konkrétne auto a vedieť, čo chceš. Tiež som si myslel, že táto www stránka bude o skúsenostiach a informáciách ( aj keď sa to tu dá nájsť ), ale nerozumiem, prečo tu reagujú týpkovia, čo sa nevyznajú a zbytočne zaťažujú webových providerov. No, každopádne, dá sa tu ničo dozvedieť, ale pokiaľ treba konkrétne info ( aj o závadách a opravách ), stačí "pogogliť" a také stránky sú. A na margo "predajcu" - Jeep-y si predovšetkým kupovali farmári a až potom sa stali zaujímavými pre mestské osoby.

24.02.2008 | 00:24:56 | Boss Reagovat

Smutok

Tak po precitani technicky aj obsahovo dobrej Harleyovej recenzie a komentarov k nej som dost smutny. Ked niekto nedokaze pochopit, ze Jeep a Offroad su HOBBY, konicek, zaluba a urazaju niekoho za jeho nazor tak z toho som fakticky smutny.

Ked niekto porovnava neporovnatelne A4 (predpokladam ze TDI) a Granda 5.9 a hovori, ze predaval Jeepy a ani nevie ze 2.5TD a 3.1TD do Jeepov robila VM Motori a vycita SUV ci offroadom nestabilitu v zatackach... to je tiez smutne.

Jeep je HOBBYCAR... v serii SUV prerobitelne na offroad monstrum s 33" gumami, uhanajuce viac ako 100km/h po pusti ci trialujuce MOAB. Nie je to auto pre kazdeho a nie kazdy mu prijde na chut. Ale kto to nevyskusal tak neporozumie.

Co sa tyka cien nahradnych dielov tak okrem toho, ze su ich vsade valaju kopy tak pochadzaju z koncernovych dielov Mopar. Pre nevedomych to znamena, ze ich robili pre vsetky koncernove auta Chrysler, Dodge atd. Preto su ich ceny oproti inym znackam uplne smiesne. Bezna udrzba a diely su doslova zafacku. Mal som VW, BMW, Mercedes, Opel takze viem porovnavat. Harleyov Grand je auto plne superlativov v krizeni, akceleracii, ladeni podvozku atd.

12.02.2008 | 16:57:30 | FR Reagovat

pretoze som v minulosti pracoval ako predajca Jeepov a to v rokoch od 1996 az do 2004 viem Vam asi pani odpovedat, ze:
Jeep Grand je urceny predovsetkym do mesta,ma velmi malo spolocne s terenom i ked jeho vybava pre teren, tu je. V skutocnosti vsak bola povodna cielova skupina matky s detmi ktore chodia po nakupoch a vozia deti ( mylsim Amerika - a naozaj ked ste tam tie zeny tam na takych autach vidite chodit). V 80 rokoch vsak toto auto malo niekolko smrtelnych mehod a tlak trhu, a preslo rozsiahlimy zmenami, ktore mali za nasledok motor - diesel ( vyrobca alfa ) a bezpecnost - vaha
komentar si urobte sami, viete ake boli alfy pred tym, podvozok povodne Cheroky Sport, ktory je nizsi, kompatibilnejsi a hlavne lahsi, No napriek tomu ze malo zmeny stale sa nezmenilo toto:
nestesnost motora, výrobca,
vynasanie v zatacke a velke hojdanie pri prejazdoch - na vsetko si clovek moze zvyknut,
az neskor rocnik 99 prinieslo konecne pozehnanu zmenu ktora znamenala nastup 3,1 diesel ale vyrobca Mercedes, a tu sa prejavilo co je naozaj mercedes, auto je tichsie, hospodarnejsie, lahsie, vykonnejsie,
nakoniec aj americania a mozno aj nemci dosli k zaveru ze nejake upravy, by sa sikly
nakoniec je z tohto auta pekne priestranne a hospodarne vozidlo, pouzitelne v beznom terene,
( aj ked na prezentaciach zakaznikom sme chodili po takych terenoch ze na pese neprejdete ) no nie natrvalo,
je pravda o jazde po meste - výborne, je pravda aj to ze dlhsie cesty nezvladal, dnes uz ano, dokonca aj v plnom zatazeni,
co je vsak jeho neodpoustitelne, je draha prevadzka, ako tu niekto spomenul ceny dielov, vysoky pokles ceny, je bezne ze 8 rocne auto kupite za 40% toho co povodne stalo, co sa Vam nestane pri niektorych inych vozidlach,

Inak je to pekne, nepriehladnutelne auto, moja zena sa v nom krasne vynika, (ja mam audi), chlapi jej daju pokoj pretoze si myslia ze ju vlastni neviem kto,
rad v nom chodim na vikendy,
no po svete je pre mna podstatna moja audi A4, ( hospodarnost, rychlost, cenova stabilita )
ostava uz iba otazka ci je naozaj nutne mat Jeep ked idem raz za cas na luku kde vypustim nasho psa??

20.10.2007 | 10:26:36 | bobes Reagovat

Celkem mě zaráží hodnocení cen náhradních dílů na Jeepa 10/10. Myslím je to neobjektivní a působí to dojmem jako že jsou levnější než na škodovku. Všichni říkají japonec na konec a myslím že amerika je na tom s cenama a dostupností úplně nejhůř.

21.09.2007 | 19:56:02 | ramon Reagovat

Mám za sebou asi 1300Km do Německa.Většinou jen dálnice ale je tam i ježdění mimo,a po městech jako Drážďany a Hamburg. Průměrná spotřeba za tenhle výlet - 12,5L . To není zlé na skoro šest litrů,že?

13.07.2007 | 11:40:10 |  Reagovat

neznalci

zdar harley,recenze jako vždy profi
to samý i na offroad.cz
a pro ostatní : tento člověk ja Pan Profík ,to stačí a mluví za vše,na ostatní kecálisty prdět ........

05.07.2007 | 10:24:58 | zdendelin Reagovat

Kde si vzal,že jsem bazarista? . Kdybych jím byl,tak mám nějaký Audi nebo Lexus .Já dělám tohle: www.properform.cz
Jinak podle tvý úvahy,je mi celkem líto řidičů a majitelů supersportů, limuzín, dodávek,pick-upů a nebo ještě hůř náklaďáků a kamiónů.Ti všichni maj stejně velký né-li větší auta,motory a i spotřeby. To já jsem s ušmudlaným Jeepem někde ve zlatým průměru.

30.06.2007 | 14:47:30 |  Reagovat

asi jsi takovej bazarista jak jeden co jsem mu to tu napsal.inteligenci naháníš obsahem a trenýrkovou dysfunkci velkým autem.jdětě se bodnout vy jeepaři s těma krámama

29.06.2007 | 05:21:19 | kortéz Reagovat

RE:

Kamaráde, ty z nás Jeepařů máš asi divoký sny, když na recenzi od člověka, jako je Harley, kterej o těchto autech ví víc, než dost dokážeš vyplodit jen takovejhle blábol... :-D A ano, mám tu krávu taky, 5,9 V8 a nic jinýho nechci :-)

13.12.2014 | 16:50:12 | Hlemejžď  | 80.188.190.* Reagovat

Jeep nenabízí, to je fakt. Klasickej diesel se taky musí pro brod upravit a patřičné společnosti si za to nechají tučně zaplatit...:-(( Byl to jen dotaz. :-)

08.06.2007 | 12:49:40 | Radek Reagovat

Radku, jak sem říkal někde před tím,já mám svojí představu už od mala o tom,jak má vypadat motor. A moje představa je benzínová V8. Já naftu nemůžu,pro mě je to nekultůrní pohon.Ale musím uznat,že současný diesely nejsou špatný.Nicméně,Jeep nic takovýho nenabízí a jinou značku nechci. V takovýmhle starým benzínu se můžu neustále vrtat a tunit.U nějakýho Common rail na to můžu zapomenout.
Offroading pro mě není priorita a ikdyby,tak výhody nafťáka jsou pro mě zbytečný.Nemyslím výkonově,já mám 460Nm už hodně od spoda a to i naftový offy jen tak nemaj spíš je výhoda nafty v terénu v jednoduchosti systému a odolávání vodě.Ikdyž tohle současný diesely už taky smazaly a jsou nabitý elektronikou,víc než nějaký benzíny.
A rozdíl ve spotřebě? Všechny teréní auta i s naftou s obsahem kolem 3litrů stejně žerou v průměru plus-mínus stejně ,kdo jezdí s dvapůltunovým autem pod 13L v průměru ?

08.06.2007 | 12:08:23 | Harley Reagovat

Nejdřív odpovím "reihensechszylinder".Možná je to alibistický ale takovejch jako ty,co se to netýká.Lidí,co jsou spokojeni i třeba 1,2 Fábií,vědí proč to mají a přitom nemají z toho komplexy a závist,který hází na jiný,který ani osobně neznaj,tak těhle se to netýká.Moje narážka je mířena na konkrétní lidi,třeba na ty,co je nazajímá něčí osobní zkušenost a jen se schovávaj za anonymitu písmen.Já má svojí představu s čím chci jezdit a tak nechápu jejich poznámky.Myslel jsem že tu jsou jen fandové do aut,který tohle zajímá.Já s tím nezačal ale jsem zvyklej se bránit.
Mě osobně je úplně jedno kdo s čím jezdí a neřeším to. Já nemám problém se bavit s kýmkoliv ,stejně tak s tebou ikdybys jezdil na tříkolce.Obzvlášť ocením a člověk u mě stoupne,pokud sám co vlastní je do toho nadšenec a ví proč to má a hned místo pozdravu na mě nekálí.

08.06.2007 | 11:54:57 | Harley Reagovat

Auto vypadá parádně a recenzent vozu zjevně rozumí. Zdvihový objem a počet válců je věc každého, takže z jistých komentářů je patrná závist. Spíše by mě zajímalo, pro majitel nešel do auta na naftu? Mám celkem zkušenosti s off-roady s aregátem benzín i nafta a naftové motory svými vlastnostmi jsou do terénu jednoznačně lepší, především kroutícím momentem. Je jasný, že motor 5.9L taky nebude lenoch, ale při zapadnutí a následném "dolování" vozu ty Nm chybí. Myslím, že vozy Made in USA s motorem V8 nafta se jistě najdou.

08.06.2007 | 11:17:27 | Radek Reagovat

Ciste teoreticky. Kdyz mam tridverovej hatchback nebo kupe s motorem do objemu 2 litru a s vykonem skoro jako tvuj mega- giga-big block, znamena to ze jsem teplej nebo zenska? Ta recenze by pusobila daleko prijemnejc bez tyhle narazky.
A jeste neco. Kdyz mam k tomuhle autu na silnici jeste navic Samuraje nebo Nivu do terenu, znamena to, ze se se mnou nebudes bavit?

08.06.2007 | 10:55:51 | reihensechszylinder Reagovat

Supr recenze, supr auto. Závidím ti hlavně tvoji šikovnost. Jen tak dál a ať dobře slouží:-)

07.06.2007 | 21:33:33 | Milan Reagovat

Vyčerpávajúca odpoveď.

07.06.2007 | 15:00:10 | Petrík Reagovat

Konečně někdo slušnej a normální kdo se ptá na inteligentní věci a z koho nepadaj komplexy.
Cherokee byl perfektní a zpolehlivý auto na který též nedám dopustit. Bohužel,jak sem řekl,nebyl to motor V8 ale řadová šestka. Sice taky kultůrní motor s velkou historií ale mě to trochu trápilo,že to není V8.Ani tak nejde o obsah ale o to uspořádání.Sice jsem si postavil ještě jeden I-6 a převrtal jsem ho ze čtyřlitra na na 4,6L a dalšíma úpravama mu nahnal přes 260Hp ale to mi nestačilo.Cherokee jsem měl taky upravený na terén a celkem jsem offroadil. Pak přišla možnost slušnýho prodeje,kdy se našel kupec,kterej to mermomocně chtěl a taky ceny Grandů šly velice dolů.Byla to možnost si dopřát V8. Vzhledově a technicky se mi nejvíc líbí ZJ řada a jen rozmezí 96-98. Náhodou byla v tu chvíly v nabídce i tahle 5,9. Já měl představu 5,2 ,o 5,9 jsem neslyšel nic pozitivního,krom výkonu. Ale nikdo to neříkal z osobní zkušenosti jen "jedna paní povídala". U auta dám dost a taky si zakládám na kvalitním a nezničeným interiéru. No a asi z deseti adeptů tahle 5,9 byla nejlepší. Taky mě lákal výkon a vyjímečnost,neboť jich tu je jen málo. Jelikož auto potřebuju denně,tak jsem neměl čas dál vybírat a vzal jsem jí. Od tý doby nelituju a jak sem řekl,jsem s auta po všech stránkách spokojenej.A utvrdil jsem se v tom,proč jsem chtěl V8.
Tak to byl důvod změny.
Úpravy. S Cherokee jsem do terénu celkem jezdil a i účastnil různejch "off" akcí. Proto jsem Granda upravil ve stejným duchu jako předchozí auto. Nevím s jaký pozice na to koukáte vy,ale zvednout nějakej off nebo SUV o 8-10cm na pérech,je jen takový šolíchání a pro opravdovej terén je to jen ten nejnutnější základ.Je to lift takovej kompromisní 50/50 silnice- terén, a mnohokrát to působí až směšně,když někam přijedeu a nebo přijede za mnou nějakej známej,co má Patrol nebo Land Cruiser .To si připadám jak s angličákem.kterej by jim vjel do kufru.Ale jezdím hlavně silnici a tak si nemůžu dovolit nějakej extrém.
S takhle upraveným autem jsem byl offroadit,byl jsem mile překvapen,jak funguje v technickým terénu ale mám moc práce,doma se narodilo dítě a tak na offroading nezbejvá čas.A vzhledem k tomu,že si zakládám na čistotě tak jeden den strávenej někde v bahně,mě pak stojí tejden mytí a na to fakt nemám čas.A jezdit se zahnojeným autem mě nebaví.
Jelikož jsem technicky založenej člověk,co se i tuningem živý(motorek),tak mě baví tunit i tohle auto. Tuním ho jak po výkonový stránce ,tak i po technický,třeba podvozek a pod. Navíc jezdit po českejch silnicích a hlavně Praze,je očistec pro každý auto a tady mám aspoň spojení vozidla,který něco odveze,jen tak se na blbejch silnicích nerozbije,je relativně bezpečný,mám přehled o situaci na silnici,a navíc se mi líbí ,baví mě řídit a má výkon,se kterým se dá dělat i zábavná jízda.Nevím,který jiný auto by mi tohle všechno nabídlo. Na americký auta je ohromnej výběr tunigovejch dílů a i náhradních dílů a jsou velice laciný.
No a že to něco žere? Co se dá dělat.Někdo chlastá,kouří bere drogy a toho stojí mnohem víc. Já nic s toho nedělám,jen si vychutnávám opravdovej motor.
Ikdyby nic jinýho ,tak jedinej důvod by mi stačil,proč mám takovýhle auto a takhle vypadá- Libí se mi. a taky ho používám na účel ke kterýmu byl stvořen SUV- sportovně užitkový vozidlo.
taky se pohybuju mezi lidma s podobnejma autama a spíš mi příjde divný když má někdo něco "normálního" jeden kolega v práci měl už dva Cherokee,teď jezdí ve Ford Explorer,neboď Jeep mu byl uvnitř malej,druhej kolega sice nemá SUV ale zase našláplou M3 od BMW a teď přemejšlí,jak si pořídí novou M3,protože bude mít V8.

07.06.2007 | 13:44:50 |  Reagovat

Ideál

Nikde si nenapísal, z akého dôvodu si robil napr. úpravy podvozka. Píšeš ideálne do mesta a na cestovanie, ale po meste, alebo na diaľnicu človek nepotrebuje zdvihnúť terénne auto o ďalších 8 cm. Jazdíš s tým Dakar, alebo kam vlastne? A živiť 6 litrový motor 98 oktánovým benzínom by som zrovna nechcel. Ten predošlý 4.0 naozaj nestál za nič, alebo Ti vadilo len to, že to nie je V8?

07.06.2007 | 12:03:33 | Petrík Reagovat

Jestli si myslíš,že na to máš,dám ti adresu a přijeď mi to říct osobně.
Mám rád stroje a symbol motoru je V8 .Nejsem teplouš nebo ženská abych jezdil v autě,kterej má obsah menší,než moje motorka.
A kdo neviděl Grand Cheroke na živo,tak je rozměrově velkej jako průměrná limuzína a uvnitř tak pro postavu do 185cm.

07.06.2007 | 11:02:35 | Harley Reagovat

Nebrat

Takovou sračku bych si nikdy nekoupil.

07.06.2007 | 11:01:28 | Haldex Reagovat

Cože?

To je přesně ten trouba, co si myslí, že do města potřebuje džíp 4x4.
Auto je skutečně velmi malé, možná menší než Daewoo TICO.

07.06.2007 | 10:56:41 | Shell-Vpower Reagovat

No,měřím 175cm,nemám jedinej řetízek ani snubní prstýnek,
Možná to na fotce nevypadá ale auto je velice malý,možná menší než BMW X5,Tuareg a nebo Cayenne. Leckterj kombík je větší.

07.06.2007 | 10:21:27 | Harley Reagovat

To čumím

Kdyby pán napsal, že je myslivec, rybář nebo zkrátka jezdí často do přírody, tak neztrácím čas nějakým psaním. Ale takhle mám pocit, že je to 1,50 vysoký zakomplexovaný tajtrlík s pozlaceným řetězem na krku, který musí ve městě ukázat, že má aspoň něco velkýho a silnýho. Pravda, alespoň jsem se pobavil

07.06.2007 | 08:28:39 | Ferda Reagovat

bzuk

Ty jo to je přesně to co sem hledal.Přesně jak píšeš,ideální auto do města a na nákupy.Ještě se rozhoduji mezi tímhle a hummerem,ten se mi jeví trochu lepší.Ať se mají ropní šejkové a kartel OPEC dobře.

06.06.2007 | 15:37:40 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Jeep Grand Cherokee